Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Chipita: Εμπειρίες από την Ινδική αγορά

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Chipita: Εμπειρίες από την Ινδική αγορά"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Chipita: Εμπειρίες από την Ινδική αγορά
Με στόχο να αναδείξω την ευκαιρία που έχουμε ως Ελλάδα και ως Ελληνικές επιχειρήσεις στη χώρα αυτή.

2 Όλοι γνωρίζουμε την Ινδία ως τη 2η μεγαλύτερη χώρα σε πληθυσμό στον κόσμο (1,3 δις κάτοικοι).

3 Αυτό που ίσως δεν έχουμε αντιληφθεί είναι το μέγεθός του πληθυσμού της σε αντιστοιχία με άλλες χώρες του κόσμου. Για παράδειγμα η “Γαλλία” των περίπου 70 εκατομμυρίων κατοίκων αντιστοιχεί σε 1 μόνο πολιτεία στην Κεντρική Ινδία. Μπορείτε να δείτε και την “Ελλάδα” των 10 εκατομμυρίων στο Βορρά, στα σύνορα με το Νεπάλ.

4 Η ανάπτυξη της Ινδίας είναι και θα παραμείνει εντυπωσιακή.
Το 2018 θα ξεπεράσει την Κίνα σε ρυθμό ανάπτυξης του ΑΕΠ.

5 Ο μισός πληθυσμός της χώρας είναι κάτω των 25 ετών!

6 Χαρακτηριστικό της ζωής στην Ινδία είναι το κλίμα της
Χαρακτηριστικό της ζωής στην Ινδία είναι το κλίμα της. Οι Μουσώνες (Ιούνιος-Σεπτέμβριος) είναι δώρο ζωής για τους κατοίκους καθώς καθαρίζουν την ατμόσφαιρα, φέρνουν νερό στους ανθρώπους και ποτίζουν τα χωράφια. Σε αντίθεση με ότι μπορεί να μας φαίνεται λογικό, οι άνθρωποι επιζητούν και απολαμβάνουν την περίοδο των Μουσώνων.

7 Ενώ το καλοκαίρι (Απρίλιος-Μάιος) σε κάποιες πολιτείες μπορεί να είναι ανάλογο της Μέσης Ανατολής.
Οι δύο εικονιζόμενοι συνάδελφοι είναι πωλητές της Chipita India σε δρομολόγιο στο ΒΔ άκρο της Ινδίας (Rajasthan), κοντά στα σύνορα με Πακιστάν.

8 Η κεντρική κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να καταπολεμήσει τη διαφθορά και το μαύρο χρήμα.
Σε ένα μόνο βράδυ στις 8 Νοεμβρίου 2016, απαγόρευσε την κυκλοφορία των δύο πιο δημοφιλών χαρτονομισμάτων και ανάγκασε όλο τον πληθυσμό να σταθεί σε ατελείωτες ουρές στις τράπεζες για να ανταλλάξει τα παλιά χαρτονομίσματα με νέα!

9 Παράλληλα, το καλοκαίρι του 2017 έλυσε τον τεράστιο γρίφο του φορολογικού επιβάλλοντας ενιαίο φόρο GST σε όλες τις πολιτείες για αγορές αγαθών και υπηρεσιών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, ένα γεύμα σε ένα εστιατόριο της Βομβάης, περιελάμβανε στο τέλος της απόδειξης 5 διαφορετικούς φόρους!

10 Το πρόβλημα της μόλυνσης και της κίνησης
Το πρόβλημα της μόλυνσης και της κίνησης. ιδιαίτερα στα κέντρα της χώρας (Βομβάη, Μπάνγκαλορ, Δελχί, Καλκούτα) παραμένει έντονο. Η κυβέρνηση δείχνει να δραστηριοποιείται και προς αυτή την κατεύθυνση, ανακοινώνοντας ότι το μέχρι το 2030, στην Ινδία θα πωλούνται μόνο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα! Παράλληλα, βελτιώνει συνεχώς το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων και γραμμών τρένων, ενώ διατηρεί εντυπωσιακή αεροπορική σύνδεση μεταξύ των μεγάλων πόλεων με πτήσεις σχεδόν κάθε 30’!

11 13 εκατομμύρια καταστήματα λιανικής
Το retail universe είναι το μεγαλύτερο στον κόσμο. Τα μεγέθη είναι εντυπωσιακά. Καμία εταιρεία δεν απολαμβάνει 100% αριθμητική διανομή. Πολλά από αυτά τα σημεία έχουν ιδιαίτερα δύσκολη πρόσβαση.

12 Super και Hyper Markets
Super και Hyper Markets. Το Organized Trade αντιστοιχεί στο 9% του συνόλου των καταστημάτων λιανικής, ενώ αυξάνεται ραγδαία.

13 Cash & Carry formats.

14 Α’ κατηγορία Traditional Trade stores.

15 C’ κατηγορία Traditional Trade stores
Ανάλογα με τις πωλήσεις ανά m2, κάθε εταιρεία κατηγοριοποιεί τα καταστήματα μικρής λιανικής σε κατηγορίες A, B, C, D, E.

16 Ακόμα και φαρμακεία μπορούν να πωλούν τρόφιμα
Ακόμα και φαρμακεία μπορούν να πωλούν τρόφιμα. Σε κάποιες επαρχίες, 1 μόνο κατάστημα εξυπηρετεί όλες τις ανάγκες των κατοίκων.

17 Οι δειγματοδιανομές είναι ένας ενδεδειγμένος τρόπος για να γνωρίσει ο τοπικός καταναλωτής το προϊόν.
Εκτός από τις εκθέσεις και τα καταστήματα, συχνά αυτές γίνονται στην ύπαιθρο ή στα πλαίσια των πολλών φεστιβάλ ανά τη χώρα. Οι άνθρωποι εκτιμούν ιδιαίτερα το γεγονός ότι μια εταιρεία είναι δίπλα τους και τους προσφέρει προϊόν.

18 Τα δίκτυα διανομής και το Route to Market γενικότερα είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που έχει να αντιμετωπίσει ένας εξαγωγέας ή ακόμη και ένας τοπικός προμηθευτής στη χώρα. Η συνεργασία με ισχυρά τοπικά κέντρα logistics και τοπικούς διανομείς που γνωρίζουν τα δίκτυα και τα κανάλια είναι ζωτικής σημασίας.

19 Η επιτυχία στην Ινδία προϋποθέτει
Κλείνοντας, αν μπορώ να σας συμβουλεύσω τι απαιτεί η επιτυχία στην Ινδία:

20 The 3 A’s Θα έλεγα τα 3 Α.

21 Affordability Availability Adaptability
Προϊόν προσιτό στον καταναλωτή. 1 λίτρο γάλα έχει τιμή ραφιού 52 Ινδικές ρουπίες (0,65€). 1 πακέτο μπισκότα 50γρ. 10 ρουπίες (0,13€). 1 Coca Cola 2ltr 78 ρουπίες (0,97€). Προϊόν διαθέσιμο στον καταναλωτή. Δεν είναι απαραίτητο να εξάγετε σε όλη τη χώρα. Μπορείτε να ξεκινήσετε από 1 μόνο πολιτεία και να επεκτείνεστε ανάλογα με τις δυνατότητές σας. Μόνο η πολιτεία στην οποία ανήκει η Βομβάη αριθμεί περίπου 130 εκατ. κατοίκους - η Βομβάη με τα περίχωρά της 25 εκατομμύρια! Και τέλος, προσαρμοστείτε στην αγορά της χώρας. Μελετήστε την. Πάρτε το αεροπλάνο, ταξιδέψτε, γνωρίστε τους ανθρώπους της αγοράς, χτίστε σχέσεις εμπιστοσύνης, δείτε τις ευκαιρίες. Μπορεί να χρειαστεί να σχεδιάσετε και να διαμορφώσετε προϊόντα ειδικά για την χώρα. Φτιάξτε ένα πλάνο με επένδυση ανάλογη με τις δυνατότητές σας και ξεκινήστε. Το εγχείρημα δεν είναι εύκολο, απαιτεί χρήμα, χρόνο και κόπο. Κάνετε μελετημένες κινήσεις. Σεβαστείτε τη χώρα και θα σας σεβαστεί κι εκείνη.


Κατέβασμα ppt "Chipita: Εμπειρίες από την Ινδική αγορά"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google