Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεῬόδη Βασιλόπουλος Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ 4Ο ΕΞΑΜΗΝΟ ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
2
ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ
« Το σύνθετο των οργανισμών εκείνων, δημοσιών και ιδιωτικών, που συμμετέχουν στην ανάπτυξη, την παραγωγή και την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών που εξυπηρετούν τις ανάγκες των ταξιδιωτών»
3
Τουρίστες ( tourists): Προσωρινοί επισκέπτες που μένουν τουλάχιστον 24 ώρες στην επισκεπτόμενη χώρα και των οποίων ο σκοπός για τον οποίο πραγματοποιούν το ταξίδι είναι κάποιος από τους ακόλουθους: Δραστηριότητες που έχουν σχέση με τον ελεύθερο χρόνο, όπως αναψυχή, διακοπές, σπουδές, θρησκεία και αθλητισμός Επαγγελματικοί λόγοι Οικογενειακοί λόγοι Αποστολή Συνέδριο Εκδρομείς (excursionists): Προσωρινοί επισκέπτες που μένουν λιγότερο από 24 ώρες στον τόπο προορισμού και δεν διανυκτερεύουν.
4
Το δίκτυο της ταξιδιωτικής βιομηχανίας
5
Απλοποιημένο τουριστικό κύκλωμα
6
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΣΥΝΘΕΤΟ
8
ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
9
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Gee C. et al. (2004), Τουριστική και Ταξιδιωτική βιομηχανία, Εκδόσεις Έλλην , Αθήνα
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.