Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πρακτική στη κοινότητα Τσομπανάκη Ελένη, 21035

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πρακτική στη κοινότητα Τσομπανάκη Ελένη, 21035"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πρακτική στη κοινότητα Τσομπανάκη Ελένη, 21035
6ος Βρεφονηπιακός Σταθμός Δήμος Βύρωνα

2 Δραστηριότητες (1/11) Συνάντηση με υπεύθυνη παιδικών σταθμών Δήμου Βύρωνα «Ποιες είναι οι προσδοκίες μας από αυτή τη πρακτική?» «Τι περιμένουμε να λάβουμε ως γνώσεις?» «Πως είναι η συνεργασία με τους παιδαγωγούς?» «Μελλοντικά σχέδια για δράσεις?»

3 Δραστηριότητες (2/11) Επίσκεψη για αξιολόγηση της «Τροφούπολης»

4 Τι είναι η «Τροφούπολη»?
«Έχοντας ως πρότυπο τη Μεσογειακή διατροφή, η Τροφούπολη προσπαθεί εύστοχα να εξοικειώσει τα παιδιά αλλά και τους γονείς για τη σωστή επιλογή των τροφών, την θρεπτική αξία των συστατικών αλλά και την συμβολή της υγιεινής διατροφής στη σωστή ανάπτυξη και διάπλαση του παιδικού οργανισμού. »

5 Ωστόσο… Μπορεί αυτή η επίσκεψη να είναι επιμορφωτική για παιδιά 3-5 ετών?

6 Δραστηριότητες (3/11) Εργαστήριο Μαγειρικής: Παρασκευή Λαγάνας με παραδοσιακή συνταγή!

7 Δραστηριότητες (4/11) Ζωγραφική της πορείας του γάλακτος, «από την αγελαδίτσα… στη κοιλίτσα μου!»

8 Δραστηριότητες (5/11) Ζωγραφική της «κας Σαρακοστής»
Συζήτηση για την Νηστεία της Σαρακοστής

9 Δραστηριότητες (6/11) ..Ζωγραφική της πορείας τους γάλακτος στο μεγάλο τμήμα (4-5 ετών)

10 Δραστηριότητες (7/11) Συζήτηση σχετικά με τις συσκευασίες που αναγνωρίζουμε στο ελληνικό σπίτι. Ταξινόμηση ανάλογα με την συχνότητα κατανάλωσης

11 Δραστηριότητες (8/11) Εργαστήριο Μαγειρικής: Σπιτική, υγιεινή Πίτσα

12

13

14

15 Δραστηριότητες (9/11) Συζήτηση και Ζωγραφική για την ομάδα των Ψαριών και των Θαλασσινών

16 Δραστηριότητες (10/11) Συζήτηση για τη νηστεία της Μεγάλης Εβδομάδας

17 Δραστηριότητες (11/11) Ενότητα Παγωτό: Σπιτικό VS Εμπορίου
Ποια πρέπει να είναι η συχνότητα κατανάλωσης? Χειροτεχνίες με βάση το παγωτό

18 Πλεονεκτήματα & μειονεκτήματα
Ευχάριστο περιβάλλον Φιλικοί παιδαγωγοί, δεκτικοί σε κάθε δραστηριότητα Πολύ καλή συνεργασία με υπεύθυνη παιδικών σταθμών Δράση μόνο τύπου παρέμβασης, μη κλινικά περιστατικά (θετικό για τα παιδιά!) Σε τέτοιες ηλικίες, τα παιδιά δεν ακούνε!

19 Συνοψίζοντας… Θετική εμπειρία, με πολλαπλά οφέλη σχετικά με το πώς συμπεριφερόμαστε στα παιδιά για μια επιτυχημένη παρέμβαση. Ωστόσο, ίσως πιο επιθυμητή η αλλαγή φορέα σε κάθε εξάμηνο!

20 Σας ευχαριστώ πολύ!


Κατέβασμα ppt "Πρακτική στη κοινότητα Τσομπανάκη Ελένη, 21035"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google