Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΘάνος Δελή Τροποποιήθηκε πριν 5 χρόνια
1
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές
Ενότητα No 7: Μέθοδοι αναγνώρισης της αγοράς και προσδιορισμού της ταυτότητας του πελάτη Επιμέλεια των φορέων του έργου: “Irish Rural Link – National University of Ireland Maynooth- CDI – EEO GROUP SA- IHF asbl – IDP - Internet Web Solutions SL”
2
Προσδιορισμός της ταυτότητας του πελάτη
Γενική Επισκόπηση Αριθμός διαφανειών 21 διαφάνειες στο σύνολο Διάρκεια παρουσίασης 15 λεπτά (μη συμπεριλαμβανομένης της ανάγνωσης του περιεχομένου των συνδέσμων που παρατίθενται στις διαφάνειες) Που αποσκοπεί η παρουσίαση Βλ. σκοπό ενότητας και αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα στις επόμενες διαφάνειες
3
Προσδιορισμός της ταυτότητας του πελάτη
Σκοπός ενότητας Σε αυτή την ενότητα, θα μάθουμε πώς να αναγνωρίζουμε δυνητικούς πελάτες, πως να εκπληρώνουμε τις ανάγκες τους, βελτιώνοντας τις πωλήσεις
4
Προσδιορισμός της ταυτότητας του πελάτη
Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα Στο τέλος της παρούσας ενότητας θα έχετε τη δυνατότητα να: Προσδιορίστε τους πελάτες σας για να βελτιώσετε τις πωλήσεις Γνωρίζετε πώς να επικεντρωθείτε στους πιο πολύτιμους πελάτες σας
5
Προσδιορισμός της ταυτότητας του πελάτη
Εισαγωγή Η αναγνώριση της ταυτότητας του πελάτη βοηθά στην αύξηση των πωλήσεων. Όσα περισσότερα γνωρίζετε για αυτούς και τις ανάγκες τους, τόσο πιο εύκολο είναι να εντοπίσετε ευκαιρίες πώλησης νέων προϊόντων και να τους δώσετε τις κατάλληλες προσφορές. Ο προσδιορισμός της ταυτότητας των υφιστάμενων πελατών διευκολύνει επίσης την εύρεση νέων. Μπορείτε να αναζητήσετε παρόμοιες προοπτικές και να τις πουλήσετε με παρόμοιο τρόπο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την πληροφόρηση που έχετε για το πελατολόγιο σας με σκοπό την αύξηση της αποδοτικότητας. Η διατήρηση ενός κεντρικού αρχείου των στοιχείων του πελάτη και των πωλήσεων μειώνει τα λάθη και επιταχύνει τις συναλλαγές. Μπορείτε επίσης να βελτιώσετε την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών. Η καλύτερη πρόσβαση στην πληροφόρηση σας βοηθά στο να διαχειρίζεστε τους πελάτες πιο γρήγορα. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις προσφορές προϊόντων σε εξατομικευμένο επίπεδο. Οι σωστές πληροφορίες διευκολύνουν τον εντοπισμό και την επίλυση τυχόν προβλημάτων. Τέλος, η αναγνώριση της ταυτότητας των πελατών βοηθά στον προγραμματισμό σας. Μπορείτε να προβλέψετε τι αγοράζουν και να υπολογίσετε πόσα απόθεμα χρειάζεστε. Η σύνδεση της διαχείρισης πελατών με την αγορά μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την κερδοφορία.
6
Προσδιορισμός της ταυτότητας του πελάτη
Προφίλ πελατών Η σωστή πληροφόρηση θα σας επιτρέψει να δημιουργήσετε ένα χρήσιμο προφίλ για τους πελάτες σας. Αυτό συνήθως περιλαμβάνει τα εξής: ποιοι είναι - ηλικία και φύλο των μεμονωμένων καταναλωτών ή το μέγεθος της βιομηχανίας και των επιχειρήσεων για τους εταιρικούς πελάτες τι πιστεύουν οι ίδιοι, ποια είναι τα ενδιαφέροντά και οι απόψεις τους την αγοραστική τους συμπεριφορά - ποια προϊόντα αγοράζουν; Πού τα αγοράζουν; Πότε; Και πώς πληρώνουν; Η καταχώρηση του προφίλ των πελατών σας με αυτό τον τρόπο σας βοηθά να τους ομαδοποιήσετε σε διαφορετικές κατηγορίες, κάθε μία από τις οποίες μπορεί να προσεγγιστεί ξεχωριστά. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα προϊόντα ή υπηρεσίες για διαφορετικές κατηγορίες πελατών. Μπορείτε επίσης να προσαρμόσετε τον τρόπο που απευθύνεστε σύμφωνα με τις διαφορετικές ομάδες πελατών.
7
Προσδιορισμός της ταυτότητας του πελάτη
Ζωγραφίζοντας μία εικόνα Σε μία κόλλα χαρτί ζωγραφίστε έναν άνθρωπο. Μπορεί να είναι μια απλή φιγούρα εάν η ζωγραφική δεν είναι το στοιχείο σας. Τώρα, έχοντας στο μυαλό σας τον ιδανικό πελάτη, ξεκινήστε να σχεδιάζετε με λεπτομέρεια. Είναι άντρας ή γυναίκα; Γέρος ή νέος; Σχεδιάστε λεπτομέρειες σχετικά με το εισόδημα, την εκπαίδευση, τον τόπο διαβίωσης του ατόμου, τι του αρέσει να κάνει. Μπορεί να μην γνωρίζετε τις απαντήσεις σε πολλές από αυτές τις ερωτήσεις. Αυτό είναι το νόημα της άσκησης: να δείτε τι δεν γνωρίζετε για τον πελάτη σας. Τώρα είναι καιρός να συμπληρώσετε τα κενά. ?
8
Προσδιορισμός της ταυτότητας του πελάτη
Αναλύοντας τους πελάτες σας Για να κατανοήσετε τους πελάτες σας, πρέπει να προσδιορίσετε επακριβώς τον τύπο του πελάτη στον οποίο στοχεύετε και ποιες είναι οι τάσεις του. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει στοιχεία και προβλέψεις για το μέλλον. Ποιοι είναι οι τρέχοντες πελάτες σας και γιατί αγοράζουν από εσάς; Αναζητήστε κοινά χαρακτηριστικά και ενδιαφέροντα. Ποιά από αυτά σχετίζονται περισσότερο με την αύξηση των πωλήσεων στην επιχείρησή σας; Υπάρχουν δύο βασικές πτυχές στην ανάλυση πελατών, το δημογραφικό προφίλ και η ψυχογραφική και συμπεριφοριστική ανάλυση. Το δημογραφικό προφίλ κατανέμει τους πελάτες σε κατηγορίες βάσει ηλικίας, εισοδήματος, γεωγραφικής εμβέλειας και λοιπών αναγνωρίσιμων κατηγοριών. Μια ψυχογραφική ανάλυση στην απλούστερη μορφή της προσδιορίζει τους λόγους για τους οποίους οι πελάτες επιλέγουν να αγοράσουν ένα συγκεκριμένο προϊόν, τα συμφέροντά τους και τις αγοραστικές συνήθειες. Γενικά, υπάρχουν τρεις βασικοί μέθοδοι για τη βέλτιστη κατανόηση των πελατών σας. Ο πρώτος είναι να μπείτε στα παπούτσια τους και να προσπαθήσετε να δείτε την επιχείρησή σας από την οπτική τους. Ο δεύτερος τρόπος είναι να συλλέξετε και να αναλύσετε δευτερεύοντα δεδομένα για να προσδιορίσετε την ταυτότητα των πελατών σας και την αγοραστική τους συμπεριφορά. Ενδέχεται να μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σε δημοσιεύσεις, οι οποίες μπορεί να παρακολουθούν δημογραφικά στοιχεία, στοιχεία πωλήσεων, τάσεις στον κλάδο σας και άλλες χρήσιμες πληροφορίες για τους καταναλωτές. Ο τρίτος τρόπος, κατάλληλος για υφιστάμενες επιχειρήσεις, είναι απλά να ρωτήσετε τους πελάτες σας τι σκέφτονται.
9
Προσδιορισμός της ταυτότητας του πελάτη
Ορίστε συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία του στόχου σας Κατανοήστε όχι μόνο το ποιος έχει ανάγκη για το προϊόν ή την υπηρεσία σας, αλλά και το ποιος είναι σε θέση να το αγοράσει. Λάβετε υπόψη τους εξής παράγοντες: Ηλικία, Θέση, Φύλο, Επίπεδο εισοδήματος, Επίπεδο εκπαίδευσης, Οικογενειακή κατάσταση, Απασχόληση, Εθνικότητα Λάβετε υπόψη τα ψυχογραφικά στοιχεία του στόχου σας. Τα ψυχογραφικά χαρακτηριστικά είναι τα πιο προσωπικά χαρακτηριστικά ενός ατόμου, όπως: η προσωπικότητα, οι συμπεριφορές, οι αξίες, τα ενδιαφέροντα / τα χόμπι, ο τρόπος ζωής, η συμπεριφορά. Αυτά τα χαρακτηριστικά μπορούν να καθορίσουν το πού θέλετε να εστιάσετε τις προσπάθειες του μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, εάν διαπιστώσετε ότι τα χαρακτηριστικά που καθορίζουν τον πελάτη σας περιλαμβάνουν ενδιαφέρον για τις καλές τέχνες, μπορείτε να τοποθετήσετε διαφημίσεις σε τοπικούς χώρους καλλιτεχνικών εκδηλώσεων και σε φυλλάδια σχετικών προγραμμάτων. Καθορίστε το πώς το προϊόν ή η υπηρεσία σας θα ταιριάζει με τον τρόπο ζωής του στόχου σας. Πώς και πότε ο στόχος σας θα χρησιμοποιήσει το προϊόν; Ποια χαρακτηριστικά είναι πιο ελκυστικά για τον στόχο σας; Σε ποια μέσα απευθύνεται ο στόχος σας για πληροφορίες; Ο στόχος σας διαβάζει εφημερίδα, κάνει ηλεκτρονική αναζήτηση ή παρακολουθεί εκδηλώσεις;
10
Προσδιορισμός της ταυτότητας του πελάτη
Μάθετε πού βρίσκονται οι πελάτες σας και ποια είναι η τάση του τρόπου ζωής τους Εάν έχετε παρουσία στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, δείτε τις σελίδες προφίλ των οπαδών σας. Αξιολογήστε πού οι πελάτες σας ξοδεύουν το χρόνο τους και στη συνέχεια βεβαιωθείτε ότι η επιχείρησή σας είναι ορατή σε αυτά τα μέρη. Αφού καταλάβετε τα βασικά δημογραφικά και ψυχογραφικά χαρακτηριστικά των πελατών σας, μπορείτε να στοχεύσετε καλύτερα το σχέδιο μάρκετινγκ και να είστε σίγουροι ότι τα προϊόντα σας ανταποκρίνονται στις ανάγκες του κοινού στο οποίο απευθύνεστε. Η ανάλυση των πελατών σας, σας επιτρέπει να εντοπίσετε εκείνους που ταιριάζουν καλύτερα στις επιχειρηματικές σας προτεραιότητες. Με τη διεξαγωγή ανάλυσης αγοράς, θα έχετε τη δυνατότητα να συλλέξετε πολύτιμα δεδομένα που θα σας βοηθήσουν να γνωρίσετε τους πελάτες σας, να καθορίσετε κατάλληλη πολιτική τιμολόγησης και να εντοπίσετε τα τρωτά σημεία των ανταγωνιστών σας.
11
Προσδιορισμός της ταυτότητας του πελάτη
Αναλύστε το προϊόν / την υπηρεσία σας σε σχέση με την ταυτότητα του πελάτη Αφού εντοπίσετε τα κύρια χαρακτηριστικά των πελατών σας, γράψτε μια λίστα με κάθε χαρακτηριστικό του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Δίπλα σε κάθε χαρακτηριστικό, καταγράψτε τα οφέλη που προσφέρετε (και τα οφέλη αυτών των οφελών). Μόλις καταχωρίσετε τα οφέλη σας, συνδυάστε τα με έναν κατάλογο δυνητικών πελατών που έχουν την ανάγκη να επωφεληθούν από αυτά. Προσαρμόστε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας ώστε να ανταποκρίνονται στις συγκεκριμένες απαιτήσεις τους. Εάν ο πελάτης προτιμά την παράδοση πριν από το μεσημέρι, οργανώστε το πρόγραμμα παράδοσης για να βεβαιωθείτε ότι συμβαίνει αυτό. Όσα περισσότερα γνωρίζετε για τους πελάτες σας, τόσο πιο αποτελεσματικά μπορείτε να εμπορεύεστε σε αυτούς. Η κατανόηση των πελατών σας, σας επιτρέπει να προσαρμόσετε το μάρκετινγκ σε διαφορετικά επίπεδα, επιλέγοντας τα κατάλληλα μέσα. Μπορείτε να διασφαλίσετε ότι κάθε πελάτης λαμβάνει τα σωστά μηνύματα μάρκετινγκ, την κατάλληλη στιγμή. Η διαφήμιση και άλλες προσφορές μπορούν να είναι πιο αποτελεσματικές εάν είναι στοχευμένες. Μπορείτε επίσης να κάνετε πιο αποτελεσματικές πωλήσεις. Η κατανόηση των πελατών σας, σας βοηθά να δείτε ποιες από τις ανάγκες τους μπορεί να ικανοποιήσει το προϊόν σας. Μπορεί, για παράδειγμα, να πρέπει να επεξηγήσετε γιατί ένα προϊόν με υψηλότερη τιμή θα τους ταίριαζε καλύτερα. Μπορεί επίσης να βρείτε ευκαιρίες για την προτεινόμενη πώληση άλλων προϊόντων που ταιριάζουν στο προφίλ τους. Για παράδειγμα, αν ξέρετε γιατί αγοράζουν ένα συγκεκριμένο προϊόν, μπορείτε να προτείνετε άλλα προϊόντα που μπορ να τους φανούν χρήσιμα.
12
Προσδιορισμός της ταυτότητας του πελάτη
Επικεντρωθείτε στους πιο πολύτιμους πελάτες σας Η κατανόηση του ποιοι είναι οι πιο πολύτιμοι πελάτες σας, σας βοηθά να εστιάσετε τις προσπάθειές σας στην εξεύρεση νέων πελατών. Συχνά, η πιο αποτελεσματική προσέγγιση είναι η αναζήτηση παρόμοιων προοπτικών. Διεξάγετε μια άτυπη έρευνα ρωτώντας δυνητικούς πελάτες - ειδικά εκείνους που έχετε εντοπίσει ως αγορά-στόχο - τι είναι αυτό που ψάχνουν και δεν τους παρέχεται από τις λοιπές επιχειρήσεις. Οι περισσότερες επιχειρήσεις θέλουν πελάτες που να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο κερδοφόροι. Οι πελάτες τείνουν να είναι πιο κερδοφόροι εάν: αγοράζουν προϊόντα υψηλού περιθωρίου κέρδους, πληρώνουν την αρχική τιμή χωρίς διαπραγματεύσεις εκπτώσεων, πραγματοποιούν μικρό αριθμό μεγάλων παραγγελιών έναντι πολλών μικρών παραγγελιών, δεν ακυρώνουν ή τροποποιούν παραγγελίες, πληρώνουν έγκαιρα, δεν χρεώνονται για πληρωμή δεν απαιτούν εκτεταμένη εξυπηρέτηση μετά την πώληση. Μετά την παραπάνω ανάλυση, μπορείτε να αξιολογήσετε πόσο κερδοφόρος είναι ένας πελάτης. Σε ορισμένες επιχειρήσεις, συγκεκριμένοι πελάτες ευθύνονται για τα περισσότερα κέρδη. Μερικοί από τους μεγαλύτερους πελάτες της επιχείρησής σας μπορεί να είναι μεταξύ των λιγότερο κερδοφόρων. Μπορεί ακόμη και να διαπιστώσετε ότι υπάρχουν μερικοί ασύμφοροι πελάτες. Επιπλέον, θα πρέπει να διαβλέπετε μπροστά. Για παράδειγμα, ένας πελάτης της επιχείρησής σας που επεκτείνεται μπορεί να γίνει πιο κερδοφόρος για εσάς στο μέλλον. Είναι σημαντικό να προβλέπετε τις αλλαγές και τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσατε να επηρεάσετε διαφορετικούς πελάτες.
13
Προσδιορισμός της ταυτότητας του πελάτη
Ακούστε τι έχουν να σας πουν οι πελάτες σας τόσο για την επιχείρησή σας όσο και για τους ανταγωνιστές σας Λαμβάνοντας υπόψη του τι πραγματικά σκέφτονται, μπορείτε να αρχίσετε να προσαρμόζετε αναλόγως τις διαφημίσεις σας, τις προωθητικές ενέργειές σας και τις πωλήσεις σας γύρω από αυτό που οι πελάτες σας πιστεύουν ότι πρέπει να κάνετε, το οποίο είναι και αυτό το οποίο πρέπει να κάνετε. Θα πρέπει επίσης να προσπαθήσετε να μάθετε τι σκέφτονται για εσάς και τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Για παράδειγμα, μάθετε τι τους αρέσει και τι δεν τους αρέσει και γιατί σας επιλέγουν. Δημιουργήστε προσωπικές σχέσεις με βασικούς φορείς λήψης αποφάσεων. Εάν έχετε λίγους σημαντικούς πελάτες, αξίζει να λάβετε λεπτομερή σχόλια από αυτούς.
14
Προσδιορισμός της ταυτότητας του πελάτη
Να εξετάζετε συνεχώς πόσο πολύτιμοι είναι για εσάς οι υπάρχοντες πελάτες σας Με την πάροδο του χρόνου, οι πελάτες που είναι ιδιαίτερα κερδοφόροι , ίσως απαιτήσουν χαμηλότερες τιμές. Άλλοι πελάτες μπορεί να αυξήσουν τον κύκλο εργασιών μαζί σας καθώς μεγαλώνουν. Παρακολουθήστε τις μελλοντικές δυνατότητες των πελατών σας. Ίσως αξίζει να καλλιεργηθεί μια σχέση με έναν μικρό πελάτη με υψηλό δυναμικό ανάπτυξης. Η συνεργασία με τους πελάτες σας μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τρόπους ανάπτυξης νέων και βελτιωμένων προϊόντων. Δημιουργία εμπιστοσύνης με τον πελάτη. Αντιμετωπίστε κάθε αγοραστή σαν να είναι ο πρώτος σας. Η επιτυχία της επιχείρησής σας εξαρτάται από τους ανθρώπους που αγοράζουν από αυτήν, από κάθε έναν ξεχωριστά. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να υπερβείτε το αυτόματο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλεται όταν γίνεται μια παραγγελία και να στείλετε ένα πιο άμεσο μήνυμα συνομιλίας, στο οποίο θα εκφράζεται την ευγνωμοσύνη σας. Ένα τέτοιο ευχαριστήριο μήνυμα όχι μόνο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επικοινωνήσετε την εκτίμηση σας στον πελάτη σας για την υποστήριξή του, αλλά και ένας τρόπος άμεσης σύνδεσης με τον πελάτη και μία ευκαιρία διατύπωσης ερωτήσεων τελευταίας στιγμής από πλευράς του πελάτη, κάτι το οποίο μπορεί να είναι σημαντικό πριν την αποστολή της παραγγελίας.
15
Προσδιορισμός της ταυτότητας του πελάτη
Εμπιστοσύνη πελατών Παρακάτω δίνονται συμβουλές για το πώς να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας: Να είστε ειλικρινής για το προϊόν σας. Όταν εστιάζετε στη λήψη ελκυστικών φωτογραφιών και εκτενή περιγραφή των προϊόντων σας, μπορεί εύκολα να παραβλέψετε την προφανή ερώτηση: Οι πελάτες σας θα γνωρίζουν τι θα αγοράσουν μόλις δουν την καταχώρισή σας; Οι φωτογραφίες και η περιγραφή του προϊόντος σας θα πρέπει θα πρέπει να δίνουν μία σαφή εικόνα σους αγοραστές σας: Να προβάλλουν οι φωτογραφίες σας το μέγεθος κάθε είδους και τι ακριβώς θα συμπεριληφθεί στην αγορά τους; Οι περιγραφή των προϊόντων σας απαντούν σε τυχόν ερωτήσεις που ενδέχεται να έχουν οι αγοραστές; Αντιμετωπίστε αμέσως τυχόν λάθη. Λάθη συμβαίνουν, ανεξάρτητα από την προσπάθεια που καταβάλετε για να τα αποτρέψετε. Τα προβλήματα εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να είναι ένας εφιάλτης, αλλά ανεξαρτήτως του ποιος έχει δίκιο, ρωτήστε τον εαυτό σας, αξίζει τον κόπο να διαφωνείτε με τον πελάτη; Ποια λύση θα επιθυμούσατε αν αντιστρεφόταν η κατάσταση; Δώστε στον πελάτη αυτό που αναζητά και βρείτε τρόπους για να αποτρέψετε να προκύψει το ίδιο θέμα στο μέλλον.
16
Προσδιορισμός της ταυτότητας του πελάτη
Εμπιστοσύνη πελατών (συνέχεια) Ρωτήστε τον εαυτό σας: "Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω;" Σκεφτείτε τι άλλο μπορείτε να κάνετε για τον πελάτη σας ώστε να εξασφαλίσετε μια εξαιρετική εμπειρία. Πάντα να κάνετε ‘follow up’. Η στρατηγική παρακολούθησης των πελατών σας μετά την αποστολή μιας παραγγελίας είναι απαραίτητη. Κατ 'αρχάς, δίνετε την ευκαιρία στον πελάτη σας να σας ενημερώσει σε περίπτωση που αντιμετώπισε προβλήματα σχετικά με την παραγγελία, ώστε να μπορέσετε να επιλύσετε το πρόβλημα προτού αφήσετε αρνητική εικόνα. Μπορείτε επίσης να εξετάσετε με ποιόν τρόπο θα μπορούσατε να βελτιώσετε τις υπηρεσίες σας και να προβείτε σε προληπτικές αλλαγές στην πολιτική των καταστημάτων σας και στη ροή εργασιών σας, ώστε να μην επαναληφθούν παρόμοια ζητήματα στο μέλλον. Η τελική αλληλογραφία σας, σας δίνει επίσης την ευκαιρία να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να καταχωρήσουν την κριτική τους για το κατάστημά σας. Τέλος, μπορείτε να ενισχύσετε την αξιοπιστία σας προσθέτοντας μαρτυρίες, διαπιστευτήρια, εμπειρίες και οποιεσδήποτε βασικές πληροφορίες που δείχνουν ότι είστε κατάλληλοι για την παροχή υψηλής αξίας προϊόντων ή υπηρεσιών. Στόχος σας πρέπει να είναι να πείσετε αποτελεσματικά τους δυνητικούς πελάτες σας ότι είστε το σωστό άτομο για να τους προσφέρετε αυτό που ψάχνουν.
17
Προσδιορισμός της ταυτότητας του πελάτη
Εύρεση νέων πελατών Η διαφοροποίηση είναι σημαντική. Είναι επικίνδυνο να στηρίζεστε υπερβολικά σε συγκεκριμένους βασικούς πελάτες. Ακόμα κι αν έχετε πολλούς πελάτες, είναι επικίνδυνο αν αυτοί οι πελάτες έχουν πανομοιότυπο προφίλ. Μια αλλαγή στις περιστάσεις μπορεί να συνεπάγεται για όλους ταυτόχρονη μείωση των αγορών τους. Καθώς η αγορά συνεχώς αλλάζει, πρέπει να επανεξετάζετε τακτικά τη στρατηγική μάρκετινγκ. Ορισμένα τμήματα της αγοράς ενδέχεται να γίνουν λιγότερο κερδοφόρα καθώς αυξάνεται ο ανταγωνισμός. Οι απαιτήσεις των πελατών σας ενδέχεται να αλλάξουν, για παράδειγμα, όταν οι μεμονωμένοι καταναλωτές μεγαλώνουν.
18
Προσδιορισμός της ταυτότητας του πελάτη
Τέσσερις απλοί τρόποι για να "αγοράσετε" νέους πελάτες (1 – 2) Διαφήμιση. Το κλειδί για μία επιτυχημένη διαφήμιση είναι να δημιουργήσετε επιτυχημένους οδηγούς, συγκριτικά με το budget που διαθέτετε . Για να το επιτύχετε αυτό, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ελκυστικό μήνυμα που όχι μόνο θα απευθύνεται στοχευμένα στην αγορά στόχο, αλλά και θα προβάλλει την αξία του προϊόντος/ υπηρεσίας που προσφέρετε. Δικτύωση και παραπομπές. Οι παραπομπές από διαδικτυακούς τόπους ή πρώην επιχειρηματικούς συλλόγους δεν αποτελούν μόνο ένα φτηνό τρόπο για να διευρύνετε το πελατολόγιό σας, αλλά και έναν τρόπο για να προελκύσετε διαχρονικούς πελάτες. Επιπλέον, οι πελάτες μέσω παραπομπών τείνουν να αγοράζουν περισσότερο με την πάροδο του χρόνου και με τη σειρά τους να γίνουν πηγή πρόσθετων παραπομπών. Πώς βρίσκετε παραπομπές; Πέρα από την προσφορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, πρέπει να έχετε μια σαφή ιδέα για το ποιος είναι ο "τέλειος" ή ο "ιδανικός" πελάτης σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να επικοινωνήσετε με άλλους στο δίκτυό σας για το τι είδους πελάτες ψάχνετε. Μπορείτε επίσης να εστιάσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας για να ικανοποιήσετε τις ανάγκες, τις απαιτήσεις ή τις επιθυμίες αυτού του πολύ συγκεκριμένου προφίλ. Στη συνέχεια, πρέπει να ζητήσετε παραπομπές από ικανοποιημένους πελάτες. Βεβαιωθείτε επίσης ότι βρίσκετε τρόπους για να ευχαριστείτε συνεχώς τις πηγές σας οι οποίες φροντίζουν για τη συνεχόμενη προώθηση της επιχείρησής σας.
19
Προσδιορισμός της ταυτότητας του πελάτη
Τέσσερις απλοί τρόποι για να "αγοράσετε" νέους πελάτες (3 – 4) 3. Ομαδοποίηση. Ένας άλλος τρόπος για τη μόχλευση των διαθέσιμων πόρων είναι μέσω της γνωστής συμφωνίας «υποδοχής-δικαιούχου (host-beneficiary)". Σε αυτού του είδους τη συμφωνία, μια άλλη επιχείρηση με τον ίδιο πελάτη-στόχο θα χρησιμοποιήσει τη βάση δεδομένων της για την προώθηση της επιχείρησής σας. Μπορεί να επισυνάψει ένα κουπόνι δώρου ή μια άλλη προσφορά έκπτωσης για τα προϊόντα σας στο τέλος ενός ενημερωτικού δελτίου ή ταχυδρομικώς. 4. Στρατηγικές συμμαχίες. Μπορείτε να πάτε αυτού του είδους την εταιρική σχέση ένα βήμα παραπέρα και να διαμορφώσετε μια "στρατηγική συμμαχία". Ενώ μια σχέση "host-beneficiary" αφορά βραχυπρόθεσμη δέσμευση, οι στρατηγικές συμμαχίες έχουν πιο μακροπρόθεσμο χαρακτήρα. Εφόσον υπάρχει συνεχές ενδιαφέρον για το κοινό πελατολόγιο, οι στρατηγικές συμμαχίες παράγουν κανάλια επιχειρηματικών παραπομπών, πράγμα που τελικά θα προσφέρει πολλαπλασιαστικά οφέλη στην επιχείρησή σας σε βάθος χρόνου.
20
Προσδιορισμός της ταυτότητας του πελάτη
Προσδιορίστε την ταυτότητα των πελατών σας By Business Wales/Busnes Cymru Εδώ παρατίθεται ένα βίντεο που εξηγεί πώς να προσδιορίσετε την ταυτότητα των πελατών σας.
21
Ευχαριστούμε για την προσοχή σας
Τέλος Ενότητας Ευχαριστούμε για την προσοχή σας
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.