Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΙΓ΄ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ Οικολογία και Πολιτισμός Διευθύντρια: Γιώτα Παναγιώτου Υπεύθυνη Νηπιαγωγός: Μαριάμ Βασιλειάδου - Χριστοφόρου.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΙΓ΄ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ Οικολογία και Πολιτισμός Διευθύντρια: Γιώτα Παναγιώτου Υπεύθυνη Νηπιαγωγός: Μαριάμ Βασιλειάδου - Χριστοφόρου."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΙΓ΄ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ Οικολογία και Πολιτισμός Διευθύντρια: Γιώτα Παναγιώτου Υπεύθυνη Νηπιαγωγός: Μαριάμ Βασιλειάδου - Χριστοφόρου

2 Αφόρμηση Ταξιδεύουμε πάνω από τη Γη

3

4

5 Βλέπουμε την Κύπρο.

6 Ταξίδι με το «Χρυσοπράσινο Φύλλο»

7

8

9

10 Βλέπουμε το Φιλμάκι «Ο Παγκόσμιος Πολίτης»

11 Μουσική Αγωγή Διδασκαλία τραγουδιού https://www.youtube.com/watch?v=ajQhafIFYJE

12 Είμαστε όλοι από τη γη. Μένουμε όλοι πάνω στη γη. Είμαστε πολίτες όλης της γης. (Νάγια).

13 Γινόμαστε Δημοσιογράφοι Γνωρίζετε τι σημαίνει πολίτης;

14 Γινόμαστε Δημοσιογράφοι Τι κάνει ένας πολίτης;

15 Πολίτης είναι… Ο πολίτης κάνει ωραία πράγματα και όχι κακά. (Εμμανουήλ). Πολίτης είναι αυτός που μένει πάνω στη γη. (Νάγια). Πρέπει να προσέχουμε από τα επικίνδυνα πράγματα. (Εμμανουήλ). Ο πολίτης όταν δει επικίνδυνα πράγματα φωνάζει της αστυνομίας. (Αλέξης). Οι πολίτες προσέχουν τους άλλους ανθρώπους. (Νάγια). Οι πολίτες προστατεύουν τη γη. (Ελένη). Ξέρω ότι οι πολίτες πρέπει να προσέχουν τη γη για να μην «πομπάρει».(Εμμανουήλ). Φροντίζουμε τη γη γιατί αν χαθεί δεν θα έχουμε που να μείνουμε. (Αλέξης).

16 Τι θέλω να μάθω για τον ενεργό πολίτη; Τι κάνουν οι πολίτες για να μην έχει πόλεμο; (Αμέλια). Πώς προσέχουν οι πολίτες τη γη; (Αλέξης). Πού ζουν οι πολίτες;(Σοφία) Πώς μπορούμε να βοηθούμε τους πολίτες; (Ελένη) Τι κάνουν οι πολίτες για τον πόλεμο; (Στυλιανή) Τι κάνουν οι πολίτες; (Εμμανουήλ).

17 Από πού θα πάρουμε τις πληροφορίες που ψάχνουμε; Να ρωτήσουμε τη δασκάλα. (Στυλιανή). Να ρωτήσουμε τους γονείς. (Πέτρος). Να διαβάσουμε εφημερίδες. (Κρίστα). Να δούμε στο ιντερνέτ. (Εμμανουήλ). Να διαβάσουμε παραμύθια. (Αλέξης). Να ρωτήσουμε την αστυνομία. (Αλέξανδρος). Να ρωτήσουμε τις δασκάλες. (Εμμανουήλ). Να διαβάσουμε βιβλία. (Αμέλια).

18

19 Γράμμα από τη ΓΗ

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29 Το Earth Balloon στο σχολείο μας!

30

31

32

33 Το Πλανητάριο στο σχολείο μας!

34

35

36

37 Η γιορτή του δέντρου

38 Ενημέρωση από Εκπρόσωπο του Τμήματος Δασών

39

40

41

42 Επίσκεψη στο Μουσείο Νερού

43

44

45

46

47

48 Επίσκεψη στο Φράγμα Γερμασόγειας

49 Ενημέρωση από εκπρόσωπο του Τμήματος Αναπτύξεως Υδάτων

50

51

52 Εντοπίζουμε τα προβλήματα της περιοχής μας

53 Βόλτα στη γειτονιά

54

55

56

57

58

59

60

61

62 Γράμμα στο Δήμαρχο Λεμεσού

63 23 Οκτωβρίου 2015 Κύριε Χρίστου, Ξέρουμε ότι είσαι πολύ καλός Δήμαρχος (Αλέξης) και σε αγαπούμε πολύ.(Εμμανουήλ). Εμείς είμαστε τα παιδιά του Τμήματος Α΄1 του ΙΓ΄ Δημόσιου Νηπιαγωγείου Λεμεσού (Αγίου Σπυρίδωνα). (Ελένη). Αυτόν τον καιρό μιλούμε για τον πολίτη. Τον παγκόσμιο ενεργό πολίτη. (Εμμανουήλ). Σήμερα πήγαμε βόλτα στη γειτονιά του σχολειού μας. (Αμέλια). Είδαμε ωραία πάρκα αλλά είδαμε και κάποια προβλήματα.(Κρίστα). Παρατηρήσαμε ότι η γειτονιά μας έχει πολλά επικίνδυνα πράγματα (Εμμανουήλ): 1.Έχει σπασμένο δρόμο με μεγάλες τρύπες. (Κρίστα). Είναι επικίνδυνο για τα αυτοκίνητα. (Εμμανουήλ). 2.Είδαμε κόπρανα σκύλων στα πεζοδρόμια. (Δημήτρης). 3.Είδαμε σκουπίδια στα πεζοδρόμια αφού δεν υπάρχουν κάλαθοι. (Ελένη). 4.Στη γειτονιά μας δεν έχουμε κάδους ανακύκλωσης και τα πεζοδρόμια έχουν χαρτιά και πλαστικά. (Νάγια). 5.Είδαμε αυτοκίνητα και φορτηγά πάνω στα πεζοδρόμια και εμείς κατεβήκαμε στο δρόμο. Είναι πολύ επικίνδυνο. (Θανάσης). 6.Σε ένα χωράφι είδαμε ένα μεγάλο «λούκκο» ανοιχτό. Είναι πολύ επικίνδυνο.(Εμμανουήλ). Κάποιος μπορεί να πέσει μέσα και να χτυπήσει. (Νάγια). 7.Πίσω από το σχολείο μας έχει πολυκατοικίες που κανένας δεν μένει μέσα. Έχουν σπασμένα γυαλιά(Εύα). Και βρώμικους τοίχους. (Νάγια). Κάποιοι έβαψαν με σπρέι τους τοίχους. (Αντωνία). Τα έσπασαν κάποιοι επικίνδυνοι. (Αμέλια). Κύριε Δήμαρχε σε παρακαλούμε να έρθεις να δεις τη γειτονιά μας για να σου δείξουμε τα επικίνδυνα πράγματα. (Εμμανουήλ). Πρέπει να λύσεις τα προβλήματα. Θέλουμε να είναι όλα υπέροχα στη γειτονιά μας και να υπάρχει ασφάλεια. (Νάγια). Σας ευχαριστούμε πολύ Περιμένουμε να μας απαντήσετε. Τα παιδιά του Τμήματος Α΄1 ΙΓ΄Δημόσιο Νηπιαγωγείο Λεμεσού Αγίου Σπυρίδωνα Α΄

64 Γράμμα στο Δήμαρχο Λεμεσού

65

66

67 Επίσκεψη στο Δήμαρχο Λεμεσού

68

69 Παραμύθι

70 Οι λύκοι έγιναν λυκάκια… Γιατί; Υποκοριστικά Λυκάκι Λουλουδάκι Δεντράκι Ποτηράκι Φυτάκι φιλάκι Κουταβάκι Σπιτάκι Σκυλάκι Γυαλάκι Γατάκι Ποντικάκι Γουρουνάκι Παγωτάκι Μωράκι Στρουμφάκι Κουτάκι Κουταλάκι Νεράκι

71 Ένα κλασικό πλέον παραμύθι για τη συμφιλίωση, την κατανόηση και την ειρήνη. Τα 3 μικρά λυκάκια βγαίνουν στον έξω κόσμο και με την συμβουλή της μαμάς λύκαινας πρέπει να έχουν τα μάτια τους 14 μην τυχόν και συναντήσουν το ύπουλο κακό γουρούνι. Όταν τα τρία μικρά λυκάκια χτίζουν ένα σπίτι από τούβλα, ο Ρούνι Ρούνι, το ύπουλο κακό γουρούνι, το γκρεμίζει με το σφυρί του. Όταν χτίζουν ένα σπίτι από τσιμέντο, το γκρεμίζει με το κομπρεσέρ του! Τι πρέπει να κάνουν τα τρία μικρά λυκάκια για να γλιτώσουν; Ο Ρούνι Ρούνι το ύπουλο κακό γουρούνι, αντί να φυσήξει αρχίζει να μυρίζει και πλημμυρίζεται από το υπέροχο άρωμα των λουλουδιών. «Ώσπου ένιωσε ανάλαφρο σαν πούπουλο και την καρδιά του τρυφερή σαν λουλουδάκι». Τα λυκάκια κατάλαβαν αμέσως ότι το γουρούνι είχε αλλάξει και από ύπουλο, κακό γουρούνι είχε γίνει θαυμάσιο καλό γουρούνι. Και έτσι έζησαν από τότε όλοι μαζί αγαπημένοι.

72 Εμείς πώς νιώθουμε έξω στη φύση; Μελέτη περιβάλλοντος.

73

74

75

76 Ένιωσα χαρά. (Ντρακομίρ) Ένιωσα τέλεια. (Αλέξανδρος). Ένιωσα ωραία. (Αγγελική) Εγώ ένιωσα λουλουδένια σαν να χόρευα στον ουρανό. (Στυλιανή). Ένιωσα τριανταφυλλένια. (Κρίστα). Ένιωσα σαν λουλούδι. (Αντωνία). Ένιωσα χαρά. (Γεράσιμος). Εμείς πώς νιώθουμε έξω στη φύση; Μελέτη περιβάλλοντος.

77 Ένιωσα ότι χόρευα. (Ελένη) Ένιωσα ένα λουλούδισμα. (Νάγια). Ένιωσα καρδιούλες. (Παναγιώτης) Εγώ ότι ήθελα να χορέψω. (Ντραγκομίρ). Ήθελα να χαμογελώ. (Κρίστα). Ένιωσα ότι ταξίδευα με ένα καράβι. (Αλέξης). Εμείς πώς νιώθουμε έξω στη φύση; Μελέτη περιβάλλοντος.

78 Συνθήκες Βλάστησης

79

80

81

82

83

84

85

86

87

88

89

90 Ο Λαχανόκηπος μας

91

92

93

94

95

96

97

98

99 Οι 5 φίλοι αποφάσισαν γίνουν προστάτες της γης και να ενημερώσουν τους μεγάλους για το φυσικό μας περιβάλλον…

100 Αποφάσισαν να γίνουν οι προστάτες της ΓΗΣ!!!

101 Έτσι ξεκίνησαν από πόρτα σε πόρτα μια εκστρατεία ενημέρωσης… Μίλησαν για τρόπους προστασίας του πλανήτη μας Μίλησαν για τα δάση μας και την προστασία τους. Μίλησαν για τα ζώα. Μίλησαν για το νερό. Μίλησαν για την ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ

102 Πρόβλημα: Με πόσους τρόπους μπορούν οι 5 φίλοι να ενημερώσουν για το περιβάλλον τα 2 τελευταία σπίτια που έμειναν στη γειτονιά τους;

103

104

105

106 Ο Δημήτρης υιοθέτησε ένα καναρίνι … Τον συμβουλεύουμε να πώς να το φροντίζει

107 Να το φροντίζεις. (Αντωνία). Να του βάζεις νερό και φαγητό κάθε μέρα. (Σοφία). Να το βγάζεις έξω στον ήλιο. (Αλέξης). Να το αγαπάς. (Ελένη). Να του καθαρίζεις κάθε μέρα το σπίτι του. (Εμμανουήλ).

108 Διεκδικούμε Ειρήνη

109

110 Ταχυδρομείο Ειρήνης Γράμμα ειρήνης στις χώρες του κόσμου στον ΟΗΕ Είμαστε τα παιδιά του Α΄1 στο ΙΓ΄ Δημόσιο Νηπιαγωγείο Λεμεσού Αγίου Σπυρίδωνα Α΄. Αυτό τον καιρό μαθαίνουμε πώς να είμαστε καλοί πολίτες. (Ντρακομίρ). Μάθαμε ότι ο πόλεμος φέρνει μόνο κακία, λύπη, φόβο και πόνο. (Αλέξης). Ο ρατσισμός δεν είναι καλός. (Εμμανουήλ). Εσείς που είσαστε υπεύθυνοι για όλο τον κόσμο πρέπει να μας βοηθήσετε. (Στυλιανή). Εμείς θέλουμε ΕΙΡΗΝΗ για να μας φέρνει χαρά. (Εμμανουήλ). Δώστε μας υπόσχεση ότι θα κλείσετε τον πόλεμο στη σπηλιά. (Νάγια). Ευχόμαστε πουθενά στον κόσμο να μην έχει πόλεμο. Να εξαφανιστεί ο πόλεμος και να έρθει σε όλη τη γη Ειρήνη. Θέλουμε μόνο Ειρήνη!!!

111 The earth song

112 Ν’ αγαπάς

113 Μαθηματικά: Συνδυαστική Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει

114

115

116

117 Υδροπερατότητα

118

119

120

121

122

123

124

125 Το δάσος εκπέμπει S.O.S.

126

127 Θεατρικό Παιχνίδι Ταξίδι στο Δάσος

128

129

130

131 Τι θα λέμε στους κυνηγούς που ήθελαν να σκοτώσουν τα ζώα; Φύγετε εμείς προστατεύουμε τα ζώα. (Πέτρος). Προστατεύουμε το δάσος γιατί μας δίνει υγεία. (Εμματουήλ). Έχουν και τα ζώα δικαιώματα. (Θανάσης). Με τα όπλα το δάσος θα πάρει φωτιά και τα ζώα δεν θα μπορούν να ζήσουν. (Αλέξης). Μην σκοτώνετε τα ζώα. (Αμέλια). Προσέχουμε το δάσος να μην συμβεί κάτι κακό. (Ελένη). Αν καεί το δάσος η γη θα θυμώσει και θα μας τιμωρήσει. (Εμμανουήλ). Το δάσος είναι το σπίτι των ζώων. (Σοφία). Πρέπει όλοι να προστατεύουμε το δάσος για να είναι τα ζώα καλά και εμείς. (Κρίστα).

132

133 Το νερό είναι πολύτιμο

134 Ειρήνη vs Πόλεμος

135

136

137 Παιχνίδια και Βίντεο στον Υπολογιστή

138

139

140

141 Ανακύκλωση

142 Το τρενάκι της Ανακύκλωσης

143

144

145

146 Αλφαβητισμός

147

148

149

150

151 Εικαστική Έκφραση

152

153

154

155

156

157

158

159

160

161

162

163

164

165 Καθαρό Περιβάλλον = Πολιτισμός

166 Εικαστική Έκφραση

167

168 Ήσυχες Δραστηριότητες

169 Οικολογικός Κώδικας

170

171 Ο Οικολογικός μας κώδικας

172 Οικολογικός Κώδικας Προστατεύω τα ζώα. Φροντίζω τη Γη για να μην Θυμώσει. Προστατεύω τα δέντρα. Προστατεύουμε τα ζώα της θάλασσας. Προσέχουμε τη Γη και κάνουμε Ανακύκλωση. Δεν σπαταλάμε το νερό. Προστατεύουμε τις θάλασσες και τα ποτάμια από τα σκουπίδια. Προστατεύουμε τα ζώα της ζούγκλας. Προστατεύω τα ψάρια. Τα δελφίνια, τις φάλαινες τις χελώνες. Όλοι αξίζουν να ζουν ελεύθεροι. Άνθρωποι, ζώα, πουλιά και ψάρια. Μετακινούμαι με το ποδήλατο και με τα πόδια. Δε χρησιμοποιούμε χημικά.

173 Σας Ευχαριστούμε! https://www.youtube.com/watch?v=hJEYq22hiRE


Κατέβασμα ppt "ΙΓ΄ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ Οικολογία και Πολιτισμός Διευθύντρια: Γιώτα Παναγιώτου Υπεύθυνη Νηπιαγωγός: Μαριάμ Βασιλειάδου - Χριστοφόρου."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google