Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Social Media | Job Search
Χρυσοπηγή Βαρδίκου MBA, Chartered Marketer (& philosopher at nights)
2
Φαντάσου ότι… αυτή τη στιγμή ο μελλοντικός σου εργοδότης αναζητά πληροφορίες για εσένα στο διαδίκτυο. Τι πιστεύεις ότι θα βρει;
3
Φαντάσου ότι αυτή τη στιγμή ο μελλοντικός σου εργοδότης αναζητά πληροφορίες για εσένα στο διαδίκτυο. Τι πιστεύεις ότι θα βρει; Α.πληροφορίες που αντιπροσωπεύουν ποιος είσαι επαγγελματικά Β. πολύ προσωπικές σου πληροφορίες για να σε γνωρίσει καλύτερα Γ. τίποτα
4
Social Media Networking…done right
Πάνω από το 50% των recruiters αναζητά τους υποψήφιους στα social media για να δει αν ταιριάζει στην εταιρική κουλτούρα. Περίπου 45% των recruiters χρησιμοποιεί τα social media για να αντλήσει πληροφορίες για τα skills / qualifications των υποψηφίων. Πάνω από 60% επηρεάζεται αρνητικά από ορθογραφικά λάθη στην ηλεκτρονική παρουσία του υποψήφιου
5
Social media: Τα βήματα προς την επιτυχία
1. Θέσε τη στρατηγική σου 2. Επίλεξε social media networks 3. Δημιούργησε το τέλειο προφίλ 4. Do your networking 5. Διατήρησε τον έλεγχο της εικόνας σου στο διαδίκτυο
6
Να έχεις «στρατηγική» σημαίνει:
1. Να ξέρεις ποιος είσαι •Σε τι είσαι καλός •Ποια είναι τα ενδιαφέροντά σου •Τι προσφέρεις εσύ που (ίσως) δεν το έχει άλλος 2. Να ξέρεις τι θέλεις 3. Να έχεις θέσει στόχους S.M.A.R.T. 4. Να έχεις δημιουργήσει το action plan σου
7
1. Να ξέρεις ποιος είσαι… Προσωπική ανάλυση SWOT (Δυνατά-αδύνατα σημεία, ευκαιρίες- απειλές) Test Προσωπικότητας Myers-Briggs (κάντε online το τεστ στο
8
Υπάρχει κάποιος ανάμεσά μας…
9
…που να ξέρει τι θέλει;
10
Στόχοι S.M.A.R.T. Τι σημαίνει S.M.A.R.T.; Συγκεκριμένος Μετρήσιμος
Εφικτός Σχετικός Με συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα
11
Δημιουργώντας το πλάνο δράσης στα social media
Τα βήματα: Σε ποια networks θα μπεις Τι σημαίνει ΤΕΛΕΙΟ προφίλ στα social media Τι θα δημοσιεύεις Πόσο συχνά θα δημοσιεύεις
12
Ξεκινώντας… Αναφερόμαστε μόνο σε δημοσιεύσεις που αφορούν το επαγγελματικό σου προφίλ. Επομένως μιλάμε μόνο για δημοσιεύσεις που θέλεις να βλέπουν οι πιθανοί εργοδότες/ συνεργάτες σου Διαμόρφωσε τα Privacy Settings των δημοσιεύσεων ανάλογα
13
Σε ποια Social Media Networks θα μπεις;
14
Σε ποια Social Media Networks θα μπεις;
Μπες στην blogόσφαιρα και γράψε για τον κλάδο που σε ενδιαφέρει
15
The rule of 3 Επίλεξε μέχρι 2
και σίγουρα όχι περισσότερα από 3 networks (εκτός αν ο στόχος σου είναι να γίνεις social media expert ή αν έχεις εταιρεία με μεγάλη ομάδα)
16
Το Τ Ε Λ Ε Ι Ο profile address (τίποτα που να μοιάζει με S O S! Κάνε επαγγελματική φωτογράφιση Χρησιμοποίησε την ίδια φωτογραφία σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα Be SEO friendly: Χρησιμοποίησε ορολογία του κλάδου σου Βάλε social media links στην υπογραφή του Τέλειο προφίλ είναι ένα ανοιχτό προφίλ Ορθογραφία, Γραμματική, Συντακτικό
17
Διεύθυνση e-mail DO’s info@vardikou.gr chrysopigi@vardikou.gr
DON’Ts
18
Επαγγελματική φωτογράφιση (or not?)
DON’Ts
19
1 εικόνα αξίζει όσο 1000 λέξεις…
20
Linkedin Rules • To Linkedin or not to Linkedin? Είναι προτιμότερο να μην έχεις καθόλου Linkedin account, από το να έχεις ημιτελές ή όχι ενημερωμένο. • Σε ποια γλώσσα θα συντάξεις το προφίλ και τις δημοσιεύσεις σου; Απόφυγε αναρτήσεις που δεν συνάδουν με το επαγγελματικό προφίλ. Το Linkedin δεν είναι Facebook. • Τα πιο βασικά σημεία του προφίλ σου στο Linkedin. Headline Summary Skills
21
Πόσο συχνά ποστάρω; Έως 2-3 δημοσιεύσεις /εβδομάδα είναι must.
Όχι πάνω από 1 δημοσίευση / μέρα …σε κάθε network!
22
Και τώρα…τι ποστάρω;
23
Ας αρχίσουμε με το τι να μην ποστάρεις…
Τίποτα σχετικά με: ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ Οτιδήποτε αρνητικό για πρώην εργοδότες ή συναδέλφους Ψέματα σχετικά με τις ικανότητές σου Ύβρεις – Προσβολές – Υποτιμητικά σχόλια/ post Ρατσιστικό / Σεξιστικό περιεχόμενο Fake news/ clickbait Προσωπικά ζητήματα Κακές μέρες / κακές νύχτες
24
άρα…τι ποστάρω; Δημιούργησε επαγγελματικό περιεχόμενο για το αντικείμενό σου Άρθρα Εικόνες Βίντεο Σκοπούς που σε ενδιαφέρουν Θετικά σχόλια σε σελίδες και εταιρείες που σε ενδιαφέρουν
25
Social Media Networking
Ανακοινώνουν τα job openings στα social media accounts τους Αλληλεπίδραση με recruiting companies Αλληλεπίδραση με recruiters Χρησιμοποιήστε τα σχετικά hashtags όπου χρειάζεται Βρες groups/ forums στο αντικείμενο που σε ενδιαφέρει και μπες στη συζήτηση (ιδανικά δίνοντας αξία)
26
WORKSHOP 1
27
WORKSHOP 1 Σε ομάδες των 2 αξιολογήστε την ηλεκτρονική σας παρουσία με βάση τα προηγούμενα σημεία ελέγχου. Τι χρήζει διόρθωσης;
28
WORKSHOP 2
29
WORKSHOP 2 Ας γράψουμε ένα δυνατό Headline στο Linkedin
30
Ελέγχοντας την εικόνα μας στα social media
Κάνε self branding audit. Δηλαδή κάνε αναζήτηση με το όνομά σου και δες τι θα βρεις… Σε ό,τι δεν θα ήθελες να δει ένας υποψήφιος εργοδότης άλλαξε τα privacy settings από δημόσια ή ακόμα καλύτερα σβήστα εντελώς. Φτιάξε προφίλ στο Linkedin. Σήμερα κιόλας.
31
Last thoughts…
32
Σχετικά με την ιδιωτικότητα στα social media
Απλώς υπέθεσε ότι δεν υπάρχει Υπέθεσε ότι το οτιδήποτε ποστάρεις μπορεί να το δει ένας πιθανός εργοδότης.
33
Landing to your 1st job (hooray!)
Συνέχισε την επαγγελματική επικοινωνία σε όλα τα προφίλ σου Μην αποκαλύπτεις εμπορικές / απόρρητες πληροφορίες της εταιρείας σου
34
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! Χρυσοπηγή Βαρδίκου
Automotive Marketing Manager | ΜΒΑ, Chartered Marketer (& philosopher at nights) Find me at LinkedIn: Chrysopigi Vardikou
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.