Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Μελέτη περίπτωσης παιδιού με ΔΕΠ-Υ (προεξέχοντας ο απρόσεκτος τύπος ) ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: " Μελέτη περίπτωσης παιδιού με ΔΕΠ-Υ (προεξέχοντας ο απρόσεκτος τύπος ) ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Εργασία (εβδομάδα 6) Μελέτη περίπτωσης παιδιού με ΔΕΠ-Υ (προεξέχοντας ο απρόσεκτος τύπος ) ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ στο πρόγραμμα ΕΑΓ (ΕΑΓ50)

2 Ταυτότητα Πέτρος Κ. Αγόρι 9 ετών τάξη Δ΄ Ενδιαφέροντα: Τάμπλετ, Παιχνίδια, Τηλεόραση, Μπάσκετ ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ στο πρόγραμμα ΕΑΓ

3 Οικογενειακό περιβάλλον Αδέρφια: δυο, 12 ετών(ΣΤ΄ Δημοτικού), 15(Γ΄ Γυμνασίου) Επάγγελμα πατέρα: περιστασιακές μικροεπιχειρηματικές δραστηριότητες Επάγγελμα μητέρας: ιδιωτική υπάλληλος Τοκετός: ελαφρά πρόωρος (Σκουντή,2016) Βρεφική-νηπιακή ηλικία: άργησε να μιλήσει (σε ηλικία 2,5 ετών έλεγε μαμά, μπαμπά, Τίνα) (Σκουντή,2016) ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ στο πρόγραμμα ΕΑΓ

4 Χρόνος έναρξης και διάρκεια συμπτωμάτων ΔΕΠ-Υ Περίπου 4,5 ετών έγιναν αντιληπτά κάποια συμπτώματα από τη νηπιαγωγό. Οι γονείς ήρθαν αντιμέτωποι με την κατάσταση αφού ξεκίνησε ο Πέτρος το δημοτικό. Τα τελευταία τρία χρόνια τα συμπτώματα εμφανίζονται με συνέχεια και αυξανόμενη συχνότητα. (Heward,2011 · Σκουντή,2016) ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ στο πρόγραμμα ΕΑΓ

5 Σχολικό περιβάλλον Φοίτησε 2 χρόνια στο Νηπιαγωγείο και αμέσως μετά στην Α΄ Δημοτικού. Η φοίτησή του στο σχολείο είναι τακτική. Συμμετέχει με προθυμία σε γιορτές και σχολικές εκδηλώσεις. Αναπτύσσει φιλίες με τους συμμαθητές του και παίζει αρμονικά στο διάλειμμα. Μιλάει ευγενικά στη δασκάλα Δίνει αυτόκλητη βοήθεια στους συμμαθητές του και στη δασκάλα στη τάξη. Πολλές φορές έρχεται στο σχολείο αργοπορημένος. ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ στο πρόγραμμα ΕΑΓ

6 Ξεχνάει συχνά τα απαραίτητα βιβλία – τετράδια. Χάνει τις φωτοτυπίες του Σαββατοκύριακου. Χρονοτριβεί για να ξεκινήσει μια εργασία και αρκετές φορές δεν την ολοκληρώνει. Δυσανασχετεί όταν πρόκειται για εργασία παραγωγής γραπτού λόγου. Συχνά δεν ακούει τις οδηγίες της δασκάλας και δεν τις ακολουθεί. Πολλές φορές μοιάζει αφηρημένος ή ασχολείται με διάφορα αντικείμενα π.χ. το χάρακα, το μπλάνκο. Δεν συμμετέχει σε ομαδικές δραστηριότητες χωρίς όμως εναντιωματική συμπεριφορά. Αισθάνεται ικανοποιημένος όταν επιβραβεύεται για τις προσπάθειες που καταβάλλει. (Heward,2011 · Τζιβινίκου,2015) ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ στο πρόγραμμα ΕΑΓ

7 Κοινωνικό περιβάλλον Διαβάζει με τη μητέρα του στο σπίτι με συνεχείς διακοπές- κουράζεται εύκολα. Δύο φορές την εβδομάδα δέχεται τη βοήθεια μιας δασκάλας. Δεν καταφέρνει να τελειώσει κάτι που αρχίζει. Δεν συγκεντρώνεται για πολλή ώρα. Αρχίζει να λύνει τις ασκήσεις χωρίς να έχει διαβάσει την εκφώνηση. ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ στο πρόγραμμα ΕΑΓ

8 Του πέφτουν τα μολύβια ή η γόμα. Συχνά δεν ξέρει τι έχει για διάβασμα και δεν έχει σημειώσει στα βιβλία. Είναι φιλικός, πρόσχαρος και γελαστός. Πηγαίνει με τον πατέρα του για ψάρεμα και τον βοηθά στα μαστορέματα του σπιτιού. (NIH,2008) ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ στο πρόγραμμα ΕΑΓ

9 Επιπτώσεις Είναι ασυνεπής στις υποχρεώσεις του. Δεν μπορεί να οργανώσει το χρόνο και το χώρο του. Προβάλλει ψευδείς δικαιολογίες. Δέχεται αρνητική ενίσχυση από γονείς και δασκάλους. Βιώνει συχνές εμπειρίες αποτυχίας στο σχολείο. Όταν τον μαλώνουν, κλαίει με λυγμούς. Έχει χαμηλή αυτοεκτίμηση. (Σκουντή,2016 · Τζιβινίκου,2015) ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ στο πρόγραμμα ΕΑΓ

10 Επιπτώσεις Παρουσιάζει ήπιες μαθησιακές δυσκολίες στη γραφή την ανάγνωση και λιγότερο στα μαθηματικά (NIH,2008 · Σκουντή,2016). ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ στο πρόγραμμα ΕΑΓ

11 Η λεκτική του έκφραση είναι φτωχή σε δομή, περιεχόμενο και λεξιλόγιο. Στην ανάγνωση αργεί να αποκωδικοποιήσει κάποιες συλλαβές σε μεγάλες λέξεις και έχει διακοπτόμενη ροή. Στο γραπτό λόγο δυσκολεύεται σε επίπεδο πρότασης, παραγράφου και σημείων στίξης. Επίσης, στην ολοκλήρωση ελλιπών προτάσεων και λέξεων. Στην ορθογραφία παρουσιάζει σημαντικές δυσκολίες τόσο στη θεματική ορθογραφία όσο και στην καταληκτική. ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ στο πρόγραμμα ΕΑΓ

12 Στο γνωστικό τομέα η δυνατότητα συγκράτησης των πληροφοριών στη βραχύχρονη μνήμη είναι περιορισμένη. Μειωμένη είναι η ικανότητα νοηματικής ανάλυσης του κειμένου και απάντησης σε ερωτήσεις κριτικής σκέψης. Στα μαθηματικά δυσκολεύεται κυρίως στην επίλυση σύνθετων προβλημάτων. Γενικά, δεν έχει αναπτύξει μεταγνωστικές τεχνικές (π.χ. οργάνωση του διαβάσματος, προετοιμασία για το γράψιμο μιας έκθεσης κ.ά.) ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ στο πρόγραμμα ΕΑΓ

13 Βιβλιογραφία ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΕΑΠ στο πρόγραμμα ΕΑΓ


Κατέβασμα ppt " Μελέτη περίπτωσης παιδιού με ΔΕΠ-Υ (προεξέχοντας ο απρόσεκτος τύπος ) ΤΑΜΠΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google