Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΆφροδίτη Γιάγκος Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Φυσική Β΄ Λυκείου Άσκηση 2 (άσκηση 8, εργ. οδ. Α΄ Λυκείου)
Φυσική Β΄ Λυκείου Άσκηση 2 (άσκηση 8, εργ. οδ. Α΄ Λυκείου) Διατήρηση της ορμής σε μια έκρηξη
2
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ
Ζεύγος εργαστηριακών αμαξιδίων (το ένα με έμβολο) 2-4 σφιγκτήρες (τύπου G) Δύο ξύλινα εμπόδια Κανόνας 1m ή μετροταινία - κιμωλία Ζυγός 1 τούβλο ή άλλο αντικείμενο παρόμοιου βάρους με το αμαξίδιο
3
Πειραματική Διαδικασία
Δοκιμάζουμε το μηχανισμό εκτίναξης του εμβόλου Σχολιάζουμε τη συμπεριφορά του αμαξιδίου και αν μεταβλήθηκε ή όχι η ορμή του Μετράμε τη μάζα αμαξιδίων και τούβλων Σημειώνουμε τα αποτελέσματα των μετρήσεων
4
Πειραματική Διαδικασία
Προετοιμάζουμε το τραπέζι των πειραμάτων Τοποθετούμε στη μέση του τραπεζιού το ζεύγος των αμαξιδίων, σημειώνουμε με μια κιμωλία τη θέση της πρώτης και της τελευταίας ρόδας και χτυπάμε τον πίρο εκτίναξης του εμβόλου. Περιμένουμε να ακούσουμε τα αμαξίδια να φτάνουν ταυτόχρονα στα εμπόδια. Αν δε συμβεί αυτό, διορθώνουμε λίγο την αρχική θέση των αμαξιδίων και επαναλαμβάνουμε Μετράμε τα x1 και x2 και σημειώνουμε – Απαντάμε στις ερωτήσεις του τετραδίου Αν m1x1= m2x2 τότε p1=p2
5
Πειραματική Διαδικασία
Τοποθετούμε πάνω στο ένα αμαξίδιο ένα τούβλο. Επαναλαμβάνουμε την προηγούμενη διαδικασία μέχρι να ακούσουμε τα αμαξίδια να φτάνουν ταυτόχρονα στα εμπόδια. Μετράμε τα x1 και x2 και σημειώνουμε – Απαντάμε στις ερωτήσεις του τετραδίου Ομοίως: Αν m1x1= m2x2 τότε p1=p2
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.