Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΞάνθιππος Χατζηιωάννου Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας – EDI & Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου Περιεχόμενα Μαθήματος B. Μάγκλαρης maglaris@netmode.ntua.grmaglaris@netmode.ntua.gr Μ. Γραμματικού mary@netmode.ntua.grmary@netmode.ntua.gr 14-4-2016
2
Περιεχόμενα (I) Εισαγωγή Τεχνολογική Υποδομή ΗΕ/Πλατφόρμες Cloud based In House (using e-commerce platforms like magento …) Είδη Ηλεκτρονικού Εμπορίου (B2B, B2C, B2G, B2E, …) Mobile Commerce (Tablets, Smart Phones) Mobile transactions 42% annual growth (2011-2016) Data Analytics in E-Commerce 42% of small businesses which participated in a ShopKeep POS survey, say they are using analytics to make smarter, immediate business decisions
3
Περιεχόμενα (II) Ασφάλεια στο ΗΕ Είδη Πληρωμών με ασφάλεια (tablets, smart phones, web based solutions) Ασφάλεια στην Πλατφόρμα Ασφάλεια στην Υποδομή Ασφάλεια στην Εφαρμογή E-Commerce Trends New Web design trends for E-Commerce Marketing Digital content Payments 3D Printing New Business Models M2M collaborations, crowdsourcing Web Marketing Social Media for E-Commerce Search Engine Optimization (SEO)
4
E-Commerce Benchmarks by Cleverbridge* By 2018, 47,3 % of all internet users will have made at least one on-line purchase * Cleverbridge (E-Commerce solutions provider, http://www.cleverbridge.com/corporate/ )http://www.cleverbridge.com/corporate/
5
Αποτελέσματα της Ετήσιας Έρευνας του ELTRUN* 2015 Έρευνα Οκτωβρίου-Νοεμβρίου 2015, στην Ελλάδα 1200 οι online αγοραστές Όσον αφορά τους Έλληνες online αγοραστές, για πρώτη φορά το κινητό τηλέφωνο έχει ξεπεράσει το laptop με το 89% να το αναφέρει ως τρόπο πρόσβασης στο Internet, ενώ ο σταθερός Η/Υ είναι στην τέταρτη θέση με μόλις 60% Στους κυρίους λόγους χρήσης του Internet περιλαμβάνονται δυο υπηρεσίες που υποστηρίζουν τις online αγορές: έρευνα online αγοράς και σύγκριση τιμών (74%) και online τραπεζική (57%) με μια σημαντική αύξηση +14% μονάδες από το 2014 λόγω κυρίως των capital controls * Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN), Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών http://www.eltrun.gr/meletes/annual-e-commerce-survey/
6
Τα προϊόντα / υπηρεσίες με τις πρώτες προτιμήσεις των καταναλωτών Τα προϊόντα/ υπηρεσίες με τις πρώτες προτιμήσεις των καταναλωτών είναι: Ταξιδιωτικές υπηρεσίες (αεροπορικά εισιτήρια κλπ) Διαμονή σε καταλύματα Εισιτήρια για εκδηλώσεις Εξοπλισμός για Η/Υ Είδη ένδυσης/ υπόδησης Ηλεκτρονικές συσκευές / κινητά
7
Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου B-C το 2015 σε σχέση με το 2014 Υπάρχει μια συνολική αύξηση 5% όσον αφορά τον αριθμό των προϊοντικών κατηγοριών που αγοράσθηκαν online Για το 25% των online αγοραστών οι αγορές μέσω Internet αντιπροσωπεύουν την πλειοψηφία (πάνω από το 50%) των συνολικών τους αγορών. Το 2014 αυτό συνέβη μόνο για το 9% των online αγοραστών Οι αγορές από Ελληνικά sites αντιπροσωπεύουν το 65% των online αγορών τους, από το 60% που ήταν το 2014 Η μέση αξία των online αγορών ανά καταναλωτή αυξήθηκε κατά 10% σε σχέση με το 2014 Το 43% αναφέρουν ότι οι online αγορές θα αυξηθούν το 2016 σε σχέση με το 2015, ενώ μόλις το 19% αναφέρει το αντίθετο Διαμορφώνεται πλέον μια ξεκάθαρη πολυκαναλική (multichannel) συμπεριφορά αφού: το 33% των offline αγορών το κάνουν αφού κάνουν αναζήτηση στο Internet ενώ το 16% των online αγορών το κάνουν αφού επισκεφθούν φυσικά καταστήματα
8
Τα προϊόντα/ υπηρεσίες με τις πρώτες προτιμήσεις των καταναλωτών
9
Κριτήρια που επηρεάζουν την εμπιστοσύνη του καταναλωτή για να επιλέξει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα
10
Οι καταναλωτές ελέγχουν πριν τις αγορές τους
11
Η επίδραση των social media στην αγοραστική συμπεριφορά
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.