Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Δυναμική Προσαρμογή στη Νέα Εποχή
Αγορές & Καταναλωτές Δυναμική Προσαρμογή στη Νέα Εποχή 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο ECR Hellas, «Υπό Επιτήρηση» 16η Ιουνίου 2011 ΜΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος SymphonyIRI Hellas
2
Ταυτότητα ερευνών Υπηρεσίες Infoscan & Discounters’ Audit
Super / Hyper Markets – Εκπτωτικά – Παραδοσιακά Κατ/τα Τροφίμων Περίοδος: Απρ 2011 Έρευνες διερεύνησης αγοραστικών συνηθειών Χρήση ποσοτικής μεθοδολογίας, μέσω exit interviews σε Super/Hyper Markets και Εκπτωτικά Κατ/τα Περίοδοι: Ιαν Μάιος 2011 Αναλυτικά μοντέλα για πληθώρα κατηγοριών Διερεύνηση ελαστικότητας τιμής Διερεύνηση αποτελεσματικότητας προσφορών Διερεύνηση αποτελεσματικότητας ποικιλίας Marketing Mix Περίοδοι: Μάιος 2011
3
Η οικονομία σε τίτλους…
4
Εξέλιξη πωλήσεων Ιαν - Απρ 2011 2010 2009 2008
Καταστήματα τροφίμων: Ποσοστιαία μεταβολή σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο +1,28 % +1,00 % -1,62 % -3,50%
5
Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
Το πάζλ της νέας εποχής Τιμές Προσφορές Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας Eπισκεψιμότητα καταστημάτων Προγραμματισμός αγορών Οργανωμένο λιανεμπόριο
6
(*) περίπου 50% των πωλήσεων των Super/Hyper Markets
Τιμές Αποκλιμάκωση των μέσων σταθμισμένων τιμών το 2010 σε σχέση με το 2009 (*) Τρόφιμα: -1% Μη τρόφιμα: -2% Σαφής ευαισθητοποίηση των καταναλωτών σε θέματα τιμών (*) περίπου 50% των πωλήσεων των Super/Hyper Markets
7
Προσφορές Αύξηση των tailor made προσφορών / ενεργειών
Το σαφάρι της προσφοράς 5 στους 10 καταναλωτές θα αγοράζουν περισσότερο προϊόντα σε προσφορά
8
Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
Ραγδαία ανάπτυξη των PL Μερίδιο PL: 20% σε αξία «...θα αγοράζω περισσότερο προϊόντα PL στο μέλλον...» +18% σε μ.ο. κατηγοριών
9
Οργανωμένο λιανεμπόριο
Συγκέντρωση οργανωμένου λιανεμπορίου 8 αλυσίδες συνεισφέρουν στο 80% των πωλήσεων των καταστημάτων τροφίμων Διαφορετικές τυπολογίες καταστημάτων ανά αλυσίδα
10
Επισκεψιμότητα καταστημάτων
Αύξηση μέσης συχνότητας επίσκεψης 2,4 φορές ανά εβδομάδα Συνέχιση της τάσης για αγορές από διαφορετικά καταστήματα 3 διαφορετικά καταστήματα το μήνα
11
Προγραμματισμός αγορών
Υψηλός βαθμός προγραμματισμού αγορών 9 στους 10 καταναλωτές χρησιμοποιούν λίστα Μείωση αυθόρμητης αγοράς 3 στους 10 αγοράζουν προϊόντα μόνο από τη λίστα αγορών
12
Δυναμική προσαρμογή στη νέα εποχή
13
Δυναμική προσαρμογή τιμών
Σημαντικότητα τιμής στη σύγκριση και επιλογή των προϊόντων Ψυχολογικό όριο τιμής (price threshold) Σχέση τιμής επωνύμων με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας Δημιουργία μικρότερων συσκευασιών με αντίστοιχα χαμηλότερη τιμή
14
Δυναμική προσαρμογή προσφορών
Μείωση τιμής / δωρεάν ποσότητα ανάλογα με την κατηγορία του προϊόντος Προσεκτικός σχεδιασμός και επιλογή των δεύτερων σημείων πώλησης /προβολών Επικοινωνία της προσφοράς στα ΜΜΕ ή και στα φυλλάδια σε συνεργασία με την αλυσίδα Επένδυση στις μεγάλες επικοινωνιακές δυνατότητες της κινητής τηλεφωνίας και των social media
15
Δυναμική προσαρμογή καταστημάτων
Ευρεία τυπολογία καταστημάτων Αύξηση πυκνότητας δικτύου Επανεξέταση κωδικολογίου σε σχέση με τον τύπο και την τοποθεσία του καταστήματος Τμηματοποίηση πελατών για καλύτερη στόχευση και προσέλκυση τους Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ως εργαλείο πιστότητας στο σημείο
16
Δυναμική προσαρμογή μαρκών
Επικοινωνία των απτών πλεονεκτημάτων της μάρκας (tangible values) Εισαγωγή νέων προϊόντων προσεκτικά στοχευμένων να καλύπτουν τις σημερινές ανάγκες του καταναλωτή ως προς τον άξονα αξία - ευκολία - τιμή Εξορθολογισμός της ποικιλίας της μάρκας με αφαίρεση ή και προσθήκη κωδικών
17
Δυναμική προσαρμογή στη νέα εποχή
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.