Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Παρουσίαση εταιρείας & υπηρεσιών

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Παρουσίαση εταιρείας & υπηρεσιών"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Παρουσίαση εταιρείας & υπηρεσιών
Υπηρεσίες, εργαλεία & λύσεις διαδικτυακού / ψηφιακού marketing, ηλεκτρονικής διαφήμισης & εταιρικής επικοινωνίας

2 Σύνοψη παρουσίασης & περιεχόμενα
Εταιρεία – Ποιοι είμαστε F – Commerce – Marketing Κοινωνικών Δικτύων Επισκόπηση - Γενικές πληροφορίες –Διαδικασία συνεργασίας Εταιρεία – Τι κάνουμε και πως δουλεύει Συνεργάτες – Ποιους υποστηρίζουμε και μας εμπιστεύονται Affiliate Marketing – Συνεργατικό marketing (Θυγατρικών) 7 6 5 4 3 2 1 Web Personalization – Εξατομίκευση ιστότοπου Referral Marketing – Αναφορές, συστάσεις, στόμα με στόμα Αποτελέσματα χρήσης – Πως κερδίζετε SEO – Βελτιστοποίηση αναζητήσεων και υψηλή κατάταξη Communication & Loyalty -Αυτόματη επικοινωνία με πελάτες Business cases – Ενεργοί και ευχαριστημένοι πελάτες 12 11 10 9 8

3 ✓ Εταιρεία – Ποιοι είμαστε
1 Η UpDience είναι μέλος της BizPartner Group, επίσημος συνεργάτης των κορυφαίων εταιρειών marketing και παρόχων λογισμικού και μία μεγάλη, διεθνής ομάδα πωλήσεων επικεντρωμένη στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων, γεωγραφικά και ποιοτικά. Η εταιρεία ξεκίνησε τις εργασίες της το 2007 και σήμερα, συνεργάζεται με τις κορυφαίες εταιρείες του χώρου και παρέχει πρωτοποριακές υπηρεσίες marketing και επικοινωνίας σε χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο. Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στο Λονδίνο και η τεχνική ομάδα υποστήριξης είναι οργανωμένη στη Σλοβακία ενώ διαθέτει γραφεία και δίκτυα συνεργατών σε Ισπανία, Ουγγαρία, Ρουμανία, Πολωνία και Ελλάδα.

4 ✓ Εταιρεία – Τι κάνουμε & πως δουλεύει
2 Η UpDience και τα στελέχη της, αναβαθμίζουν τις τεχνικές πωλήσεων της επιχείρησης σας και ενεργοποιούν επιπλέον κανάλια πωλήσεων που πιθανότατα δεν χρησιμοποιούσατε έως τώρα, με πρωτοποριακά εργαλεία και διαύλους επικοινωνίας. Έτσι, αναλαμβάνουν και πραγματοποιούν όλες τις απαραίτητες ενέργειες και κυριολεκτικά, πουλάνε για εσάς! Κάθε πελάτης έχει την πλήρη υποστήριξη μίας οργανωμένης ομάδας εκπαιδευμένων στελεχών, με γραφίστες, διαφημιστές, εκπαιδευτές, τεχνικούς υποστήριξης και συμβούλων. Όλοι, στελέχη με μεγάλη εμπειρία και γνώση αφού εργάζονται ήδη με πολλούς πελάτες καθημερινά και αναλαμβάνουν τα πάντα, εξοικονομώντας για εσάς χρόνο και χρήμα και προσφέροντας άμεσο αποτέλεσμα! Πριν την ενεργοποίηση, πραγματοποιούμε μία λεπτομερή ανάλυση δεδομένων και στοιχείων της επιχείρησης για την καλύτερη κατανόηση των αναγκών σας (profiling) Σας παρουσιάζουμε το στρατηγικό πλάνο-πρόταση και κατόπιν εγκρίσεως σας, η τεχνική μας ομάδα συντονίζει τις ενέργειες της και τα επόμενα βήματα σε άμεση συνεργασία μαζί σας Ενεργοποιούμε άμεσα τα εργαλεία, αρχίζουν οι πωλήσεις, η επιτυχία εξασφαλίζεται και η επιχείρηση ανθίζει! Απλά, γρήγορα, εύκολα και οικονομικά!

5 ✓ Συνεργάτες – Ποιούς υποστηρίζουμε & ποιοί μας εμπιστεύονται
3 Η UpDience είναι επίσημος συνεργάτης πολλών εκ των κορυφαίων εταιρειών marketing και παρόχων λογισμικού του είδους, από όλο τον κόσμο. Ο κάθε ένας από αυτούς ειδικεύεται σε ένα συγκεκριμένο τομέα marketing και όλοι μαζί αποτελούν μία ολοκληρωμένη λύση που χαρακτηρίζεται από τεχνογνωσία, πρωτοπορία και αποτελεσματικότητα! Παρέχει τεχνική και υλική υποστήριξη σε επιχειρήσεις και πελάτες σε όλο τον κόσμο ενώ διαθέτει και υποστηρίζει πλατφόρμες, εργαλεία και υπηρεσίες από την Παραγουάη, την Ινδία, το Ισραήλ, τη Μ. Βρετανία, τις Η.Π.Α., την Ρωσία κ.α. σε ένα πορτφόλιο με περισσότερα από 70 καινοτόμα εργαλεία.

6 ✓ Επισκόπηση - Γενικές πληροφορίες - Συνεργασία
4 H UpDience πραγματοποιεί πωλήσεις για εσάς με πολλούς πρωτοποριακούς τρόπους, πολύ διαφορετικούς από τους “δεδομένους”! Επιτυγχάνει βέλτιστα αποτελέσματα χρησιμοποιώντας σύγχρονα εργαλεία και στρατηγική πολλαπλών καναλιών, χωρίς να πειραματίζεται αλλά χρησιμοποιώντας δοκιμασμένες λύσεις που ήδη λειτουργούν αποτελεσματικά για άλλους. Τα εξειδικευμένα στελέχη της εταιρείας προχωρούν σε μια λεπτομερή καταγραφή και ανάλυση της επιχείρησης, των καναλιών και των εργαλείων που χρησιμοποιεί, την θέση της στην αγορά κ.α. (profiling) Η ομάδα της UpDience σχεδιάζει, ενημερώνει, ρυθμίζει και τελικά ενεργοποιεί τα κατάλληλα εργαλεία και κανάλια πωλήσεων όπως αυτά συμφωνήθηκαν και …η ανάπτυξη αρχίζει! Μετά την πάροδο της προσυμφωνημένης περιόδου χρήσης, ο πελάτης ανανεώνει ή όχι κατ’ επιλογή ενώ σε όλη τη διάρκεια της συνεργασίας όλα τα εργαλεία και προγράμματα παραμένουν στη διάθεση του. Το σύστημα και η ομάδα αρχίζει να συλλέγει στοιχεία (στατιστικά και δημογραφικά) και να καταλήγει σε πολύτιμα συμπεράσματα, να δημιουργεί κοινό και να διαμορφώνει καταναλωτική συμπεριφορά Ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης και τα ευρήματα, το σύνολο των εργαλείων επαναρυθμίζεται, εμπλουτίζεται και ανανεώνεται (ανα περίπτωση απενεργοποιούνται, διορθώνονται ή/και προστίθενται) . Βάσει ευρημάτων, εκπονείται και προτείνεται μια συγκε-κριμένη στρατηγική ανάπτυξης, εξετάζεται διεξοδικά και σε περίπτωση συμφωνίας, οργανώνονται και συντονίζονται τα επόμενα βήματα

7 ✓ Affiliate Marketing – Συνεργατική προώθηση (θυγατρικών) 5 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΣΤΟΧΟΣ #1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΤΟΧΟΣ #2 Αυτός ο τρόπος πωλήσεων δημιουργεί μία συνεργατική σχέση και εγκαθιστά ένα κανάλι πωλήσεων μεταξύ καταστημάτων, προϊόντων ή/και υπηρεσιών που έχουν το ίδιο ή παρόμοιο πελατολόγιο και προϊόντα ή υπηρεσίες που είναι σχετιζόμενες ή συμπληρωματικές. (Δεν αφορά παρόμοια ή σχετικά προϊόντα, δεδομένου ότι τα παρόμοια προϊόντα θα φέρουν ανταγωνισμό). Αντικειμενικός σκοπός της υπηρεσίας είναι να προσελκύσει πελάτες που προέρχονται από διαφορετικά καταστήματα, προϊόντα ή/και υπηρεσίες αλλά που ταυτόχρονα, τα χρειάζονται όλα. Έτσι, αποδεδειγμένα οι πελάτες δαπανούν περισσότερα χρήματα, ευκολότερα και γρηγορότερα. Το σύστημα αυτό αξιοποιεί μία συνηθισμένη καταναλωτική συμπεριφορά π.χ.: ένα άτομο πάει για ψώνια σε ένα εμπορικό κέντρο περιπατώντας από το ένα κατάστημα στο άλλο, θα αγοράσει παπούτσια από ένα κατάστημα, ζώνη από άλλο κλπ. Ο στόχος είναι να μετατρέψουμε και να κατευθύνουμε αυτήν την αγοραστική συμπεριφορά σε ένα φιλικό, on-line περιβάλλον. Άλλη μορφή της εταιρικής ή θυγατρικής αγοραλογίας είναι η φυσική συνεργασία μεταξύ off-line καταστημάτων, προϊόντων ή/και υπηρεσιών, η οποία μπορεί να βοηθήσει στην προσέλκυση νέων πελατών. Δημιουργείται ένα κανάλι επικοινωνίας ( , SMS ή software) μεταξύ των υπαρχόντων και των δυνητικών πελατών και των επιχειρήσεων. Βάσει έρευνας σχετικά με το πού, πως και τι ψωνίζει ένας πελάτης, τον παρακινούμε να επισκεφθεί ένα εταιρικό κατάστημα και να προμηθευτεί ένα νέο προϊόν ή/και υπηρεσία. Στις επιχειρήσεις, παραθέτουμε ουσιαστικές προτάσεις που χρησιμοποιούνται άμεσα μετά την έγκριση τους. Εμφανίζουμε και προωθούμε το προϊόν και μετά το τέλος της διαδικασίας της παραγγελίας, μέσω του οποίου μπορείτε να εισαγάγετε σε ένα άλλο, νέο μαγαζί και έτσι να συνεχίζετε και να εξελίσσεται η διαδικασία.

8 ✓ E-Commerce (Social Media) – Ηλεκτρονικό εμπόριο & Κοινωνικά Δίκτυα
6 Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) είναι πλέον τα αποτελεσματικότερα κανάλια πωλήσεων! Ο στόχος είναι να μετατραπεί οποιοδήποτε Fan-page ή Business Group της επιχείρησης σε πραγματικό κανάλι πωλήσεων ώστε να προσελκύει πιθανούς πελάτες, να ελέγχει την αντίδραση τους ώστε να γίνουν fans της και να τους κατευθύνει σε άμεσες αγορές . Με την παρουσία fans και καταστημάτων δημιουργούνται επιπλέον κανάλια πωλήσεων μέσα απ’ τα οποία μπορούμε να παρακινούμε τους οπαδούς, οι οποίοι είναι πραγματικοί πελάτες, να ψωνίζουν επανειλημμένα. H Updience συνεργάζεται με αρκετές εταιρείες του χώρου, μεταξύ των οποίων και οι τρείς (3) κορυφαίες: Από Μεγ. Βρεταννία, με αντικείμενο την ταυτοποίηση και οργάνωση καταναλωτικών προφίλ και με χιλιάδες πελάτες σε όλο τον κόσμο Από Παραγουάη, με εφαρμογές και προγράμματα καταναλωτικής πίστης και χιλιάδες πελάτες, κυρίως στις Η.Π.Α.! Από Ισραήλ, με εξειδίκευση στη δημιουργία e-shops και παγκόσμια δράση!

9 ✓ E-Commerce (Social Media) – Ηλεκτρονικό εμπόριο & Κοινωνικά Δίκτυα
6 Η υλοποίηση αυτής της στρατηγικής στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) χωρίζεται σε δύο (2) φάσεις, προκειμένου να υπάρξουν καλύτερα, διαρκή και δομημένα αποτελέσματα: Φάση #1 Φάση #2 Ελέγχεται, αναλύεται ή δημιουργείται από την αρχή πελατειακή βάση και αναπτύσσεται ανάλογα Εφαρμόζονται και παρακολουθούνται εργαλεία και μηχανισμοί μέτρησης (ποσοτικοί και ποιοτικοί)-ΚΡΙs Σχεδιάζονται και εφαρμόζονται ζωτικά εργαλεία, παιχνίδια, κουιζ, διαγωνισμοί κ.α. Ταυτοποιούνται ανάγκες, συνήθειες και προθέσεις των fans και κατηγοριοποιούνται οι πελάτες σε ομάδες Το σύστημα παρακο-λουθείτε και αναλύεται σταθερά και αν χρειαστεί, προβαινουμε σε αλλαγές-διορθώσεις. Σχεδιάζονται και εφαρ-μόζονται προωθητικά προγράμματα όπως πίστης (Loyalty), ενημέρωσης (Newsletter) κ.α. Συλλέγει πληροφορίες και κατηγοριοποιεί πελάτες σε ομάδες με βάση συμπεριφορές, δραστηριότητες ή ενδιαφέροντα (π.χ. υγιεινή διατροφή, ποδηλασία, φροντίδα ζώων…) Συλλέγει πληροφορίες σχετικά με πιθανούς πελάτες, και τις χρησιμοποιεί σε άλλη αγορά ή εργαλείο, π.χ. σε πρόγραμμα αφοσίωσης, σε newsletter κλπ Ειδικό πρόγραμμα, που δημιουργεί ένα πλήρες ηλεκτρονικό κατάστημα στο Facebook και εκτοξεύει τις πωλήσεις με ελάχιστο χρόνο και χρήμα

10 Παράδειγμα: Ανακατεύθυνση
Web Personalization - Εξατομίκευση & Προσαρμογή Ιστότοπου 7 Ο αντικειμενικός σκοπός αυτής της υπηρεσίας είναι να διασφαλίσει υψηλότερο ποσοστό επίτευξης αγορών (μετατροπή υποψηφίων πελατών σε ενεργούς), στέλνοντας το σωστό μήνυμα στο σωστό χρόνο. Ουσιαστικά, βασίζεται στην αρχή πως ο κάθε επισκέπτης είναι μοναδικός, με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και ανάγκες και ως εκ τούτου η ιστοσελίδα πρέπει επίσης να είναι μοναδική για αυτόν. Παράδειγμα: Έξοδος Παράδειγμα: Ανακατεύθυνση Ο πελάτης βγαίνει από τη σελίδα χωρίς να πραγματοποιήσει αγορά ή άλλη δράση. Η επιχείρηση αναβαθμίζεται (νέο προϊόν) ή επεκτείνεται (νέο υπο-κατάστημα) και αφορά τον πελάτη . Η υπηρεσία αυτή αναγνωρίζει, καταγράφει και προσδιορίζει τον επισκέπτη (από πού προήλθε, πόσο & ποιο περιεχόμενο διάβασε, πόση ώρα παρέμεινε στην ιστοσελίδα, είναι πρώτη επίσκεψη ή επιστροφή κ.α.), και αναλόγως, του επισημαίνει τα διαθέσιμα εργαλεία που μπορούν να τον βοηθήσουν, τον κατευθύνει για άμεση αγορά ή ανακατεύθυνση επαφής, τον ενημερώνει για νέες δράσεις κλπ. Αναγνωρίζεται από το σύστημα που διαδραστικά τον παροτρύνει να μας πληροφορήσει τι χρειάζεται ή να αφήσει τα στοιχεία του για να ανταποκριθούμε. Έτσι δημιουργείτε θετική προδιάθεση και άμεση επαφή Το σύστημα αναγνωρίζει και καταγράφει τον επισκέπτη και είτε τον κατευθύνει σε συγκεκριμένο σημείο όπου παρέχονται πληροφορίες που τον ενδιαφέρουν ή τον ενημερώνει για οποιαδήποτε νέα δράση

11 ✓ SEO - Βελτιστοποίηση αναζήτησης & υψηλότερη κατάταξη
8 Αντικειμενικός σκοπός της υπηρεσίας είναι να ερευνήσει, να διαμορφώσει και να εμπλουτίσει τα δεδομένα μίας ιστοσελίδας ώστε αυτή να εμφανίζεται περισσότερο, ευκολότερα και υψηλότερα σε μηχανές αναζήτησης, όπως Google, Yahoo, Bing, Ask, Yandex κ.α. Ταυτόχρονα, το σύστημα μπορεί να παρακολουθεί και τον ανταγωνισμό σε τεχνικό και οικονομικό επίπεδο Ανάλυση δεδομένων αναζητήσεων Εφαρμογή λέξεων-κλειδιών και ρυθμίσεων Διόρθωση και αναβάθμιση συστήματος

12 Referral Marketing – Διαφήμιση μέσω συστάσεων/αναφορών (στόμα με στόμα)
9 Το πλέον ισχυρό κανάλι πωλήσεων που επιστρέφει στις βασικές αξίες του marketing, ουσιαστικά με την θεμελιώδη μέθοδο “από στόμα σε στόμα” και χαρακτηρίζεται από υψηλά ποσοστά και μέγιστη διάρκεια! Διάδοση πληροφοριών – φήμη - διείσδυση Ενημέρωση και πρόσκληση φίλων και επαφών Μετατροπή πελάτη σε διαφημιστή Άμεση αγορά Η ουσία και τα οφέλη του συστήματος είναι πολλαπλά, αυξητικά, επεκτάσιμα και αλληλεπιδραστικά ως εξής: Ο πελάτης, με τις επαφές του βοηθά στη διάδοση πληροφοριών και δημιουργεί προδιάθεση και καταναλωτική αντίληψη Μέσω του πελάτη, ενημερώνονται και προσελκύονται νέες επαφές (φίλοι, συγγενείς, συνάδελφοι κλπ) δημιουργώντας επιπλέον κοινό Ο πελάτης μετατρέπεται σε ενδιάμεσο διαφημιστή, συντασσόμενος με την εταιρεία και λειτουργεί και ως εγγυητής Ο πελάτης προχωρά σε άμεση αγορά ανταποκρινόμενος / επηρεασμένος από προσφορά ή έκπτωση Να σημειωθεί πως ο Μ.O. απόδοσης είναι 1:150, δηλαδή για κάθε 1 σύσταση/αναφορά προσεγγίζονται τουλάχιστον 150 νέοι πελάτες

13 Communication & Loyalty – Προγράμματα επικοινωνίας & ανταμοιβής
10 Το συγκεκριμένο κανάλι πωλήσεων παρέχει τον πιο άμεσο τρόπο για να οικοδομήσουμε μια σχέση με τους υπάρχοντες πελάτες και είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά και οικονομικά κανάλια πωλήσεων άρα, και το πλέον ενδεδειγμένο. Δημιουργεί και αξιοποιεί την επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή SMS μεταξύ των υπαρχόντων πελατών και των επιχειρήσεων απ’ όπου έχουν ήδη αγοράσει κάτι. Η υπηρεσία αυτή, ουσιαστικά “παρακολουθεί” τον πελάτη και τα χαρακτηριστικά του (συνήθειες, ανάγκες, προτιμήσεις κλπ.) και με βάση το προφίλ του, κοινοποιεί αντίστοιχες πληροφορίες (ευκαιρίες, προσφορές, υπενθυμίσεις κλπ.), στο σωστό χρόνο για να τον παρακινήσει σε νέες αγορές. Προσφορές και εκπτώσεις (οικονομικές, ποιοτικές, ποσοτικές κ.α.) Νέα προϊόντα και ευκαιρίες (Νέες αφίξεις, stock, ξεπούλημα κ.α.) Προγράμματα ανταμοιβής και ανταπόδοσης (Για κοινοποιήσεις, αναφορές, προσκλήσεις, επανάληψη κ.α.) Άλλες πληροφορίες Στοιχεία προσωπικά και κατάσταση (οικογενειακή, οικονομική, προσωπική κ.α.) Στοιχεία αγορών και κινήσεων (που, πότε, τι, γιατί κλπ.) ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗΣ

14 ✓ Communication & Loyalty – Προγράμματα επικοινωνίας & ανταμοιβής
10 Η υπηρεσία αυτή βασίζεται στην εξατομίκευση του περιεχομένου, ουσιαστικά δηλαδή “παρακολουθεί” τον πελάτη και τα χαρακτηριστικά του (συνήθειες, ανάγκες, προτιμήσεις κλπ.), σταδιακά φτιάχνει το καταναλωτικό προφίλ του και συνεπώς προετοιμάζει, κοινοποιεί και αξιοποιεί τις σωστές πληροφορίες (ευκαιρίες, προσφορές, υπενθυμίσεις κλπ.) που τον ενδιαφέρουν, στο σωστό χρόνο που τα χρειάζεται και έτσι τον παρακινεί σε νέες αγορές. Διαρκή και αναλυτική παρακολούθηση του ανταγωνισμού (τιμές, προσφορές, νέα), ώστε να είστε πάντα σε θέση να διαμορφώνετε δεδομένα και να τον ξεπερνάτε Ανίχνευση, καταγραφή και ανάλυση δεδομένων από Κοινωνικά Δίκτυα και Internet, ώστε εντοπίζετε ευκαιρίες και απειλές και να αντιδράτε ανάλογα Επαγγελματική καθοδήγηση και υποστήριξη από στελέχη της εταιρείας άρα, μέγιστα αποτελέσματα με ελάχιστο κόστος Το συγκεκριμένο κανάλι πωλήσεων χαρακτηρίζεται και προσφέρει επιπλέον συγκριτικά πλεονεκτήματα που αποδεικνύονται εξαιρετικά ωφέλιμα έναντι του ανταγωνισμού!

15 ✓ Business cases - Παραδείγματα πελατών & εφαρμογών
11 Ήδη, χιλιάδες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο απολαμβάνουν τα οφέλη από τα προγράμματα, τα εργαλεία και κυρίως από τα έμπειρα στελέχη της εταιρείας . Το marketing είναι πλέον μετρήσιμο μέγεθος και τόσο η ανάγκη των επιχειρήσεων, όσο και τα αποτελέσματα είναι εμφανή και αδιαμφισβήτητα για όλους τους κλάδους και όλες τις επιχειρήσεις, ανεξαιρέτως. Παρακάτω, παρατίθενται ενδεικτικά μερικές εφαρμογές: REFERRAL MARKETING O πελάτης απολαμβάνει επιπλέον έκπτωση εφόσον συστήσει την επιχείρηση ή κερδίζει εκπτωτικό κουπόνι με κωδικό… AFFILIATE MARKETING Ο πελάτης αγόρασε αθλητικές φόρμες και το σύστημα το εντοπίζει και του προτείνει αθλητικά παπούτσια σε τιμή ευκαιρίας, εύκολα και απλά… E-COMMERCE O fan συμμετέχει σε κλήρωση κάνοντας Like, Comment ή Share ενώ ταυτόχρονα ενημερώνει και όλους τους φίλους του…

16 Ευχαριστούμε πολύ! Ας ξεκινήσουμε…
Your Logo


Κατέβασμα ppt "Παρουσίαση εταιρείας & υπηρεσιών"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google