Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΕύανδρος Λουκανός Αλεξάκης Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
Νέοι και μουσική Από την παραδοσιακή μουσική στα σύγχρονα μουσικά ρεύματα 1 Ο ΕΠΑ.Λ. ΔΡΑΜΑΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2014-2015 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ:
2
Ως μουσική ορίζεται η τέχνη που βασίζεται στην οργάνωση ήχων με σκοπό τη σύνθεση, εκτέλεση και ακρόαση/λήψη ενός μουσικού έργου. Με τον όρο εννοείται επίσης και το σύνολο ήχων από το οποίο απαρτίζεται ένα μουσικό κομμάτι.τέχνηήχων Γνωστή και ως Απολλώνια Τέχνη, η μουσική παίρνει το όνομά της από τις εννέα Μούσες της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας. Καθ' αυτή την έννοια, η μουσική διέφερε σημασιολογικά της σημερινής χρήσης του όρου, και περιελάμβανε το σύνολο των τεχνών που βρίσκονταν υπό την προστασία των Μουσών. Στην Αρχαία Ελλάδα, ο όρος εννοούσε την Ποίηση, το Μέλος και τον Χορό ως μια αδιάσπαστη ενότητα τεχνώνΑπολλώνιαΜούσεςΠοίησηΜέλοςΧορό
3
Όσον αφορά το θέμα της υγείας του ατόμου, η μουσική παίζει σημαντικό ρόλο στην ίαση ασθενειών τόσο σωματικών όσο και ψυχικών. Κι αυτό έχει να κάνει άμεσα με την ευεργετική δράση της επάνω στη λειτουργία του ατόμου. Πιο συγκεκριμένα, η μουσική έχει την δυνατότητα να μειώσει την αρτηριακή πίεση καθώς και να βελτιώσει την αναπνοή Επιπροσθέτως, η τέχνη αυτή είναι συνυφασμένη με πολλές εκφάνσεις της καθημερινής μας ζωής όπως είναι ο έρωτας, ο φόβος για το άγνωστο, ο θάνατος, η χαρά, η θλίψη, η δουλειά κ.ά. Συνεπώς, ο άνθρωπος έχει έμφυτα μια τάση να εξυμνεί της καταστάσεις της καθημερινότητας αλλά και να αποδέχεται την συντριβή και την θλίψη του, με ήχους Η επίδραση της μουσικής
4
Κάνοντας μια γενική θεώρηση, παρατηρούμε ότι η μουσική είναι δεμένη τόσο με την ανθρώπινη ύπαρξη όσο και με την καθημερινότητα Συνοδεύει το άτομο παντού, σε όλες τις πτυχές της ζωής του, και συνιστά έναν δεσμό με το σήμερα το χθες και το αύριο του ανθρώπου, δεδομένου ότι η επιρροή της σ’ αυτόν ήτανε πάντοτε η ίδια.
5
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΑΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΑΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΑΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΑΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ REGGAE REGGAE REGGAE HIP HOP HIP HOP HIP HOP HIP HOP ELECTRONIC MUSIC ELECTRONIC MUSIC ELECTRONIC MUSIC ELECTRONIC MUSIC DUBSTEP DUBSTEP DUBSTEP
6
ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
7
Στους ποντιακούς χορούς, οι άνδρες και οι γυναίκες σχηματίζουν συνήθως κύκλο και πιάνονται από τους καρπούς. Χορεύουν με στητό το σώμα, τα πόδια ελαφρά ανοιχτά και τα χέρια άλλοτε υψωμένα και άλλοτε με λυγισμένους τους αγκώνες. Το σώμα ακολουθεί, με πιστά ρυθμικές και συγχρονισμένες κινήσεις (ιδίως των γλουτών), τα μικρά βήματα των ποδιών. Οι ποντιακοί χοροί εκτελούνται με συνοδεία μουσικής από κεμεντζέ που παίζει ο κεμεντζετζής (λυράρης), ο οποίος συχνά στέκεται στο κέντρο του κύκλου. Κατά τις υπαίθριες γιορτές, η μουσική προέρχεται από τουλούμ (ασκί, γκάιντα) και ταούλ (νταούλι, ζουρνά) ή κεμεντζέ και ντέφι.κεμεντζέγκάινταζουρνάντέφι
8
ΠΟΝΤΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ
9
Αρχικά, καθένας από αυτούς τους χορούς είχε συγκεκριμένη γεωγραφική κατανομή στην περιοχή του Πόντου. Ο μεγάλος αριθμός και η ποικιλία των χορών οφείλονταν στη γεωμορφολογία του ποντιακού χώρου. Αρχικά, καθένας από αυτούς τους χορούς είχε συγκεκριμένη γεωγραφική κατανομή στην περιοχή του Πόντου. Ο μεγάλος αριθμός και η ποικιλία των χορών οφείλονταν στη γεωμορφολογία του ποντιακού χώρου.
10
ΧΑΡΤΕΣ ΠΟΝΤΟΥ
11
ΛΥΡΑ ΝΤΑΟΥΛΙ ΖΟΥΡΝΑΣ ΓΚΑΙΝΤΑ
12
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ Λαϊκό τραγούδι (λαϊκό/ παραδοσιακό τραγούδι) ονομάζεται εκείνο το τραγούδι των Ελλήνων, δωσμένο σε ελληνική γλώσσα, που είναι εναρμονισμένο στο ύφος της ελληνικής αστικής λαϊκής μουσικής, τόσο από την αρχαιότητα, όσο και μεταγενέστερα, μετά το τέλος της δεκαετίας του 1950, όταν μια νέα γενιά μουσικών αναπτύχθηκε από το ρεμπέτικο τραγούδι, στη λαϊκή μουσική της εποχής. Λαϊκό τραγούδι (λαϊκό/ παραδοσιακό τραγούδι) ονομάζεται εκείνο το τραγούδι των Ελλήνων, δωσμένο σε ελληνική γλώσσα, που είναι εναρμονισμένο στο ύφος της ελληνικής αστικής λαϊκής μουσικής, τόσο από την αρχαιότητα, όσο και μεταγενέστερα, μετά το τέλος της δεκαετίας του 1950, όταν μια νέα γενιά μουσικών αναπτύχθηκε από το ρεμπέτικο τραγούδι, στη λαϊκή μουσική της εποχής. Στη σημερινή εποχή το λαϊκό τραγούδι εξελίχθηκε από το δημοτικό με όλες του τις λαϊκές παραδόσεις και το ρεμπέτικο, και ενισχύθηκε με καινοτομίες όπως η χρήση των ενισχυτών ή κι άλλων οργάνων (τύμπανο και των τεσσάρων οργάνων σε συγχορδία μπουζούκι, ηλεκτρική κιθάρα και αργότερα αρμόνιο). Στη σημερινή εποχή το λαϊκό τραγούδι εξελίχθηκε από το δημοτικό με όλες του τις λαϊκές παραδόσεις και το ρεμπέτικο, και ενισχύθηκε με καινοτομίες όπως η χρήση των ενισχυτών ή κι άλλων οργάνων (τύμπανο και των τεσσάρων οργάνων σε συγχορδία μπουζούκι, ηλεκτρική κιθάρα και αργότερα αρμόνιο).
13
ΛΑΙΚΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ
14
Δημιουργία της λαϊκής μουσικής Σε αυτό βοήθησε και η άνθιση των ελληνικών ταινιών, η περίφημη χρυσή κινηματογραφική εποχή των δεκαετιών του 1960 και του 1970. Σε αυτό βοήθησε και η άνθιση των ελληνικών ταινιών, η περίφημη χρυσή κινηματογραφική εποχή των δεκαετιών του 1960 και του 1970. Έχουμε λοιπόν, από τη μια το κοινό, ομογενοποιημένο ελληνικό λαϊκό τραγούδι, με όλα τα ιδιώματα της ελληνικής παραδοσιακής κουλτούρας κι από την άλλη το ιδιόμορφο μουσικό ρεύμα του αστικού ρεμπέτικου (τραγουδιού των πόλεων), δημιουργημένο από την ελληνική παράδοση, κυρίως των Ελλήνων προσφύγων. Έχουμε λοιπόν, από τη μια το κοινό, ομογενοποιημένο ελληνικό λαϊκό τραγούδι, με όλα τα ιδιώματα της ελληνικής παραδοσιακής κουλτούρας κι από την άλλη το ιδιόμορφο μουσικό ρεύμα του αστικού ρεμπέτικου (τραγουδιού των πόλεων), δημιουργημένο από την ελληνική παράδοση, κυρίως των Ελλήνων προσφύγων.
15
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΓΛΕΝΤΙ
16
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Στη Σμύρνη, την Πόλη και τα άλλα μεγάλα λιμάνια της αυτοκρατορίας ο Ελληνισμός ζει και δημιουργεί, αντλώντας κάθε παράδοσή του στην κουλτούρα του παγκόσμιου πολιτισμού. Στη Σμύρνη, την Πόλη και τα άλλα μεγάλα λιμάνια της αυτοκρατορίας ο Ελληνισμός ζει και δημιουργεί, αντλώντας κάθε παράδοσή του στην κουλτούρα του παγκόσμιου πολιτισμού. Σε αυτό το ισχυρό και πανάρχαιο ιστορικό δέντρο θα έρθει να ανθίσει περί τον 17ο αι. το σύγχρονο λαϊκό τραγούδι των πόλεων. Σε αυτό το ισχυρό και πανάρχαιο ιστορικό δέντρο θα έρθει να ανθίσει περί τον 17ο αι. το σύγχρονο λαϊκό τραγούδι των πόλεων.
18
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΡΕΓΚΕ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΡΕΓΚΕ ΜΟΥΣΙΚΗΣ H ρέγκε (reggae) είναι σύγχρονο μουσικό είδος που αναπτύχθηκε με επίκεντρο τη Τζαμάικα στα τέλη της δεκαετίας του 1960. Σε σύντομο χρονικό διάστημα εξελίχθηκε σε κυρίαρχο είδος της τζαμαϊκανής μουσικής σκηνής, ενώ παράλληλα διαδόθηκε διεθνώς με αξιοσημείωτη απήχηση στη Βρετανία, στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και στην Αφρική. H ρέγκε (reggae) είναι σύγχρονο μουσικό είδος που αναπτύχθηκε με επίκεντρο τη Τζαμάικα στα τέλη της δεκαετίας του 1960. Σε σύντομο χρονικό διάστημα εξελίχθηκε σε κυρίαρχο είδος της τζαμαϊκανής μουσικής σκηνής, ενώ παράλληλα διαδόθηκε διεθνώς με αξιοσημείωτη απήχηση στη Βρετανία, στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και στην Αφρική. Οι ρίζες της ανιχνεύονται στο παραδοσιακό είδος που ονομάζεται μέντο (mento) και χρονολογείται στα τέλη του 19ου αιώνα, καθώς και στο είδος τού σκα (ska). Οι ρίζες της ανιχνεύονται στο παραδοσιακό είδος που ονομάζεται μέντο (mento) και χρονολογείται στα τέλη του 19ου αιώνα, καθώς και στο είδος τού σκα (ska).
19
REGGAE Το μέντο χαρακτηρίζεται ως μία κατά βάση λαϊκή και εορταστική μουσική, συνδεδεμένη με το χορό, που αναπτύχθηκε αρχικά στο περιβάλλον των αγροτικών πληθυσμών της Τζαμάικα. Το μέντο χαρακτηρίζεται ως μία κατά βάση λαϊκή και εορταστική μουσική, συνδεδεμένη με το χορό, που αναπτύχθηκε αρχικά στο περιβάλλον των αγροτικών πληθυσμών της Τζαμάικα. Η μουσική σκα, επίσης ρυθμική και χορευτική, αναπτύχθηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1950, με χαρακτηριστικό ρυθμό 4/4, παρόμοιο με εκείνο του κλασικού rhythm and blues. Η μουσική σκα, επίσης ρυθμική και χορευτική, αναπτύχθηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1950, με χαρακτηριστικό ρυθμό 4/4, παρόμοιο με εκείνο του κλασικού rhythm and blues. Ο μουσικός όρος reggae και ο χαρακτηριστικός ρυθμός που ταυτίζεται με αυτόν χρονολογούνται από το 1968, έτος κυκλοφορίας του τραγουδιού Do the Reggay του συγκροτήματος Toots & the Maytals. Ο μουσικός όρος reggae και ο χαρακτηριστικός ρυθμός που ταυτίζεται με αυτόν χρονολογούνται από το 1968, έτος κυκλοφορίας του τραγουδιού Do the Reggay του συγκροτήματος Toots & the Maytals.
20
REGGAE DANCE
21
Η ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ REGGAE:Στη δεκαετία του 1970 διαδόθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο, κυρίως μέσω Τζαμαϊκανών μεταναστών αλλά και εγχώριων μουσικών, ενώ σημαντική συνεισφορά στη διάδοση της στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε πολλές ακόμα χώρες του κόσμου είχε ο Μπομπ Μάρλεϊ, ηγέτης του συγκροτήματος The Wailers και ένας από τους δημοφιλέστερους καλλιτέχνες του είδους παγκοσμίως ROBERT NASTA MARLEY
23
Το Hip Hop / Rap είναι είδος μουσικής με καταγωγή από το Βronx της Νεας Υορκης. Ξεκίνησε τη δεκαετία του 70' μέσα από ελεύθερα πάρτυ που διοργάνωνε στα στενά της γειτονιάς ο dj kool herc.
24
ΧΙΠ ΧΟΠ Το Χιπ χοπ (Hip-Hop) δεν είναι ένας είδος μουσικής ή ένα είδος χορού, αλλά μία κουλτούρα που τη λατρεύουμε όλοι και αποτελείται από 4 στοιχεία: Το Χιπ χοπ (Hip-Hop) δεν είναι ένας είδος μουσικής ή ένα είδος χορού, αλλά μία κουλτούρα που τη λατρεύουμε όλοι και αποτελείται από 4 στοιχεία: Ραπ (Ο στίχος) Ραπ (Ο στίχος) Μπι-Μπόινγκ (O χορός - ευρέως γνωστός ως Μπρέικ Ντανς) Μπι-Μπόινγκ (O χορός - ευρέως γνωστός ως Μπρέικ Ντανς) Djing(Η μουσική) Djing(Η μουσική) Γκραφίτι(Η εικόνα) Γκραφίτι(Η εικόνα)
25
HIP HOP Το Χιπ χοπ αναπτύχθηκε σε υποβαθμισμένες περιοχές των ΗΠΑ, όπως το Μπρονξ στη Νέα Υόρκη και σε άλλες μεγάλες πόλεις όπου υπήρχε μεγάλη ανεργία και φτώχεια. Το Χιπ χοπ αναπτύχθηκε σε υποβαθμισμένες περιοχές των ΗΠΑ, όπως το Μπρονξ στη Νέα Υόρκη και σε άλλες μεγάλες πόλεις όπου υπήρχε μεγάλη ανεργία και φτώχεια. Τα 4 στοιχεία δεν αναπτύχθηκαν την ίδια χρονική στιγμή αλλά σε διαφορετικές χρονικές περιόδους. Οι ρίζες του ανάγονται στην δεκαετία του '70, όταν άρχισαν τα πρώτα δειλά δειλά βήματα. Τα 4 στοιχεία δεν αναπτύχθηκαν την ίδια χρονική στιγμή αλλά σε διαφορετικές χρονικές περιόδους. Οι ρίζες του ανάγονται στην δεκαετία του '70, όταν άρχισαν τα πρώτα δειλά δειλά βήματα.
26
Ο ΟΡΟΣ ΧΙΠ ΧΟΠ Ο ΟΡΟΣ ΧΙΠ ΧΟΠ B-boyingMCing
27
MCING: Το MCing (MC= Master Of Ceremonies) άρχισε το '75-'78 όταν ένας Dj συνέδεσε το μικρόφωνο στον μίκτη του και άρχισε να λέει διάφορους στίχους, σαν σλόγκαν, για να εμψυχώσει τους B-boys. Έτσι ξεκίνησαν οι πρώτοι MC's το '79-'85. Έπαιρναν το μικρόφωνο και μιλούσαν για την προσωπική τους ζωή για διάφορα προβλήματα της κοινωνίας καθώς και για θέματα όπως οι σχέσεις τους, το χιούμορ και άλλα. Το MCing (MC= Master Of Ceremonies) άρχισε το '75-'78 όταν ένας Dj συνέδεσε το μικρόφωνο στον μίκτη του και άρχισε να λέει διάφορους στίχους, σαν σλόγκαν, για να εμψυχώσει τους B-boys. Έτσι ξεκίνησαν οι πρώτοι MC's το '79-'85. Έπαιρναν το μικρόφωνο και μιλούσαν για την προσωπική τους ζωή για διάφορα προβλήματα της κοινωνίας καθώς και για θέματα όπως οι σχέσεις τους, το χιούμορ και άλλα. Αυτό που έκανε διαφορετική την Ραπ και το Mcing, εν τέλει, καθώς και ολόκληρη την Χιπ χοπ κουλτούρα, είναι ότι δεν χρειάζεται να έχεις τελειώσει κάποια σχολή για να χορέψεις, να τραγουδήσεις, να ζωγραφίσεις ή να παίξεις μουσική. Το κάνεις επειδή το νιώθεις και για να περάσεις το δικό σου μήνυμα. Αυτό που έκανε διαφορετική την Ραπ και το Mcing, εν τέλει, καθώς και ολόκληρη την Χιπ χοπ κουλτούρα, είναι ότι δεν χρειάζεται να έχεις τελειώσει κάποια σχολή για να χορέψεις, να τραγουδήσεις, να ζωγραφίσεις ή να παίξεις μουσική. Το κάνεις επειδή το νιώθεις και για να περάσεις το δικό σου μήνυμα.
28
B-BOYING Τo break dance είναι είδος χορού. Οι πρώτοι breakdancers, χορευτές Μπρέικ ντανς, εμφανίστηκαν το 1973 και ήρθε ως δια μαγείας και έλυνε τις διαφορές μεταξύ συμμοριών. Έτσι, σε αυτούς τους δρόμους, του Νότιου Μπρονξ, ξεκίνησε το b-boying πραγματικά. Τo break dance είναι είδος χορού. Οι πρώτοι breakdancers, χορευτές Μπρέικ ντανς, εμφανίστηκαν το 1973 και ήρθε ως δια μαγείας και έλυνε τις διαφορές μεταξύ συμμοριών. Έτσι, σε αυτούς τους δρόμους, του Νότιου Μπρονξ, ξεκίνησε το b-boying πραγματικά. Συχνά, οι καλύτεροι Breakers αντίθετων συμμορίων "πολεμούσαν" αντί να παλεύουν. Τα πρώτα battles μάλιστα γινόντουσαν σε χλοοτάπητα. Με αυτό τον τρόπο θα μπορούσε η μάχη να αποδείξει τη καλύτερη συμμορία Συχνά, οι καλύτεροι Breakers αντίθετων συμμορίων "πολεμούσαν" αντί να παλεύουν. Τα πρώτα battles μάλιστα γινόντουσαν σε χλοοτάπητα. Με αυτό τον τρόπο θα μπορούσε η μάχη να αποδείξει τη καλύτερη συμμορία
30
Ένα από τα πιο αναγνωρισμένα μουσικά είδη τον τελευταίο καιρό είναι η ηλεκτρονική μουσική, η οποία ξεκίνησε το 1960, μαζί με τη γέννηση του πρώτου ηλεκτρονικού synthesizer. Ένα από τα πιο αναγνωρισμένα μουσικά είδη τον τελευταίο καιρό είναι η ηλεκτρονική μουσική, η οποία ξεκίνησε το 1960, μαζί με τη γέννηση του πρώτου ηλεκτρονικού synthesizer. Ο πρωτοπόρος της ηλεκτρονικής μουσικής, ήταν ο Jean- Michael Jarre, o οποίος ήταν και ο πρώτος που έπαιξε στην Όπερα του Παρισιού με ήχους Ελέκτρο σε συνδυασμό Κλασσικής. Ο πρωτοπόρος της ηλεκτρονικής μουσικής, ήταν ο Jean- Michael Jarre, o οποίος ήταν και ο πρώτος που έπαιξε στην Όπερα του Παρισιού με ήχους Ελέκτρο σε συνδυασμό Κλασσικής.
32
ELECTRONIC MUSIC Τα τελευταία 20 χρόνια, με την τεράστια εξέλιξη στα computers και τα synths, πολλοί καλλιτέχνες, στράφηκαν στην ηλεκτρονική μουσική, και έτσι ολόκληρη η βιομηχανία άρχισε να εξελίσσεται με γοργούς πλέον ρυθμούς. Τα τελευταία 20 χρόνια, με την τεράστια εξέλιξη στα computers και τα synths, πολλοί καλλιτέχνες, στράφηκαν στην ηλεκτρονική μουσική, και έτσι ολόκληρη η βιομηχανία άρχισε να εξελίσσεται με γοργούς πλέον ρυθμούς. Περιοδικά, εξειδικευμένα μουσικά σχολεία, αλλά και φεστιβάλ ήρθαν στο φως. Ο μεγάλος ανταγωνισμός που επικρατούσε έφερε τα πάνω κάτω και πολλά ονόματα έκαναν την άνοδο τους. Κάποια από τα ανερχόμενα πρόσωπα της εποχής ήταν ο Dj Spooky, o John Digweed, o Dj Emerson, ο Nick Warren και ο Sasha. Περιοδικά, εξειδικευμένα μουσικά σχολεία, αλλά και φεστιβάλ ήρθαν στο φως. Ο μεγάλος ανταγωνισμός που επικρατούσε έφερε τα πάνω κάτω και πολλά ονόματα έκαναν την άνοδο τους. Κάποια από τα ανερχόμενα πρόσωπα της εποχής ήταν ο Dj Spooky, o John Digweed, o Dj Emerson, ο Nick Warren και ο Sasha.
34
Στην Ελλάδα, που τα μουσικά πράγματα αργούν συνήθως να ανανεωθούν, το ενδιαφέρον για την ηλεκτρονική μουσική άργησε να φανεί. Λίγοι μόνο πιστοί του είδους προσπαθούσαν να παρασύρουν τον κόσμο σε αυτοσχέδια και τελείως ερασιτεχνικά πάρτι που γινόντουσαν στο Άλσος Βαρυμπόμπης ή σε παραλίες της Αναβύσσου. Στην Ελλάδα, που τα μουσικά πράγματα αργούν συνήθως να ανανεωθούν, το ενδιαφέρον για την ηλεκτρονική μουσική άργησε να φανεί. Λίγοι μόνο πιστοί του είδους προσπαθούσαν να παρασύρουν τον κόσμο σε αυτοσχέδια και τελείως ερασιτεχνικά πάρτι που γινόντουσαν στο Άλσος Βαρυμπόμπης ή σε παραλίες της Αναβύσσου. Η τάση, όμως, «έπιασε» και σύντομα djs όπως ο Floorfiller, ο Dj Mikee, ο L-sega και ο Mikele άρχισαν να κάνουν τα πρώτα επίσημα ελληνικά ηλεκτρονικά πάρτι. Η τάση, όμως, «έπιασε» και σύντομα djs όπως ο Floorfiller, ο Dj Mikee, ο L-sega και ο Mikele άρχισαν να κάνουν τα πρώτα επίσημα ελληνικά ηλεκτρονικά πάρτι.
36
DUBSTEP DUBSTEP Η Ντάμπστεπ (Dubstep) είναι είδος ηλεκτρονικής χορευτικής μουσικής, που για πρώτη φορά εμφανίστηκε στις αρχές του 21ου αιώνα στο Νότιο Λονδίνο της Μεγάλης Βρετανίας. Αποτελεί επέκταση της ηλεκτρονικης μουσικής. Η Ντάμπστεπ (Dubstep) είναι είδος ηλεκτρονικής χορευτικής μουσικής, που για πρώτη φορά εμφανίστηκε στις αρχές του 21ου αιώνα στο Νότιο Λονδίνο της Μεγάλης Βρετανίας. Αποτελεί επέκταση της ηλεκτρονικης μουσικής. Συνολικά ο ήχος του περιγράφεται ως σφικτά ενωμένες παραγωγές με υπερβολικά μπάσα και μοτίβα αντήχησης τυμπάνων, κομμένα δείγματα, και περιστασιακά φωνητικά. Συνολικά ο ήχος του περιγράφεται ως σφικτά ενωμένες παραγωγές με υπερβολικά μπάσα και μοτίβα αντήχησης τυμπάνων, κομμένα δείγματα, και περιστασιακά φωνητικά.
38
Οι πρώτες κυκλοφορίες έγιναν το 1998 και άρχισε να εξαπλώνεται από μικρές τοπικές σκηνές του Λονδίνου στα τέλη του 2005 και αρχές του 2006. Μερικά ονόματα Ελλήνων καλλιτεχνών που θεωρούνται Dubstep είναι Lock N Bounce, Camelorg. BassFeed
39
1 Ο ΕΠΑ.Λ. ΔΡΑΜΑΣ 2014-2015 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ: ΑΝΤΖΙΓΙΑ ΣΤΑΥΡΟΣ ΑΛΠΜΑΝΙΔΗΣ ΝΑΣΟΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΥΡΤΣΑΝΤΑΚΗΣ ΑΔΑΜ ΛΙΛΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΝΙΤΣΑΣ ΣΥΜΕΩΝ ΜΠΟΥΛΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΝΤΙΝΑΚΗΣ ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΛΤΟΓΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΡΑΣΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤΕΡΓΙΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΡΑΦΑΗΛ ΤΟΣΟΥΝΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΣ ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΚΑΛΠΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.