Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεἈπφία Θεοδοσίου Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
2
Εισαγωγή και Ορισμοί Ο Τύπος Το Ραδιόφωνο Τηλεόραση Κινηματογράφος Υπαίθρια Διαφήμιση (Outdoor) Στοιχεία Ενότητας ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
3
Εισαγωγή & Ορισμοί ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ Διαφημιστικό μέσο (Advertising Medium), ονομάζουμε οτιδήποτε μπορεί να μεταβιβάσει ένα μήνυμα πώλησης σε υποψήφιους αγοραστές. Σχεδόν τα πάντα μπορούν, και έχουν χρησιμοποιηθεί ως διαφημιστικά μέσα - ο ουρανός, τα εισιτήρια των λεωφορείων, τα σπιρτόκουτα, τα ταξί, τα παρκόμετρα, οι σακούλες κοκ. Υπάρχουν άνθρωποι που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν οτιδήποτε ως διαφημιστικό μέσο, γι ’ αυτό είναι απαραίτητο να εκτιμήσει κανείς τη διαφημιστική αξία κάθε μέσου με μεγάλη προσοχή. Κατά συνέπεια, η αγορά μέσων είναι μια δουλειά που απαιτεί μεγάλη πείρα και έχει στόχο την αποτελεσματικότερη διαφήμιση, με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.
4
Άμεσα και Έμμεσα Διαφημιστικά Μέσα ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ Αρχικά, άμεσα ονομάζονταν τα πέντε μέσα που πλήρωναν προμήθεια στις διαφημιστικές εταιρίες - τύπος, ραδιόφωνο, τηλεόραση, κινηματογράφος και υπαίθρια διαφήμιση. Τα υπόλοιπα ( που δεν πλήρωναν προμήθεια αλλά συμφωνούσαν ένα ποσό ) ήταν η διαφήμιση με το ταχυδρομείο, οι εκθέσεις, οι επιδείξεις στα σημεία πώλησης, τα έντυπα, τα φυλλάδια και οτιδήποτε άλλο που ονομάζονταν έμμεσα. Το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων των διαφημιστικών εταιριών προέρχεται από τα άμεσα μέσα και αναμφίβολα, αυτοί οι δύο όροι θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούνται για να γίνεται πιο εύκολα η διάκριση ανάμεσα στις διάφορες κατηγορίες διαφημιστικών μέσων.
5
Πρωτεύονται και Δευτερεύοντα διαφημιστικά Μέσα ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ Συχνά γίνεται σύγχυση ανάμεσα στα άμεσα και έμμεσα μέσα, από τη μια, και τα πρωτεύονται και δευτερεύοντα, από την άλλη. Πρωτεύοντα ( Primary media) είναι τα μέσα που αποτελούν την αιχμή τους δόρατος μιας διαφημιστικής εκστρατείας και δευτερεύοντα (secondary media) τα μέσα που παρέχουν υποστήριξη. Η επιλογή εξαρτάται από το τι θέλουμε να διαφημίσουμε. Μερικές φορές η επιλογή ενός πρωτεύοντος μέσου στηρίζεται στο γεγονός ότι αυτό το μέσο δεν χρησιμοποιείται από κανένα άλλο ανταγωνιστή. Δευτερεύοντα είναι τα μέσα που υποστηρίζουν την εκστρατεία. Το μίγμα των μέσων συνδυάζει το μικρότερο δυνατό αριθμό μέσων που είναι απαραίτητα για να επιτευχθεί η μεγαλύτερη δυνατή απήχηση και ανταπόκριση.
6
Τύπος ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
7
Η Σημασία του Τύπου ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ Ο Τύπος κυριαρχεί κατά κύριο λόγο στις βιομηχανικές χώρες που έχουν πολύ μικρό ποσοστό αναλφαβητισμού. Θα μπορούσε κανείς να πει ότι τη τηλεόραση έχει μεγαλύτερη απήχηση και ρεαλισμό, και είναι αλήθεια ότι οι μεγαλύτεροι διαφημιζόμενοι δαπανούν το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων τους σε τηλεοπτική διαφήμιση. Ωστόσο, ο αριθμός των διαφημιζόμενων στην τηλεόραση είναι σχετικά μικρός, ενώ από την άλλη μεριά, ο χρόνος της τηλεοπτικής διαφήμισης είναι περιορισμένος. Αντίθετα οι διαταζόμενοι στον Τύπο είναι απίστευτα περισσότεροι. Δεν έχει νόημα να αποφανθούμε ποιο μέσο είναι καλύτερο, εφόσον οι χρήστες, η χρήση και ο όγκος της διαφήμισης δεν είναι συγκρίσιμα.
8
Τα Χαρακτηριστικά του Τύπου ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
9
Κατηγορίες Εντύπων ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
10
Μέθοδοι Διανομής ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
11
Πλεονεκτήματα Τύπου ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ 1. Ο Τύπος είναι ένα από τα πιο φθηνά μέσα προσέγγισης μεγάλου αριθμού καταναλωτών. 2. Οι διαφημίσεις μπορούν να καταχωρηθούν σε μικρό χρονικό διάστημα σε σχέση με το χρόνο που απαιτείται για την παραγωγή τηλεοπτικών διαφημίσεων ή το σχεδιασμό και εκτύπωση αφίσας. 3. Η ανταπόκριση μπορεί να επιτευχτεί με κουπόνια ή ένα αριθμό τηλεφώνου. 4. Η διαφήμιση στον Τύπο μπορεί να στοχεύσει συγκεκριμένους ανθρώπους με την επιλογή των εφημερίδων ή των περιοδικών που διαβάζουν. 5. Οι εφημερίδες και τα περιοδικά μπορούν να δεχθούν πολλές διαφημίσεις συγκριτικά με τον περιορισμένο χρόνο που είναι διαθέσιμος σε τηλεόραση και ραδιόφωνο. 6. Ορισμένα έντυπα θεωρείται ότι έχουν « μεγάλη διάρκεια ζωής ». 7. Οι διαφημίσεις για συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων συχνά ομαδοποιούνται με αποτέλεσμα να είναι πιο φθηνές.
12
Μειονεκτήματα Τύπου ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ 1. Μικρή διάρκεια ζωής, ειδικά για τις εφημερίδες. 2. Κακή ποιότητα εκτύπωσης εφημερίδων μεγάλης κυκλοφορίας. 3. Προϋποθέτει προσπάθεια εκ μέρους του καταναλωτή ( διάβασμα ). 4. Στατικό μέσο χωρίς εικόνα, κίνηση και ήχο. 5. Κακή παρουσίαση διαφημίσεων σε ενιαίο περιβάλλον που δεν ξεχωρίσει εύκολα καμία διαφήμιση. 6. Επειδή προϋποθέτουν κόστος αγοράς, εφημερίδες και περιοδικά επηρεάζονται από γενική οικονομική κατάσταση. 7. Ανανέωση ειδήσεων και ενδιαφέροντος μια φορά την ημέρα, έναντι συνεχούς ανανέωσης άλλων μέσων.
13
Ραδιόφωνο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
14
Η Σημασία του Ραδιοφώνου ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ Η φύση και η αξία αυτού του μέσου σε παγκόσμια κλίμακα θα μπορούσε να περιγραφεί με τα εξής στοιχεία : Φθηνό Μέσο Διείσδυση Διάρκεια Μετάδοσης Ανθρώπινη Φωνή και Μουσική Δεν Απαιτεί Προσήλωση Συντροφικότητα
15
Χαρακτηριστικά Σημαντικότητας της Ραδιοφωνικής Διαφήμισης ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
16
Αντίσταση στη Ραδιοφωνική Διαφήμιση ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ Οι διαφημιζόμενοι διστάζουν να χρησιμοποιήσουν ευρέως το ραδιόφωνο, γιατί δεν προσφέρει εικόνα και δεν μπορεί να αξιολογηθεί, όπως τα άλλα μέσα. Πρόκειται για μια ανόητη προκατάληψη, αφού στην πραγματικότητα το ραδιόφωνο είναι εξαιρετικά πολύπλευρο. Παρόλο που στις αναπτυγμένες χώρες, η διαφήμιση στο ραδιόφωνο έχει ηλικία μεγαλύτερη από 30 χρόνια, είναι ίσως το πιο παραγνωρισμένο μέσο.
17
Συνεχίζεται... ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.