Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης1 Βελτιωμένη Απόδοση vs Καινοτομίας Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 6945809580

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης1 Βελτιωμένη Απόδοση vs Καινοτομίας Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 6945809580"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης1 Βελτιωμένη Απόδοση vs Καινοτομίας Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 6945809580 gkabou@gmail.com

2 Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης2 Καλύτερα, ή Διαφορετικά  Η μοναδική ευκαιρία που έχει η Ευρώπη να διατηρήσει το βιοτικό της επίπεδο είναι να εργαστεί ευφυέστερα από τους ανταγωνιστές της και όχι σκληρότερα ή φθηνότερα.

3 Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης3 Διοίκησης Ολικής Ποιότητας Total Quality Management  ¨Συνεχής βελτίωση¨  Όλων των διαδικασιών – της ενεργειών της επιχείρησης μας προς όφελος του πελάτη

4 Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης4 Καινοτομία ;  Καινοτομία ορίζεται ως η χρήση νέας γνώσης προκειμένου να προσφερθεί ένα νέο προϊόν ή μια νέα υπηρεσία που θέλει η αγορά.  Η καινοτομία δεν αφορά μόνο προϊόντα αλλά και υπηρεσίες, διότι κανένα προϊόν δεν διατίθεται στην αγορά χωρίς να συνοδεύεται από υπηρεσίες.

5 Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης5 Προϊόν ή Υπηρεσία ;  Οι πελάτες δεν αγοράζουν το ¨προϊόν¨ αλλά τις υπηρεσίες που απολαμβάνουν ενώ καταναλώνουν το προϊόν.  Μπιφτέκι (hamburger) ¨διεθνώς τυποποιημένο¨ (το ίδιο μπιφτέκι καταναλώνει ο κάτοικος της Νέας Υόρκης και το ίδιο της Μπανγκόγκ), σταθερής ποιότητας και κυρίως ¨φθηνό¨.

6 Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης6 Η καινοτομία της McDonald’s  Εξαιρετικής ποιότητας εστιατόρια (στα καλύτερα σημεία), με διαθέσιμο parking,  Τα προϊόντα είναι ¨άκρως τυποποιημένα¨ σταθερής ποιότητας,  Η ταχύτητα της εξυπηρέτησης είναι εκπληκτική  Το κόστος ¨πραγματικά χαμηλό¨.  ¨πουλά¨ την ¨εμπειρία¨ του να βρεθείς στο χώρο McDonald’s.

7 Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης7 Federal Express  Παράδοση της αλληλογραφίας ή του δέματος το άλλο πρωί.  Για να το επιτύχει αυτό μια σειρά ¨επαναστατικών¨ προσεγγίσεων έλαβαν χώρα στη διαδικασία των ταχυδρομικών υπηρεσιών.  Ανάπτυξη λογισμικού διαχείρισης και παρακολούθησης.

8 Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης8 Citicorp (Citibank)  Πρωτοπόρος στην καθιέρωση της χρήσης των αυτόματων ταμιακών μηχανών (ATM, automated teller machines).  Οι Τράπεζες έχουν μόνο ένα δρόμο για να μειώσουν τα λειτουργικά κόστη:  Εκτεταμένη χρήση των αυτόματων ταμειακών μηχανών.  Εκπαίδευση των πελατών στη χρήση των αυτόματων ταμειακών μηχανών.  Η Citicorp ήταν επίσης πρωτοπόρα στην επιθετική πώληση των πιστωτικών καρτών.

9 Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης9 Πιστωτική κάρτα:  Όχι ετήσια συνδρομή,  Επιστροφή μετρητών, πχ. Βενζίνη, Supermarket  Sύνδεση με συγκεκριμένες ¨άσχετες¨ υπηρεσίες, όπως για παράδειγμα κινητή τηλεφωνία, ταξίδια κλπ.

10 Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης10 Συμπέρασμα :  Μην προσπαθείς να κάνεις τα πράγματα καλύτερα! Σκέψου διαφορετικά!  Η καινοτομία σε καθιερώνει και φέρνει κέρδη!


Κατέβασμα ppt "Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης1 Βελτιωμένη Απόδοση vs Καινοτομίας Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 6945809580"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google