Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΘεράπων Παπαντωνίου Τροποποιήθηκε πριν 7 χρόνια
1
Μόλις μου δώσουν τις λέξεις θα πάω εδώ να φτιάξω την εικόνα
2
Εισαγωγή στους Αλγόριθμους Διακριτά Μαθηματικά
Τμήμα Εισαγωγή στους Αλγόριθμους Διακριτά Μαθηματικά Θέματα Υπολογισμού στον Πολιτισμό Ειδικά Θέματα σε Κινητά και Ασύρματα Δίκτυα Διαχείρισης Πολιτισμικού Περιβάλλοντος και Νέων Τεχνολογιών
3
Θεμελιώσεις Εφαρμογές Αλγόριθμοι Μαθηματικά Υπολογισμός Τμήμα
Διαχείρισης Πολιτισμικού Περιβάλλοντος και Νέων Τεχνολογιών Εφαρμογές Ασύρματα δίκτυα
4
Θεμελιώσεις Εφαρμογές Αλγόριθμοι Μαθηματικά Υπολογισμός Τμήμα
Διαχείρισης Πολιτισμικού Περιβάλλοντος και Νέων Τεχνολογιών Εφαρμογές Ασύρματα δίκτυα
5
Εισαγωγή στους Αλγόριθμους
6
Εισαγωγή στους Αλγόριθμους O αλγόριθμος Pagerank
7
Εισαγωγή στους Αλγόριθμους O αλγόριθμος Diffie Hellman
8
Εισαγωγή στους Αλγόριθμους Κώδικες διόρθωσης σφαλμάτων
Richard Hamming Richard Hamming
9
Εισαγωγή στους Αλγόριθμους Αλγόριθμοι συμπίεσης
Richard Hamming
10
Εισαγωγή στους Αλγόριθμους Αλγόριθμοι αναγνώρισης προτύπων
Richard Hamming
11
Εισαγωγή στους Αλγόριθμους Αλγόριθμοι διαχείρισης βάσεων δεδομένων
Richard Hamming
12
Εισαγωγή στους Αλγόριθμους Ψηφιακές υπογραφές
Richard Hamming
13
Εισαγωγή στους Αλγόριθμους Όρια υπολογισμού
Richard Hamming
14
Διακριτά Μαθηματικά
15
Διακριτά Μαθηματικά Υπάρχουν 5 ελληνικά, 7 αγγλικά και 10 ισπανικά βιβλία. Με πόσους τρόπους μπορείτε να επιλέξετε 2 από αυτά; Πόσες λέξεις των 7 χαρακτήρων (χωρίς διπλά γράμματα) μπορείτε να παράγετε χρησιμοποιώντας το ελληνικό αλφάβητο; Με πόσους τρόπους μπορεί να προγραμματιστεί η εξέταση 3 μαθημάτων σε 5 μέρες ώστε να μην "πέφτουν" 2 μαθήματα την ίδια μέρα; Σε αρχαίο κείμενο εντοπίζεται ημερομηνία 3 χαρακτήρων στην οποία όμως μόνο το πρώτο ψηφίο διακρίνεται ότι είναι 1 ενώ τα άλλα δύο φαίνεται ότι είναι διαφορετικά αλλά δεν είναι ευδιάκριτα. Πόσες τέτοιες ημερομηνίες υπάρχουν; Σε ένα μουσείο υπάρχουν 10 εκθεσιακοί χώροι. Με πόσους τρόπους μπορείτε να οργανώσετε μια επίσκεψη σε 3 από τους χώρους αυτούς;
16
Διακριτά Μαθηματικά Κατά τη διάρκεια αρχαιολογικής ανασκαφής, εντοπίζονται 10 κομματάκια πυλού. Γνωρίζετε ότι 3 από αυτά συνθέτουν ειδώλιο. Πόσες δοκιμές μπορεί να χρειαστούν για να τα εντοπιστούν τα μέρη του ειδωλίου; Με πόσους τρόπους μπορούν να δημιουργήσουν 7-μελείς συμμαχίες οι 28 χώρες της ΕΕ; Διαθέτετε ομάδα με άτομα 3 εθνικοτήτων. Πόσες 2-άδες με άτομα διαφορετικών εθνικοτήτων μπορείτε να δημιουργήσετε; Σας δίνεται χώρος με 20 αίθουσες. Με πόσους τρόπους μπορείτε να διατάξετε αντικείμενα που ανήκουν σε 4 διαφορετικές ιστορικές περιόδους; Έχετε Ασύρματο Δίκτυο Αισθητήρων με αισθητήρες. Με πόσους τρόπους μπορείτε να ενεργοποιήσετε 850 από αυτούς; Με πόσους τρόπους μπορείτε να διαβάσετε το περιεχόμενο αυτής της ιστοσελίδας;
17
Θέματα Υπολογισμού στον Πολιτισμό
18
Θέματα Υπολογισμού στον Πολιτισμό
Computational Culture Πολιτισμός Μελέτη του παρελθόντος Κατανόηση του παρόντος Σχεδιασμός (??) και Αντίληψη του μέλλοντος Τα δεδομένα ΔΕΝ είναι πάντα «απτά» απαιτείται «μοντελοποίηση» και «ανάλυση» δηλαδή Υπολογισμός δηλαδή… Μελέτη αφηρημένων οντοτήτων ισοδύναμων με τις πραγματικές και εξαγωγή συμπερασμάτων με βάση τεχνικές και μεθόδους διαχείρισης αφηρημένων οντοτήτων που δανειζόμαστε από την Επιστήμη των Υπολογιστών
19
Θέματα Υπολογισμού στον Πολιτισμό Συσχέτιση με «θεωρητικά» μαθήματα
Για τον προσδιορισμό συγγραφέα ενός κειμένου και τη μελέτη μιας φυσικής γλώσσας: πεπερασμένα αυτόματα, κανονικές εκφράσεις και γραμματικές [Αρχαία Ελληνική Γραμματεία, Αρχαία Ελληνική Γραμματεία και σύγχρονες προσλήψεις της, Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων] Για τον εντοπισμό επαναλαμβανόμενων μοτίβων και εξελικτικών φαινομένων: κυψελικά αυτόματα [Ιστορία των Πολιτισμών, Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Αρχές Μάρκετινγκ] Για προσδιορισμό προέλευσης ενός κειμένου και διαπίστωση γλωσσικών επιδράσεων που εμφανίζει: αλγόριθμοι μάθησης (π.χ., πολιτισμικοί αλγόριθμοι) [Σύγχρονες Οπτικοποιήσεις της Αρχαιότητας, Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Αρχές Μάρκετινγκ] Για τη μελέτη προβλημάτων σύγκρουσης, διαπραγμάτευσης, συνεργασίας: θεωρία παιγνίων [Ευρωπαϊκή Ιστορία, Επίμαχα και Συγκρουσιακά Ζητήματα της Ιστορίας, Ιστορία των Πολιτισμών, Πολιτισμική Θεωρία, Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Αρχές Μάρκετινγκ, Ανάδειξη και Προβολή Πολιτισμικών Αγαθών] κατανόηση διαφορετικών πολιτισμών για τη διευκόλυνση διεθνούς συνεργασίας βελτίωση της ποιότητας ζωής σε ομάδες με εθνολογική ποικιλότητα λήψη αποφάσεων σε πλαίσια με ετερογενή πολιτισμικά χαρακτηριστικά κάθε τέτοιο πρόβλημα αποτελεί ένα παίγνιο και η μελέτη του προβλήματος είναι, ουσιαστικά, η μελέτη εκείνων των πολιτισμικών (οικονομικών, πολιτικών, κοινωνικών, κτλ) παραμέτρων που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των παικτών και καθορίζουν την έκβαση του παιγνίου
20
Ειδικά Θέματα σε Κινητά και Ασύρματα Δίκτυα
21
Ειδικά Θέματα σε Κινητά και Ασύρματα Δίκτυα
22
Ειδικά Θέματα σε Κινητά και Ασύρματα Δίκτυα
23
Ειδικά Θέματα σε Κινητά και Ασύρματα Δίκτυα
24
Ειδικά Θέματα σε Κινητά και Ασύρματα Δίκτυα
25
Ειδικά Θέματα σε Κινητά και Ασύρματα Δίκτυα
26
Ειδικά Θέματα σε Κινητά και Ασύρματα Δίκτυα
Mobile-phone culture: The Apparatgeist calls Βόρεια και Νότια Αμερική: cell phones ή celulares Βρετανία – Ισπανία: mobiles - móviles Γερμανία – Φιλανδία: Handys – kännykät (γιατί χωράνε στο χέρι μας) Κίνα: sho ji = “μηχανή χειρός” Ιαπωνία: keitai = “κάτι που μπορούμε να μεταφέρουμε μαζί μας”
27
http://matrix. berkeley
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.