Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1
Το ευρύ πεδίο της επικοινωνίας Οι εφαρμογές
2
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1
Οι σπουδές δημοσιογραφίας. Επιστήμη ή πειθαρχία; Reporting-News Gathering Editing (τεκμηρίωση) Αφήγηση-Story telling Τελικό προιόν: Νέο (News), Πληροφορία
3
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1
Τα ΜΜΕ σήμερα 1.Παραδοσιακά Μέσα (Legacy Media) 2. Νέα Μέσα (New Media) Η παρέμβαση της τεχνολογίας 1993 το πρώτο SMS/Nokia, 1995 Yahoo 1998 Google, 1999 Blogger, 2001 Wikipedia WikiWiki=γρήγορα (Wiki συντόμευση WikiWikiWeb) 2004 Flickr, Facebook, 2005 You Tube, 2006 Twitter
4
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1
Παραδοσιακά Μέσα (Legacy Media) Εφημερίδες, Περιοδικά, Ραδιόφωνα, Τηλεόραση, Πρακτορεία Νέα Μέσα (New Media) Aggregators Συμμετοχικά Μέσα α. Author-Centric β.Audience-Driven
5
Εισαγωγή στη Δημοσιογρασία/1
The aggregation είναι περισσότερο μια technique of packaging του περιεχομένου που παράγεται από άλλους. Σ’αυτή τη διαδικασία ο παραγωγός πρωτότυπου περιεχομένου, δηλαδή ο δημοσιογράφος, αγνοείται και το τελικό προϊόν είναι μια σύνθεση αποσπασμάτων. Είναι η τεχνική «that built Huffington’s site up to the point that AOL wanted to buy it” (Grueskin, Seave, Graves, 2011). Όπως και έγινε.
6
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1
Συμμετοχικά Μέσα Blogs (Author-centric) FaceBook (Audience Driven) You Tube (Audience Driven) Twitter(Audience Driven) Wikipedia (Audience Driven) WikiWikiWeb, λογισμικό που χρονολογείται από το 1949
7
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1
The Huffington Post The Internet Newspaper: News Blogs Video Community Το περιεχόμενό του είναι περισσότερο προϊόν τεχνικής, όπου συνδυάζονται the algorithmic selections, the curation, the mix of social media and the dynamic packaging. Αυτή η τεχνική έχει minimal cost, σε σχέση με το κόστος τοu gathering original content στα legacy media
8
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1
1.Η απορρύθμιση του τοπίου των ΜΜΕ 2.Η κατάλυση του ενός συστήματος Imput-Output-Κριτήριο διάκρισης μεταξύ πληροφορίας και μη πληροφορίας. 3.Η κρίση του παραδοσιακού τύπου α. Κρίση επιχειρηματικού μοντέλου Ποιος πληρώνει την πληροφορία Πληροφορία-Information (bit) Πλήρως Φέρω, In-form β. Αλλαγή της αφήγησης
9
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία
Πολυμεσική δημοσιογραφία Κοινωνικά δίκτυα στην υπηρεσία της δημοσιογραφίας Δημοσιογραφία του live Δημοσιογραφία των δεδομένων (data) Webdoc Δημοσιογραφία των συνδέσμων (hypertext) Συμμετοχική Δημοσιογραφία Δημοσιογράφος-επιχειρηματίας
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.