Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΔιονυσόδωρος Βλαστός Τροποποιήθηκε πριν 7 χρόνια
1
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, 2Ο ΕΞΑΜΗΝΟ ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
2
Η αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή
3
Ο καταναλωτής για την αγορά κάποιου προϊόντος ή υπηρεσίας:
λαμβάνει διάφορα εξωτερικά ερεθίσματα (επιδράσεις) από το μάρκετινγκ και από το περιβάλλον του ακολουθεί μια διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων Έχει μια συγκεκριμένη συμπεριφορά μετά την αγορά του, ανάλογα με το εάν έμεινε ικανοποιημένος ή όχι.
4
Εξωτερικές επιδράσεις/ Ερεθίσματα Διαδικασία Λήψης Αποφάσεων
Συμπεριφορά μετά την απόφαση
5
Η Ιεράρχηση των Ανθρωπίνων Αναγκών
Ανάγκες αυτοπραγμάτωσης (ατομική βελτίωση και αναγνώριση) Ανάγκες υπόληψης (αυτοσεβασμός, αναγνώριση, κοινωνική καταξίωση) Κοινωνικές ανάγκες (αίσθηση της αφοσίωσης, αγάπη) Ανάγκες ασφάλειας (ασφάλεια, προστασία) Βιολογικές ανάγκες (πείνα, δίψα)
6
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Πολιτιστικοί Κουλτούρα Υποκουλτούρα Κοινωνική Τάξη Κοινωνικοί Ομάδες αναφοράς Οικογένεια Ρόλοι και κοινωνική θέση Προσωπικοί Ηλικία και φάση κύκλου ζωής Επάγγελμα Οικονομική κατάσταση Τρόπος ζωής Προσωπικότητα Ψυχολογικοί Προώθηση Αντίληψη Μάθηση Πιστεύω και στάσεις .. Αγοραστής
7
Διαμορφωτές Γνώμης (Opinion Leaders)
Το άτομο μέσα σε μια ομάδα αναφοράς το οποίο, λόγω των ειδικών δεξιοτήτων, των γνώσεων, της προσωπικότητας ή άλλων χαρακτηριστικών του ασκεί επιρροή σε άλλους
8
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ Κάθε άτομο αντιλαμβάνεται και ερμηνεύει τις καταστάσεις με το δικό του μοναδικό τρόπο. Η προσωπική αντίληψη διαμορφώνεται από την ικανότητα του να δέχεται επιλεκτικά πληροφορίες ανάλογα με τα ενδιαφέροντά του
9
ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΟΧΗ- ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ
Η Επιλεκτική προσοχή είναι η τάση των ανθρώπων να απορρίπτουν την πλειοψηφία των πληροφοριών στις οποίες εκτίθενται. Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να προσπαθήσουν πάρα πολύ για να τραβήξουν την προσοχή του καταναλωτή. Η Επιλεκτική παραμόρφωση περιγράφει την τάση των ανθρώπων να ερμηνεύουν τις πληροφορίες με τρόπο που θα υποστηρίξει αυτό που ήδη πιστεύουν.
10
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Τα άτομα συμπεριφέρνονται ορθολογικά, χρησιμοποιώντας τους διαθέσιμους πόρους τους με τρόπο που μεγιστοποιεί την ωφέλεια που αποκομίζουν από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που επιλέγουν
11
ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ (LIFE STYLE)
Οι δραστηριότητές του (εργασία, χόμπι, αγορές, σπορ, κοινωνικές εκδηλώσεις, κλπ) Τα ενδιαφέροντά του (διατροφή, μόδα, οικογένεια, ψυχαγωγία, κλπ) Οι γνώμες του (κοινωνικά θέματα, πολιτική)
12
ΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ
Οι αγοραστικές επιλογές ενός ατόμου επηρεάζονται, από πέντε βασικούς ψυχολογικούς παράγοντες: την παρακίνηση (κίνητρα) που έχει ο καταναλωτής την αντίληψη του καταναλωτή την ικανότητα μάθησης του τα πιστεύω του τις στάσεις του
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.