Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΚασσιέπεια Φιλιππίδης Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Δ7: Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία στην ενότητα 1 Καράβη Θωμαΐς Θέμα: (2) Μελετήστε το απόσπασμα από άρθρο του Ortiz (2016) και απαντήστε στα παρακάτω ερωτήματα: Ποια είναι τα επιχειρήματα που προβάλλει ο συγγραφέας; Τι προτείνει;
2
Τα 4 στάδια επίλυσης είναι πιο χρήσιμα όταν οργανώνεται ένα επιχείρημα
Τα 4 στάδια επίλυσης προβλήματος κατά Polya δεν κάνουν τον μαθητή καλύτερο λύτη ή γενικά καλύτερο στα μαθηματικά Ο αποτελεσματικός λύτης δουλεύει ευέλικτα – η προσέγγιση με τα 4 βήματα δεν βοηθά πάντα Τα προβλήματα πραγματικών καταστάσεων είναι πιο μπερδεμένα - κατανόηση έρχεται κατά τη διάρκεια επίλυσης Τα 4 στάδια επίλυσης είναι πιο χρήσιμα όταν οργανώνεται ένα επιχείρημα Ο μαθητής μπορεί να χρησιμοποιήσει τα 4 στάδια επίλυσης όταν γνωρίζει την λύση και προσπαθεί να πείσει για την ορθότητα της
3
Αποθάρρυνση της δημιουργικότητας του μαθητή
Ο μαθητής πρέπει να ανατροφοδοτεί τον εαυτό του κατά την επίλυση και αν πρέπει να αναδιοργανώνει τη μέθοδο του Η επίλυση προβλήματος λειτουργεί σαν παζλ Η χρήση του παζλ διευκολύνει την επίλυση για τους μαθητές Οι καθηγητής εντοπίζουν στρατηγικές των μαθητών, επιλέγουν σωστή κατεύθυνση για βοήθεια τους και αποκτούν πρόσβαση στην κατανόηση και επεξεργασία του προβλήματος από αυτούς
4
Η επίλυση προβλήματος καταλήγει σε επίλυση ασκήσεων
Πρέπει να ενισχυθούν οι συνδέσεις μεταξύ των προβλημάτων και όχι η επιλογή συγκεκριμένης τακτικής Δεν έχει νόημα να διδάσκονται μεθοδολογίες (Schoenfeld, 1985) Ευχαριστώ πολύ!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.