Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Το μαρκετινγκ του alia palace

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Το μαρκετινγκ του alia palace"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Το μαρκετινγκ του alia palace
Πτυχιακή εργασία ΟΝΟΜ/Ο ΦΟΙΤΗΤΡΙΑΣ : ΓΚΙΟΥΖΕΛΗ ΑΝΤΩΝΙΑ (9202) ΟΝΟΜ/Ο ΦΟΙΤΗΤΡΙΑΣ : ΜΑΤΣΟΥΚΗ ΠΗΓΗ (9070) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ: ΚΟΤΖΑΪΒΑΖΟΓΛΟΥ ΙΟΡΔΑΝΗΣ, ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

2 Σκοποσ μεθοδοσ Τι είναι το μάρκετινγκ
Σκοποσ μεθοδοσ Τι είναι το μάρκετινγκ Πως αναγνωρίζεται και εφαρμόζεται στο Alia Palace Μελέτη μέσω συνέντευξης Άντληση δεδομένων από πρωτογενείς και δευτερογενείς πηγές

3 Η δομη της εργασιασ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1:ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2:ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

4 ΤΟ ALIΑ Palace luxury Hotel & Villas
Ιδρύθηκε το 2002 αρχικά με την επωνυμία «Alia Palace» Βρίσκεται στο Πευκοχώρι, στην χερσόνησο της Κασσάνδρας Με την γρήγορη ανάπτυξη του επέκτεινε και ανακαίνισε τις εγκαταστάσεις του. Και πήρε την τωρινή του ονομασία «Alia Palace luxury Hotel &Villas»

5 ΤΟ ALIΑ Palace luxury Hotel & Villas

6 ΤΟ ALIΑ Palace luxury Hotel & Villas

7 ΤΟ ALIΑ Palace luxury Hotel & Villas

8 Προσανατολισμοσ και φιλοσοφια του alia palace
προσανατολισμοσ φιλοσοφια Βασίζεται στην ικανοποίηση των πελατών του Στην αναζήτηση των επιθυμιών των πελατών Στη δημιουργία νέων υπηρεσιών εξυπηρέτησης Βασίζεται στις μακροχρόνιες σχέσεις με τους ήδη υπάρχων πελάτες Στην αναζήτηση νέων πελατών και δημιουργία σχέσεων

9 Η στρατηγικη μαρκετινγκ του alia palace
Στρατηγικός σχεδιασμός Ανάλυση SWOT Έρευνα μάρκετινγκ Τμηματοποίηση της αγοράς Στρατηγική της διαφοροποίησης Χωροθέτηση

10 Αναλυση swot ΔΥΝΑΤΑ σημεία του ξενοδοχειου
Αδυνατα σημεια του ξενοδοχειου Τοποθεσία Καινούργιες Εγκαταστάσεις Φήμη και κύρος Έμπειρο προσωπικό Λύσεις αναγκών Διοργάνωση δραστηριοτήτων Σχετικά νέο Δεν επιτρέπονται τα κατοικίδια Δεν υπάρχουν εγκαταστάσεις γηπέδων

11 ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT ΕΥΚΑΙΡΙΕς ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΑΠΕΙΛΕς ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Η ανάπτυξη της γύρω περιοχής Η εποχικότητα Οι επιδοτήσεις από αναπτυξιακά προγράμματα Οι νέοι τρόποι δικτύωσης Οικονομική κρίση Αύξηση των τιμών Ανταγωνιστικότητα Κλιματολογικές συνθήκες

12 Τμηματοποιηση της αγοράς
ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Αξιοποίηση της τοποθεσίας και διοργάνωση δραστηριοτήτων: Πεζοπορία Ιππασία Ποδήλατα βουνού Σαφάρι με jeep Καταδύσεις

13 Τμηματοποιηση της αγοράς
Δημογραφικά χαρακτηριστικά ΨΥΧΟΓΡΑΦΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Οικογένειες Ζευγάρια Νεολαία Λόγος επίσκεψης: Ξεκούραση Εξερεύνηση Αθλητικών δραστηριοτήτων

14 Διαφοροποιηση και χωροθετηση
διαφοροποιηση χωροθετιση Εντοπισμός ανταγωνιστικών διαφοροποιήσεων Δημιουργία νέων υπηρεσιών Εξειδίκευση υπηρεσιών Εξειδίκευση προσωπικού Άριστη Εξυπηρετικότητα Αξιοπιστία Υψηλού επιπέδου υπηρεσίες Ευχάριστο περιβάλλον

15 Το μeιγμα μαρκετινγκ του alia palace
Το μείγμα μάρκετινγκ του ξενοδοχείου αποτελείται από: Το ξενοδοχειακό προϊόν Την τιμολόγηση Την διανομή Την προώθηση

16 Το ξενοδοχειακο προιον
Το ξενοδοχείο αποτελείται από: Δωμάτια και σουίτες Ινστιτούτα αισθητικής Εστιατόρια- Μπαρ Πισίνες Αίθουσες δεξιώσεων

17

18

19

20 Το μειγμα προωθησησ Διαφήμιση Προσωπικές πωλήσεις Προώθηση πωλήσεων
Δημόσιες σχέσεις Άμεσο μάρκετινγκ Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ

21 Διαφημιση προσωπικεσ πωλήσεις
Διαφημιση προσωπικεσ πωλήσεις Το ξενοδοχείο διαφημίζεται μέσω: Διαδικτύου Ραδιοφώνου Ιστοσελίδες κρατήσεων Έντυπα Μέσα κοινωνικής δικτύωσής Η προσωπικές πωλήσεις γίνονται: Εκδηλώσεων Πρακτορείων Πωλητών

22 Προώθηση πωλήσεων Πακέτα προσφορών Prospectus του ξενοδοχείου
Προσκλήσεις Φωτογραφικό υλικό Προωθητικά δώρα Ραδιοφωνικοί Διαγωνισμοί Ευχαρίστηση προσωπικού

23 Δημοσιεσ σχεσεις Πληροφοριακός φάκελος Επιστολές πληροφόρησης
Προσκλήσεις Προμήθειες/ κίνητρα Επιστολές και ευχητήριες κάρτες Προσωπικά δώρα πελατών Συνέδρια επίσημων πελατών Δημοσιεύσεις του ξενοδοχείου

24 Αμεσο μαρκετινγκ Το άμεσο μάρκετινγκ γίνεται με βάση
Διαφοροποίησης πελατών και μέσω Ταχυδρομείου Καταλόγων τιμών Ενημερωτικών φυλλαδίων

25 Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
Ιστοσελιδα ξενοδοχειου ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ Γνωριμία με το ξενοδοχείο Ενημέρωση για τις παροχές και υπηρεσίες του ξενοδοχείου Πραγματοποίηση online κρατήσεων Online οργάνωση εκδηλώσεων Παρουσίαση ξενοδοχείου Άμεση επικοινωνία με το ξενοδοχείο Πραγματοποίηση κρατήσεων

26 συμπερασματα Το μάρκετινγκ του Alia Palace είναι προσηλωμένο στις ανάγκες και επιθυμίες των πελατών. Η τοποθεσία του και οι εξειδικευμένες υπηρεσίες του, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά που το διαφοροποιούν από τα υπόλοιπα ξενοδοχεία. Το Alia Palace χρησιμοποιεί κυρίως την διαφήμιση, την προσωπική πώληση, τις δημόσιες σχέσεις και το διαδίκτυο με σκοπό την προώθηση του. Στόχος του Alia Palace είναι η βελτίωση των υπηρεσιών του και η καλύτερη εκπαίδευση του προσωπικού, ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στον ανταγωνισμό.

27 Ευχαριστούμε πολύ!


Κατέβασμα ppt "Το μαρκετινγκ του alia palace"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google