Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεἸεζάβελ Βυζάντιος Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Δραστηριότητες κατά την 1η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’)
Δραστηριότητες κατά την 1η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’) ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ-ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΤΑΞΕΩΝ Α. Γνωριμία τάξεων – χαιρετισμοί δασκάλων, μαθητών Β. Προβολή παρουσίασης ppt (η τάξη, το σχολείο, ο τόπος μου)
2
Οι μαθητές του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αγίων Αναργύρων Αττικής παρουσιάζουν σε PowerPoint τον τόπο , το σχολείο και την τάξη τους.
3
Οι μαθητές του 87ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης παρουσιάζουν σε PowerPoint τον τόπο , το σχολείο και την τάξη τους.
4
Γ. Διαλογική συζήτηση (καθοδηγούμενη από τους δασκάλους)
Στόχος προς επίτευξη : Συσχέτιση των δυο σχολείων. Μεθοδολογική προσέγγιση: Ανακαλυπτική Διερευνητική Μάθηση (Η συσχέτιση προκύπτει από τα ppt . Οι εργασίες οι οποίες έχουν εκπονηθεί από το ένα σχολείο συσχετίζονται με τη δομή του άλλου σχολείου και ταυτίζονται με το θέμα πάνω στο οποίο πρόκειται να εργαστούν.)
5
Δ. Εύρεση και ταυτόχρονη καταγραφή ομοιοτήτων και διαφορών ανάμεσα στα δυο σχολεία . (ανάδειξη θέματος) Ε. Προβολή βίντεο Powtoon με θέμα τη φιλία για αφόρμηση-εισαγωγή στο θέμα
6
Ζ. Εντυπώσεις, συζήτηση, διευκρινήσεις από δασκάλους
Ζ. Εντυπώσεις, συζήτηση, διευκρινήσεις από δασκάλους Η. Δημιουργία γέφυρας επικοινωνίας (τρόποι επικοινωνίας: και edmodo) Θ. Αποφώνηση
7
Δραστηριότητες μεταξύ 1ης και 2ης Τηλεδιάσκεψης
Δραστηριότητες μεταξύ 1ης και 2ης Τηλεδιάσκεψης Α. Επαναληπτική προβολή powtoon βίντεο που έχει σχεδιαστεί από τους εκπαιδευτικούς με τη βοήθεια του powtoon για αφόρμηση
8
Β. Δημιουργία tagul από τους μαθητές του 3ου δημοτικού σχολείου Αγίων Αναργύρων Αττικής
9
Δημιουργία tagul από τους μαθητές του 87ου δημοτικού σχολείου Αθηνών Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
10
Στόχος προς επίτευξη: Έλεγχος και αναδόμηση προϋπάρχουσας γνώσης -Σου άρεσε η ιστορία; Μεθοδολογική προσέγγιση: Καταιγισμός ιδεών βάση ερωτήσεων
11
Γ. Δημιουργία κόμικς μέσω Toondoo.
12
Στόχος προς επίτευξη: η απόκτηση της ικανότητας διαχείρισης των συναισθημάτων, όπως ο θυμός αλλά και της επίλυσης των συγκρούσεων. Μεθοδολογική προσέγγιση: Συνεργατική Οικοδόμηση της γνώσης
13
Δ. Δημιουργία πάζλ μέσω Jigsaw
Στόχος προς επίτευξη: η εμπέδωση του εύρους συναισθημάτων τα οποία υπάρχουν Μεθοδολογική προσέγγιση: Συνεργατική Οικοδόμηση της γνώσης
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.