Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΛωΐς Γερμανός Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές Διαδικτύου
2
Κων/να Κωστοπούλου Αν. Καθηγήτρια –http://infolab.aua.grhttp://infolab.aua.gr Γραφείο –Εργαστήριο Πληροφορικής, Κτίριο Ρουσόπουλου Επικοινωνία –Email: tina@aua.gr 2
3
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ! Νέες, μοναδικές υπηρεσίες και δυνατότητες που είναι απλά αδύνατες στον πραγματικό κόσμο Όλο και περισσότεροι άνθρωποι και επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για να αναπτύξουν εμπορικές δραστηριότητες, τοπικές εταιρείες μαθαίνουν να εκμεταλλεύονται το Web, νέα προϊόντα και υπηρεσίες εμφανίζονται στο Διαδίκτυο, περισσότερες βιομηχανίες αλλάζουν πρόσωπο
4
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ Οι τεχνολογίες του η-εμπορίου (και οι ψηφιακές αγορές που προκύπτουν) προξενούν ορισμένες θεμελιώδεις, χωρίς προηγούμενο αλλαγές στο εμπόριο Η τεχνολογία του Internet οδηγεί τις αλλαγές Το η-εμπόριο θα επηρεάσει το σύνολο του εμπορίου και οι περισσότερες εμπορικές συναλλαγές θα πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά μέχρι το 2050 Ο 21 ος αι. θα είναι η εποχή μιας κοινωνικής και εμπορικής ζωής με ψηφιακές δυνατότητες, το περίγραμμα της οποίας δεν μπορούμε καν να αντιληφθούμε τώρα
5
Επιστήμη των υπολογιστών Πληροφοριακά συστήματα Επιστήμη διοίκησης Μακροοικονομικά Μικροοικονομικά/λογιστική Μάρκετινγκ Διοίκηση Κοινωνιολογία Κλάδοι που αφορούν στο η-εμπόριο
6
Σκοπός Μαθήματος Η εξοικείωση με τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες που παρέχει το η-εμπόριο και γενικότερα το η-επιχειρείν στην νέα ψηφιακή εποχή, μέσα από μια σειρά καλών πρακτικών, παραδειγμάτων και μελετών περίπτωσης Η κατανόηση των διαφόρων ειδών επιχειρήσεων η- εμπορίου προκειμένου να βοηθήσουν τις εμπορικές εταιρείες να τα καταφέρουν στην εποχή του η-εμπορίου
7
Επισκόπηση Μαθήματος Θεματικές Ενότητες Θεωρητικές Εργαστηριακές Αναλυτικό Πρόγραμμα Βιβλιογραφία Αξιολόγηση
8
Θεματικές Ενότητες Θεωρίας Εισαγωγή στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο & Ηλεκτρονικό Επιχειρείν Κατηγορίες η-Εμπορίου - Επιχειρηματικά Μοντέλα Τεχνολογικό Υπόβαθρο του η-Εμπορίου: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός και Εφαρμογές Παγκόσμιου Ιστού 2.0 Ηλεκτρονικό Εμπόριο Αγροτικών Προϊόντων Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ - Κοινωνικά Δίκτυα Δημιουργία Ηλεκτρονικού Επιχειρηματικού Σχεδίου
9
Θεματικές Ενότητες Εργαστηρίου Δημιουργία online ερωτηματολογίου Δημιουργία ιστολογίου Ανάπτυξη ιστοσελίδων με χρήση του ελεύθερου λογισμικού Σχεδίαση και υλοποίηση ηλεκτρονικού καταστήματος με χρήση του ελεύθερου λογισμικού
10
Αναλυτικό Πρόγραμμα Ημερομηνίες Μαθημάτων 02.03.2016 09.03.2016 16.03.2016 23.03.2016 30.03.2016 06.04.2016
11
Βιβλιογραφία Βιβλία Chaffey D., «Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Ηλεκτρονικό Επιχειρείν», Κλειδάριθμος, 3 η έκδοση, 2008 Laudon K., Traver C.C., «Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2014: Επιχειρήσεις, Τεχνολογία, Κοινωνία», Παπασωτηρίου 10 η έκδοση, 2014 Σημειώσεις-Διαφάνειες Διαλέξεων στο http://openeclass.aua.gr
12
Τρόπος Αξιολόγησης Ατομική Εργασία Κατάρτιση επιχειρηματικής ιδέας Ανάπτυξη Blog Ενδιάμεση παρουσίαση Υλοποίηση δικτυακού τόπου & ηλεκτρονικού καταστήματος Τελική παρουσίαση
13
Οι δικές σας ερωτήσεις!
14
Για ποιους λόγους χρησιμοποιείτε το Διαδίκτυο; Έχετε αγοράσει/ πουλήσει μέσω του Διαδικτύου; Ποιον τρόπο προτιμάτε για τις αγορές σας; Γιατί ηλεκτρονικό εμπόριο για τον αγροτικό τομέα; Οι 4 ερωτήσεις
21
https://www.dropbox.com/s/e3av09a21yf4x gk/Screenshot%202015-04- 26%2010.51.46.png?dl=0
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.