Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΟὐλίξης Βάμβας Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Γαστρονο μ ικός τουρισ μ ός Μελέτη π ερί π τωσης το « Ελληνικό Πρωινό » ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: Μαρία Αναγνώστου Α.Μ.: 463 ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ ΚΑΘΗΤΗΤΡΙΑ Δρ. Πολυξένη Μοίρα
2
Γαστρονο μ ία ορίζεται ως η τέχνη της υψηλής μ αγειρικής, το σύνολο των κανόνων για την ε π ιλογή των κατάλληλων υλικών και την π αρασκευή των εδεσ μ άτων μ ε στόχο τη γευστική, αλλά και την ο π τική α π όλαυση συνε π άγεται κάθε δραστηριότητα σχετικά μ ε τη μ αγειρική και την α π όλαυση του φαγητού μ ε τον όρο γαστρονο μ ία νοείται η τέχνη της π αρασκευής καλού και νόστι μ ου φαγητού
3
Γαστρονο μ ικός τουρισ μ ός Ταξιδιώτες / ε π ισκέ π τες π ου σχεδιάζουν το ταξίδι τους μ ε στόχο να γευτούν την κουζίνα του π ροορισ μ ού ή να ε μπ λακούν σε δραστηριότητες π ου σχετίζονται μ ε τη γαστρονο μ ία
4
Η δράση « ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡ Ω ΙΝΟ » Το Ελληνικό Πρωινό α π οτελεί μ ια καινοτό μ ο π ρωτοβουλία του Ξενοδοχειακού Ε π ι μ ελητηρίου Ελλάδος μ ε σκο π ό την σύνδεση και την ά μ εση αξιο π οίηση του π ολιτισ μ ικού και γαστρονο μ ικού π λούτου της Ελλάδας μ έσω της ελληνική ξενοδοχείας
5
Ξενοδοχειακό Ε π ι μ ελητήριο Ελλάδος είναι νο μ οθετη μ ένος σύ μ βουλος της Πολιτείας σε θέ μ ατα τουρισ μ ού είναι μ έλος της Συνο μ οσ π ονδίας των Εθνικών Ενώσεων Ξενοδοχείας Εστίασης και Αναψυχής των κρατών - μ ελών της Ευρω π αϊκής Ένωσης Εγγεγρα μμ ένα μ έλη π ερί τις 10.000 ξενοδοχειακές μ ονάδες, μ ε τα ξενοδοχεία κλασικού τύ π ου να α π οτελούν την κυριότερη κατηγορία
6
Ξενοδοχειακό Ε π ι μ ελητήριο Ε λλάδος π ροεγγραφή σε υ π οψήφιο ξενοδόχο η έγκριση ε π ωνυ μ ίας ξενοδοχείου εγγραφή νέου μ έλους, είσ π ραξη εισφορών α π ό τα μ έλη έκδοση βεβαιώσεων π ρος τα μ έλη έκδοση δια π ιστωτικής π ράξης για χορήγηση σύνταξης α π ό αρ μ όδιο ασφαλιστικό φορέα έλεγχος τι μ ών ξενοδοχείων και camping οδηγός ξενοδοχείων και camping όλης της χώρας
7
Η φιλοσοφία του π ρογρά μμ ατος « Ελληνικό Πρωινό » Σχεδιασ μ ός και υλο π οίηση 2010 Σκο π ός ο ε μπ λουτισ μ ός του π ροσφερό μ ενου «π ρωινού » στα ελληνικά ξενοδοχεία μ ε π ροϊόντα της Ελληνικής γης & π αραδοσιακά το π ικά εδέσ μ ατα Βασικός στόχος να γνωρίσουν οι ε π ισκέ π τες των ελληνικών ξενοδοχείων την γαστρονο μ ία της χώρας και μ έσω του π ρωινού μ ας να γευτούν ελληνικά π ροϊόντα και εδέσ μ ατα Ε π ιθυ μ ία του π ρογρά μμ ατος η γνωρι μ ία των π αραγωγών μ ε τους καταναλωτές, τους τρό π ους π αραγωγής και την ανάδειξη του τό π ου και του συνά μ α του φυσικού π εριβάλλοντος της π αραγό μ ενης π εριοχής
8
Το λογότυ π ο του π ρογρά μμ ατος « Ελληνικό Πρωινό »
10
Η π ορεία του Προγρά μμ ατος « Ελληνικό Πρωινό » Το 2011 Ολοκλήρωση της μ ελέτης για τη φιλοσοφία, το π εριεχό μ ενο και την στρατηγική ανά π τυξη του « Ελληνικού Πρωινού » καταγραφή υλικού και άυλου γαστρονο μ ικού π ολιτισ μ ού της χώρας μ ε σκο π ό τη δη μ ιουργία χαρτοφυλακίων των π εριοχών της χώρας δη μ ιουργία λογότυ π ου του « Ελληνικού Πρωινού » π ρώτες συ μμ ετοχές σε εθνικές εκθέσεις μ ε σκο π ό την π ροβολή του π ρογρά μμ ατος στην Ελληνική κοινωνία και στον Τουριστικό το μ έα μ έσω τον ΜΜΕ Το 2012 δη μ ιουργούνται τα π ρώτα 7 π ρότυ π α Ελληνικού Πρωινού σε Κω, Ρόδο, Νάξο, Χαλκιδική, Σαντορίνη, Βόλος - Πήλιο, Λέσβος. εντάσσονται τα π ρώτα 62 ξενοδοχεία δη μ ιουργείται η ιστοσελίδα www.greekbreakfast.grwww.greekbreakfast.gr
11
2013 δη μ ιουργούνται π ρότυ π α Ελληνικού Πρωινού σε Θράκη, Ανατολική Μακεδονία, Δ υτική Μακεδονία, Κρήτη, Κέρκυρα και Εύβοια συνεχίζονται οι συ μμ ετοχές σε συνέδρια, εκθέσεις μ ε σκο π ό την όλο και μ εγαλύτερη π ροβολή του π ρογρά μμ ατος σε εθνικό ε π ί π εδο το Ξενοδοχειακό Ε π ι μ ελητήριο Ελλάδος μ ε το π ρόγρα μμ α « Ελληνικό Πρωινό » α π οδίδει τι μ ητική διάκριση στα 100 π ρώτα ξενοδοχεία π ου α π έκτησαν το σή μ α Ελληνικό Πρωινό τα ενταγ μ ένα ξενοδοχεία έφθασαν τα 251 2014 η δημιουργία 8 νέων προτύπων Ελληνικού Πρωινού σε Ήπειρο, Ζάκυνθο, Λευκάδα, Χίο, Μύκονο, Πελοπόννησο, Κεντρική Μακεδονία κλπ. μέχρι το τέλος του χρόνου προβλέπεται ο αριθμός των ενταγμένων ξενοδοχείων να ξεπεράσει τα 450 προσπάθεια ενημέρωσης της διεθνούς τουριστικής αγοράς μέσω της συμμετοχής σε διεθνείς εκθέσεις, συνέδρια και συνεργασίες με ιστοσελίδες διεθνούς ενημέρωσης
12
Ενταγ μ ένα ξενοδοχεία στο π ρόγρα μμ α « Ελληνικό Πρωινό » Αθήνα – Αργοσαρωνικός (48) Ανατ. Μακεδονία & Θράκη (21) Βορειοανατολικό Αιγαίο (20) Δ υτική Μακεδονία (9) Δ ωδεκάνησα (52) Ή π ειρος (36) Θεσσαλία (13) Θεσσαλονίκη & Χαλκιδική (50) Ιόνιο (40) Κεντρική Μακεδονία (17) Κρήτη (104) Κυκλάδες (61) Πελο π όννησος (60) Πήλιο (20) Σ π οράδες & Εύβοια (20) Στερεά Ελλάδα (17) Συνολικά 588 ξενοδοχεία συ μμ ετέχουν στη δράση
14
Πρότυ π α π ρωινά του π ρογρά μμ ατος « Ελληνικό Πρωινό » Σύνολο Πρότυ π ων Πρωινών : 29
16
Το π ικό σύ μ φωνο « Ελληνικού Πρωινού » ( ΤΣΕΠ ) Βασικός στόχος σύνδεση των αγαθών / των υ π ηρεσιών & των ανθρώ π ων κάθε τό π ου Για τη λειτουργία του α π αραίτητη είναι η συνεργασία των συ μμ ετεχόντων το π ικών φορέων μ ε το ΞΕΕ και τις το π ικές ενώσεις ξενοδόχων Περιφερειακή συνάντηση για την π αρουσίαση του π ροτεινό μ ενου γαστρονο μ ικού χαρτοφυλακίου κάθε π εριοχής συγκαλείται α π ό την το π ική ένωση ξενοδόχων κάθε π εριοχής Κάθε ΤΣΕΠ α π οτελείται α π ό διάφορα τ μ ή μ ατα, ό π ως : γαστρονο μ ικός π ολιτισ μ ός μ ύθος / σύνθη μ α Προϊόντα φαγητά συνταγές π αραγωγοί Βιβλιογραφία το π ικά σύ μ φωνα δράσεις φεστιβάλ γαστρονο μ ίας π ροτάσεις το π ικού π ρωινού
17
Κύριος στόχος είναι η π ροβολή του γαστρονο μ ικού χαρτοφυλακίου α π ό τους «π ρεσβευτές » του κάθε τό π ου, δηλαδή : 1. τα π ροϊόντα ΠΟΠ (π ροστατευ μ ένης ονο μ ασίας π ροέλευσης ) και ΠΓΕ (π ροστατευό μ ενης γεωγραφικής ένδειξης ) 2. οι ξενοδόχοι π ου θα ενταχθούν στο π ρόγρα μμ α 3. οι μ άγειροι π ου θα υλο π οιήσουν δη μ ιουργικές το π ικές συνταγές 4. οι ερευνητές, οι μ ελετητές και οι συγγραφείς γαστρονο μ ικών εκδόσεων και οι το π ικές λέσχες γαστρονο μ ίας, π ου θα δια μ ορφώσουν το π εριεχό μ ενο αλλά και το «μ ύθο » κάθε χαρτοφυλακίου 5. οι το π ικοί π αραγωγοί και βιοτέχνες 6. η το π ική αυτοδιοίκηση και οι φορείς των σχετικών οργανισ μ ών
18
Οι π ρο μ ηθευτές του π ρογρά μμ ατος « Ελληνικό Πρωινό » ση μ αντικό ρόλο στην π ρωτοβουλία « Ελληνικό Πρωινό » έχουν και οι π ρο μ ηθευτές π ου έχουν ενταχθεί και π αρουσιάζονται στο π αρακάτω χάρτη ιδιαίτερη συγκέντρωση π αρουσιάζει η π εριοχή της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης α π αραίτητη π ροϋ π όθεση είναι οι εταιρίες των π ρο μ ηθευτών /π αραγωγών να π ληρούν τις π ροδιαγραφές π ου τάσσουν οι νο μ οθετικές διατάξεις για τον εφοδιασ μ ό ξενοδοχείων και να διαθέτουν σχετικές π ιστο π οιήσεις
20
Έρευνα τουριστικής αγοράς Θέ μ α μ ελέτης : Το π ρόγρα μμ α « Ελληνικό Πρωινό »
21
Μεθοδολογία και δείγ μ α Α π οτελέσ μ ατα της έρευνας & Στατιστική ανάλυση Σκο π ός : η π ροβολή του βαθ μ ού ικανο π οίησης των ξενοδόχων και η α π οδοχή του π ρογρά μμ ατος α π ό τους τουρίστες Περιοχή : ενταγ μ ένα ξενοδοχεία α π ό όλη την Ελλάδα Δ είγ μ α : 433 ενταγ μ ένα ξενοδοχεία στο π ρόγρα μμ α Μέθοδος : α π οστολή ερωτη μ ατολογίων μ έσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στα ενταγ μ ένα ξενοδοχεία Περίοδος έρευνας : Α π ρίλιος - Ιούνιος 2015 Χρόνος : 10-15’
22
Συνολικές α π αντήσεις έρευνας ΣυχνότηταΠοσοστό % Συνολικές απαντήσεις14533% Αναπάντητα ερωτηματολόγια28867% Σύνολο Ξενοδοχείων433100%
23
Φύλο ΣυχνότηταΠοσοστό % Άνδρας8559% Γυναίκα6041% Συνολικές απαντήσεις145100%
24
Ηλικία
25
Θέση στην ε π ιχείρηση
26
Αστέρια ξενοδοχείου ΣυχνότηταΠοσοστό % *21% **3524% ***6243% ****3423% *****128% Συνολικές απαντήσεις145100%
27
Γεωγραφική θέση ξενοδοχείου
28
Πότε γίνατε μ έλος στο π ρόγρα μμ α " ελληνικό π ρωινό "; ΣυχνότηταΠοσοστό % 20111410% 20122417% 20134632% 20144732% 20151410% Συνολικές απαντήσεις145100%
29
Ποια είναι τα π ροϊόντα π ου π ροσφέρει η ε π ιχείρηση σας μ έσω της δράσης " ελληνικό π ρωινό " ; Έχου μ ε δικό μ ας κή π ο μ ε διάφορα λαχανικά και φρούτα τα ο π οία σερβίρονται φρέσκα στον π ρωινό μπ ουφέ. Ε π ίσης μ ε αυτά τα π ροϊόντα φτιάχνου μ ε π ίττες, γλυκά, γλυκά του κουταλιού και μ αρ μ ελάδες. Παραδοσιακά εδέσ μ ατα ό π ως η Σα μ ιώτικες τηγανίτες και μπ ουρέκια τα π ροσθέτου μ ε συχνά. Φρέσκο χυ μ ό π ορτοκάλι, σ π ιτικές μ αρ μ ελάδες, ντό π ιο μ έλι, ψω μ ί ζυ μ ωτό και π ολύσ π ορο, σ π ιτικά κέϊκ και μπ ισκότα, χωριάτικες π ίτες, ντό π ια αυγά, ο μ ελέτα, στρα π ατσάδα, αυγόφετες, χωριάτικο λουκάνικο, τηγανίτες, τηγανοκουλούρες, κολοκυθολούλουδα γε μ ιστά μ ε τυρί και ρύζι, π ι π εριές γε μ ιστές, γιαούρτι μ ε καρύδια και α π οξηρα μ ένα φρούτα, φρέσκα φρούτα, π αραδοσιακά γλυκά ό π ως καρυδό π ιτα, σά μ αλι, μπ ακλαβάς, π ορτοκαλόκρε μ α, π ορτοκαλό π ιτα και π ολλά άλλα. Αγνές π ρώτες ύλες α π ο ντό π ιους π αραγωγούς. Τυριά, αλλαντικά, π ίτες διαφόρων ειδών χειρο π οίητες, γλυκές και αλ μ υρές, βουτή μ ατα, κέικ, μ έλι, γιαούρτι, μ αρ μ ελάδες........ όλα σ π ιτικά.
30
Δ ηλώστε το βαθ μ ό συ μ φωνίας ή διαφωνίας μ ε τη φράση " Η θεσ μ οθέτηση της δράσης " Ελληνικό Πρωινό " είναι Καινοτό μ ος Α π οτελεσ μ ατικ ή Ε π ικερδή ς Δ η μ ιουργεί εικόνα της ε π ιχείρησης Συχνότητα Ποσοστό % Συχνότητα Ποσοστό % Συχνότητα Ποσοστό % Συχνότητα Ποσοστό % Συ μ φωνώ α π όλυτα 3021%2215%118%3121% Συ μ φωνώ 5840% 5236%2719%5034% Ούτε συ μ φωνώ / ούτε διαφωνώ 4732% 5437%7451%5437% Δ ιαφωνώ 75%139%2819%86% Δ ιαφωνώ α π όλυτα 32%43%5 21% Συνολικές α π αντήσεις 145100%145100%145100%145100%
33
Δ ηλώστε το βαθ μ ό ικανο π οίησης σας, όσον αφορά την π ρωτοβουλία « Ελληνικό Πρωινό » Σή μ α Φιλοσοφία σή μ ατος Ιστοσελίδα ΞΕΕ για το " ελληνικό π ρωινό " Συχνότητα Ποσοστό % Συχνότητα Ποσοστό % Συχνότητα Ποσοστό % Καθόλου ικανο π οιη μ ένος / η 32%53%32% Λίγο ικανο π οιη μ ένος / η 1712%1510%86% Ούτε δυσαρεστη μ ένος / Ούτε ικανο π οιη μ ένος / η 4531%4531%67 46% Ικανο π οιη μ ένος / η 53 37% 54 37% 5236% Πολύ ικανο π οιη μ ένος / η 2719%2618%1510% Συνολικές α π αντήσεις 145100%145100%145100%
34
Μέσα π ροβολής Ελληνικής γαστρονο μ ίας Μέσα π ροβολής " ελληνικό π ρωινό " Μέσα π ροώθησης " ελληνικό π ρωινό " Συχνότητα Ποσοστό % Συχνότητα Ποσοστό % Συχνότητα Ποσοστό % Καθόλου ικανο π οιη μ ένος / η 32%21%32% Λίγο ικανο π οιη μ ένος / η 128%1611%1410% Ούτε δυσαρεστη μ ένος / η - Ούτε ικανο π οιη μ ένος / η 5840%6343%6545% Ικανο π οιη μ ένος / η 5337%4934%5034% Πολύ ικανο π οιη μ ένος / η 1913%1510%139% Συνολικές α π αντήσεις 145100%145100%145100% Δ ηλώστε το βαθ μ ό ικανο π οίησης σας, όσον αφορά την π ρωτοβουλία « Ελληνικό Πρωινό »
35
Πιστεύετε π ως η π ρωτοβουλία " Ελληνικό Πρωινό " αντα π οκρίνεται στην το π ική ταυτότητα της π εριοχής σας ; ΣυχνότηταΠοσοστό % Ναι11680% Όχι2920% Συνολικές απαντήσεις145100.00%
37
Αν ναι, μ ε π οιον τρό π ο ; ΣυχνότηταΠοσοστό % α) Χρήση τοπικών προϊόντων7250% β) Ένταξη τοπικών προϊόντων που δεν είναι ευρέως γνωστά7250% γ) Αναζήτηση και αναβίωση τοπικών συνταγών5337% δ) Άλλο1812% Συνολικές απαντήσεις215149.00% Αν όχι, γιατί ; Αν όχι, γιατί?ΣυχνότηταΠοσοστό % α) Έλλειψη γνώσεων για την τοπική κουζίνα1712% β) Έλλειψη γνώσεων για τα χρησιμοποιούμενα συστατικά1712% γ) Μη ένταξη σημαντικών προϊόντων3121% δ) Άλλο4833% Συνολικές απαντήσεις11378.00%
39
Θεωρείτε π ως η π ροβολή των το π ικών π ροϊόντων γαστρονο μ ίας συ μ βάλει στην :
40
Α π οτελεί το « Ελληνικό Πρωινό » ε π ιλογή των τουριστών ? Αποτελεί το «Ελληνικό Πρωινό" επιλογή των τουριστών?ΣυχνότηταΠοσοστό % α) Ναι10774% β) Όχι3826% Συνολικές απαντήσεις145100.00%
41
Πώς αξιολογούν οι ε π ισκέ π τες τα π αρακάτω
46
Υ π άρχει ζήτηση α π ό τουρίστες π ου δοκι μ άζοντας το " ελληνικό π ρωινό " θέλησαν να π ροβούν σε αγορά κά π οιων το π ικών π ροϊόντων ? Συχνότητα Ποσοστό % α ) Ναι 11378% β ) Όχι 3222% Συνολικές α π αντήσεις 145100.00%
47
Πιστεύετε π ως η φιλοσοφία του " ελληνικού π ρωινού " συ μ βάλει στην ανά π τυξη καλού ονό μ ατος της ε π ιχείρησης ; Πιστεύετε π ως η φιλοσοφία του " ελληνικού π ρωινού " συ μ βάλει στην ανά π τυξη καλού ονό μ ατος της ε π ιχείρησης ? Συχνότητα Ποσοστό % α ) Ναι 105 72% β ) Όχι 4023% Συνολικές α π αντήσεις 14595%
48
Η συ μμ ετοχή στη δράση « Ελληνικό Πρωινό " οδήγησε στη δη μ ιουργία νέων δράσεων ή ε π ιχειρήσεων π ου σχετίζονται μ ε τα π ροϊόντα αυτά ; Η συ μμ ετοχή στη δράση " ελληνικό π ρωινό " οδήγησε στη δη μ ιουργία νέων δράσεων ή ε π ιχειρήσεων π ου σχετίζονται μ ε τα π ροϊόντα αυτά ; Συχνότητα Ποσοστό % α ) Ναι 8357% β ) Όχι 6243% Συνολικές α π αντήσεις 145100%
49
Αν ναι, π οιών ; Συχνότητα Ποσοστό % α ) Ε π ισιτιστικά καταστή μ ατα ( ταβέρνες, εστιατόρια ) 4959% β ) Καταστή μ ατα π ώλησης π αραδοσιακών π ροϊόντων 7287% γ ) Μουσείο π ου σχετίζεται μ ε κά π οιο π ροϊόν 78% δ ) Προσφορά μ αθη μ άτων μ αγειρικής 1214% ε ) Δ η μ ιουργία π ολιτιστικής διαδρο μ ής 1113% στ ) Άλλο 4352% Συνολικές α π αντήσεις 194234%
50
Δ ώστε μ ας τις δικές σας α π όψεις για την ανά π τυξη και ανάδειξη του ελληνικού π ρωινού στο τό π ο σας Τα Μέσα π ροβολής " ελληνικό π ρωινό " π ρέ π ει να είναι π ιο δυνα μ ικά και να π ροβάλουν τα ξενοδοχεία π ου έχουν Ελληνικό π ρωινό. Το " Ελληνικό π ρωινό " είναι μ ια καλή ευκαιρία για ανάδειξη Ελληνικών π ροϊόντων τα ο π οία δεν ήταν μ έχρι π ρότινος ευρέως γνωστά ό π ως λιαστή το μ άτα, ντολ μ αδάκια κ. α. Σε ελάχιστες π ερι π τώσεις α π οτελεί κίνητρο για να π ροσελκύσει π ελάτες το ξενοδοχείο αλλά σίγουρα είναι asset όταν ο π ελάτης βλέ π ει την π ιστο π οίηση στον π ρωινό μπ ουφέ, ( και στα σχόλια στο tripadvisor όταν δεν μ είνει ευχαριστη μ ένος !). Καθιέρωση εορτών γαστρονο μ ίας. ΑΓΑΠΗ - ΜΕΡΑΚΙ - ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ Δ ΟΥΛΕΙΑ !!!
51
Συ μπ εράσ μ ατα έρευνας γεωγραφικά οι π εριοχές « Αθήνα – Αργοσαρωνικός » και « Θεσσαλονίκη & Χαλκιδική » αντα π οκρίθηκαν π ερισσότερο στη διεξαγωγή της έρευνας καθώς κατέχουν μ εγαλύτερα π οσοστά ενταγ μ ένων ξενοδοχείων. οι ενταγ μ ένοι τα έτη 2013-2014 ε μ φανίστηκαν π ιο ενεργοί στην έρευνα τα α π οτελέσ μ ατα σχετικά μ ε την α π οτελεσ μ ατικότητα, μ ε την κερδοφορία και τη δη μ ιουργία εικόνας της ε π ιχείρησης είναι ουδέτερα θετικά ε μ φανίζονται α π οτελέσ μ ατα όσο αναφορά το σή μ α και τη φιλοσοφία του σή μ ατος ενώ ουδετερότητα ε μ φανίζεται όσο αναφορά την ιστοσελίδα του π ρογρά μμ ατος, τα μ έσα π ροβολής της ελληνικής γαστρονο μ ίας, μ έσα π ροβολής και π ροώθησης για το « Ελληνικό π ρωινό »
52
θετικά α π οτελέσ μ ατα υ π ήρξαν σχετικά μ ε τη π οικιλία του « Ελληνικού π ρωινού », τις γεύσεις των π ροϊόντων, τη π οιότητα των π ροϊόντων α π ό τα ο π οία α π οτελείται το " ελληνικό π ρωινό " και την π αρουσίαση π ροϊόντων στο σερβιρισ μ ένο π ρωινό το « Ελληνικό Πρωινό » α π οτελεί ε π ιλογή των τουριστών γεγονός το ο π οίο έχει ε π ηρεάσει την οικονο μ ική ανά π τυξη του ε μπ ορίου το π ικών π ροϊόντων και η ανά π τυξη της ζήτησης το π ικών π ροϊόντων αντα π οκρίνεται στην το π ική ταυτότητα της π εριοχής του μ έσω της χρήσης το π ικών π ροϊόντων, την ένταξη το π ικών π ροϊόντων π ου δεν είναι ευρέως γνωστά αλλά και την αναβίωση / αναβίωση το π ικών συνταγών νέες δράσεις ή ε π ιχειρήσεις π ροέκυψαν α π ό την δράση « Ελληνικό Πρωινό », ό π ως καταστή μ ατα π ώλησης π αραδοσιακών π ροϊόντων και ε π ισιτιστικά καταστή μ ατα
53
Προτάσεις η συ μμ ετοχή σε διεθνείς αλλά και εγχώριες εκθέσεις διοργάνωση εκθέσεων μ ε σκο π ό την π αρουσίαση των « Πρότυ π ων Ελληνικών Πρωινών » ένταξη π ερισσοτέρων ξενοδοχείων βασικό εργαλείο π ροβολής θα π ρέ π ει να είναι το διαδίκτυο αναγκαία είναι η π ροώθηση των ε μπ όρων /π αραγωγών των το π ικών π ροϊόντων, η διοργάνωση γαστρονο μ ικών σε μ ιναρίων και μ αθη μ άτων / σε μ ιναρίων π αρασκευής π αραδοσιακών συνταγών
54
Σας ευχαριστώ π ολύ για την π ροσοχή σας !
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.