Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΕυμελια Νικολαΐδης Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Ονοματεπώνυμο: Μαμελετζής Αναστάσιος Επιβλέπων Καθηγητής: Κοτζαϊβάζογλου Ιορδάνης Α.Μ.: 8163
2
ΣΚΟΠΟΣ ΜΕΘΟΔΟΣ Πώς αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το Μάρκετινγκ
το The Met Hotel ΜΕΘΟΔΟΣ Μελέτη Περίπτωσης (Case Study) Πρωτογενείς Πηγές Δευτερογενείς Πηγές
3
ΔΟΜΗ Εισαγωγή Ενότητα 1η – Θεωρητικό Μέρος
Ενότητα 2η- Εμπειρική Έρευνα Συμπεράσματα Βιβλιογραφία Παράρτημα Α Παράρτημα Β
4
THE MET HOTEL
5
THE MET HOTEL
6
THE MET HOTEL
7
SWOT ANALYSIS ΤΟΥ MET HOTEL
ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ(STRENGTHS) Γεωγραφική Θέση Εγκαταστάσεις Καλή Φήμη Άρτια εκπαιδευμένοι και έμπιστοι υπάλληλοι Ισχυρό Brand Name
8
SWOT ANALYSIS ΤΟΥ MET HOTEL
ΑΔΥΝΑΜΑ ΣΗΜΕΙΑ (WEAKNESESS) Μεγάλη απόσταση από το αεροδρόμιο
9
SWOT ANALYSIS ΤΟΥ MET HOTEL
ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ (OPPORTUNITIES) Τρόποι Δικτύωσης Ανάγκη των καταναλωτών για νέες υπηρεσίες
10
SWOT ANALYSIS ΤΟΥ MET HOTEL
ΑΠΕΙΛΕΣ (THREATS) Έντονος Ανταγωνισμός Οικονομική Κρίση Αλλαγές στην νομοθεσία Γραφειοκρατία
11
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
Μέλος των Design Hotels Συμμετοχή στα 5 καλύτερα Boutique Hotels της Θεσσαλονίκης Το μοναδικό Design Hotel στην πόλη
12
ΜΕΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MET HOTEL
Το Ξενοδοχειακό Προϊόν Την Τιμολόγηση Την Διανομή Την Προώθηση
13
ΜΕΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MET HOTEL
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΜΕΙΓΜΑ Διαφήμιση Δημόσιες Σχέσεις Προσωπικές Πωλήσεις Προσφορές Κουπόνια δώρων Δράση Κοινωνικού Περιεχομένου
14
ΜΕΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MET HOTEL
Χαρακτηριστικό παράδειγμα δράσης κοινωνικού περιεχομένου: Εκδήλωση ‘’Fashion Family’’ υπέρ του ελληνικού παιδικού χωριού (Νοέμβριος,2015)
15
ΜΕΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MET HOTEL
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ Συνδυασμός αντιστοιχίας προϊόντων/υπηρεσιών- τιμής (value for money) Οι τιμές του ανταγωνισμού Βιωσιμότητα της επιχείρησης με βάση τα έξοδα Συνθήκες αγοράς Σχέση προσφοράς και ζήτησης
16
ΜΕΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MET HOTEL
ΔΙΑΝΟΜΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ- ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ Διαδίκτυο Κέντρα ηλεκτρονικών κρατήσεων Tour operators Ταξιδιωτικά γραφεία Τουριστικοί πράκτορες
17
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Ιστοσελίδα Υπηρεσία άμεσης συνομιλίας (chat) Προβολή σε αντίστοιχες ιστοσελίδες (π.χ tripadvisor) Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
18
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Βραβείο του Met Hotel από το Tripadvisor για το 2015
19
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Άμεση επαφή μέσω διαδικτύου του Met Hotel με τους καταναλωτές
20
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
21
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η επιχείρηση εφαρμόζει με επιτυχία την φιλοσοφία του μάρκετινγκ Οι λειτουργίες και ο σχεδιασμός της επιχείρησης είναι κατά βάση προσανατολισμένες στον πελάτη Στοχεύει στην ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών του καταναλωτή Διαθέτει ξεκάθαρη εικόνα για το πού στοχεύει και πώς θα επιτύχει τους στόχους που έχει θέσει
22
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Εκμετάλλευση του τοπικού τύπου της πόλης( εφημερίδες, περιοδικά, κτλ) Διοργάνωση περισσότερων event και gala για άυξηση της προβολής της επιχείρησης Κινήσεις εκτίμησης προς τακτικούς πελάτες του ξενοδοχείου Δημιουργία εφαρμογής (application) για Smartphone συσκευές
23
Ευχαριστώ πολύ!!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.