Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Διερεύνηση και τεκμηρίωση της ιστορικής πορείας του κινηματογράφου Βασιλείου Νατάσα,Γκούρα Ελένη, Ερμείδης Παναγιώτης, Ιονέσκου Μελανία, Τίλλη Δάφνη Επιμέλεια:

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Διερεύνηση και τεκμηρίωση της ιστορικής πορείας του κινηματογράφου Βασιλείου Νατάσα,Γκούρα Ελένη, Ερμείδης Παναγιώτης, Ιονέσκου Μελανία, Τίλλη Δάφνη Επιμέλεια:"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Διερεύνηση και τεκμηρίωση της ιστορικής πορείας του κινηματογράφου Βασιλείου Νατάσα,Γκούρα Ελένη, Ερμείδης Παναγιώτης, Ιονέσκου Μελανία, Τίλλη Δάφνη Επιμέλεια: Γκούρα Ελένη

2 Θεματικές ενότητες Ο κινηματογράφος τότε: Η εξέλιξη του κινηματογράφου Ο κινηματογράφος σήμερα Ο κινηματογράφος στο μέλλον: Νέες πρωτοποριακές εξελίξεις

3 Ελληνικός Κινηματογράφος Ο ελληνικός κινηματογράφος διακρίνεται σε 3 περιόδους :  Προπολεμική  Μετακατοχική  Μεταπολιτευτική

4 Ο κινηματογράφος τότε: Η εξέλιξη του κινηματογράφου Προτού ο κινηματογράφος λάβει τη μορφή με την οποία τον ξέρουμε σήμερα πέρασε από πολλά στάδια. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε: ΚινητοσκόπιοΜουτοσκόπιοΦιλμ Βουβός Κινηματογράφος

5 Οι πρωτοπόροι Οι αδελφοί Lumiere εμπνεύστηκαν από το κινητοσκόπιο και κατασκεύασαν την φορητή συσκευή του κινηματογράφου. Ο κινηματογράφος των αδελφών Lumiere, αποτελούσε ταυτόχρονα μηχανή λήψεως και προβολής, καθώς επίσης και εκτύπωσης του φιλμ.

6 Έγχρωμος Κινηματογράφος Αρχές του 20ου αιώνα: Εμφανίζονται οι έγχρωμες ταινίες. Ο χρωματισμός των κινηματογραφικών καρέ γίνεται με το χέρι. Τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου: εμφανίστηκε επιπλέον το έγχρωμο αρνητικό. Δεκαετία του 1960 :Ο έγχρωμος κινηματογράφος επικράτησε.

7 Ο κινηματογράφος σήμερα Στο πεδίο της ιστορίας ο κινηματογράφος χρησιμοποιείται ως πηγή τα τελευταία 20­30 χρόνια.

8 Φιλμ νουάρ  Αμερικανικός Κινηματογράφος και Ανάπτυξη του φιλμ νουάρ που: 1.Διαδραματίζονταν νύχτα. 2.Αφηγούνταν αστυνομικές ιστορίες 3.Οι ήρωες προέρχονταν από το χώρο του περιθωρίου.

9 Ευρωπαϊκός κινηματογράφος στο παρόν Γερμανικός Εξπρεσιονισμός Ιταλικός Νεορεαλισμός Ελληνικός Κινηματογράφος

10 Ο κινηματογράφος στο μέλλον: Νέες πρωτοποριακές εξελίξεις Εξέλιξη 1. Αντικατάσταση της ανθρώπινης παρουσίας από τα εικονικά ομοιώματά της. Εξέλιξη 2. Ειδικά effect

11 Εξέλιξη 3.-Αίθουσες 4D  Χρήση "κινούμενων" καθισμάτων.  Ακροφύσια που μπορούν να ψεκάσουν νερό, ομίχλη, φυσαλίδες, αέρα καθώς και μυρωδιές στους θεατές  Γιγαντιαίοι ανεμιστήρες και φώτα που μπορούν να μιμηθούν οπτικά effects.

12 Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!

13 ερωτήματα  Ποια τα Είδη ταινιών και πώς μας επηρεάζει η επιλογή τους;

14 «Η επίδραση του Κινηματογράφου στην κοινωνική και πολιτιστική μας ζωή» «Είδη ταινιών και η επίδρασή τους στη ζωή μας» Κωνσταντίνα Κιτσοκώστα Φένια Κουτσουρά Χρύσα Μπαλμπαγάδη Αριάννα Σούομαλαϊνεν Κική Τράικου Τμήμα Α1

15 Μερικά είδη ταινιών είναι: Θρίλερ Δράμα Κωμωδία Επιστημονική φαντασία Αισθηματικές ταινίες Περιπέτεια Μιούζικαλ

16 Θρίλερ χαρακτηρίζονται κυρίως από αγωνία και φόβο Συνήθως περιέχουν : υπερβολική βία αποτρόπαια και σοκαριστικά εφέ τρομακτικές καταστάσεις απειλητικές συμπεριφορές σκοτεινούς χαρακτήρες

17  The exorcist  Psycho  Dead silence  Silence of the lambs  Saw  Orphan Ταινίες αυτού του είδους είναι:

18 Δράμα εστιάζει κυρίως στα συναισθήματα με έμφαση στην τραγικότητα Συχνά κατηγοριοποιούνται σε: Νομικό δράμα Ιστορικό δράμα Ψυχόδραμα Κωμωδία-Δράμα Μελόδραμα Ρομαντικό δράμα Τραγωδία

19  Forrest Gump  I am Sam  My sister ’s keeper  The fault in our stars  Now is good  Titanic Ενδεικτικά κάποιες δραματικές ταινίες είναι:

20 Κωμωδία έργο που έχει ως σκοπό να διασκεδάσει μέσω κάποιου χιουμοριστικού θέματος Κάποια από τα ήδη είναι: Σάτιρα Μαύρη κωμωδία Μπλε κωμωδία Κωμωδία χαρακτήρων Αυτοσχέδια κωμωδία Κινητική κωμωδία Σουρεαλιστική κωμωδία

21  Grown Ups  Night at the Museum  American Pie  The Hangover  22 Jump Street  Horrible Bosses Κάποιες κωμωδίες που έχουν κάνει θραύση τα τελευταία χρόνια είναι:

22 Ταινίες επιστημονικής φαντασίας Συνηθισμένα αφηγηματικά μοτίβα που υπάρχουν στις ταινίες επιστημονικής φαντασίας είναι: το ταξίδι στο χρόνο η επαφή με εξωγήινους πολιτισμούς τα ευφυή ρομπότ και η τεχνητή νοημοσύνη οι ιδιότητες όπως η αθανασία και τηλεμεταφορά χαμένοι πολιτισμοί η μελλοντική εξέλιξη του ανθρώπινου είδους

23  Jurassic World  Pixels  Ο λαβύρινθος  Tomorrowland Ενδεικτικά κάποιες ταινίες επιστημονικής φαντασίας είναι:

24 Αισθηματικές ταινίες Κύριο χαρακτηριστικό των ταινιών αυτών είναι ο έρωτας Συχνό φαινόμενο αποτελούν οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ερωτευμένοι μέχρι να καταφέρουν να είναι μαζί.

25  The Notebook  Titanic  Ever after: A Cinderella story  Love Rosie  A Walk to Remember  Love Me If You Dare Κορυφαίες αισθηματικές ταινίες είναι:

26 Ταινίες περιπέτειας Χαρακτηριστικό των ταινιών αυτών είναι η δράση που τις διαρρέει, καθώς και ένας μικρός τόνος εξωπραγματικού Μπορούν να συνδυαστούν με άλλα είδη ταινιών, όπως, επιστημονικής φαντασίας και μερικές φορές πολεμικές ταινίες.

27  2012  Avatar  Batman begins  Divergent  Scorch trials  Harry Potter Ενδεικτικά κάποιες ταινίες περιπέτειας είναι:

28 Μιούζικαλ Περιλαμβάνει τραγούδια, διαλόγους και χορό. Η μουσική του μπορεί να μεταφέρει μηνύματα, σχολιάζοντας ή επεξηγώντας τη δράση, ή και να αποκαλύψει πτυχές, που δεν εκφράζονται στο διάλογο.

29  The Wizard of Oz  Singing in the rain  Grease  The Phantom of the Opera  Mamma Mia  Fame Κορυφαία μιούζικαλ είναι:

30 Ευχαριστούμε για τη προσοχή σας !

31 ερωτήματα  Αναρωτηθήκαμε.Η πειρατεία σκοτώνει το σινεμά;.

32 Επιμέλεια εργασίας: Παναγιωτίδης Αναστάσιος Φλώρος Βαγγέλης Σάββας Κιτιασβίλι Γλαρούδης Μιχαήλ Ζαγόρη Μαρία Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Φλιούκα Πολυξένη Σχολικό Έτος 2015-2016

33 Ανεξέλεγκτες διαστάσεις έχει λάβει η ψηφιακή πειρατεία στην Ελλάδα, σύμφωνα με μελέτη της Εταιρείας Προστασίας Οπτικοακουστικών Έργων (ΕΠΟΕ).

34 Το θέμα είναι πασίγνωστο και τα νούμερα σχετικά με την επιδημία διαδικτυακής πειρατείας στη χώρα μας, ειδικά σε ό,τι αφορά τον κινηματογράφο, προκαλούν εντύπωση.

35 Θα σταθούμε σε πέντε βασικές παραμέτρους: 1. Στις εκρηκτικές διαστάσεις έχει πάρει το φαινόμενο τα τελευταία χρόνια. 2. Στις συνέπειες που υφίστανται οι ιδιώτες, οι επαγγελματίες του σχετικού κλάδου, αλλά και το κράτος. 3. Στο θέμα της «κοινωνικής νομιμοποίησης» και της έλλειψης ενημέρωσης της κοινής γνώμης. 4. Στο ζήτημα της συνεργασίας των επαγγελματιών του κλάδου με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. 5. Στην έλλειψη πολιτικής βούλησης έως τώρα και στην επιτακτική ανάγκη ενός νομοθετικού πλαισίου για να παταχθεί το φαινόμενο.

36 ■ Η πειρατεία είναι μία από τις πλέον επικερδείς παράνομες δραστηριότητες. Αρκετές φορές συνδέεται δε με το οργανωμένο έγκλημα. ■ Οι «πειρατές» έχουν βρει τον τρόπο με τον κόπο των άλλων να κερδίζουν παράνομα και αδήλωτα χρήματα. ■ Ένα μέσο είναι οι διαφημίσεις που ανεβαίνουν σε αυτά τα σάιτ, ενώ υπάρχουν και οι «συνδρομητές» ή μέλη που κάνουν εισφορές. ■ Είναι καιρός όμως να ειπωθεί ότι δεν πρόκειται για ιδεαλιστές που σκέφτονται το φιλοθεάμον κοινό.

37 ■ Είναι γεγονός ότι η πειρατεία ταινιών και τηλεοπτικών σειρών προϋπάρχει του ίντερνετ και αντιµετωπίζεται ως σοβαρό πρόβλημα για τη βιοµηχανία ήδη από την εποχή των βίντεο-εγγραφών σε µαγνητικές ταινίες VHS και του σχετικού λαθρεμπορίου. ■ Ωστόσο είναι η ψηφιακή τεχνολογία και το ίντερνετ που επέτρεψαν στο φαινόµενο να αποκτήσει διαστάσεις και να γίνει μέρος της καθηµερινής πρακτικής χιλιάδων χρηστών σε όλο τον κόσµο.

38 1. Με την εφαρμογή δύο νόμων που έχει ετοιμάσει ο Οργανισμός Πνευματικής Ιδιοκτησίας (ΟΠΙ) με τη συμμετοχή των Οργανισμών Συλλογικής Διαχείρισης και Προστασίας Πνευματικών Δικαιωμάτων. Συγκεκριμένα, με την τροποποίηση του Νόμου σχετικά με την άρση του απορρήτου των επικοινωνιών που έχει περάσει από δημόσια διαβούλευση τον Νοέμβριο του 2014 και την ίδρυση ανεξάρτητης διοικητικής αρχής αρμόδιας για τη διακοπή πρόσβασης σε παράνομες ιστοσελίδες. 2. Με την εφαρμογή μέτρων ώστε όλα τα sites που εμπλέκονται για την προβολή μιας διαφήμισης στο διαδίκτυο να είναι νόμιμα sites, ειδάλλως το σχετικό τιμολόγιο να θεωρείται εικονικό και να επιβάλλονται τα ανάλογα πρόστιμα που προβλέπονται για την περίπτωση αυτή. 3. Με τη ν άρση του απορρήτου των τραπεζικών λογαριασμών των υπευθύνων για τη λειτουργία των παράνομων sites, για τον έλεγχο της φοροδιαφυγής. Ο περιορισμός της ψηφιακής πειρατείας μπορεί να υλοποιηθεί:

39 Βιβλιογραφία http://www.capital.gr/epixeiriseis/3081519/kostizei-akriba-i-psifiaki- peirateia-stin-elliniki-oikonomia http://www.kathimerini.gr/493800/article/politismos/arxeio-politismoy/h- peirateia-skotwnei-to-sinema https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CF%8D%CE%BB%CE%B7:%C E%9A%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%B1

40 ερωτήματα  Ποια είναι η επιρροή των κινούμενων σχεδίων στα παιδιά και στους εφήβους ;.

41 Η Ιστορία των κινουμένων σχεδίων Ατζέμη Φανή Βασιλείου Εύα Μαργαρίτη Σωτηρία Παπαλαζάρου Νικολέτα Πλαστήρα Μάγδα

42 Θεματικές ενότητες Ποιος ήταν ο πρώτος δημιουργός και πότε κυκλοφόρησαν τα πρώτα κινούμενα σχέδια; Γιατί είναι τόσο δημοφιλή; Πως επηρεάζουν τα παιδιά; Τι μηνύματα περνάνε; Ποια υπήρξαν τα πιο δημοφιλή κινούμενα σχέδια και γιατί;

43 Η πρώτη ταινία γυρίστηκε το 1907 από τον Αμερικανό Σ. Μπλάτον. Το 1937 ο Walt Disney δημιουργεί την πρώτη του ταινία κινουμένων σχεδίων, μεγάλου μήκους, που ήταν η Χιονάτη και οι 7 νάνοι.

44 Τα κινούμενα σχέδια επηρεάζουν τα παιδιά θετικά και αρνητικά. Θετικά : Αμβλύνουν τη φαντασία των παιδιών. Βοηθούν στην εξέλιξή τους. Αρνητικά: Οι γρήγορες εναλλαγές εικόνων επιβαρύνουν τους εγκεφάλους των παιδιών. Στην αντίληψη των παιδιών για τον πραγματικό κόσμο.

45 Ήξερες ότι...; Οι ταινίες κινούμενων σχεδίων προβάλουν διάφορα κρυμμένα μηνύματα: Ανάποδες λέξεις Σεξιστικά μηνύματα σε μικρά παιδια αλλά και...διάφορα μηνύματα ζωής: "Πίσω από κάθε τέρας υπάρχει ένας άνθρωπος" -Scooby Doo "Δεν μετράει αν είσαι πιο δυνατός ή πιο μεγάλος αλλά το πως σκέφτεσαι σε αντίθεση με τον μεγάλο και δυνατό Tom and Jerry

46 Μερικά από τα πιο δημοφιλή κινούμενα σχέδια Bugs Bunny Στρουμφάκια

47 Μίκυ Μάους Μπομπ Σφουγγαράκης

48

49 ερωτήματα  Ποια βαθύτερα υποσυνείδητα μηνύματα κρύβουν τα κινούμενα σχέδια του Disney;.

50 Η ομάδα μας: Ζγούρη Θεοδώρα Μπάρτζου Άννα Πασχαλίδης Χρήστος Πλαστήρας Αριστοκράτης Πνευματικού Μαριλένα

51 Όλες οι ιστορίες δεν έχουν happy ending, και το κατάλληλο φινάλε δεν είναι πάντα το πιο ευχάριστο. Ο ξένος δεν είναι αυτόματα βάρβαρος ενώ άνθρωποι δεν είναι μονάχα αυτοί που μοιάζουν με σένα!

52 Και οι «αλήτες» μπορεί να έχουν μία ευγενική και καλόκαρδη ψυχή. Αυτό ακριβώς αποδεικνύουν η Λαίδη με τον Αλήτη, παραβλέποντας τις ταξικές και κοινωνικές διαβαθμίσεις, δίνοντας μας το μήνυμα πως είμαστε όλοι ίσοι.

53 Αποστολή τους είναι λοιπόν, να συμβάλλουν στη διαμόρφωση του χαρακτήρα και της προσωπικότητάς τους, και να τους καλλιεργούν τη φαντασία, το πολυτιμότερο αγαθό τους. Τα παιχνίδια συντροφεύουν τα παιδιά για κάποιον λόγο.

54 Και για αυτό θα πρέπει να βάζουμε τις ανάγκες αυτών που αγαπάμε πάνω από τις δικές μας, για να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για αυτούς. Η οικογένεια είναι το σπουδαιότερο αγαθό μας.

55 Η σημασία της οικογένειας είναι σπουδαία, όσων αφορά τη θαλπωρή και την αγάπη που προσφέρει. Καμία φορά γίνονται υπερπροστατευτικοί, αφού το μόνο που θέλουν είναι το καλύτερο για τα παιδιά τους.

56 Η απομόνωση και η περιθωριοποίηση αυτών που είναι «διαφορετικοί» από άποψη εμφάνισης, και η επιφανειακή αντιμετώπιση των ανθρώπων, είναι κατακριτέες, καθώς τους ανθρώπους θα πρέπει να μας ενδιαφέρει το «είναι» και όχι το «φαίνεσθαι»

57 Μηνύματα για τη γενναιότητα, τον αγώνα για το κοινό καλό και την παραμέριση των προσωπικών συμφερόντων, γίνονται διακριτά μέσα από τους χαρακτήρες των ηρώων και τον τρόπο που επιλέγουν να δράσουν.

58 Στη σκηνή που ο Σίμπα γονατίζει στο βράχο, κοιτώντας τον έναστρο ουρανό, ένα σύννεφο σκόνης υψώνεται πάνω από το κεφάλι του. Η σκόνη σχηματίζει σιγά σιγά την λέξη «SEX», με κάθε γράμμα να ξεθωριάζει καθώς σχηματίζεται το επόμενο.

59 Σας ευχαριστούμε

60 ερωτήματα  Πως εξελίχθηκε ο κινηματογράφος, ελληνικός, αλλά και ξένος. Πως εξελίχθηκε ο κινηματογράφος, ελληνικός, αλλά και ξένος.  Ποια τα Είδη ταινιών και πώς μας επηρεάζει η επιλογή τους;  Αναρωτηθήκαμε.Η πειρατεία σκοτώνει το σινεμά;  Καθώς και το ποια είναι η επιρροή των κινούμενων σχεδίων στα παιδιά και στους εφήβους ;  Τέλος ποια βαθύτερα υποσυνείδητα μηνύματα κρύβουν τα κινούμενα σχέδια του Disney;.


Κατέβασμα ppt "Διερεύνηση και τεκμηρίωση της ιστορικής πορείας του κινηματογράφου Βασιλείου Νατάσα,Γκούρα Ελένη, Ερμείδης Παναγιώτης, Ιονέσκου Μελανία, Τίλλη Δάφνη Επιμέλεια:"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google