Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014
Είμαστε όλοι ίδιοι. Είμαστε όλοι διαφορετικοί Ετερότητα και Διακρίσεις ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

2 ΄Ολοι ίδιοι όλοι διαφορετικοί..........
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ..... Στις 21 Μαρτίου του 1960 η αστυνομία της ρατσιστικής Νοτίου Αφρικής πυροβόλησε εν ψυχρώ κατά μιας διαδήλωσης φοιτητών στην πόλη Σάρπβιλ. Οι νεαροί διαδηλωτές διαμαρτύρονταν ειρηνικά κατά των νόμων του Απαρτχάιντ που είχε επιβάλλει το καθεστώς της λευκής μειοψηφίας στη χώρα, εφαρμόζοντας τη θεωρία της ανισότητας ανάμεσα στις φυλές Σε ανάμνηση αυτού του τραγικού συμβάντος καθιερώθηκε το 1966 από τη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών η 21η Μαρτίου ως Παγκόσμια Ημέρα κατά του ρατσισμού, της ξενοφοβίας, των διακρίσεων ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

3 Μάρτιν Λούθερ Κινγκ I have a dream…..
Αγωνίστηκαν για την εξάλειψη των φυλετικών διακρίσεων Μάρτιν Λούθερ Κινγκ I have a dream….. ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

4 Nelson Mandela Αγωνίστηκαν για την εξάλειψη των φυλετικών διακρίσεων
«Κανείς δεν γεννιέται, μισώντας κάποιον για το χρώμα του δέρματος,την καταγωγή ή τη θρησκεία του. Οι άνθρωποι μαθαίνουν να μισούν κι αν μπορούν να διδαχθούν το μίσος, μπορούν να διδαχθούν και την αγάπη, γιατί η αγάπη έρχεται πιο φυσικά στην ανθρώπινη καρδιά, παρά το αντίθετο» Nelson Mandela Αγωνίστηκαν για την εξάλειψη των φυλετικών διακρίσεων ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

5 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014
Ζούμε σε πολυ-πολιτισμικές κοινωνίες Ετερότητα Διακρίσεις Ξενοφοβία Ρατσισμός New Kids in the Neighborhood, Norman Rockwell ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

6 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014
ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ/ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ Στερεότυπα Προκαταλήψεις ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

7 Τι είναι τα στερεότυπα; Τι είναι οι προκαταλήψεις;
Και σε τελευταία ανάλυση πόσο μπορεί να αφορούν εμάς τους νέους; ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

8 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

9 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014
Στερεότυπο προκατειλημμένη υπεραπλουστευμένη άκαμπτη αντίληψη για ένα θέμα, γενίκευση για μια ομάδα ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

10 Τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις
τα συναντάμε πολύ συχνά στην καθημερινότητά μας και πολλές φορές τα χρησιμοποιούμε και εμείς οι ίδιοι ! ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

11 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014
Στερεότυπα και Παραμύθια Τα στερεότυπα τα μαθαίνουμε, τα εσωτερικεύουμε αυθόρμητα ή ασυνείδητα ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

12 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014
Στερεότυπα «οι άντρες είναι θαρραλέοι» «οι Γάλλοι είναι πολιτισμένοι» «οι άντρες έχουν μηχανικές ικανότητες» «τα άτομα με αναπηρίες δυσκολεύονται να εκπαιδευτούν και να εργαστούν» «οι γυναίκες είναι φοβιτσιάρες» «οι γυναίκες μπορούν να φροντίζουν τα παιδιά καλύτερα από τους άντρες» «οι Άγγλοι είναι ψυχροί» ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

13 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014
Προκαταλήψεις Αδικαιολόγητες και αβάσιμες κρίσεις ή πεποιθήσεις Παραμένουν αμετάβλητες ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

14 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014
Προκατάληψη! Ποιος; εγώ; ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

15 «Οι προκαταλήψεις, όπως και τα στερεότυπα δεν αλλάζουν εύκολα, ακόμη
κι αν τα άτομα έχουν έρθει σε επαφή με αποδείξεις της εσφαλμένης γνώμης τους Η προκατάληψη και τα αρνητικά στερεότυπα αποτελούν συνήθως τη βάση της δυσμενούς μεταχείρισης κάποιων ατόμων ή ομάδων» ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

16 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

17 «Αλήθεια -των αδυνάτων αδύνατο ποτές δεν εκατάφερα να καταλάβω
Νίκος Εγγονόπουλος, Στην Κοιλάδα με τους Ροδώνες «Αλήθεια -των αδυνάτων αδύνατο 
ποτές δεν εκατάφερα να καταλάβω 
αυτά τα όντα που δεν βλέπουνε 
το τερατώδες κοινό γνώρισμα τ’ ανθρώπου 
το εφήμερο της παράλογης ζωής του 
κι ανακαλύπτουνε διαφορές γιομάτοι μίσος διαφορές σε χρώμα δέρματος, φυλή, θρησκεία» ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

18 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014
Ξενοφοβία Ο Ξένος – (ο Αλλος) - ο Φόβος «Γιατι το αδοκίμαστο κι απ’ αλλού φερμένο δεν τ΄αντέχουν οι άνθρωποι» Οδυσσέας Ελύτης ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

19 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014
Ο κύριος Ξενοφοβίδης στη γειτονιά του..... ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

20 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014
Ο κύριος Ξενοφοβίδης σε διακοπές...... ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

21 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014
Φανταστείτε μια κοινωνία χωρίς ποικιλία και διαφορετικότητα..... ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

22 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

23 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014
Ρατσισμός: Επινοημένες διαφορές μεταξύ φυλών Και λες εμένα έγχρωμο; Όταν γεννιέμαι, είμαι μαύρος
Όταν μεγαλώσω, είμαι μαύρος
Όταν κάθομαι στον ήλιο, είμαι μαύρος
Όταν φοβάμαι, είμαι μαύρος
Όταν αρρωσταίνω, είμαι μαύρος Κι όταν πεθαίνω, ακόμα είμαι μαύρος Κι εσύ λευκέ άνθρωπε... Όταν γεννιέσαι, είσαι ροζ
Όταν μεγαλώνεις, γίνεσαι λευκός Όταν κάθεσαι στον ήλιο, γίνεσαι κόκκινος
Όταν κρυώνεις, γίνεσαι μπλε
Όταν φοβάσαι, γίνεσαι κίτρινος
Όταν αρρωσταίνεις, γίνεσαι πράσινος
Κι όταν πεθαίνεις, γίνεσαι γκρι Η γενετική είναι αντι-ρατσίστρια ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

24 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014
ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ -ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

25 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014
Διακρίσεις κατά των μεταναστών ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

26 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014
Διακρίσεις κατά των αλλόθρησκων ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

27 Διακρίσεις κατά των ατόμων με ειδικές ανάγκες
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

28 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014
Ρατσισμός κατά των γυναικών (σεξισμός) ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

29 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014
Ρατσισμός κατά των γυναικών (σεξισμός) ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

30 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014
Παρατηρητήριο βίας,

31 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014
Ρατσισμός στο σχολείο Μορφές: Περιπαικτικά σχόλια Λεκτική βία Χειροδικία Απομόνωση, Περιθωριοποίηση όλων όσων είναι διαφορετικοί από εμάς ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

32 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

33 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014
Πώς θα προχωρήσουμε ένα βήμα πέρα από τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις; “The discovery of others is the discovery of a relationship, not of a barrier” (Claude Lévi-Strauss) ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

34 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014
Δεν υπάρχουν μαγικά κλειδιά ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

35 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

36 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014
Don’t judge a book by its cover! Ιmagine a different library, one where the books are people, and where reading consists of a conversation ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

37 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014

38 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014
«Όταν ήρθαν να πάρουν» «Όταν ήρθαν να πάρουν τους τσιγγάνους, Δεν αντέδρασα Δεν ήμουν τσιγγάνος. Όταν ήρθαν να πάρουν τους κομμουνιστές Δεν αντέδρσσα Δεν ήμουν κομμουνιστής Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους Δεν ήμουν Εβραίος Όταν ήρθαν να πάρουν εμένα, Δεν είχε απομείνει κανείς για ν’ αντιδράσει.....». ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

39 21η Μαρτίου Κάθε 21η Μαρτίου, αλλά και κάθε μέρα
καλούμαστε να σεβαστούμε τη διαφορετικότητα του άλλου και να την αποδεχτούμε. Η διαφορετική εθνικότητα, η διαφορετική γλώσσα, η διαφορετική κουλτούρα και η διαφορετική πολιτική και θρησκευτική ιδεολογία, είναι στοιχεία που συνιστούν το μωσαϊκό του παγκόσμιου πολιτισμού μας Η εξάλειψή τους θα ισοδυναμούσε με  ανθρώπινη ισοπέδωση ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,

40 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2013-2014
Συνεργάστηκαν οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου Peppe, C/ Ιάσων, Ζ–Χ. Γιώργος, K. Μυρτώ, K. Μιχάλης, Στ. Χαράλαμπος, Στ. Αθηνά, Σ. Υπευθ. Καθηγήτρια: Αικατ. Δανιήλ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,


Κατέβασμα ppt "ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google