Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΜΗΜΑ Α4 ΣΧ.ΕΤΟΣ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΜΗΜΑ Α4 ΣΧ.ΕΤΟΣ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΜΗΜΑ Α4 ΣΧ.ΕΤΟΣ 2015-2016
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΜΗΜΑ Α4 ΣΧ.ΕΤΟΣ

2 ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ-ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

3 ΟΜΑΔΕΣ: 1.( Φλέσσα Α., Σταματελοπούλου Π., Ταμπάκη Α., Σταθοπούλου Μ., Χριστοφιλοπούλου Δ.) 2.(Ψυρρής Κ., Σαούτης Ι., Δημόπουλος Ι., Φαλάδος Φ.) 3.(Συκάς Σ., Τζιούβελης Κ., Τζιούβελης Α., Σμιγαδερός Σ. ,Τσάκωνας Α.) 4.(Φλώρος Θ., Σπηλιώτης Γ., Σκουμπέλου Χ., Ρούτση Γ.)

4 ΣΚΟΠΟΣ: Να ενημερωθούμε πλήρως και εμείς που συμμετέχουμε στη Β. Δ
ΣΚΟΠΟΣ: Να ενημερωθούμε πλήρως και εμείς που συμμετέχουμε στη Β.Δ., όπως και όλοι οι μαθητές του σχολείου μας, έτσι ώστε να μπορούμε να αντιμετωπίζουμε και να αποτρέπουμε τέτοιου είδους καταστάσεις.

5 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Τι είναι βία; Τι είναι ενδοσχολική βία;
Ποιες οι μορφές της; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά θύτη και θύματος; Ποια είναι τα αίτια της ενδοσχολικής βίας; Ποιες είναι οι συνέπειες στους θύτες στα θύματα, στους μαθητές- παρατηρητές; Ποιες είναι οι επιπτώσεις της ενδοσχολικής βίας; Ποιες είναι οι ενδείξεις ότι το παιδί έχει πέσει θύμα βίας; Ποια είναι τα μέτρα αντιμετώπισης της ενδοσχολικής βίας;

6 ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΒΙΑ Η άσκηση σωματικής ή άλλης δύναμης ή η χρησιμοποίηση απειλών με σκοπό την επιβολή της θέληση κάποιου.

7 ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Είναι μια κατάσταση στην οποία ασκείται εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη βία και επιθετική συμπεριφορά με σκοπό την επιβολή και πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου σε μαθητές.

8 ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
Σωματική Λεκτική Ψυχολογική Ηλεκτρονική Σεξουαλική Ρατσιστική

9 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΘΥΤΗ Επιθετικός Χαμηλή αυτοεκτίμηση
Αντιδραστικός , αντικοινωνικός Υπερτροφικό <<εγώ>> Χαμηλή επίδοση στα μαθήματα Ίσως έχει υποστεί βία στην οικογ΄΄ενειά του

10 ΧΑΡΑΚΤΗΣΤΙΚΑ ΘΥΜΑΤΟΣ Αγχώδης και ανασφαλής
Επιφυλακτικός , ευαίσθητος , ήσυχος Αρνητική άποψη για τον εαυτό του Ντροπαλός Στο σχολείο είναι απομονωμένος , και δεν έχει ούτε έναν καλό φίλο στην τάξη του

11 ΑΙΤΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
Το ψυχολογικό προφίλ του θύτη Το οικογενειακό περιβάλλον Το ψυχολογικό κλίμα του σχολείου Η προβολή βίας από τα Μ.Μ.Ε Τα κοινωνικά προβλήματα

12 ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΘΥΤΕΣ Απροσδόκητη μαθησιακή πτώση.
Φτωχές φιλικές σχέσεις. Αποκτούν υψηλή αυτοεκτίμηση. Γίνονται επιθετικοί στην οικογένειά τους.

13 ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΤΑ ΘΥΜΑΤΑ Σημάδια στο σώμα και στη συμπεριφορά.
Εμφανή έλλειψη διάθεσης να πάει σχολείο. Κινείται κοντά στα γραφεία καθηγητών. Ίσως παρουσιάζει ανορεξία. Υποφέρει από αϋπνίες ή έχει εφιάλτες. ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΤΑ ΘΥΜΑΤΑ

14 ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ-ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ
Φόβος, ανασφάλεια. Όσοι μαθητές μένουν αμέτοχοι νιώθουν ενοχές. Μπορεί να αναπτύξουν βίαιες συμπεριφορές.

15 ΜΕΤΡΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ

16 ΣΧΟΛΕΙΟ Διδασκαλία “ εναλλακτικών τρόπων αντίδρασης”.
Ύπαρξη ομάδας ψυχολογικών, κοινωνικών λειτουργιών. Διαδικασία “υποβολής και εξέτασης παραπόνων”. Παρουσία εφημερευόντων εκπαιδευτικών. Συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση .

17 Επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών και γονέων.
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ Επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών και γονέων.

18 Μ.Μ.Ε Προβολή εκπαιδευτικών και μορφωτικών προγραμμάτων.
2.Περιορισμός σκηνών βίας στα έργα.

19 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Μετά από όλα αυτά καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι το φαινόμενο της “ Ενδοσχολικής βίας” αφορά όλους μας. Εμείς ευαισθητοποιηθήκαμε σχετικά με το θέμα. Ελπίζουμε ότι ευαισθητοποιήσαμε και εσάς.

20 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Ε. Ψ. Υ. Π. Ε. www. antibullyingwork
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Ε.Ψ.Υ.Π.Ε. ηλεκτρονική εκτύπωση Φλέσσα Α. Η υπεύθυνη της δράσης Παπανικολοπούλου Μ.


Κατέβασμα ppt "5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΜΗΜΑ Α4 ΣΧ.ΕΤΟΣ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google