Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΤρύφαινα Αναγνωστάκης Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
Διαχείριση Χορηγιών Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού ΠΜΣ – Διοίκηση Αθλητικών Οργανισμών & Επιχειρήσεων
2
Sport Sponsorship and Marketing Communications Ο αθλητισμός ικανοποιεί βασικές ανάγκες των καταναλωτών της αθλητικής αγοράς. Ο αθλητισμός ικανοποιεί βασικές ανάγκες των καταναλωτών της αθλητικής αγοράς. (υγεία, φυσική κατάσταση-ευεξία, χαλάρωση, ευχαρίστηση, αισθήματα επίτευξης, μοίρασμα εμπειριών και συναισθημάτων) Τα χαρακτηριστικά του αθλητισμού αφορούν έννοιες οι οποίες συσχετίζονται με μοναδικές υπηρεσίες μάρκετινγκ που προσφέρονται στην αθλητική βιομηχανία. Τα χαρακτηριστικά του αθλητισμού αφορούν έννοιες οι οποίες συσχετίζονται με μοναδικές υπηρεσίες μάρκετινγκ που προσφέρονται στην αθλητική βιομηχανία. (intangible, unpredictable, difficult to control, heavily involved-passionate sport consumer, sport production and consumption coincide )
3
Sport Sponsorship and Marketing Communications Sport is a unique service product. The Marketer has no control of the core product and should place emphasis on product extensions. Sport is a unique service product. The Marketer has no control of the core product and should place emphasis on product extensions. Marketing communication is a dominant element of the job description of the sports marketer. Marketing communication is a dominant element of the job description of the sports marketer. It consists of marketing communication of sport (sport brands) and marketing communication through sport ( for sport and non-sport brands) It consists of marketing communication of sport (sport brands) and marketing communication through sport ( for sport and non-sport brands)
4
ΠΜΣ – Διοίκηση Αθλητικών Οργανισμών & Επιχειρήσεων 2 ο εξάμηνο Το αθλητικό προϊόν Κύρια Ωφέλη: Υγεία, Ψυχαγωγία Κοινωνικοποίηση Επιτυχία Γενικά στοιχεία αθλήματος Φυσική επιδεξιότητα Αγώνες Εξοπλισμός Ποδόσφαιρο Συγκεκριμένος τύπος αθλήματος Βόλεϊ Γκόλφ Μίγμα μάρκετινγκ Μπέιζμπολ Τέννις Μπάσκετ Χόκεϊ Κανονισμοί Εγκαταστάσεις Παιχνίδι Τόπος Τιμή Δημόσιες Σχέσεις Προώθηση Προϊόν
5
ΠΜΣ – Διοίκηση Αθλητικών Οργανισμών & Επιχειρήσεων 2 ο εξάμηνο Η περιβαλλοντική μήτρα του Sports Marketing
6
Sport Sponsorship and Marketing Communications Sport sponsorship supported by PR and advertising aims primarily to achieve cognitive and affective effects. Sport sponsorship supported by PR and advertising aims primarily to achieve cognitive and affective effects. Cognitive Stage AwarenessAttention Knowledge Knowledge Affective Stage LikingInterest PreferenceDesire PreferenceDesire Conviction Conviction Behavior PurchaseAction
7
Sport Sponsorship and Marketing Communications Action oriented communication and Sponsorship = Increased Sales Action oriented communication and Sponsorship = Increased Sales long termshort term long termshort term Sport SponsorshipSales Promotion AdvertisingDirect Marketing PRCommunication Personal SellingPoint of Sales Internet
8
Sport Sponsorship and Marketing Communications Barriers to integrated sports sponsorship Barriers to integrated sports sponsorship Persistent sport hobbyism Reticence by advertising agencies with regard to sports projects Fear of uncontrollable factors in sport Inertia due to logo triumphs or logo visibility in media Deficiencies in communication and coordination
9
Χορηγία (Sponsorship) - Ορισμός Μια σχέση μεταξύ ενός Marketer και μίας ιδιοκτησίας (Property) στην οποία ο Marketer πληρώνει μία αμοιβή σε μετρητά ή είδος με αντάλλαγμα πρόσβαση στην εκμεταλλεύσιμη εμπορική δυνατότητα που έχει αυτή η ιδιοκτησία Μια σχέση μεταξύ ενός Marketer και μίας ιδιοκτησίας (Property) στην οποία ο Marketer πληρώνει μία αμοιβή σε μετρητά ή είδος με αντάλλαγμα πρόσβαση στην εκμεταλλεύσιμη εμπορική δυνατότητα που έχει αυτή η ιδιοκτησία Υπάρχουν πολλά είδη ιδιοκτησίας που αποτελούν ευκαιρίες για χορηγία για ένα Marketer Υπάρχουν πολλά είδη ιδιοκτησίας που αποτελούν ευκαιρίες για χορηγία για ένα Marketer
10
Ο ρόλος της χορηγίας Προωθητικό μέσο Προωθητικό μέσο Συμπληρώνει την επικοινωνιακή εκστρατεία της εταιρείας που χορηγεί και ταιριάζει με το υπόλοιπο μίγμα προώθησης (Promotional Mix) Συμπληρώνει την επικοινωνιακή εκστρατεία της εταιρείας που χορηγεί και ταιριάζει με το υπόλοιπο μίγμα προώθησης (Promotional Mix) ( Advertising, sales promotion and personal selling activities. It also includes internet marketing, sponsorship marketing, direct marketing, database marketing and public relations) Integrated Marketing Communications (IMC) Integrated Marketing Communications (IMC) (Online marketing channels include any e-marketing campaigns or programs, social media, search engine optimization (SEO), youtube, mobile – smart phone apps, pay-per-click, affiliate, email, banner, blog, RSS, podcast, and Internet TV. Offline marketing channels are traditional print (newspaper, magazine), mail order, public relations, industry relations, billboard, radio, and television) search engine optimizationsearch engine optimization
11
Πλεονεκτήματα χορηγίας Αύξηση αξιοπιστίας της πηγής Αύξηση αξιοπιστίας της πηγής Καλύτερη εικόνα στην αγορά Καλύτερη εικόνα στην αγορά Γόητρο στην αγορά Γόητρο στην αγορά Εσωτερικό morale εργαζομένων Εσωτερικό morale εργαζομένων Αύξηση ευκαιριών για πώληση Αύξηση ευκαιριών για πώληση Πρόσβαση σε ζωντανό κοινό Πρόσβαση σε ζωντανό κοινό
12
Κατηγορίες χορηγίας Αθλητισμός Αθλητισμός Entertainment, Tours & Attractions Entertainment, Tours & Attractions Cause-Related Marketing Cause-Related Marketing Festival, Fairs & Annual Events Festival, Fairs & Annual Events Τέχνες Τέχνες
13
Key Sponsorship Concepts Συμμετέχοντες στην χορηγία Συμμετέχοντες στην χορηγία Sponsor – Party Seeking Association (Fuji) Sponsor – Party Seeking Association (Fuji) Sponsee – Property Owner (π.χ FIFA) Sponsee – Property Owner (π.χ FIFA) Συνδέσεις Συνδέσεις Self-Evident – adidas προϊόντα που χρησιμοποιούνται σε μία διοργάνωση Self-Evident – adidas προϊόντα που χρησιμοποιούνται σε μία διοργάνωση Strategic – Fuji Film & FIFA έχουν παρόμοιες αγορές στόχους Strategic – Fuji Film & FIFA έχουν παρόμοιες αγορές στόχους
14
Key Sponsorship Concepts Leveraging – Η χορηγία πρέπει να συνοδεύεται από επιπλέον στρατηγικές κινήσεις (π.χ. Διαφήμιση σχετική με ένα γεγονός) Leveraging – Η χορηγία πρέπει να συνοδεύεται από επιπλέον στρατηγικές κινήσεις (π.χ. Διαφήμιση σχετική με ένα γεγονός) Ambush Marketing – Η προσπάθεια των μη- χορηγών να δημιουργήσουν την εντύπωση ότι είναι χορηγοί (Μειώνει την αξία της χορηγίας) Ambush Marketing – Η προσπάθεια των μη- χορηγών να δημιουργήσουν την εντύπωση ότι είναι χορηγοί (Μειώνει την αξία της χορηγίας)
15
Είδη χορηγιών Παραδοσιακές Παραδοσιακές Ειδικές περιπτώσεις χορηγίας Ειδικές περιπτώσεις χορηγίας Endorsements – Personality Sponsor Endorsements – Personality Sponsor Venue Naming Rights – Building Sponsor Venue Naming Rights – Building Sponsor Licensing – Sponsorship Involving Trademark Licensing – Sponsorship Involving Trademark
16
Controversial Issues Οι χορηγίες οδηγούν σε υψηλότερες τιμές Οι χορηγίες οδηγούν σε υψηλότερες τιμές Οι πολυεθνικές έχουν άδικο πλεονέκτημα στην αγορά λόγω των χορηγιών που μπορούν να κάνουν Οι πολυεθνικές έχουν άδικο πλεονέκτημα στην αγορά λόγω των χορηγιών που μπορούν να κάνουν Οι χορηγίες μπορεί να μην ταιριάζουν με την εταιρεία που χορηγεί Οι χορηγίες μπορεί να μην ταιριάζουν με την εταιρεία που χορηγεί Οι χορηγίες μπορεί να περιλαμβάνουν επικίνδυνα ή ανθυγιεινά προϊόντα Οι χορηγίες μπορεί να περιλαμβάνουν επικίνδυνα ή ανθυγιεινά προϊόντα
17
Στόχοι χορηγίας Διατήρηση και Αύξηση πωλήσεων Διατήρηση και Αύξηση πωλήσεων Καλυτέρευση εικόνας Καλυτέρευση εικόνας Δημιουργία μεγαλύτερης αναγνωρισιμότητας της εταιρείας που χορηγεί και των προϊόντων της Δημιουργία μεγαλύτερης αναγνωρισιμότητας της εταιρείας που χορηγεί και των προϊόντων της Παροχή ευκαιριών φιλοξενίας Παροχή ευκαιριών φιλοξενίας Καλυτέρευση του Employee Morale Καλυτέρευση του Employee Morale
18
Διατήρηση και Αύξηση πωλήσεων Drive Sales Διατηρητέο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα (Sustainable Competitive Advantage) μέσω της συσχέτισης με τον Sponsee Διατηρητέο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα (Sustainable Competitive Advantage) μέσω της συσχέτισης με τον Sponsee Fuji εναντίον Kodak (Μη παρουσία στο World Cup) Fuji εναντίον Kodak (Μη παρουσία στο World Cup) Ευκαιρίες για Merchandising Ευκαιρίες για Merchandising Πώληση προϊόντων Coca-Cola στους Ολυμπιακούς Πώληση προϊόντων Coca-Cola στους Ολυμπιακούς Διαμόρφωση καταναλωτικών στάσεων (Consumer Attitudes) Διαμόρφωση καταναλωτικών στάσεων (Consumer Attitudes) Firestone μετά την αρνητική δημοσιότητα Firestone μετά την αρνητική δημοσιότητα
19
Drive Sales (συνέχεια...) Ξεπέρασμα Διαφημιστικών απαγορεύσεων Ξεπέρασμα Διαφημιστικών απαγορεύσεων Απαγόρευση διαφήμισης τσιγάρων Απαγόρευση διαφήμισης τσιγάρων Αντιμετώπιση του Advertising Clutter Αντιμετώπιση του Advertising Clutter Αποφυγή ανταγωνισμού με Broadcast Advertising Αποφυγή ανταγωνισμού με Broadcast Advertising Φτάνει σε μικρές αγορές στόχους (Small Segments and Niches) Φτάνει σε μικρές αγορές στόχους (Small Segments and Niches) -Μικρές, εξειδικευμένες εκδηλώσεις όπως τοπικά φεστιβάλ
20
Καλυτέρευση εικόνας Θετική δημοσιότητα Θετική δημοσιότητα Η χορηγία φαίνεται σαν βοήθεια προς τον χορηγούμενο (Sponsee) Η χορηγία φαίνεται σαν βοήθεια προς τον χορηγούμενο (Sponsee) Ο χορηγός έχει την εικόνα του καλού εταιρικού Σαμαρείτη Ο χορηγός έχει την εικόνα του καλού εταιρικού Σαμαρείτη Βοηθάει έναν διάσημο & αγαπητό χορηγούμενο στόχο Βοηθάει έναν διάσημο & αγαπητό χορηγούμενο στόχο Ειδικά σημαντικό για κοινωφελείς σκοπούς ή για τοπικά γεγονότα ή διοργανώσεις. Ειδικά σημαντικό για κοινωφελείς σκοπούς ή για τοπικά γεγονότα ή διοργανώσεις.
21
Καλυτέρευση εικόνας (Συνέχεια...) Διαμόρφωση καταναλωτικών στάσεων Διαμόρφωση καταναλωτικών στάσεων Πρόσβαση σε νέα αγορά στόχο Πρόσβαση σε νέα αγορά στόχο Ο επιλεγμένος χορηγούμενος έχει διαφορετική εικόνα Ο επιλεγμένος χορηγούμενος έχει διαφορετική εικόνα Φιλανθρωπία Φιλανθρωπία Δωρεές έχουν θετική αντιμετώπιση από το κοινό Δωρεές έχουν θετική αντιμετώπιση από το κοινό
22
Αύξηση αναγνωρισιμότητας Αύξηση έκθεσης της εταιρείας στην αγορά Αύξηση έκθεσης της εταιρείας στην αγορά Δυνατότητα πρόσβασης σε νέες αγορές Δυνατότητα πρόσβασης σε νέες αγορές Μαζική πρόσβαση στο κοινό για εισαγωγή νέου προϊόντος Μαζική πρόσβαση στο κοινό για εισαγωγή νέου προϊόντος Μαζική πρόσβαση στο κοινό για ενημέρωση σχετικά με νέα μάρκα προϊόντος Μαζική πρόσβαση στο κοινό για ενημέρωση σχετικά με νέα μάρκα προϊόντος
23
Παροχή ευκαιριών φιλοξενίας Δυνατότητα προσφοράς διασκέδασης σε πελάτες, πιθανούς πελάτες και προμηθευτές – ενδυνάμωση σχέσεων Δυνατότητα προσφοράς διασκέδασης σε πελάτες, πιθανούς πελάτες και προμηθευτές – ενδυνάμωση σχέσεων Ευκαιρία να παραβρεθούν στο ή στα γεγονότα που χορηγούνται Ευκαιρία να παραβρεθούν στο ή στα γεγονότα που χορηγούνται Π.χ. Δωρεάν εισιτήρια, πάρκινγκ Π.χ. Δωρεάν εισιτήρια, πάρκινγκ Προμήθεια διάφορων ανέσεων Προμήθεια διάφορων ανέσεων Γιγαντοοθόνες, καλές θέσεις, VIP lounge, φαγητό κλπ. Γιγαντοοθόνες, καλές θέσεις, VIP lounge, φαγητό κλπ.
24
Καλυτέρευση του Employee Morale Παροχή διασκέδασης στους εργαζόμενους Παροχή διασκέδασης στους εργαζόμενους Δωρεάν εισιτήρια και χρήση των ειδικών θέσεων και χώρων που παραχωρούνται στους χορηγούς Δωρεάν εισιτήρια και χρήση των ειδικών θέσεων και χώρων που παραχωρούνται στους χορηγούς Επιβράβευση των καλών υπαλλήλων Επιβράβευση των καλών υπαλλήλων Αίσθημα υπερηφάνειας για τον εργοδότη μας Αίσθημα υπερηφάνειας για τον εργοδότη μας Η εταιρεία μου πραγματικά ενδιαφέρεται Η εταιρεία μου πραγματικά ενδιαφέρεται Οι εργαζόμενοι θέλουν να εμπλέκονται στην οικογένεια της εταιρείας Οι εργαζόμενοι θέλουν να εμπλέκονται στην οικογένεια της εταιρείας Αίσθημα “είμαι μέρος της εταιρικής ομάδας” Αίσθημα “είμαι μέρος της εταιρικής ομάδας”
25
Συστατικά χορηγιών Αποκλειστικότητα κατηγορίας (Category Exclusivity) Αποκλειστικότητα κατηγορίας (Category Exclusivity) Εγγύηση ότι ο ανταγωνιστής του σπόνσορα δε θα ανακατευθεί καθόλου στην ίδια χορηγία (ο μοναδικός της κατηγορίας) Εγγύηση ότι ο ανταγωνιστής του σπόνσορα δε θα ανακατευθεί καθόλου στην ίδια χορηγία (ο μοναδικός της κατηγορίας) Π.χ. η Coca-Cola χορηγεί το World Cup of Cricket και η αποκλειστικότητα της δίνει τη σιγουριά ότι η Pepsi-Cola δε θα ανακατευτεί σε αυτούς τους αγώνες με οποιοδήποτε τρόπο Π.χ. η Coca-Cola χορηγεί το World Cup of Cricket και η αποκλειστικότητα της δίνει τη σιγουριά ότι η Pepsi-Cola δε θα ανακατευτεί σε αυτούς τους αγώνες με οποιοδήποτε τρόπο Πινακίδες (Signage) Πινακίδες (Signage) Πινακίδες που προωθούν το σπόνσορα στο χώρο που λαμβάνει χώρα το γεγονός (π.χ. Στάδια) Πινακίδες που προωθούν το σπόνσορα στο χώρο που λαμβάνει χώρα το γεγονός (π.χ. Στάδια) Ενδυναμώνει τη σχέση χορηγού και χορηγούμενου στο μυαλό του καταναλωτή Ενδυναμώνει τη σχέση χορηγού και χορηγούμενου στο μυαλό του καταναλωτή Actual or Virtual Signage Actual or Virtual Signage Πρόβλημα είναι η πληθώρα πινακίδων (Signage Clutter) Πρόβλημα είναι η πληθώρα πινακίδων (Signage Clutter)
26
Συστατικά χορηγιών Άδεια χρήσης του Trademark(s) ή Logo(s) του χορηγούμενου γεγονότος Άδεια χρήσης του Trademark(s) ή Logo(s) του χορηγούμενου γεγονότος Προστατευόμενα Logos / Trademarks για γεγονότα Προστατευόμενα Logos / Trademarks για γεγονότα Παράνομη η χρήση τους χωρίς την άδεια του ιδιοκτήτη Παράνομη η χρήση τους χωρίς την άδεια του ιδιοκτήτη Οι χορηγοί τα χρησιμοποιούν σε διαφήμιση, συσκευασίες και σε προωθητικό υλικό (π.χ. Φυλλάδια, μηνύματα, αφίσες κλπ.) Οι χορηγοί τα χρησιμοποιούν σε διαφήμιση, συσκευασίες και σε προωθητικό υλικό (π.χ. Φυλλάδια, μηνύματα, αφίσες κλπ.) Δικαιώματα διάθεσης (Distribution Rights) Δικαιώματα διάθεσης (Distribution Rights) Άδεια χρήσης του γεγονότος για διάθεση προϊόντων (δωρεάν δείγματα) Άδεια χρήσης του γεγονότος για διάθεση προϊόντων (δωρεάν δείγματα) Πώληση προϊόντων στο χώρο του γεγονότος Πώληση προϊόντων στο χώρο του γεγονότος
27
Συστατικά χορηγιών (συνέχεια...) Φιλοξενία (Hospitality) Φιλοξενία (Hospitality) Εγκαταστάσεις φιλοξενίας κάποιων προσώπων (π.χ. καλών πελατών) Εγκαταστάσεις φιλοξενίας κάποιων προσώπων (π.χ. καλών πελατών) On-Site Hospitality (Luxury Suites, Temporary Facilities) On-Site Hospitality (Luxury Suites, Temporary Facilities) Off-Site Hospitality (Temporary or Leased Facilities) Off-Site Hospitality (Temporary or Leased Facilities) Δωρεάν διαφήμιση (Complimentary Advertising) Δωρεάν διαφήμιση (Complimentary Advertising) Δωρεάν διαφήμιση για το χορηγό που συνήθως έχει πληρωθεί από τα δικαιώματα της χορηγίας (Rights Fees) Δωρεάν διαφήμιση για το χορηγό που συνήθως έχει πληρωθεί από τα δικαιώματα της χορηγίας (Rights Fees) TV, radio, print ads, αναφορά από εκφωνητή αγώνα TV, radio, print ads, αναφορά από εκφωνητή αγώνα Δωρεάν εισιτήρια (Free Tickets) Δωρεάν εισιτήρια (Free Tickets) Ειδικά για αγώνες που έχουν ξεπουλήσει Ειδικά για αγώνες που έχουν ξεπουλήσει Διαφέρει ανάλογα με το επίπεδο του χορηγού – Υψηλού επιπέδου χορηγοί παίρνουν και περισσότερα δωρεάν εισιτήρια Διαφέρει ανάλογα με το επίπεδο του χορηγού – Υψηλού επιπέδου χορηγοί παίρνουν και περισσότερα δωρεάν εισιτήρια
28
Συστατικά χορηγιών (συνέχεια...) Δικαίωμα αγοράς επιπλέον εισιτηρίων Δικαίωμα αγοράς επιπλέον εισιτηρίων Χρήσιμο για Sold Out Events Χρήσιμο για Sold Out Events Χρησιμοποιείται κυρίως όταν δεν προβλέπεται η δωρεάν διανομή εισιτηρίων στο χορηγό Χρησιμοποιείται κυρίως όταν δεν προβλέπεται η δωρεάν διανομή εισιτηρίων στο χορηγό Μπορεί να έχουν έκπτωση αν το γεγονός δεν αναμένεται να ξεπουλήσει Μπορεί να έχουν έκπτωση αν το γεγονός δεν αναμένεται να ξεπουλήσει Link στο Web Site του γεγονότος Link στο Web Site του γεγονότος Η σύνδεση αυτή σε πηγαίνει κατευθείαν στην ιστοσελίδα του χορηγού Η σύνδεση αυτή σε πηγαίνει κατευθείαν στην ιστοσελίδα του χορηγού
29
Συστατικά χορηγιών (συνέχεια) Συμμετοχή σε προωθητικές ενέργειες για το γεγονός Συμμετοχή σε προωθητικές ενέργειες για το γεγονός Ο χορηγός αναγνωρίζεται στις διαφημιστικές και άλλες ενέργειες μάρκετινγκ του γεγονότος Ο χορηγός αναγνωρίζεται στις διαφημιστικές και άλλες ενέργειες μάρκετινγκ του γεγονότος Αυτό ενισχύει τη σχέση μεταξύ χορηγού και χορηγούμενου στο μυαλό του καταναλωτή Αυτό ενισχύει τη σχέση μεταξύ χορηγού και χορηγούμενου στο μυαλό του καταναλωτή Πρόσβαση στην βάση πελατών του χορηγούμενου Πρόσβαση στην βάση πελατών του χορηγούμενου Χορηγός και χορηγούμενος συνήθως έχουν παρόμοιες αγορές στόχους Χορηγός και χορηγούμενος συνήθως έχουν παρόμοιες αγορές στόχους Η πρόσβαση στη βάση πελατών του χορηγούμενου σημαίνει πρόσβαση σε πιθανούς πελάτες Η πρόσβαση στη βάση πελατών του χορηγούμενου σημαίνει πρόσβαση σε πιθανούς πελάτες Λίστες αγοραστών εισιτηρίων ή μέλη των Fan Clubs Λίστες αγοραστών εισιτηρίων ή μέλη των Fan Clubs
30
Συστατικά χορηγιών (συνέχεια) Δικαίωμα πρώτης άρνησης (Right of First Refusal) Δικαίωμα πρώτης άρνησης (Right of First Refusal) Ο τωρινός χορηγός έχει δικαίωμα να ανανεώσει τη χορηγία του για την επόμενη περίοδο πριν προσεγγιστούν νέοι χορηγοί Ο τωρινός χορηγός έχει δικαίωμα να ανανεώσει τη χορηγία του για την επόμενη περίοδο πριν προσεγγιστούν νέοι χορηγοί (Sponsorship) Designation (Sponsorship) Designation Ο τρόπος που μπορεί ο χορηγός να περιγράφει τον εαυτό του στις επικοινωνιακές του ενέργειες π.χ Presenting / Title / Official Sponsor, Marketing Partner, Official Supplier, Regional Supporter Ο τρόπος που μπορεί ο χορηγός να περιγράφει τον εαυτό του στις επικοινωνιακές του ενέργειες π.χ Presenting / Title / Official Sponsor, Marketing Partner, Official Supplier, Regional Supporter
31
Ποιο συστατικό είναι πιο σημαντικό; Αποκλειστικότητα κατηγορίας Αποκλειστικότητα κατηγορίας Πινακίδες στο χώρο που γίνεται το γεγονός Πινακίδες στο χώρο που γίνεται το γεγονός Αναγνώριση του χορηγού στις διαφημίσεις του γεγονότος ή του χορηγούμενου Αναγνώριση του χορηγού στις διαφημίσεις του γεγονότος ή του χορηγούμενου Δυνατότητες για ίδιες διαφημίσεις του χορηγού Δυνατότητες για ίδιες διαφημίσεις του χορηγού Δυνατότητα χρήσης trademarks & logos Δυνατότητα χρήσης trademarks & logos Παρουσία στην ιστοσελίδα του γεγονότος ή χορηγούμενου Παρουσία στην ιστοσελίδα του γεγονότος ή χορηγούμενου Πρόσβαση σε βάση πελατών του χορηγούμενου Πρόσβαση σε βάση πελατών του χορηγούμενου Δωρεάν εισιτήρια και άλλες παροχές φιλοξενίας Δωρεάν εισιτήρια και άλλες παροχές φιλοξενίας
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.