Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

2 /Θ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ Δ.Σ. ΠΟΡΠHΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "2 /Θ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ Δ.Σ. ΠΟΡΠHΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 2 /Θ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ Δ.Σ. ΠΟΡΠHΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2014-2015
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ 1. ΣΕΡΗΦ ΜΕΜΕΤ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 2. ΔΕΛΗΓΚΙΟΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 3. ΚΑΡΑΠΑΣΧΑΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ 4. ΤΑΤΑΡ ΧΟΥΣΕΪΝ ΔΑΣΚΑΛΟΣ

2 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΨΩΜΙ-ΨΩΜΑΚΙ

3 ΣΤΟΧΟΙ Άνοιγμα του σχολείου στην ευρύτερη κοινωνία μέσα από επισκέψεις που πραγματοποιήθηκαν. Ενίσχυση γλωσσομάθειας των μαθητών. Συμμετοχικές δράσεις των παιδιών.

4 ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

5 ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ

6 ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ- ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ

7 ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ

8 ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΛΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ

9 ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΛΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ

10 ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΛΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ

11 ΑΦΙΣΑ-ΛΑΧΑΝΙΚΑ

12 ΑΦΙΣΑ-ΦΡΟΥΤΑ

13 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΥΓΙΕΙΝΟΥ ΓΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

14 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΥΓΙΕΙΝΟΥ ΓΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

15 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΥΓΙΕΙΝΟΥ ΓΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

16 ΘΕΑΤΡΙΚΟ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ

17 ΘΕΑΤΡΙΚΟ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ

18 ΘΕΑΤΡΙΚΟ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ

19 ΘΕΑΤΡΙΚΟ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ

20 ΘΕΑΤΡΙΚΟ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ

21 ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

22 ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

23 ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

24 ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ ΑΡΤΟΥ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΡΤΟΣΚΕΥΑΣΜΑΤΩΝ

25 ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ ΑΡΤΟΥ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΡΤΟΣΚΕΥΑΣΜΑΤΩΝ

26 ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ ΑΡΤΟΥ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΡΤΟΣΚΕΥΑΣΜΑΤΩΝ

27 ΜΥΛΟΠΕΤΡΑ-ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΛΕΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΛΙΓΟΥΡΙΟΥ

28 ΜΥΛΟΠΕΤΡΑ-ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΛΕΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΛΙΓΟΥΡΙΟΥ

29 ΜΥΛΟΠΕΤΡΑ-ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΛΕΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΛΙΓΟΥΡΙΟΥ

30 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΨΩΜΙΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

31 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΨΩΜΙΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

32 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΨΩΜΙΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

33 ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΓΙΑ ΤΟ ΨΩΜΙ

34 ΠΟΙΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΨΩΜΙ

35 ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑ ΤΟ ΨΩΜΙ

36 ΨΩΜΙ-ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ

37 ΨΩΜΙ

38 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΡΑΣΕΩΝ
Κατάκτηση σημαντικών γνωστικών στόχων. (Κατανόηση όλης της διαδικασίας παραγωγής του ψωμιού, το οποίο είναι το βασικότερο είδος της καθημερινής μας διατροφής, αναγνώριση των βασικών ομάδων τροφών και επιλογή υγιεινών τροφίμων για την καθημερινή τους διατροφή). Αλλαγή στις στάσεις των μαθητών. (Απόκτηση καλών διατροφικών συνηθειών, σχετικά με το καθημερινό τους διαιτολόγιο, μέσα από βιωματικές, ομαδικές δραστηριότητες).

39 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΡΑΣΕΩΝ
Ανάπτυξη κριτικής στάσης απέναντι σε νόστιμες αλλά όχι τόσο <<αθώες>> τροφές για την υγεία τους. Μάθηση μέσα από διασκέδαση και παιχνίδι. Λειτουργία μέσα σε ομάδες. Το σχολείο ανοίχτηκε μέσα από επισκέψεις, συνεργασίες με την τοπική κοινωνία.


Κατέβασμα ppt "2 /Θ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ Δ.Σ. ΠΟΡΠHΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google