Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Αντικείμενα Συμπεριφορές Γεγονότα

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Αντικείμενα Συμπεριφορές Γεγονότα"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Αντικείμενα Συμπεριφορές Γεγονότα

2 Αντικείμενο Οποιαδήποτε φιγούρα (ΜΟΡΦΗ) που πρωταγωνιστεί στο πρόγραμμα μας.

3 Συμπεριφορά (ΣΕΝΑΡΙΟ)
Σειρά εντολών (πολύχρωμα τουβλάκια) με την βοήθεια των οποίων ένας προγραμματιστής μπορεί να προσδώσει συμπεριφορές σε ένα αντικείμενο.

4 Γεγονός Ένα συμβάν που αναγνωρίζεται από το αντικείμενο.
Το αντικείμενο αντιδρά με βάση τη συμπεριφορά του.

5 Προγραμματισμός

6 Παράδειγμα 1 Ανοίξτε το παιχνίδι pong (φάκελος games) και παίξτε για λίγο. Ποια είναι τα βασικά αντικείμενα; Περιγράψτε τη συμπεριφορά τους. Πως ενεργοποιείται η συμπεριφορά τους; Σβήστε τα έτοιμα σενάρια των αντικειμένων. Τι θα συμβεί; Τι δίνει «ζωή» στα αντικείμενα;

7 Άρα τα πάντα είναι αντικείμενα
Άρα τα πάντα είναι αντικείμενα! Ή τουλάχιστον έτσι θα τα βλέπουμε όταν προγραμματίζουμε στο Scratch.

8 Πως προγραμματίζουμε;
Ο τρόπος με τον οποίο προγραμματίζουμε έχει σαν βάση του τα αντικείμενα Στόχος μας για την επίλυση όλων των προβλημάτων είναι: να ανιχνεύσουμε τα κατάλληλα αντικείμενα, να τους αποδώσουμε κατάλληλες συμπεριφορές, να αποφασίσουμε πως σχετίζονται μεταξύ τους και πως αντιδρούν σε διαφορετικού τύπου γεγονότα.

9 Παράδειγμα 2 Ανοίξτε το παιχνίδι pacman (φάκελος games) και τρέξτε το
Ποια είναι τα βασικά αντικείμενα; Περιγράψτε τη συμπεριφορά τους. Πως ενεργοποιείται η συμπεριφορά τους;


Κατέβασμα ppt "Αντικείμενα Συμπεριφορές Γεγονότα"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google