Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΑνθούσα Ανδρεάδης Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΟΧΙ ΒΙΑ
2
Εκφοβισμός: επιθετική, σκόπιμη πράξη ή συμπεριφορά που εκδηλώνεται από ένα άτομο ή ομάδα ατόμων επαναλαμβανόμενα, έχει διάρκεια στο χρόνο και απευθύνεται σε ένα άτομο (θύμα) που δεν μπορεί να υπερασπιστεί εύκολα τον εαυτό του (Olweus, 1993)
3
ΑΡΑ σκοπιμότητα του εκφραστή της βίαιης συμπεριφοράς πρόκληση φυσικής ή ψυχολογικής βλάβης στα θύματα επαναληψιμότητα ανισορροπία ισχύος μεταξύ του θύτη και του θύματος επιβεβαίωση της κυριαρχίας του θύτη πάνω στο θύμα (ως προς την ηλικία, τη φυσική δύναμη κ.λπ.)
7
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΘΥΜΑΤΟΣ Αρνητική εικόνα για τον εαυτό του – χαμηλή αυτοεκτίμηση Έλλειψη αυτοπεποίθησης Κλαίει συχνά Ντροπαλό, πιο ήσυχο και ευαίσθητο Λιγότερους φίλους – καθόλου δημοφιλές Λιγότερο αποδεκτό από τους συνομηλίκους Συναισθήματα απόρριψης - καταδίωξης
8
ΦΟΒΟΣ - ΠΟΝΟΣ ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΑ – ΘΛΙΨΗ ΜΟΝΑΞΙΑ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΧΑΜΗΛΗ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΘΥΜΑΤΟΣ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΝΤΡΟΠΗ
10
Έχουμε σκεφτεί ότι η απουσία αντίδρασης των παρατηρητών ενισχύει την συμπεριφορά του θύτη καθώς με το να γελάσουν / χαμογελάσουν με το γεγονός έχει επιτύχει να κερδίσει την προσοχή του ς επηρεάζεται καθοριστικά το θύμα :το γέλιο, το χαμόγελο, η αδιαφορία και η απραξία ενισχύουν τη μοναξιά του και επιβεβαίωσ η της πράξης του θύτη ο σχολιασμός του γεγονότος ενισχύει με τη σειρά του και τη ντροπή που βιώνει το θύμα και επιτείνει το πρόβλημά του. Άρα ο αμέτοχ ος παρατη ρητής είναι ηθικά υπεύθυ νος για τον εκφοβι σμό
12
Είμαστε απλά θεατές στις δυσκολίες ενός συμμαθητή μας ; Σκεφτείτε: 1. Όλοι έχουμε δικαίωμα να είμαστε διαφορετικοί. 2. Πόσο σοβαρό είναι αυτό που συμβαίνει στο συμμαθητή μας; 3. Πώς μπορεί να αισθάνεται όταν εμείς γελάμε ή δεν κάνουμε κάτι; 4. Το να είμαστε φιλικοί με το παιδί μπορεί να το κάνει να αισθανθεί καλύτερα συμμαθητή μας; 3. Πώς μπορεί να αισθάνεται όταν εμείς γελάμε ή δεν κάνουμε κάτι; 4. Το να είμαστε φιλικοί με το παιδί μπορεί να το κάνει να αισθανθεί καλύτερα
13
7. Μην επιτρέπετε με γέλια και κουβέντες να συνεχίζεται αυτή η κατάσταση. 6. Ενημερωθείτε για το σχολικό εκφοβισμό Είναι βοήθεια και στα δυο παιδιά 5. Το να μιλήσετε σε κάποιον (γονέα - εκπαιδευτικό) δεν είναι «κάρφωμα».
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.