Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
139
Ι4: Διερεύνηση και καταγραφή συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου
Έρευνα έτους 2005
140
Σύνδεση με ηλεκτρονικό marketplace (%)
Ερ.44: Είστε συνδεδεμένοι με κάποιο ηλεκτρονικό marketplace; Βάση: 503 Έρευνα έτους 2005
141
Συμμετοχή σε ηλεκτρονικές δημοπρασίες (%)
Ερ.45: Συμμετέχετε σε ηλεκτρονικές δημοπρασίες; Βάση: 503 Έρευνα έτους 2005
142
25,6 των επιχ/σεων διενεργεί online πωλήσεις
Βάση: 418 Έρευνα έτους 2005
143
Πρόθεση διενέργειας online πωλήσεων (%)
Βάση: 309 Έρευνα έτους 2005
144
Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις;
Βάση: 223 Έρευνα έτους 2005
145
Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις;
Βάση: 1 Έρευνα έτους 2005
146
Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις;
Βάση: 81 Έρευνα έτους 2005
147
Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις;
Βάση: 15 Έρευνα έτους 2005
148
Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις;
Βάση: 80 Έρευνα έτους 2005
149
Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις;
Βάση: 46 Έρευνα έτους 2005
150
Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις;
Βάση: 3 Έρευνα έτους 2005
151
Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις;
Βάση: 25 Έρευνα έτους 2005
152
Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις;
Βάση: 99 Έρευνα έτους 2005
153
Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις;
Βάση: 96 Έρευνα έτους 2005
154
Χρόνος πρόθεσης έναρξης online πωλήσεων (%)
Βάση: 86 Έρευνα έτους 2005
155
Χρονικό διάστημα διενέργειας online πωλήσεων (%)
Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005
156
Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online;
Βάση: 111 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005
157
Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online;
Βάση: 21 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 21 Έρευνα έτους 2005
158
Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online;
Βάση: 40 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 40 Έρευνα έτους 2005
159
Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online;
Βάση: 50 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 50 Έρευνα έτους 2005
160
Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online;
Βάση: 11 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 11 Έρευνα έτους 2005
161
Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online;
Βάση: 39 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 39 Έρευνα έτους 2005
162
Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online;
Βάση: 50 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 50 Έρευνα έτους 2005
163
Ερ.51: Όταν παίρνετε μία παραγγελία online γίνεται αυτόματη ενημέρωση άλλων συστημάτων;
Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005
164
Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα;
Βάση: 59 Έρευνα έτους 2005
165
Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα;
Βάση: 13 Έρευνα έτους 2005
166
Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα;
Βάση: 22 Έρευνα έτους 2005
167
Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα;
Βάση: 24 Έρευνα έτους 2005
168
Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα;
Βάση: 6 Έρευνα έτους 2005
169
Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα;
Βάση: 23 Έρευνα έτους 2005
170
Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα;
Βάση: 30 Έρευνα έτους 2005
171
Έρευνα έτους 2005
172
Ερ.53: Με ποιο τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις;
Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005
173
Ερ.53: Με ποι25τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις;
Βάση: 21 Έρευνα έτους 2005
174
Ερ.53: Με ποιο τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις;
Βάση: 40 Έρευνα έτους 2005
175
Ερ.53: Με ποιο τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις;
Βάση: 50 Έρευνα έτους 2005
176
Ερ.53: Με ποιο τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις;
Βάση: 11 Έρευνα έτους 2005
177
Ερ.53: Με ποιο τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις;
Βάση: 50 Έρευνα έτους 2005
178
Ερ.53: Με ποιο τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις;
Βάση: 50 Έρευνα έτους 2005
179
Έρευνα έτους 2005
180
Έρευνα έτους 2005 Ερ.55: Υπάρχει πρόθεση για εισπράξεις online;
Βάση: 87 Έρευνα έτους 2005
181
Έρευνα έτους 2005 Ερ.55: Υπάρχει πρόθεση για εισπράξεις online;
Βάση: 87 Έρευνα έτους 2005
182
Έρευνα έτους 2005 Ερ.55: Υπάρχει πρόθεση για εισπράξεις online;
Βάση: 87 Έρευνα έτους 2005
183
Έρευνα έτους 2005 Ερ.56: Γιατί δεν προτίθεστε να εισπράττετε online;
Βάση: 71 Έρευνα έτους 2005
184
Έρευνα έτους 2005 Ερ.57: Πότε προτίθεστε να εισπράττετε online;
Βάση: 16 Έρευνα έτους 2005
185
Έρευνα έτους 2005 Ερ.57: Πότε προτίθεστε να εισπράττετε online;
Βάση: 16 Έρευνα έτους 2005
186
Έρευνα έτους 2005 Ερ.57: Πότε προτίθεστε να εισπράττετε online;
Βάση: 16 Έρευνα έτους 2005
187
Ερ.58: Με ποιον τρόπο διανέμετε τα προϊόντα/υπηρεσίες που πουλάτε online;
Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005
188
Ερ.58: Με ποιον τρόπο διανέμετε τα προϊόντα/υπηρεσίες που πουλάτε online;
Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005
189
Ερ.58: Με ποιον τρόπο διανέμετε τα προϊόντα/υπηρεσίες που πουλάτε online;
Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005
190
Έρευνα έτους 2005
191
Έρευνα έτους 2005
192
Έρευνα έτους 2005
193
Έρευνα έτους 2005 Βάση: 96 Βάση: 89 Βάση: 74
Ερ.59&60: Πως κατανέμονται οι online πωλήσεις σας ως προς τα ακόλουθα; Έρευνα έτους 2005
194
Ερ.54 & 59: Πως κατανέμονται οι online πωλήσεις σας ως προς τα ακόλουθα;
Έρευνα έτους 2005
195
Ερ.60: Πως κατανέμονται οι online πωλήσεις σας ως προς τα ακόλουθα;
Έρευνα έτους 2005
196
Ερ.60: Πως κατανέμονται οι online πωλήσεις σας ως προς τα ακόλουθα;
Έρευνα έτους 2005
197
Ερ.60: Πως κατανέμονται οι online πωλήσεις σας ως προς τα ακόλουθα;
Έρευνα έτους 2005
198
Ερ.61α: Οι online πωλήσεις σας κατά την τελευταία διετία;
Βάση: 108 Ερ.61β: Οι online πωλήσεις σας κατά την επόμενη διετία; Βάση: 108 Έρευνα έτους 2005
199
Έρευνα έτους 2005
200
Έρευνα έτους 2005
201
56% των επιχ/σεων διενεργεί online προμήθειες
Βάση: 502 Έρευνα έτους 2005
202
Πρόθεση πραγματοποίησης online προμηθειών (%)
Βάση: 223 Έρευνα έτους 2005
203
Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 108 Έρευνα έτους 2005
204
Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 2 Έρευνα έτους 2005
205
Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 30 Έρευνα έτους 2005
206
Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 4 Έρευνα έτους 2005
207
Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 37 Έρευνα έτους 2005
208
Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 35 Έρευνα έτους 2005
209
Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 2 Έρευνα έτους 2005
210
Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 19 Έρευνα έτους 2005
211
Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 41 Έρευνα έτους 2005
212
Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 46 Έρευνα έτους 2005
213
Ερ.64: Πότε προτίθεστε να ξεκινήσετε online προμήθειες;
Βάση: 88 Έρευνα έτους 2005
214
Ερ.64: Πότε προτίθεστε να ξεκινήσετε online προμήθειες;
Βάση: 88 Έρευνα έτους 2005
215
Ερ.64: Πότε προτίθεστε να ξεκινήσετε online προμήθειες;
Βάση: 88 Έρευνα έτους 2005
216
Ερ.65: Πόσο χρονικό διάστημα κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 69 Έρευνα έτους 2005
217
Ερ.65: Πόσο χρονικό διάστημα κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 69 Έρευνα έτους 2005
218
Ερ.65: Πόσο χρονικό διάστημα κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 69 Έρευνα έτους 2005
219
Έρευνα έτους 2005 Ερ.66α: Με ποιους τρόπους κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 280 Έρευνα έτους 2005
220
Ερ.66β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος online προμήθειας σας;
Βάση: 280 Έρευνα έτους 2005
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.