Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα (1900-1960)
Ενότητα 4 Από τον εξπρεσιονισμό στο πολιτικό θέατρο: το επικό-διαλεκτικό θέατρο του Bertolt Brecht Αγγελική Ρόζη Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών

2 Στόχοι της ενότητας Στην ενότητα αυτή περιγράφεται η παρακμή του εξπρεσιονισμού στην Γερμανία, ενώ δίνονται οι βασικές αρχές της θεατρικής θεωρίας του Β. Brecht.

3 Περιεχόμενα της ενότητας
Η παρακμή του κινήματος του εξπρεσιονισμού στη Γερμανία Bertolt Brecht ( )

4 Ι. Η παρακμή του κινήματος του εξπρεσιονισμού στη Γερμανία
Από τον εξπρεσιονισμό στο πολιτικό θέατρο: το επικό-διαλεκτικό θέατρο του Bertolt Brecht Η παρακμή του κινήματος του εξπρεσιονισμού στη Γερμανία Ι. Η παρακμή του κινήματος του εξπρεσιονισμού στη Γερμανία Οι κοινωνικές και πολιτικές εξελίξεις μετά το τέλος του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου, η δημοκρατία της Βαϊμάρης Τα νέα καλλιτεχνικά ρεύματα: νέα αντικειμενικότητα, Bauhaus Το έργο του Erwin Piscator: η πρώτη εκδοχή του επικού θεάτρου και η ανάπτυξη του θεάτρου-ντοκιμαντέρ

5 Από τον εξπρεσιονισμό στο πολιτικό θέατρο: το επικό-διαλεκτικό θέατρο του Bertolt Brecht Bertolt Brecht ( ) ΙΙ. Bertolt Brecht ( ) O Brecht ως θεωρητικός, συγγραφέας και σκηνοθέτης, ένας από τους σημαντικότερους αναμορφωτές του θεάτρου του 20ού αιώνα. Η ιστορία της κριτικής ερμηνείας του έργου του

6 Από τον εξπρεσιονισμό στο πολιτικό θέατρο: το επικό-διαλεκτικό θέατρο του Bertolt Brecht Bertolt Brecht ( ) Βασικές αρχές της θεατρικής του θεωρίας: η «διδακτική» (παιδαγωγική) διάσταση και η σύνθετη έννοια του «ορθολογισμού» ως βασικοί άξονες του θεάτρου της νέας, «επιστημονικής» εποχής. Το επικό-διαλεκτικό θέατρο και οι διαφορετικοί ορισμοί τους Συστατικά στοιχεία της δραματουργίας και της σκηνοθετικής του πρακτικής: Η κυρίαρχη θέση του μύθου (Fabel), η μέθοδος της αποστασιοποίησης (Verfremdung Effekt) και ο προσδιορισμός του Gestus Θεατρικό έργο που εξετάζεται: Ο καλός άνθρωπος του Σετσουάν (πρώτη παράσταση: 1943)

7 Τέλος Ενότητας

8 Σημείωμα Αδειοδότησης
Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

9


Κατέβασμα ppt "Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google