Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Διοίκηση Δικτύων Διανομής

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Διοίκηση Δικτύων Διανομής"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Διοίκηση Δικτύων Διανομής

2 Βασικές Ενότητες 1ο Μέρος: Διοίκηση Δικτύων Διανομής
2ο Μέρος: Διοίκηση Δικτύων Εφοδιασμού + Διοίκηση της Φυσικής Διανομής (Logistics)

3 Διοίκηση Δικτύων Διανομής

4 Στόχοι Κατανόηση της επιχειρησιακής λειτουργίας της διανομής
Εναλλακτικές στρατηγικές δικτύου διανομής Σχεδιασμός δικτύου διανομής Τύποι και βαθμοί έντασης διανομής Τρόπος οργάνωσης και διοίκησης δικτύων διανομής Διαχείριση σχέσεων μεταξύ των μελών ενός δικτύου διανομής Ο ρόλος της διανομής στην επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματοςγια την επιχείρηση

5 Διοίκηση Δικτύων Διανομής
Σχεδιασμός Καναλιού: ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ: Αναγνώριση και ανταπόκριση με σκοπό την εξυπηρέτηση των πελατών/αγορών-στόχων, λαμβάνοντας υπόψη και τις απαιτήσεις της παραγωγής Αποφάσεις για Αποτελεσματική Ανταπόκριση του Διαύλου: ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ: Τι είδους μεσάζοντες βρίσκονται στο κανάλι μου; Ποιοι είναι αυτοί; Πόσοι είναι αυτοί; ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΟΥ ΦΟΡΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Ποιες είναι οι αρμοδιότητες; ΒΑΘΜΟΣ ΔΕΣΜΕΥΣΗΣ: Συμμαχία διανομής; Κάθετη ενοποιημένη/ιδιοκτησία; ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΕΝΩΝ: Τι πρέπει να αλλάξει; Υλοποίηση Καναλιού: ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΝΑΛΙΟΥ: Προσδιορισμός των πηγών για όλα τα μέλη του καναλιού ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΚΑΝΑΛΙΟΥ: Προσδιορισμός πραγματικών και δυνητικών πηγών ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ/ΕΚΤΟΝΩΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ: Στρατηγική χρήση των πηγών δύναμης ΕΠΙΔΙΩΞΗ: Συντονισμός Καναλιού Διανομής Επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Λιανεμπόριο, Χονδρεμπόριο, Franchising & Logistics

6 Περιπτώσεις Μελέτης Περιπτώσεις Μελέτης
Channel options for three product types Zara East African Breweries Limited The mystery shopper Gore-Tex Nike vs Foot Locker Sonic McDonald’s Oakley vs Luxottica Coke vs Pepsi LVMH acquires Donna Karan Beneteau acquires Jeanneau

7 Σημασία Δικτύων Διανομής

8 Διοίκηση Δικτύων Εφοδιασμού & Logistics

9 Adobe Encyclopedia Commercial Click, baby, click!…

10 Μαθησιακοί Στόχοι Κατανόηση των βασικών χαρακτηριστικών, των παραμέτρων σχεδιασμού και τις βασικές περιοχές απόφασης σε μια εφοδιαστική αλυσίδα Επιλογή στρατηγικής & βελτιστοποίησης της αλυσίδας αξίας Μέτρηση της αποδοτικότητας & διαχείριση σχέσεων σε μια εφοδιαστικής αλυσίδα Σχεδιασμός του δικτύου και επιλογή των σημείων αποθήκευσης, παραγωγής και διάθεσης Βέλτιστη διαχείριση των αποθεμάτων

11 Δομή Διαλέξεων Ποια είναι η κατάλληλη αλυσίδα εφοδιασμού για το προϊόν μου? Συνθήκες αβεβαιότητας που επικρατούν στις αγορές εφοδιασμού (supply uncertainty) Μεταβλητότητα στη ζήτηση των πελατών (demand uncertainty). Επιλογή Στρατηγικής Επιδιωκόμενο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα (τιμή, εξυπηρέτηση, διαφοροποίηση, ανταπόκριση) Λιτές και Ευέλικτες εφοδιαστικές αλυσίδες Παιχνίδι Προσομοίωσης στην τάξη (The Beer Game) Φαινόμενο Bullwhip

12 Δομή Διαλέξεων (συνέχεια)
Σχεδιασμός Δικτύων Διακίνησης Προϊόντων Αντιστοίχιση προσφοράς και ζήτησης Επιλογή προμηθευτών, σημείων αποθήκευσης, σημείων παραγωγής και σημείων πώλησης Μοντέλα και μέθοδοι βελτιστοποίησης στο excel Κανάλια διακίνησης των προϊόντων Απευθείας μεταφορά στον πελάτη, παραλαβή από τον πελάτη κ.α. - Omnichannel Χρήση εταιριών παροχής υπηρεσιών logistics Επιλογή της τοποθεσίας

13 Δομή Διαλέξεων (συνέχεια)
Διαχείριση Αποθεμάτων Έλεγχος, πολιτικές, κόστη, βέλτιστες ποσότητες παραγγελίας, σημεία ανα-παραγγελίας και αποθέματα ασφαλείας

14 Περιπτώσεις Μελέτης The National Bicycle Co. (Fisher M. and Raman A. The new Science of Retailing, Harvard Business Press, 2012). Mini Cases (Chopra and Meindl, Supply Chain Management, Pearson, 2015). Gateway and Apple: Two different journeys into retailing Zara: Apparel Manufacturing and Retail W.W. Grainer and McMaster-Carr: MRO Suppliers Toyota: A global auto manufacturer Amazon: Online sales Macy’s: Omni-channel retailing DHL – Σχεδιασμός Πράσινης Εφοδιαστικής Αλυσίδας Διαχείριση Αποθεμάτων στην Squirrel Hill Cosmetics και στην HK Fashion Retailer (Pearson case studies)

15 Διεθνείς Εφοδιαστικές Αλυσίδες

16 Παιχνίδι Προσομοίωσης - The Beer Game
Screenshot από το παιχνίδι

17 Αντιστοίχιση προσφοράς με ζήτηση
Suppliers Warehouses / DCs Cross Docks Stores Customers Product Categorization Multiple Carriers Normal demand curve Demand shifts quickly Product Flow Rates Supplier Capacity Customer Locations Products Demand Pattern Vendors Consolidation Centers & DCs Cross Docks Zone Base Transport Rates for Product Set Warehousing Restrictions Sourcing Policies Warehouse Capacity Warehouse Capability on Handling Products Utilization & Limitations Constantly modify supply chain to meet new demand curve

18 Τοποθεσία & ποικιλία προϊόντων αποθήκης

19 Δρ. Παναγιώτης Ρεπούσης
Επικοινωνία Δρ. Διονύσης Σκαρμέας Δρ. Παναγιώτης Ρεπούσης


Κατέβασμα ppt "Διοίκηση Δικτύων Διανομής"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google