Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΚύρα Γιάνναρης Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
TA CRM ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Ανάλυση της λειτουργικότητάς τους και των επιχειρηματικών αναγκών που καλύπτουν
2
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΤΑΙΡΙΩΝ
Περίπου 50 CRM tools Οι περισσότερες έχουν έδρα τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Αγγλία Καθόλου στοιχεία ετήσιου τζίρου ή αριθμού υπαλλήλων Ελάχιστα open source και mobile only
3
TEXNIKA ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Πρόσβαση μέσω κινητών, PDA και tablet PC Συγχρονισμός με το Microsoft outlook και γενικότερα με την ομάδα εργαλείων MS Office ( π.χ. mail merge, toolbars) Μέρος αυτών παρέχει υπηρεσίες σύνδεσης με τηλεφωνικά κέντρα και κυρίως Alcatel , Avaya , Siemens, Ericsson και Nortel Η συντριπτική πλειοψηφία βασίζεται σε Microsoft SQL Server και η πλειονότητα συνεργάζεται με βάσεις της Oracle
4
ON DEMAND SOLUTIONS To 35% των λύσεων είναι αποκλειστικά on demand CRM. Όλοι εγγυώνται 99,99 % διαθεσιμότητα υπηρεσίας Κάποιες διατίθεται και σε on-line και σε desktop έκδοση (Unleased) Μέσο κόστος κτήσης 15 έως 50 € / χρήστη / μήνα
5
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΥΕΘΥΝΟΝΤΑΙ
Μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (USA and UK standards) Χρηματοοικονομικά προϊόντα και ασφαλιστικός χώρος καλύπτονται από τα πιο αξιόλογα software αλλά και από καθετοποιημένες λύσεις. Φαρμακευτικές εταιρίες και ιατρικά μηχανήματα Επιχειρήσεις με μεγάλο αντικείμενο σε δραστηριότητες μετά την πώληση ( επιδιόρθωση, εγγυήσεις κλπ) όπως ηλεκτρονικοί υπολογιστές, εμπόριο αυτοκινήτων, υπηρεσίες συναγερμού κλπ Λιανική και απευθείας πώληση κυρίως σε συνδυασμό με λειτουργικότητα mobile και Inventory management Χονδρικής πώλησης και πώλησης μέσω μεταπωλητών Τράπεζες και telecoms Real estate
6
MARKETING Campaigns Benchmarking των leads
templates & mass marketing με δυναμικά πεδία Ενεργές αναφορές συγκρίσεως budget και εσόδων RFM analysis Segmentation πελατών List builders
7
SALES Πλήρης κάλυψη των θεμάτων του account-contact management, opportunity management, activities, calendars Πληροφορίες για ανταγωνιστές (Competitor library) Παραγγελιοληψία και εικόνα αποθεμάτων ( inventory ) Ροές εργασίας με βάση ήδη επιτυχημένους τρόπους εργασίας
8
AFTER SALES CAPABILITIES
Διατίθεται στο 75% των λύσεων που εξετάσθηκαν και προβάλλεται ως σημείο υπεροχής και σημείο εσόδων Incident & case management Alerts Escalation Portal πελατών για self service KPIs Integration με τηλεφωνικά κέντρα (Alcatel , Avaya , Siemens, Ericsson και Nortel)
9
REPORTING Έτοιμα reports και dashboards
Customizable reports και dashboards Εξαγωγή σε excel Το σύνολο σχεδόν των συστημάτων διαθέτει reporting tool και κάποια από αυτά dashboards
10
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ Toll free number (24/7)
Dedicated web sites. Πρόσβαση μέσω username / password για file transfer και chat με τεχνικούς Knowledge base (Tigerpaw, SalesJunction) . Πολύ καλά αναπτυγμένες βάσεις και προσβάσιμες μέσω search tool και subject tree
11
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Μεγάλη έμφαση στην σωστή εκπαίδευση με στόχο την καλύτερη αποδοχή του νέου τρόπου εργασίας από τους χρήστες Universities για συνεχή εκπαίδευση (Oracle, Tigerpaw) Videos Ξεχωριστή εκπαίδευση για business (τρόπος χρήσης) και technical προσωπικό (κυρίως για customization) . Πολύ καλό το παράδειγμα το course catalogue της FINEOS
12
ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΗ ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
SMS messaging (Itility) Inventory control (Tigerspraw ) Virtual call center and lead drivers ( demand generation) (Leadmaster) Project office as an extranet Product alerts για μειωμένες διαθέσιμες ποσότητες Barcoding
13
ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΗ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
Government crm (Aplicor). Καλάθι ενδιαφερόντων με πρόσβαση Over web. Περιλαμβάνει καταγραφή cases, ενέργειες κλπ Partner relationship management (Unleased) Project management Σε ότι αφορά την οργάνωση των εταιριών που πουλούν CRM λύσεις Certified & tiered resellers Περίπου το 50% δίνει την δυνατότητα Free trial και video demos White papers,μελέτες και γενικά άρθρα για το CRM παρέχονται δωρεάν μέσα από το εταιρικό site
14
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ
Ανδρέας Γαλανής,ΜΒΑ CRM Consultant
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.