Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Πεζόδρομοι- Δρόμοι ήπιας κυκλοφορίας
(Ρ-55) Πεζόδρομοι- Δρόμοι ήπιας κυκλοφορίας
2
Πεζόδρομος Αγρινίου!! Με την φαντασία μας!! Παρά το ότι διαφωνώ για την ύπαρξη των πεζόδρομων της χώρας μας, όπως πιο κάτω θ’ αναφέρω το σκεπτικό μου, κι αφού όλα δείχνουν ότι πολύς κόσμος το δέχεται, φυσικά, δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά.
3
Όμως, όπως λέμε: ‘η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια’ έτσι μπορούμε κι εδώ να πούμε: ‘τα ημίμετρα στην εφαρμογή των νόμων είναι χειρότερα απ’ την παρανομία’ είναι η ρίζα του κακού των πεζόδρομων, κι όχι μόνο αυτών, αλλά και κατ’ επέκταση της κυκλοφοριακής συμφόρησης, της αναρχίας, ίσως και της μάστιγας των τροχαίων. Θα πρέπει επίσης όλοι μας, να μην εθελοτυφλούμε σ’ ετούτη τη χώρα. Στο Παγκράτι που είχα 18χρόνια κατάστημα, και σχεδόν ολόκληρη η οδός ήταν πεζόδρομος, πολλές φορές περνούσαν κάποιοι γνωστοί-άγνωστοι και ζητούσαν το ¼ των χρημάτων που κόστιζε η κλήση, φυσικά για τις σβήσουν. Αν αυτό πραγματοποιούνταν ή όχι, ποιος το ξέρει; Μήπως σε άλλες περιοχές της χώρας, το ίδιο δεν γίνεται; Έχουν καταντήσει οι πεζόδρομοι χώροι είσπραξης, και πολιτικών παιγνιδιών. Σε ποια πόλη της χώρας, αν κάποιος πάρει κλήση επειδή πάρκαρε σε πεζόδρομο, κι έχει τα μέσα, δεν μπορεί να τη σβήσει;
4
Σε άλλες χώρες, που θέλουμε να τις αντιγράψουμε, πριν αρχίσει η δόμηση των πόλεων είχαν φτιάξει σχέδια. Και στην δική μας χώρα, από τα λίγα που γνωρίζω, αν στον Έλληνα πολεοδόμο Δοξιάδη, αναθέταμε την σχεδίαση της πόλης των Αθηνών, προέβλεπε ότι θα μπορούσε να κατοικηθεί από είκοσι εκατομμύρια κόσμο!! Θα είχαμε τώρα πρόβλημα πεζόδρομων; ή κι αν ακόμη είχαμε τέτοιο πρόβλημα, θα δημιουργούσε πρόβλημα σε μία σωστά δομημένη πόλη, κάποιος πεζόδρομος; Κι αν έρθουμε στην πόλη του Αγρινίου, ακόμη και οι αντιδήμαρχοι που επί 30χρόνια και πλέον εκλέγονται, παραδέχονται πια, προς τιμή τους βέβαια!! ότι τα πάντα τα έχουν σκεπάσει με τσιμέντο!!
5
Ο πεζόδρομος που βρίσκεται και η σχολή μου, κι έχω καλύτερη δυνατότητα να σχολιάσω τις λεπτομέρειες, έχει μία κυρία είσοδο, και τρις δευτερεύουσες. Η κυρία είσοδος, έχει και δύο κολωνάκια στενεύοντας λίγο το πλάτος του δρόμου. Κι ενώ ουσιαστικά επιτρέπεται η είσοδος οχημάτων με βάση τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, τρία τουλάχιστο αυτοκίνητα έχουν πέσει πάνω στο κολωνάκι, κι έχουν πάθει αρκετή ζημιά. Ποιος πληρώνει αυτή τη ζημιά; Και χθες βράδυ μία κοπέλα μού είπανε, ότι έπεσε πάνω στο κολωνάκι, μάλιστα τραυματίστηκε, θέλω να πιστεύω ελαφρά!!
6
Η μοναδική σήμανση για πεζόδρομο Κι αδιέξοδο δεξίά;;; Διαμορφωμένο πεζοδρόμιο εισόδου από Μπαϊμπά Τα δύο κολωνάκια
7
Η οδός της κυρίας εισόδου του πεζόδρομου ονομάζεται οδός Αλέκου Παναγούλη. Και επί τη ευκαιρία, τι σύμπτωση!! Η οδός αυτή, δεν έχει κι ούτε πρόκειται να έχει στο εγγύς μέλλον των 100χρόνων, κάποιο χτίσμα στο όνομά της, παρότι και οι δύο είσοδοι των κτηρίων βρίσκονται επί της ίδιας οδού. Απλά, επειδή η οδός Μπαϊμπά είναι κεντρική, τα δύο εκατέρωθεν κτήρια της Παναγούλη, συνορεύουν και προς την Μπαϊμπά, κι έχουν το 28 και το 30 αυτής. Έτσι ουσιαστικά, δεν υπάρχει οδός Παναγούλη με κάποιο αριθμό. Πίσω από το κτήριο της οδού Μπαϊμπά 28, παράλληλη της Παναγούλη, υπάρχει μία δευτερεύουσα έξοδος, η οδός Δημ. Πανοπούλου, και όποιος θέλει να φύγει από τον πεζόδρομο, αν η κυρία είσοδος είναι κλεισμένη, περνώντας μπροστά από τα καταστήματα της Μπαϊμπά 26 και 28, μπορούν να φτάσουν στην Παναγούλη και να φύγουν, επί της Μπαϊμπά.
8
Η άλλη δευτερεύουσα είσοδος-έξοδος, είναι ανάμεσα των κτηρίων της κλινικής, μάλιστα για να περάσει κανείς από εκεί με αυτοκίνητο πρέπει να είναι σχετικά καλός οδηγός. Και τι σύμπτωση κι εδώ. Η έξοδος ετούτη απ’ τον πεζόδρομο, μας βγάζει προς την Γοργοποτάμου. Στην Γοργοποτάμου τα τελευταία χρόνια, όπως και σε πολλούς δρόμους της πόλης, έφτιαξαν πάρκιν με πληρωμή. Η σύμπτωση είναι, ότι ενώ οι κατά μήκος αποστάσεις των πάρκιν είναι 5μ. που για μένα είναι μικρή, στην ημιέξοδο ετούτη το έχουν φτιάξει μόνο 4μ. Ίσως για να κλείσουν την ημιέξοδο; Να φτιάξουν ένα πάρκιν παραπάνω για είσπραξη; Δεν ξέρω. Πάντως, οι νεκροφόρες περνούν κι αυτές από την Παναγούλη, ενώ ουσιαστικά μπαίνουν στο στενάκι για να φορτώσουν!! Και η άλλη δευτερεύουσα έξοδος, παρότι έχουν πακτώσει τρία κολωνάκια, κάνοντας διαγώνια διαδρομή, το αυτοκίνητο μπορεί να βγει προς την οδό Χαβέλα.
9
Κι ετούτος ωραίος πεζόδρομος
Κι ετούτος ωραίος πεζόδρομος. Έρχεται, θα είναι στην διάθεσή μας σύντομα!!
10
Στο κτήριο με το νούμερο 28 της Μπαϊμπά που είσοδός του είναι απέναντι από το κατάστημά μου, βρίσκεται ένα υπόγειο που γράφει πάνω του πάρκιν, όμως μόνο πάρκιν δεν είναι. Πρώτα απ’ όλα δεν έχει άδεια εισόδου οχημάτων, εκτός αυτού είναι πολύ επικίνδυνο λόγω μεγάλης κλίσης και ολισθηρότητας των πεζών. Κάποια φορά, έβαλα το αυτοκίνητο μου σ’ αυτή την απότομη κατηφόρα κινδυνεύοντας να πάθω ζημιά, για ν’ αποφύγω την κλήση, και κυρίως την γκρίνια από τους δημοτικούς υπαλλήλους, που σώνει και καλά πρέπει να μου τη δώσουν…
11
Μία σύμπτωση κι εδώ. Όταν κάποια φορά είχα ‘κρεμασμένο’ το αυτοκίνητό μου σ’ αυτή τη θέση, ήλθε ο ένας εκ των ιδιοκτητών του κτηρίου, και με ‘ενημέρωσε’ ότι θα μου φέρει κλητήρα, επειδή χρησιμοποιώ την ιδιοκτησία του!! Ο κάθε ‘μεγάλος’ της πόλης, έχει τους νόμους του, και τους κλητήρες του, όποτε γουστάρει!! Στην προέκταση της εισόδου του υποτιθέμενου πάρκιν, υπάρχουν τα δύο κολωνάκια που στενεύουν την Παναγούλη. Στο κτήριο με τον αριθμό Μπαϊμπά 30 που είναι και το κατάστημά μου, πίσω του, στον πεζόδρομο, έχει τρις εισόδους πάρκιν. Δεν γνωρίζω αν έχει άδειες εισόδου, πάντως σωστή σήμανση εξωτερικά δεν έχει.
12
Στην προέκταση της Παναγούλη κι αφού διασχίσουμε τον πεζόδρομο, υπάρχει είσοδος SUPER MARKET, το ίδιο έχει και είσοδο από την οδό Γοργοποτάμου. Για τον λόγο αυτό κυρίως, η Παναγούλη έχει συνεχή κυκλοφορία οχημάτων μεταφοράς τροφίμων. Κάποτε μάλιστα, ανάμεσα από τα δύο κολωνάκια επί της Παναγούλη, έβαλαν κι ένα τρίτο ανάμεσά τους, κλειδώνοντας το μ’ ένα απλό λουκετάκι. Μέχρι να βρούνε οι οδηγοί μεταφορείς το κλειδί για το λουκέτο, 3-4φορτηγά κάθε μέρα επί της Παναγούλη για 3-4 μέρες σταματημένα, προκαλώντας σκέτο κομφούζιο σ’ ολόκληρη την πόλη, καμιά δεκαριά άνθρωποι κουβαλούσαν διάφορα προϊόντα. Μέχρι που ήρθε η στιγμή, ‘έσπασε’ το λουκέτο, εξαφανίστηκε το μεσαίο κολωνάκι, κι έτσι ημινόμιμα ημιπαράνομα μπαίνει βγαίνει όποιος θέλει, κι όποτε θέλει, μαζί τους φυσικά και η δημοτική αστυνομία για είσπραξη!!
13
(Κι ετούτη τη στιγμή που γράφω το παρόν, 9/2/12 ώρα 19:30, με θερμοκρασία περί του 2ο βαθμούς κελσίου, η δημοτική αστυνομία μοιράζει κλήσεις στα παρκαρισμένα εντός του πεζόδρομου. Ανάθεμα αν περπατάνε σ’ όλο τον πεζόδρομο, πάνω από 2-3 πεζοί!!) έτσι για να μάθουν!! Ή τουλάχιστο να μάθουν.. για να γλύφουν!! (Ελλάδα μας, γλυκιά!!) Στο ίδιο κτήριο που στεγάζεται το μεγάλο κατάστημα, απ’ ότι υπολογίζω, πρόκειται για τον ακάλυπτο χώρο της πολυκατοικίας, υπάρχει σε μόνιμη βάση, θέση για δύο πάρκιν σκεπασμένο με τέντα. Φυσικά, δεν υπάρχει καμία σήμανση εισόδου-εξόδου στον χώρο, του πάρκιν!! Ας σημειώσουμε ότι ο εν λόγω πεζόδρομος, είναι αυτός που σκεπάζει το ρέμα. Τώρα που ήρθε η εποχή με τα ακραία καιρικά φαινόμενα, πιστεύω ότι δεν θα διατρέξουμε κανένα κίνδυνο μπουκώματος και εκρήξεως!!
14
Πάει κυριολεκτικά για κούρνια, για κόττες!!
Περιμένοντας νεότερα, από τον χειμώνα, ήρθε και το καλοκαίρι, ετούτη την στιγμή που γράφω, σ’ ετούτη τη σελίδα, είναι Συμπληρώνω σήμερα, για ένα ακόμη τρακάρισμα, στις 1:10μμ., που έγινε την ώρα που ήμουνα εδώ, στο αριστερό κολωνάκι της κυρίας εισόδου!! Έχει πάθει αρκετή ζημιά, έχει σπάσει ψυγείο, ψαλίδι, φανάρι, προφυλακτήρα….. Πάει κυριολεκτικά για κούρνια, για κόττες!! Είναι τόσο κοντό το κολωνάκι που δεν έκανε ζημιά στο καπό!! Σημαίνει: ότι δεν φαίνεται!! Όλα ημι…!!! νόμιμα, ημι..παράνομα!!
15
Αναγκαστική πρόταση Ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας μας λέει η:
(Ρ-55) Οδός υποχρεωτικής διέλευσης πεζών, (απαγορεύεται η διέλευση άλλων εκτός από πεζούς, οχήματα άμεσης ανάγκης και οχήματα για την είσοδο-έξοδο σε παρόδιες ιδιοκτησίες.) Με πιο απλά λόγια, μπορεί ο καθένας να μπαίνει και να βγαίνει, προσποιούμενος ότι ψάχνει το σπίτι της παράνομης σχέσης του, που έχει ιδιόκτητο παρόδιο πάρκιν, και παρότι η τιμωρία είναι αρκετά υψηλή!!
16
Μόνο έτσι θα γλιτώσουμε κλήση, και ίσως… να μην το δει κανείς, τόσο ψηλά!!
Γιατί αν το δει θα δώσει κι εκεί πάνω κλήση!!
17
Π-92 Η άποψή μου: 1) Το SUPER MARKET, αποκλείετε να φύγει από εκεί, στο κάτω-κάτω γιατί να φύγει, είναι εποχή να κλείνουν επιχειρήσεις; μάλιστα ντόπιες; 2) Στις δύο πολυκατοικίες της οδού Παναγούλη, οι Γιατροί που βρίσκονται στους επαγγελματικούς τους χώρους των κτηρίων, διάφορων ειδικοτήτων, ξεπερνούν προς το παρόν τον αριθμό 10, και σχεδόν όλοι οι ασθενείς τους μπαίνουν με αυτοκίνητο επί της Παναγούλη και παίζουν κρυφτό με τους δημοτικούς αστυνομικούς ή τελικά σβήνουν την κλήση που θα πάρουν!!
18
Υπάρχει κι ετούτη η πινακίδα του ΚΟΚ. :
(Π-92) Αρχή περιοχής κατοικίας χαρακτηρισμένης ως περιοχής ηπίας κυκλοφορίας. Η πιο πάνω πινακίδα (Π-92) μας λέει για δρόμους ήπιας κυκλοφορίας. Αν και πάλι διαφωνώ, επειδή και πάλι είναι ημίμετρο, θα λύσει το πρόβλημα με ελάχιστα έξοδα. Να συνεχίσει η οδός Παναγούλη με στροφή δεξιά επί του πεζόδρομου, στο τέρμα επί της Δημ. Πανοπούλου να στρίψει αριστερά, και στο τέρμα πάλι υποχρεωτικά αριστερά στην οδό Χαβέλα. Με κάποιο υπερυψωμένο ρείθρο ή κάποια κολωνάκια, ν’ αποτρέπεται η περίπτωση να μπει στο αντίθετο ρεύμα της Χαβέλα, με σκοπό να φύγει επί της Γρίβα. Αυτός ο δρόμος να χαρακτηρισθεί ως ήπιας κυκλοφορίας, όπως έχει στο Χολαργό, Παπάγου, Φιλοθέη .. Μπορεί κυριολεκτικά να κάνει μία απλή περίφραξη στον δρόμο αυτό, αφήνοντας μία είσοδο που ν’ ανοιγοκλείνει προς το SUPER MARKET, και φυσικά προς τους άλλους χώρους των ημιπαράνομων πάρκιν εντός του υπάρχοντος ήδη πεζόδρομου.
19
Επί της ως άνω οδού ήπιας κυκλοφορίας, θα πρέπει όπου είναι εφικτό, κατά τις ώρες λειτουργίας των γιατρών, να επιτρέπεται το πάρκιν μόνο όσων επισκέπτονται τους γιατρούς επί της οδού Παναγούλη, αφήνοντας πάνω στο παμπρίζ την ώρα που άφησε το όχημά του και το όνομα του γιατρού που επισκέπτεται. Οπότε, οποιοσδήποτε περαστικός δημοτικός αστυνομικός, ή όποιος άλλος, να μπορεί αμέσως ν’ ανέβει στο ιατρείο και να συναντήσει τον ιδιοκτήτη του οχήματος. ( Όνειρα θερινής νυχτός; ε! )
20
Για να λειτουργήσουν οι πεζόδρομοι στη χώρα μας, όπως και καθετί άλλο, χρειάζονται φύλαξη από τις αρχές, και παιδεία από τους πολίτες. Θα πρέπει να το πιστέψουμε, ότι με το γνωστό παλαιότερων εποχών ‘αποφασίζομεν και διατάσσομεν’ δεν πρόκειται να λειτουργήσει τίποτα. Όσο απειλητικά κι αν αυξηθούν οι κλήσεις, το ξέουμε όλοι, ότι τόσο πιο πολύ θα ψάχνουμε για τον ‘γνωστό’ κι αλίμονο στον περήφανο και σωστό πολίτη!!
21
Οι άλλοι πεζόδρομοι της πόλης:
Η Μανδηλαρά είναι παράλληλος της Παναγούλη, και πιο κοντά στην κεντρική πλατεία της πόλης. Με την υπάρχουσα κατάσταση, δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να λειτουργήσει ως πεζόδρομος. Μπαίνουν-βγαίνουν πολλά οχήματα από το Πάρκιν που διαθέτει ο ΟΤΕ, έχει ένα άλλο υπόγειο πάρκιν, έχει την εφορία, και κάποιο ειδικό σχολείο παιδιών μειωμένων ικανοτήτων. Αν κι εδώ, είχε τουλάχιστο την έξοδο προς την Μπαϊμπά, και φυσικά αν λειτουργούσε ως δρόμος ήπιας κυκλοφορίας, ίσως κάποιες φορές να μην γίνονταν το κομφούζιο που συνήθως γίνεται!!
22
Η Χαρ. Τρικούπη. Συνήθως στην κεντρική πλατεία της πόλης από επάνω, και στου σιντριβανιού από κάτω, κατά κανόνα υπάρχει πολιτική αλλά και δημοτική αστυνομία. Είναι ο μόνος πεζόδρομος της πόλης που λειτουργεί. Τελευταία έγινε κι ένα κομμάτι, στην αρχή της Παπαστράτου, πολύ θα ήθελα να λειτουργήσει κι αυτό ως πεζόδρομος. Επειδή όμως ο κόσμος τα έχει ‘χαμένα’ λόγω της οικονομικής κατάστασης, κι αφού τα μαγαζιά θα κλείνουν το ένα μετά το άλλο, πολύ φοβάμαι ότι θ’ αρχίσουν να ξηλώνουν και τους ήδη πεζόδρομους. Ποιος ξέρει, ίσως η προηγούμενη κατάσταση να ευνοεί την κίνηση των υποψηφίων πελατών, αν με το αυτοκίνητο του ο καθένας μπορούσε να ‘μπαίνει’ ακόμη και εντός του καταστήματος!!
23
Όσο για την οδό Ηλία Ηλίου στο κέντρο της πόλης, από την πλευρά της πλατείας, που είναι γεμάτο μαγαζιά, και να θέλανε να περάσουν αυτοκίνητα δεν χωράνε. Από την άλλη είσοδο που είναι τα ΚΕΠ, όλο και κάποιο αυτοκίνητο θα βρεθεί μέσα. Έχει πεζοδρομηθεί κι ένα άλλο κομμάτι, που κι αυτό έγινε μαγαζιά, κι αυτόματα θεωρείτε ότι λειτουργεί ως πεζόδρομος. Με λίγα λόγια, και σ’ ετούτη την πόλη, όπου τα διάφορα συμφέροντα έχουν καταλάβει τους πεζόδρομους, αν έτσι θέλουμε να θεωρήσουμε ότι λειτουργούν οι πεζόδρομοι, τότε, δεχόμαστε ότι λειτουργούν. Όμως ας διερωτηθούμε: Λειτουργούν καταναλωτικά; Ή, οικονομικά;
24
Για τον απλό πολίτη, που θέλει να κάνει μία απλή βόλτα, χωρίς να πληρώσει, ή να πάρει τον καφέ από το σπίτι του και να κατέβει στον πεζόδρομο να καθίσει να τον πιει, δεν υπάρχει. Ακόμη κι όπου υπάρχουν τέτοιες πιθανές προϋποθέσεις, αφού περάσουμε από την οδό Παναγούλη, εκτός από την αδυναμία δίωξης των οχημάτων, κάποια παιδιά που παίζουν μπάλα, δεν υπάρχει περίπτωση να σ’ αφήσουν σε ησυχία, αλλά και τις ώρες ησυχίας, ειδικά τις βραδινές, δεν εμπνέουν ασφάλεια και ανεμελιά, να ησυχάσει κάποιος μόνος του, ή, με τους φίλους του, ή ακόμη και με την οικογένειά του. Ίσως μάλιστα κάποια κομμάτια, να λειτουργούν για διακίνηση ουσιών!!
25
Θα ήθελα να παρακαλέσω επί τη ευκαιρία, όλους όσους σκέφτονται οικολογικά, να μην επιτρέψουν όσο μπορούν την κατασκευή πεζόδρομων, αν δεν είναι βέβαιοι για την λειτουργικότητά τους. Αν ως παράδειγμα γίνει η Πανεπιστημίου στην Αθήνα πεζόδρομος, αν δεν έχει φύλαξη όλο το 24ώρο, μόνο ως πεζόδρομος δεν θα λειτουργήσει, εκτός αν θελήσουμε να δείχνουμε μεταξύ μας και στους ξένους, ότι έχει γίνει χώρος συγκέντρωσης των αδυνάτων οικονομικά, και ίσως εγκαταλελειμμένων ανθρώπων.
26
Στις μέρες που όλα δείχνουν ότι θα περάσει πολύς καιρός, για να έρθει, αν έρθει κάποτε η αφθονία για κάποιους. Έως τότε, αν θέλουμε να προτείνουμε πεζόδρομους, πρέπει πρώτα η πολιτεία να νομοθετήσει εθελοντισμό από τους πέριξ του πεζόδρομου οικιών, ώστε να φυλάσσονται, και να δημιουργηθούν χώροι συνάντησης των γειτόνων. Ίσως και την νομοθέτηση κάποιου ‘ρεφενέ’ να μην φοβούνται και την εφορία, ώστε ν’ ανταλλάσουν κάποιο καφεδάκι. Τώρα με την οικονομική κρίση, υπάρχει ένας λόγος παραπάνω τέτοιων συναντήσεων. Έχουν μεγάλη ανάγκη οι άνθρωποι, ειδικά στις μέρες μας, να μιλήσουν μεταξύ τους!!
27
Να μπορούσαν ελεύθερα, έτσι, να ψήσουν στους πεζόδρομους, όλοι!!!
28
Όσο κόσμο κι αν έχουν οι καφετέριες επί των πεζόδρομων προς το παρόν, δεν έχει σημασία για πολλούς λόγους, όπως: Ενώ στην αρχή που άρχισαν οι πεζόδρομοι, ο κόσμος στα τραπέζια συνεχώς εναλλάσσονταν, τώρα, για οικονομικούς κυρίως λόγους, γεμίζουν τα τραπέζια το πρωί, και φεύγουν το μεσημέρι για φαγητό. Όποιος αμφιβάλλει, ας ρωτήσει όσους έχουν τέτοια μαγαζιά!! Επίσης έχουν γίνει τόσα πολλά μαγαζιά, που έχουν κλείσει όλα τα άλλα που υπήρχαν. Και το κυριότερο; όπως και πιο πάνω γράφω, δεν υπάρχει καμία απολύτως υποδομή, για τους ανθρώπους που δεν έχουν ή δεν διαθέτουν χρήματα!!
29
Όσο για τους υποστηρικτές των πεζόδρομων, εντός πόλεως του Αγρινίου, θα ήθελα να υποβάλλω απλά ερωτήματα, όπως: Θα ήταν ή όχι, πιο ωραία και πιο προσιτή η πόλη, αν παρέμεινε με τις γέφυρες, και με τα γάργαρα νερά να τρέχουν στα ρέματα!! Πολλοί θα πούνε, ότι θα ήταν πολύ βρώμικα τα ρέματα!! Τώρα δεν είναι βρώμικα; χωρίς να μπορούν ούτε εθελοντές να τα καθαρίσουν; Οπότε, ας παραμένει το (Απέξω κούκλα, κι από μέσα πανούκλα!!)
30
Να μπορούσαμε τουλάχιστο να βάλουμε σειρά στα σκυλιά!
31
Όσο για τους υποστηρικτές των πεζόδρομων, που ίσως τα έκαναν μόδα, κι απ’ τον πολιτικό χώρο που ανήκω, ας μην λειτουργούμε όπως το ρητό: (Τώρα που βρήκαμε παπά, να θάψουμε καμιά δεκαριά!!) Μεταφορικά: Ακόμη κι αν κάποιος γέρασε στα 50 αντί τα 80, λόγω κακού τρόπου ζωής, αν θα του κάνουμε μεταμόσχευση καρδιάς, νεφρών, μυαλού,… όση προσπάθεια κι αν θα καταβάλλει να ζει σωστά και εποικοδομητικά, μόνο ζωή δεν θα είναι αυτό που θα κάνει!! Το κάθε ‘κέντρο’ των Ελληνικών πόλεων, πρέπει να γίνει πολλά κομματάκια, να διαλύσει… έτσι κι αλλιώς με όσες ενέσεις κι αν θα του κάνουμε, αποκλείετε να λειτουργήσει!! Εκτός αν θεωρήσουμε την υπάρχουσα κατάσταση σωστή λειτουργία!! Τέλος…..
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.