Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΑλέξιος Παπανδρέου Τροποποιήθηκε πριν 5 χρόνια
1
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ TV Διείσδυση : 99% % ενεργού κοινού
Διαφημιστική δαπάνη (2014) : € εκ. % Διαφημιστικής δαπάνης : 50.4
2
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
Δημιουργικότητα Δραματικές, ζωντανές αναπαραστάσεις των προϊόντων και υπηρεσιών Πλούσια χρώματα, έντονες λεπτομέρειες, ζωντανή εικόνα Δυνητική κάλυψη & Οικονομική αποδοτικότητα Μεγάλα ακροατήρια με χαμηλό CPM (αλλά υψηλό συνολικό κόστος) Για επιχειρήσεις μεγάλου μεγέθους Απορρόφηση & Προσοχή Αρκετοί εκτίθενται στα διαφημιστικά μηνύματα σε δεκτική διάθεση
3
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
ΚΟΣΤΟΣ Μεγάλα ακροατήρια μεγάλο συνολικό κόστος media Μεγάλο κόστος παραγωγής Φευγαλέο μήνυμα Σε διαφημιστικά σποτ 15-30˝ Κορεσμός (clutter) Πολλές διαφημίσεις και άλλο εκτός προγράμματος υλικό Μειωμένη Προσοχή των θεατών Zapping
4
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ
Αριθμός σταθμών : μεγάλος Διείσδυση : 84,5% (13-70) ΜΑΡ-ΑΠΡ 2017 Συχνότητα χρήσης : 209’ (μέση ημερήσια διάρκεια ακρόασης) Διαφημιστική δαπάνη (2014) : € εκ. % Διαφημιστικής δαπάνης : 6,9
5
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ
Κόστος & Αποδοτικότητα Χαμηλό κόστος παραγωγής και media Κατάλληλο για «χτίσιμο» κάλυψης και συχνότητας Δεκτικότητα Πιο προσωπική/συναισθηματική σχέση ακροατή – σταθμού μεγαλύτερη δεκτικότητα στη διαφήμιση Επιλεκτικότητα Θεματικά προγράμματα – ηλικιακές προτιμήσεις – γεωγραφική κάλυψη
6
ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ
Δημιουργικοί περιορισμοί Ελλειψη οπτικών ερεθισμάτων Βραχύβιο/φευγαλέο μήνυμα Κατάτμηση ακροατηρίου Χαοτικές αγοραστικές διαδικασίες Περιορισμένη προσοχή ακροατηρίου (μέσο – φόντο άλλων δραστηριοτήτων) Ανταγωνισμός από ψηφιακά μέσα
7
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ
Εβδομαδιαία, Μηνιαία, 2Μηνιαία, κλπ Διείσδυση : (13-70) ΜΑΡ-ΑΠΡ 2017 Διαφημιστική δαπάνη (2014) : € εκ. % Διαφημιστικής δαπάνης : 23,8
8
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ
Επιλεκτικότητα Ποικιλία Θεμάτων – ηλικιακές προτιμήσεις – γεωγραφική κάλυψη Ποιότητα Αναπαραγωγής Χαρτί υψηλής ποιότητος με εικόνες, χρώματα Δημιουργική προσαρμοστικότητα Οσον αφορά μορφή, μέγεθος, ακριβή θέση Μονιμότητα / διάρκεια ζωής Γόητρο
9
ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ
Κόστος Απόλυτο √ – Στοχευμένο (CPM); Περιορισμένη Ικανότητα Συχνότητας επίδειξης διαφήμισης Κορεσμός σε διαφημίσεις
10
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ
Ημερήσιες, Εβδομαδιαίες, Κυριακάτικες Διείσδυση (13-70) ΙΑΝ-ΔΕΚ 2013 : 32,6% Διαφημιστική δαπάνη (2014) : € εκ. % Διαφημιστικής δαπάνης : 19
11
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ
Ευελιξία Τρόπος δημιουργίας και & παρουσίασης της διαφήμισης Δημιουργικές ευκαιρίες Γεωγραφική επιλεκτικότητα Συμμετοχή του αναγνώστη και αποδοχή μηνυμάτων
12
ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ
Κακή ποιότητα αναπαραγωγής Μικρή διάρκεια ζωής Ελλειψη επιλεκτικότητος (Δημογραφικά, lifestyles)
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.