Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΚέφαλος Κουντουριώτης Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
Βασικές αρχές πωλήσεων Ραλλάκης Γιώργος
2
Ραλλάκης Γιώργος, Σύμβουλος Επιχειρήσεων -Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας -MA in Management & Organizational Learning, Lancaster University -Founder/Partner Evolution Consulting -Founder/Partner LearningEvolution.gr
3
Για τι θα μιλήσουμε σήμερα ▪ Αγορά Στόχος (target group) ▪ Μοναδικό Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα (USP) ▪ FAB Approach
4
Αγορά Στόχος (target group) Μια ομάδα ανθρώπων με κοινά χαρακτηριστικά στους οποίους θα πουλήσουμε το προϊόν μας
5
Αγορά Στόχος (target group) Το δικό μας προϊόν απευθύνεται σε ΟΛΟΥΣ!
6
Αγορά Στόχος (target group) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
7
Αγορά Στόχος (target group) Στόχος μας πρέπει να είναι να βρούμε μια ομάδα καταναλωτών η οποία να χρειάζεται αυτό που προσφέρουμε και να μπορεί και να θέλει να το αγοράσει.
8
Αγορά Στόχος (target group) Εντοπίστε τα χαρακτηριστικά του ιδανικού σας πελάτη: Ηλικία Γεωγραφία Επάγγελμα Μορφωτικό Επίπεδο Αξίες Επίπεδο καριέρας
9
Αγορά Στόχος (target group) Σε ποιους είμαι ήδη αξιόπιστος; Χτίστε την αξιοπιστία σας
10
Αγορά Στόχος (target group) Ποιοι χρειάζονται περισσότερο αυτό που πουλάω; Ποιοι είναι περισσότερο δεκτικοί σε αυτό που προσφέρω;
11
Αγορά Στόχος (target group) Ποιος μπορεί να πληρώσει το προϊόν/την υπηρεσία μου;
12
Αγορά Στόχος (target group) Που μπορώ να βρω αυτό το κοινό;
13
Μοναδικό Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα Είναι ο λόγος για τον οποίο οι καταναλωτές προτιμούν το δικό σας προϊόν από αυτό των ανταγωνιστών σας.
14
F.A.B. Approach Features – Advantages – Benefits Χαρακτηριστικά – Πλεονεκτήματα - Οφέλη
15
F.A.B. Approach Ο καταναλωτής αγοράζει τα οφέλη. Δεν τον ενδιαφέρουν τα χαρακτηριστικά
16
Ραλλάκης Γιώργος Τηλ. 2310.466.481 Κιν. 6936.907.483 rallakis@learningevolution.gr
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.