Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager. Απόδοση, Παραγωγικότητα, Βέλτιστες Υπηρεσίες στην Πελατειακή Βάση Customer Relationship Management Οι.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager. Απόδοση, Παραγωγικότητα, Βέλτιστες Υπηρεσίες στην Πελατειακή Βάση Customer Relationship Management Οι."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager

2 Απόδοση, Παραγωγικότητα, Βέλτιστες Υπηρεσίες στην Πελατειακή Βάση Customer Relationship Management Οι επιχειρήσεις γίνονται «virtual» Converged Voice & Data Networks Πρόσβαση από παντού για κάθε συναλλαγή Unified Communication 3 τάσεις στην Επιχειρηματική Επικοινωνία

3 Τάσεις στην Τηλεφωνία Telephony Enabled LAN Traditional & IP enhanced Voice 10,000 20,000 30,000 40,000 50,000 60,000 1999200020012002200320042005 0 Λύσεις IP Λύσεις με δυνατότητα αναβάθμισης σε IP

4 IP – Τα πλεονεκτήματα της Σύγκλισης   Η τεχνολογία IP φέρνει νέα μοντέλα στην εργασία:   Εργαζόμενοι από το σπίτι   «Virtual» Επιχειρήσεις   Μειωμένο κόστος λειτουργίας (TCO):   Κοινή καλωδίωση για Voice & Data   Προηγμένες δυνατότητες voice & data σε όλο το προσωπικό   Περιορισμός σε μετακινήσεις / προσθήκες / αλλαγές, χάρη στο δυναμικό IP addressing   Ένα σημείο διαχείρισης και έλεγχος / συντήρηση από μακριά μέσω LAN, WAN ή αναλογικού modem   Βέλτιστη αξιοποίηση ISDN & μισθωμένων γραμμών:   Μία σύνδεση στο δίκτυο – οικονομία στα κόστη μισθώσεων   Δυναμική διαχείριση του bandwidth για voice & data   Μείωση του κόστους λόγω VoIP – η φωνή ταξιδεύει «δωρεάν»

5 IP – Τα πλεονεκτήματα της Σύγκλισης Η τεχνολογία IP φέρνει νέα μοντέλα στην εργασία: •Εργαζόμενοι από το σπίτι •«Virtual» Επιχειρήσεις Μειωμένο κόστος λειτουργίας (TCO): Βέλτιστη αξιοποίηση ISDN & μισθωμένων γραμμών: •Κοινή καλωδίωση για Voice & Data •Προηγμένες δυνατότητες voice & data σε όλο το προσωπικό •Περιορισμός σε μετακινήσεις / προσθήκες / αλλαγές, χάρη στο δυναμικό IP addressing •Ένα σημείο διαχείρισης και έλεγχος / συντήρηση από μακριά μέσω LAN, WAN ή αναλογικού modem •Μία σύνδεση στο δίκτυο – οικονομία στα κόστη μισθώσεων •Δυναμική διαχείριση του bandwidth για voice & data •Μείωση του κόστους λόγω VoIP – η φωνή ταξιδεύει «δωρεάν»

6 IP Office Μέρος της οικογένειας Λύσεων Avaya ECLIPS Πλήρης γκάμα παραδοσιακών, νέας γενιάς και soft terminals Οι ΜΜΕ αποκτούν με προσιτό κόστος, πρόσβαση σε προηγμένες τεχνολογίες, που μέχρι σήμερα είχαν μόνο οι μεγάλες επιχειρήσεις Παρέχει πραγματική μείωση του κόστους, - σύγκλιση δικτύων, ευκολία υλοποίησης, προηγμένη λειτουργικότητα Παγκόσμια Λύση / Σχεδιασμένη ειδικά για τις ΜΜΕ Η μόνη λύση για Μικρομεσαίες επιχειρήσεις που συνδυάζει • Φωνή • Δεδομένα • Εφαρμογές σε μια “Όλα σε ένα” λύση

7 IP Office: Ολοκληρωμένη Πλατφόρμα Λύσεων 2 - 256 Εσωτερικά Internet Access Router ISDN Trunks LAN Hub/Switch Remote Access Server Firewall H.323 VoIP Gateway Βασικό Software Voice Mail Computer Telephony Unified Messaging Operator Positions Auto Attendant Contact Centre Suite IP Telephony Εφαρμογές LAN Based

8 IP Office : Βασικά χαρακτηριστικά IP401 Compact Office Έως 8 Εσωτερικά & 4 Γραμμές IP403 Office Έως 100 Εσωτερικά & 30 Γραμμές IP406 Office Έως 180 Εσωτερικά& 60 Γραμμές IP412 Office Έως 256 Εσωτερικά & 120 Γραμμές Λύση σχεδιασμένη για τις ΜΜΕ •Από 2 έως 256 εσωτερικά •Ιδανικά: 4 – 100 εσωτερικά Πραγματική σύγκλισης - out of the box •Λειτουργικότητα PBX •Internet Access •Data/Voice Networking •Firewall Security •Remote Access Server •Voice Mail/Auto Attendant/Unified Messaging •Advanced Contact Centre •Computer Telephony Από το PBX στην IP Τηλεφωνία •Προσαρμόζεται στις ανάγκες του πελάτη •Analogue Caller ID Extensions •Digital Extensions: 6400, 4400, 2000 series •IP Hardphones (incl. 4600)/ IP Softphones •Ενσύρματη & Ασύρματη (TDM, IP & Cellular) •Όλοι οι δυνατοί συνδυασμοί

9 •Πλήρης λειτουργικότητα τηλεφωνικού κέντρου •BRI, PRI και T1 •2 - 256 Εσωτερικά •IP Telephony, Caller Display Analogue or Digital Handsets •VoiceMail & Auto Attendant •Hunt Groups •Advanced Call Distribution •Alternate Call Routing •VoIP & Q.Sig Networking •Meet-me Dial-in Rendezvous conference (έως 2 x 64 μέρη) Analogue Voice Mail ISDN E1 T1 Είναι μία λύση Voice

10 Είναι μία λύση Data Network Server WAN Remote Office Remote Office Router ISDN T1 E1 Analogue Modem ISDN TA ISDN Router GSM TDMA CDMA Remote Access Server Συμβατότητα με Cajun Switches, Avaya Wireless & VPNet Internet Access ISP Internet ISDN dial-up Leased-line or xDSL

11 Είναι μία πλατφόρμα Εφαρμογών Voice Mail/ AA Tower or Rack PC Integrated & Unified Messaging Interaction Manager eConsole for Attendants Phone Manager Lite & Pro iPhone Manager Pro Open CTI interfaces IP Office Manager Compact Business Centre Compact Contact Centre Queue Manager Campaign Manager It’s a powerful Voice Mail/ AA Its an Integrated Messaging system Offers Multi Media Collaboration It’s a PBX Delivers powerful call control via CTI It delivers powerful IP Soft phones It’s the developers platform of choice And its all easy to manage Its an informal Contact Centre It’s a Formal Contact Centre Powerful Voice Apps for Contact Centre

12 IP Office: Converged Simplicity standards based PBX H.323 Gateway H.323 Gatekeeper Data Hub WAN edge device Remote Access Server DHCP Server Firewall Router Internet Access PSTN Data Network Internet Τυπική Αρχιτεκτονική άλλων Λύσεων: not converged PSTN Voice only Data Network Internet PBX Router/Internet Access Data Hub WAN edge device Remote Access Server Firewall DHCP server Server For H.323 Gateway Gatekeeper

13 IP Office – ένα ‘standard’ PBX?   Περιλαμβάνει, για data switching:   Ένα router   Ένα firewall   Ένα hub (IP401/403/406) ή ένα layer-3 switch (IP412)   Ένα DHCP server   Περιλαμβάνει, μία σύνδεση μισθωμένης γραμμής για έλεγχο του κόστους   Περιλαμβάνει, για αύξηση της αποτελεσματικότητας:   Βασικό σύστημα φωνητικών μηνυμάτων (Voicemail)   Ολοκληρωμένο Voicemail στο Outlook   Personal Numbering with Voicemail Pro   Rendezvous conference bridging   Desktop CTI application to control ‘phone extensions’   (call control, personal call logger, busy lamp field) Και από την 1η ημέρα, είναι έτοιμο για Voice-over-IP

14 IP Office: Ο πελάτης επιλέγει Είναι μία απλή λύση για κάθε ΜΜΕ: PBX, internet access, voice mail •PBX •eConsole •Voice mail •Auto Attendant •Unified Messaging •Personal Numbering •Contact Centre •Contact Centre Messaging Apps •Multi Media Interaction & Collaboration •Soft Phones •CTI & ISV developers program •IP Telephony •H.323 Gateway •H.323 Gatekeeper •Data Hub •WAN edge device •Remote Access Server •DHCP Server •Firewall •Router •Internet Access Ή προσφέρει πολλά παραπάνω:

15 3Com NBX Το IP Office υπερέχει εξαιτίας της αρχιτεκτονικής του και τις ενσωματωμένες δυνατότητες voice & data που διαθέτει. Επιπλέον διαθέτει ισχυρότερη σουίτα εφαρμογών και ενσωματώνει ολοκληρωμένη σουίτα διαχείρισης call center. Απευθύνεται σε όλη την αγορά. Alcatel OmniPCX Office Το IP Office είναι περισσότερο οικονομικό για μικρούς πελάτες και διαθέτει ισχυρότερη σουίτα εφαρμογών, ενώ ενσωματώνει και ολοκληρωμένη σουίτα διαχείρισης call center. Cisco Call Manager 3.1 Το IP Office είναι σημαντικά πιο οικονομικό για μικρούς πελάτες και διαθέτει ισχυρότερη σουίτα εφαρμογών, ενώ ενσωματώνει και ολοκληρωμένη σουίτα διαχείρισης call center, ειδικά σχεδιασμένη για ΜΜΕ. Η λύση της Cisco απευθύνεται στη μεγαλύτερη αγορά IP Office – ο Ανταγωνισμός?

16 Intertel Axxess Το IP Office υπερέχει εξαιτίας της αρχιτεκτονικής του και τις ενσωματωμένες δυνατότητες voice & data που διαθέτει. Επιπλέον διαθέτει ισχυρότερη σουίτα εφαρμογών και ενσωματώνει ολοκληρωμένη σουίτα διαχείρισης call center. Απευθύνεται σε όλη την αγορά. Nortel BCM Το IP Office είναι περισσότερο οικονομικό για μικρούς πελάτες και διαθέτει ισχυρότερη σουίτα εφαρμογών, ενώ ενσωματώνει και ολοκληρωμένη σουίτα διαχείρισης call center. Επιπλέον υπερέχει εξαιτίας της αρχιτεκτονικής του. Mitel 3100 Το IP Office επεκτείνεται σημαντικά περισσότερο, έως και 180 εσωτερικά και διαθέτει ισχυρότερη σουίτα εφαρμογών. Επιπλέον, ενσωματώνει ολοκληρωμένη σουίτα διαχείρισης call center, ειδικά σχεδιασμένη για ΜΜΕ και απευθύνεται σε όλη την αγορά.

17 IP Office – ο Ανταγωνισμός?

18 Γιατί με τη SiEBEN?   Πρωτοποριακά project στο χώρο του e-Business σε κορυφαίες εταιρίες   Άρτια καταρτισμένο προσωπικό   Προσαρμοσμένες λύσεις στις απαιτήσεις των πελατών μας   Δυναμικό After Sales Support

19 Πηγές • IP Telephony http://www.sieben.gr/ipTelephony.asp http://www.sieben.gr/ipTelephony.asp • Προϊόντα της SiEBEN http://www.sieben.gr/products/ • Για να κατεβάσετε την παρουσίαση http://www.sieben.gr/download/

20


Κατέβασμα ppt "Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager. Απόδοση, Παραγωγικότητα, Βέλτιστες Υπηρεσίες στην Πελατειακή Βάση Customer Relationship Management Οι."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google