Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Η σημασία της Συμβολαιακής Γεωργίας στη αποτελεσματική λειτουργία των αλυσίδων αξίας αγροτικών προϊόντων Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης Διευθυντής Ανάπτυξης Εργασιών Αγροτικού Τομέα Τράπεζα Πειραιώς

2 Ανάγκη για αύξηση της προστιθέμενης αξίας
Εξαγωγές ελληνικού ελαιολάδου στην Ιταλία ( ) Μέσος όρος % ποσοτήτων: 72% Μέσος όρος % αξίας : 65%

3 Ανάγκη εμπορικά επιτυχημένων εμπορικών σημάτων
Έρευνα της DK Consultants διαφορετικές ετικέτες εξαιρετικά παρθένου ελαιολάδου σε σημεία λιανικής πώλησης (αλυσίδες λιανικής στην Ελλάδα και στην Ευρώπη, e-shops, εκθέσεις κτλ) 63,4% δεν υπήρχε μετά από 2 έτη 9 μήνες ο μέσος χρόνος «κόπωσης» (χωρίς προωθητικές ενέργειες, ανανέωση ιστοσελίδας κτλ) 14 μήνες ο μέσος όρος «ζωής» 3,25€ / 500ml τιμή χονδρικής / με «περιφερειακά» κόστη –εκτός αξίας ελαιολάδου- από 0,90€ έως 5,25€ (μόνο 5 ετικέτες είχαν τιμή άνω των 7,35€/φιάλη) Πηγή: Καραβασίλης Δημήτρης, Έρευνα διάθεσης τυποποιημένου Ελληνικού εξαιρετικά παρθένου Ελαιολάδου

4 Προϋποθέσεις για εμπορική επιτυχία
Έμφαση σε συγκεκριμένες αγορές και εμπορικούς συνεργάτες Κατανόηση επιθυμιών καταναλωτή Ικανό σύστημα πληροφόρησης για κάθε αγορά Κατανόηση εμπορικών επιθυμιών δικτύων διανομής Παραγωγή ενός μοναδικού διαφοροποιημένου προϊόντος Ισχυρή και σταθερή προοπτική κέρδους για λιανεμπόρους Σταθερά προϊοντικά χαρακτηριστικά και αυστηροί έλεγχοι Εγγυήσεις ποιότητας Προσφορά προϊόντος στη διάρκεια όλου του έτους Μακροπρόθεσμη οπτική κάθε αγοράς & εμπορικού συνεργάτη Αξιοπιστία στις παραδόσεις Νέα προϊόντα – Νέες χρήσεις Σταθερότητα τιμών Ανάπτυξη διακριτών & διαφοροποιημένων εμπορικών σημάτων Προσφορά υπηρεσιών εντός των αγορών Ολοκληρωμένο πρόγραμμα προβολής για υποστήριξη Προσωπική επικοινωνία

5 Ανάγκη για «ισχυρές» και «έξυπνες» αλυσίδες αξίας
Στόχος : Η αύξηση της προστιθέμενης αξίας και η εμπορική επιτυχία Παραγωγοί (Γεωργοί / Κτηνοτρόφοι) Μεταποιητικές Εξαγωγικές Επιχειρήσεις Λιανέμποροι Εξωτερικού ……

6

7

8

9

10 Καταστήματα Λιανικής Εμπορίας Εφοδίων
Συμβολαιακή Τραπεζική : Αγορά αγρο-εφοδίων Στόχος : Η μείωση του κόστους παραγωγής Εταιρείες Παραγωγής Εφοδίων Καταστήματα Λιανικής Εμπορίας Εφοδίων Παραγωγοί (Γεωργοί / Κτηνοτρόφοι) Κεφάλαιο Κίνησης Δάνειο

11 Ξενοδοχειακές Μονάδες
Συμβολαιακή Τραπεζική Ξενοδοχείων Στόχος : Η προβολή των προϊόντων Ξενοδοχειακές Μονάδες Κεφάλαιο Κίνησης

12 Ξενοδοχειακές Μονάδες
Πρόγραμμα Συμβολαιακής Τραπεζικής Προμηθευτές αγρο-εφοδίων Καταστήματα αγρο-εφοδίων Ξενοδοχειακές Μονάδες Διεθνείς αγορές

13 «Ελληνικά πιάτα» ως «Mega-Προϊόντα»

14 Πρόγραμμα Συμβολαιακής Τραπεζικής και Mega-Προϊόντα
Προμηθευτές αγρο-εφοδίων Καταστήματα αγρο-εφοδίων Διεθνείς Αγορές Συμβολαιακή ελαιολάδου Συμβολαιακή φέτας Συμβολαιακή βρώσιμων ελιών

15 Το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Γεωργίας με αριθμούς
συνεργασίες +€700 εκατ. παραγωγοί εργαζόμενοι +€1,5 δις εξαγωγές χώρες

16 Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Η σημασία της Συμβολαιακής Γεωργίας στη αποτελεσματική λειτουργία των αλυσίδων αξίας αγροτικών προϊόντων Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης Διευθυντής Ανάπτυξης Εργασιών Αγροτικού Τομέα Τράπεζα Πειραιώς


Κατέβασμα ppt "Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google