Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΒαυκις Λαγός Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Το Viral Marketing και τα Καταστήματα Λιανικής του Μέλλοντος
Ραπτόπουλος Χριστόδουλος Α.Μ. 8022
2
Σκοπός της εργασίας Η μελέτη και η ανάλυση της έννοιας viral marketing και η παρουσίαση του καταστήματος του μέλλοντος
3
Υφιστάμενο Επιχειρηματικό Περιβάλλον
Marketing Mobile Marketing Βασικό εργαλείο κατανόησης και ικανοποίησης των αναγκών του αγοραστικού κοινού. Αυτοτελής μέθοδος προώθησης προϊόντων Σύνολο πρακτικών που επιτρέπουν την επικοινωνία, την προώθηση και την αγορά μέσω οποιασδήποτε συκευής κινητού τηλεφώνου
4
Άξονες marketing Διάθεση προιόντων για την κάλυψη καταναλωτικών αναγκών Δημιουργία και διατήρηση πελατιακών σχέσεων Σχεδίαση στρατηγικών μαρκετινγκ Επιλογές των πελατών Εξυπηρέτηση αναγκών και επιθυμιών Πιθανότητα επιλογής απο παρόμοια προιόντα
5
Λόγοι χρήσης ηλεκτρονικού μάρκετιγκ
Γρηγορότερες, περισσότερες εξατομικευμένες και οικονομικές αλληλεπιδράσεις μεταξύ πελατών-προμηθευτών Ανεμπόδιστη συνεχή προσβασιμότητα Μικρό κόστος αναζήτησης για τον πελάτη Πολλαπλοί τρόποι πρόσβασης στο διαδίκτυο
6
Viral Marketing Tο viral marketing αποτελεί μια στρατηγική marketing σύγχρονη, η οποία αποσκοπεί στην ενθάρρυνση των ατόμων ενός οργανισμού να προωθούν ένα μήνυμα σε γνωστούς και φίλους, προγραμματίζοντας την αύξηση της διάδοσης, επιρροής και έκθεσης του μηνύματος. Η μέθοδος δεν είναι καινούργια, αλλά καθιερώθηκε σε ευρεία κλίμακα μέσω του Internet
7
Τεχνικές Viral Marketing
Ηλεκτρονικό μήνυμα σε φίλο Δωρεάν προιόντα για προώθηση Δωρεάν παροχή λογαριασμών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Ηλεκτρονικές κάρτες Ηλεκτρονικά βιβλία Newsletters Forum/Chat
8
Εκστρατεία Viral Marketing
Όταν μια ιδέα απογειώνεται, μπορεί να ωθήσει ένα εμπορικό σήμα ή τη φήμη της εταιρείας δωρεάν. Εταιρίες επενδύουν σε τέτοιες εκστρατείες χωρίς όμως να είναι σίγουρη η επιτυχία της.
9
Επιτυχία Viral Marketing
Εξαπλώνεται μόνο του Αξιοποιεί τα ήδη υπάρχοντα δίκτυα επικοινωνίας και τα μέλη τους Μικρό κόστος Ευρεία κάλυψη Γνωστοποίηση brand-name και δημιουργία φήμης Αποτελεσματικό σε συνδυασμό με άλλες τεχνικές μαρκετινγ Λειτουργεί ως εργαλείο προβολής και διαφήμισης Αναπτύσονται εύκολα τα εργαλεία του
10
Κίνδυνοι Viral Marketing
Να χαθεί ο έλεγχος Να χρησιμοποιηθεί το μήνυμα για δυσφήμιση Να κουράσει ή να ενοχλήσει Το ποσοστό του κοινού που θα γίνει πελάτης της εταιρίας να είναι μικρό
11
Το κατάστημα του Μέλλοντος
Το κατάστημα του μέλλοντος θα είναι περισσότερο ένα brand & product exhibition με πιο σύνθετη στρατηγική από το να έχει απλά ικανό απόθεμα προϊόντων και τη δυνατότητα συναλλαγών Η ανάλογη ατμόσφαιρα με την κατηγορία των προιόντων, η δυνατότητα για socializing, η ευρεία και εκτενής χρήση της τεχνολογίας, η δυνατότητα επαφής και δοκιμής των προιόντων και store design που παραπέμπει σε έκθεση/εργαστήριο ειναι μερικά από τα χαρακτηριστικά του καταστήματος του μέλλοντος.
12
Το κατάστημα της Burberry
Χαρακτηριστικό παράδειγμα καταστήματος του μέλλοντος το νέο κατάστημα της εταιρίας στο Λονδίνο, το οποίο προσφέρει την πιο εμπλουτισμένη και διαδραστική εμπειρία στους πελάτες του. 500 ηχεία και 100 οθόνες συγχρονίζονται σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας με στόχο την προώθηση συγκεκριμένων προϊόντων
13
Παροχές του καταστήματος του μέλλοντος
Applications Oshbots WiFi Πληρωμές μέσω κινητού Ειδικοί χώροι για να φορτίσεις το κινητό ή tablet Μηνύματα καλωσορίσματος μέσω των applications Ειδικά δοκιμαστήρια (smart mirror)
14
Adidas Η καμπάνια All-in αντιπροσωπεύει την ενότητα και το πάθος για όλα όσα κάνουν οι άνθρωποι, αλλά ταυτόχρονα σχετίζεται με το εμπορικό σήμα της εταιρείας Adidas. Βίντεο με προσωπικότητες όπως Μessi και Rose και το σύνθημα “we all run” παρακινούν το κοινό να συμμετάσχει στην εκστρατεία.
15
Tissot Σε μια επίδειξη της Tissot στην Αυστραλία οι διερχόμενοι έξω από το κατάστημα της φορόντας ένα 3D εικονικό ρολόι μπορούσαν κοιτάζοντας την οθόνη να «δοκιμάζουν» διάφορα ρολόγια της εταιρίας για να δουν ποιο τους ταιριάζει περισσότερο
16
Η&Μ Στις εφτά πιο εμπορικές περιοχές του Λονδίνου τοποθετήθηκαν τεράστιες σακούλες με την φωτογραφία του David Beckham με στόχο την προώθηση της νέας σειράς εσωρούχων της Η&Μ που σχεδιάστηκε από τον γνωστό ποδοσφαιριστή. Μετά την επιτυχία της εκστρατείας η H&M προχώρησε στην δημιουργία βίντεο με πρωταγωνιστή τον DB με στόχο να γίνουν viral.
17
Συμπεράσματα H χρήση του viral marketing μπορεί εύκολα και γρήγορα να κάνει γνωστό ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, χωρίς όμως να είναι πάντα επιτυχημένο καθώς θα πρέπει να υπάρχουν οι κατάλληλες συγκυρίες ώστε να επιτύχει. Για να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των πελατών τους οι εταιρίες χρησιμοποιούν διάσημους, έξυπνα βίντεο, γρίφους κ.α. ώστε να τους «αναγκάσουν» να μεταφέρουν την εμπειρία τους στους γύρω τους.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.