Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΚαπανεύς Γιαννακόπουλος Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
2
ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2007-8 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΛΑΡΙΣΑΣ -ΛΑΜΙΑΣ Ενθάρρυνση Επιχειρηματικών Δράσεων, Καινοτομικών Εφαρμογών και Μαθημάτων Επιλογής Φοιτητών ΤΕΙ Λάρισας—Λαμίας “PLEASE ENTER” ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ 2 η ΕΝΟΤΗΤΑ : ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
3
2Βελισσαρίου Ευστάθιος ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Έρευνα αγοράς Έρευνα Μάρκετινγκ ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ Χαρακτηριστικά ποσοτικής έρευνας Χαρακτηριστικά ποιοτικής έρευνας
4
3Βελισσαρίου Ευστάθιος 3. ΤΥΠΟΙ ΣΧΕΔΙΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ 4. ΕΙΔΗ ΕΡΕΥΝΑΣ 4.1 Δευτερογενής έρευνα Εσωτερικά αρχεία Εξωτερικά αρχεία Βιβλιογραφική ανασκόπηση 4.2. Πρωτογενής έρευνα Χρήση ερωτηματολογίων Συνεντεύξεις σε βάθος Μέθοδοι παρατήρησης Πειραματισμός
5
4Βελισσαρίου Ευστάθιος 5. ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ 5.1. Ορισμοί 5.2. Πλεονεκτήματα – Μειονεκτήματα 5.3. Πληθυσμός 5.4. Είδη δειγματοληψίας 5.4.1. Τυχαία 5.4.2. Αναλογική 5.4.3. Ευκολίας 5.5. Σχεδιασμός και μέγεθος δείγματος
6
5Βελισσαρίου Ευστάθιος ΛΟΙΠΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.