Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Εισαγωγικές έννοιες: Μάρκετινγκ και ο ρόλος του καταναλωτή 1.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Εισαγωγικές έννοιες: Μάρκετινγκ και ο ρόλος του καταναλωτή 1."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Εισαγωγικές έννοιες: Μάρκετινγκ και ο ρόλος του καταναλωτή 1

2 ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Οι κομβικές έννοιες της Συμπεριφοράς Καταναλωτή: Συμπεριφορά Καταναλωτή και Λήψη Αποφάσεων Άννα Ζαρκάδα

3 Συμπεριφορά του καταναλωτή – Συναισθήματος - affect – Γνώσης - cognition – Περιβάλλοντος – environment μέσω της οποίας διεξάγονται συναλλαγές Ορισμός AMA

4 Οι παράγοντες που αλληλεπιδρούν Ι Γνώση = θετικισμός (positivism / modernism) – μία αντικειμενική και σταθερή αλήθεια – κανόνας του λόγου και της λογικής τάξης – εγκυρότητα της έρευνας και της επιστημονικής διαδικασίας – η κατανάλωση είναι οικονομικό σύστημα

5 Οι παράγοντες που αλληλεπιδρούν ΙΙ Συναίσθημα = μεταμοντερνισμός (postmodernism) – η κατανόηση δεν είναι ούτε γενική ούτε μόνιμη – η πραγματικότητα είναι κατασκεύασμα του ατόμου ή μιας ομάδας η γνώση εξαρτάται από την κουλτούρα, το χώρο, το χρόνο και τη συνάφεια (context) – η κατανάλωση είναι συμβολικό σύστημα

6 Οι παράγοντες που αλληλεπιδρούν ΙΙΙ Περιβάλλον – κοινωνικές ομάδες – ομάδες αναφοράς – καθοδηγητές γνώμης

7 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΑΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Tourism and development: concepts and issues Richard Sharpley, David J. Telfer

8 εμπειρία εμπειρία (consuming as experience) Έμφαση στον προορισμό Φαντασιώσεις, ηδονιστικές απολαύσεις Απόδραση στο ‘άλλο’, το ιερό και διαφορετικό Ρομαντισμός, φυσιολατρία, πνευματική αναζήτηση

9 ολοκλήρωση ολοκλήρωση (consuming as integration) Συγκερασμός συμβολικών αντικειμένων στην ταυτότητα του ατόμου ή προσαρμογή της ταυτότητας στα αντικείμενα = προσαρμογή στην τοπική κουλτούρα ή την κουλτούρα του ‘τουρίστα’ Συμμετοχή στην παραγωγή της υπηρεσίας

10 παιχνίδι παιχνίδι (consuming as play) Δευτερεύουσα σημασία του τόπου Κοινωνικοποίηση, γνωριμία με άλλους καταναλωτές Μοίρασμα εμπειριών,ακόμα και επικίνδυνων

11 ταξινόμηση ταξινόμηση (consuming as classification) Conspicuous consumption (Veblen 1925) eCo / eGo - tourism Τα ταξίδια σαν – έκφραση καλού γούστου – δείγμα κοινωνικής κατάταξης – επίδειξη πλούτου – δήλωση ιδεολογίας


Κατέβασμα ppt "Εισαγωγικές έννοιες: Μάρκετινγκ και ο ρόλος του καταναλωτή 1."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google