Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ναυτικές Επικοινωνίες Βοηθητικό υλικό

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ναυτικές Επικοινωνίες Βοηθητικό υλικό"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ναυτικές Επικοινωνίες Βοηθητικό υλικό
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «νέες Τεχνολογίες στην Ναυτιλία και Μεταφορές Α’ Εξάμηνο Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ναυτικές Επικοινωνίες Βοηθητικό υλικό Ν.Νικητάκος, καθ. Παν. Αιγαίου Δ.Παπαχρήστος, ΕΔΙΠ

2 AUTOMATIC IDENTIFICATION SYSTEM

3 AIS system…………………………………….
αποφυγή συγκρούσεων πλοίων υποστήριξη των λιμενικές αρχές στην επίτευξη του καλέτερου ελέγχου της θαλάσσιας κυκλοφορίας

4 AIS system…………………………………….
περιλαμβάνουν έναν δέκτη εντοπισμού θέσης GPS (Global Positioning System) που υπολογίζει τις συντεταγμένες της θέσης του πλοίου, την ταχύτητά του και την πορεία του

5 AIS system…………………………………….
Περιλαμβάνει επίσης εναν πομπό VHF, ο οποιος μεταδίδει περιοδικά τις πληροφορίες σε δυο κανάλια VHF Άλλα πλοία και σταθμοί βασης μπορούν να λαβουν τις πληροφοριες αυτες χρησιμοποιώντας έναν δέκτη AIS με χρήση ειδικού λογισμικού που επεξεργάζεται τα δεδομένα, τα πλοία εμφανίζονται στις οθόνες συστημάτων πλοήγησης ή σε οθόνη υπολογιστή

6 AIS system…………………………………….

7 AIS system…………………………………….
Λαμβάνουν πληροφορίες εντός μιας ακτίνας ναυτικών μιλίων Οι σταθμοί βασης που εγκαθίστανται σε μεγαλύτερο υψόμετρο, μπορουν να επεκτεινουν την εμβέλεια μέχρι ν.μ., ακομη και πισω απο απομακρυσμένα βουνά

8 AIS system…………………………………….

9 AIS system…………………………………….
Η εμβέλεια εξαρτάται από το ύψος της κεραίας, τα εμποδια γυρω από την κεραια και τις καιρικες συνθηκες Ο σημαντικότερος παράγοντας είναι το υψόμετρο Οι πληροφορίες του συστήματος ενσωματώνονται στις πληροφορίες των Συστημάτων Απεικόνισης Ηλεκτρονικού Χάρτη και Πληροφοριών (ECDIS)

10 AIS system…………………………………….
Ενδεικτική εικόνα ενός συστήματος AIS, μέσω της συσκευής ECDIS, για το Στενό του Ντόβερ

11 AIS system…………………………………….

12 AIS system…………………………………….
Οι πληροφορίες του Αυτόματου Συστήματος Αναγνωρίσεως περιλαμβάνει τρία επιμέρους είδη παραμέτρων: Στατικές παραμέτρους: τη ναυτιλιακή κινητή δορυφορική ταυτότητα (MMSI) τον αριθμό αναγνώρισης IMO το όνομα του πλοίου (έως 20 χαρακτήρες/chars) και το διακριτικό κλήσεως τις διαστάσεις του πλοίου στρογγυλοποιημένες σε ακέραιο αριθμό μέτρων ο τύπος του πλοίου (δεξαμενόπλοιο, κρουαζιερόπλοιο κoκ.) η θέση επί του πλοίο, που αναφέρεται το στίγμα ο τύπος ηλεκτρονικής συσκευής προσδιορισμού στίγματος (απλό ή διαφορικό GPS)

13 AIS system…………………………………….
Δυναμικές παραμέτρους: η θέση του πλοίου (με ενδείκτη ακρίβειας) ο συγχρονισμένος παγκόσμιος χρόνος η αληθής πορεία από 0° έως 359°, όπως αυτή εισάγεται από τη γυροπυξίδα η πορεία ως προς το βυθό η ταχύτητα ως προς το βυθό η ναυτιλιακή κατάσταση του πλοίου (εν πλω, αγκυροβολημένο, ακυβέρνητο κλπ) ο ρυθμός στροφής, δεξιά (+) ή αριστερά (-) ο ρυθμός ανανέωσης αναφοράς

14 AIS system…………………………………….
Παραμέτρους ταξιδιού: το βύθισμα του πλοίου ο τύπος του φορτίου ο προορισμός ο εκτιμώμενος χρόνος κατάπλου (μήνας, ημέρα, ώρα και λεπτό σε συγχρονισμένο παγκόσμιο χρόνο)

15 AIS system…………………………………….
Class A | IEC Shipborne mobile equipment intended to meet the performance standards and carriage requirements adopted by IMO. Class A stations report their position (message 1/2/3) autonomously every 2-10 seconds dependent on the vessel’s speed and/or course changes (every three minutes or less when at anchor or moored); and, the vessel’s static and voyage related information (message 5) every 6 minutes. Class A stations are also capable of text messaging safety related information (message 6/8) and AIS Application Specific Messages (message 6,8,25,26), such as meteorological and hydrological data, electronic Broadcast Notice to Mariners, and other marine safety information (see IMO Safety of Navigation Circular 289, GUIDANCE ON THE USE OF AIS APPLICATION-SPECIFIC MESSAGES (ASM) or the IALA Application Specific Message Collection).

16 AIS system…………………………………….
Class Β| IEC & Shipborne mobile equipment which is interoperable with all other AIS stations, but, does not meet all the performance standards adopted by IMO. Similar to Class A stations, they report every three minutes or less when at anchor or moored, but, their position (message 6/8) is reported less often and at a lower power. Likewise, they report the vessel’s static data (message 18/24) every 6 minutes, but, not any voyage related information. They can receive safety related text and application specific messages, but, cannot transmit them. There are two types of Class B AIS, those using carrier sense Time-Division Multiple Access (CS-TDMA) technology and those like the Class A using Self-Organizing Time-Division Multiple Access Technology (SO-TDMA). Class B/SO is generally more capable; Class B/CS is generally less expensive

17 AIS system…………………………………….

18 AIS system…………………………………….

19 AIS system…………………………………….

20 AIS system…………………………………….
VDES (VHF Data Exchange System) Concept

21 AIS system…………………………………….
AIS for Recreational Boaters benefits all The MMSI scheme was designed in the 1970’s for integration with telex exchanges – US number available are <999,999 – Over 17 million Recreational Boaters AIS Class A was originally designed as a collision avoidance system – Tailored for High Seas Vessels – VHF TDMA Bandwidth is approaching saturation The existing AIS A & B system would fail if used by the general recreational boating public

22 AIS system…………………………………….
Class Ε| Smart Chart AIS A Test-Bed for AIS The So What – A DHS Sponsored SBIR Project • The ability to track small vessels in an asymmetric threat environment is critical to maritime security, but not easily accomplished due to the sheer volume of craft and the range of environments which they operate within. The introduction of smart-phones with location, orientation, camera, and Internet capabilities enables cooperative vessel tracking at levels previously unachievable. Technology / Product Smart Chart AIS smart phone software provides NOAA charts and additional services free of charge to recreational boaters. This software will also enable these users to benefit from Automatic Identification System (AIS) like services normally restricted to larger vessels. Smart Chart AIS is a prototype for AIS Class E

23 AIS system…………………………………….
Χαρακτηριστικά Smart Chart AIS combines: – Electronic Charts – Automatic Identification System (AIS) over cellular networks – Augmented Reality – Social Networking • Smart Chart AIS runs on Smart Phones and Tablets • FREE to end users! – Android Released, iPhone in Beta

24 AIS system…………………………………….
Διαγράμματα και Επικαλύψεις Electronic Charts are provided by NOAA’s Direct ENC Servers • Core Chart Capability is ArcGIS based –Also supports satellite, streets, etc. –Any ArcGIS based content can be added as an overlay, e.g. NEXRAD weather

25 AIS system…………………………………….
Ανάπτυξη AIS class E Operates over Cellular Networks Provides both User and Vessel Identification Also supports viewing AIS Class A & B Traffic sourced from AISHub.net

26 AIS system…………………………………….
Active Captain Active Captain provides a wealth of cruising information. It requires a free ActiveCaptain user account, which can be obtained at ActiveCaptain.com. The ActiveCaptain menu enables toggling of optional Markers: - Marinas - Anchorages - Local Knowledge - Hazards

27 AIS system…………………………………….
Μελλοντικές Εφαρμογές E-navigation Marine Electronic Highways (MEH) Maritme Cloud Smart navigation Data integration Pico satellites and AIS

28 E-NAVIGATION ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

29 Ε-navigation αρχιτεκτονική ……………....

30 Ε-navigation αρχιτεκτονική ……………....

31 Ε-navigation αρχιτεκτονική ……………....
MΕΗ Επιχειρησιακό Σχεδιασμό

32 Ε-navigation αρχιτεκτονική ……………....
Building Blocks of Marine Electronic Highway

33 Ε-navigation αρχιτεκτονική ……………....
Maritime cloud concept

34 Ε-navigation αρχιτεκτονική ……………....
Smart navigation

35 Ε-navigation αρχιτεκτονική ……………....
Software quality and HCD

36 Ε-navigation αρχιτεκτονική ……………....
Ενοποίηση Δεδομένων

37 Ε-navigation αρχιτεκτονική ……………....
VESSEL OPERATION IN E-NAVIGATION

38 MONITORING AND SEARCH AND RESCUE

39 Monitoring and Search and Rescue....
Polar navigation

40 Ευχαριστώ για την υπομονή σας


Κατέβασμα ppt "Ναυτικές Επικοινωνίες Βοηθητικό υλικό"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google