Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεὍμηρ Δασκαλόπουλος Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
2
ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΦΡΥΔΙΩΝ ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟ F.D.T. ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ Η’ ΤΟΥ ΠΑΧΟΥΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ. Η ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΗ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΠΛΑΤΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΝΩ ΖΩΝΗΣ, ΤΟΥ ΟΓΚΟΥ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ. ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗ, ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΝΟΗΤΗ ΚΑΘΕΤΗ ΓΡΑΜΜΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΩ ΚΑΝΘΟ ΚΑΘΕ ΜΑΤΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ. ΤΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΑ ΦΡΥΔΙΑ ΦΑΡΔΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΩ ΖΩΝΗΣ, ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΤΟ ΕΝΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΙΚΡΑΙΝΟΥΝ ΤΟ ΦΑΡΔΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ, ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.
3
Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ: ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΩ ΖΩΝΗΣ. ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ (ΠΥΚΝΟΦΘΑΛΜΟΣ-ΑΡΑΙΟΦΘΑΛΜΟΣ). ΣΗΜΕΙΟ ΥΨΟΥΣ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟΥ, ΤΟΥ ΤΟΞΟΥ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ. Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ.
4
ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΥΨΟΥΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ: ΑΠΟ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΠΑΝΩ ΖΩΝΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΣΤΟ ΧΑΜΗΛΟ ΜΕΤΩΠΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΥΨΟΥΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΤΟ ΨΗΛΟ ΜΕΤΩΠΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΥΨΟΥΣ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΕΙΝΑΙ ΥΨΗΛΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΕΓΑΛΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΑ ΦΡΥΔΙΑ.
5
ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ: ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΑΝΟΔΙΚΑ ΚΑΘΟΔΙΚΑ ΗΜΙΣΦΑΙΡΙΚΑ ΦΡΥΔΙΑ ΗΜΙΣΦΑΙΡΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ, ΖΩΗΡΟ, ΕΥΓΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ. ΤΑ ΚΑΘΟΔΙΚΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΘΛΙΜΜΕΝΟΥ. ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΑΝΟΔΙΚΗ ΤΑΣΗ ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΛΟΞΑ ΜΑΤΙΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΕΛΑΦΡΑ ΓΩΝΙΩΔΕΣ ΣΧΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΡΙΑΣΤΕΙ ΛΙΓΟ Η ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΑΥΤΗ ΑΝΟΔΙΚΗ ΤΑΣΗ. ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΜΑΤΙΑ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΟΝΔΡΑ ΦΡΥΔΙΑ, ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΜΑΤΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΟΝΔΡΑ ΦΡΥΔΙΑ.
6
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΟΠΟΥ ΤΟ ΦΡΥΔΙ ΤΕΜΝΕΙ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΤΕΡΥΓΙΑ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ. ΤΟ ΤΟΞΟ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ. Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΟΜΩΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΑΡΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ. ΣΤΟ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟ ΤΟΞΟ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΗΜΙΣΦΑΙΡΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΘΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ.ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΦΡΥΔΙ ΜΙΑ ΑΝΟΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ. ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΦΡΥΔΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΑ ΠΑΧΥ ΚΑΙ ΑΝΟΔΙΚΟ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ.
7
ΤΡΙΓΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΟΕΙΔΕΣ Α΄ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ: Η ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΦΑΡΔΟΣ ΤΗΣ ΠΑΝΩ ΖΩΝΗΣ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΕΛΑΦΡΙΑ ΓΩΝΙΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥΣ. Β΄ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ: ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΧΝΑ ΚΟΝΤΑ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ Η ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΔΙΚΗ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΝΑ ΠΡΟΕΚΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ.
8
ΟΒΑΛ ΜΑΚΡΥ Σ’ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΚΑΙ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ.ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ: 1)Ν’ ΑΥΞΗΘΕΙ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ. 2)ΝΑ ΠΡΟΕΚΤΑΘΟΥΝ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ 3)ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΛΕΠΤΑ. ΕΞΑΓΩΝΙΚΟ ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΙΕΣ ΜΕ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΟΥ ΤΡΙΓΩΝΙΚΟΥ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ.
9
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ: ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ Α)ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΑΤΟΣ ΜΕΤΩΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΚΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ Β)ΣΕ ΜΙΚΡΟ ΠΛΑΤΟΣ ΜΕΤΩΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΡΑΙΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ Α)ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΟΓΚΟ ΜΥΤΗΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΚΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ Β)ΣΕ ΜΙΚΡΟ ΟΓΚΟ ΜΥΤΗΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΡΑΙΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ Α)ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΑΤΙΩΝ – ΜΙΚΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ Β)ΜΙΚΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΑΤΙΩΝ – ΑΡΑΙΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ
10
ΥΨΟΣ ΦΡΥΔΙΩΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΔΗΛΑΔΗ: Α)ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΥΨΟΣ ΜΕΤΩΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΦΡΥΔΙΑ ΑΝΟΔΙΚΑ Β)ΣΕ ΜΙΚΡΟ ΥΨΟΣ ΜΕΤΩΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΦΡΥΔΙΑ ΚΑΘΟΔΙΚΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ: Α)ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΟΓΚΟ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΘΟΔΙΚΑ ΦΡΥΔΙΑ Β)ΣΕ ΜΙΚΡΟ ΟΓΚΟ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΕΧΟΥΜΕ ΦΡΥΔΙΑ ΑΝΟΔΙΚΑ
11
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΜΗΚΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΧΟΥΝ ΔΥΟ ΑΡΜΟΝΙΚΑ ΦΡΥΔΙΑ. ΑΝΑΦΕΡΑΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΟΤΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΑΘΕΤΗ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ Η ΟΠΟΙΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ. ΒΛΕΠΟΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΤΟ ΦΑΡΔΟΣ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ. ΜΙΑ ΜΥΤΗ ΦΑΡΔΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΦΡΥΔΙΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΑ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΤΟΤΕ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΝΟΣ ΜΟΛΥΒΙΟΥ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΙΑ ΜΥΤΗ ΛΕΠΤΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΦΡΥΔΙΑ ΣΜΙΧΤΑ. ΘΑ ΤΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΥΜΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΑΝ ΤΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΗΚΟΣ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΞΩ ΚΑΝΘΟ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ. ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΕΝΑ ΜΑΤΙ ΤΡΑΒΗΓΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΙΑ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΦΡΥΔΙ ΠΙΟ ΜΑΚΡΥ.
12
ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΠΑΧΟΣ ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΚΑΙ ΣΚΑΒΟΥΜΕ ΤΟ ΦΡΥΔΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΛΕΠΤΗ ΓΡΑΜΜΗ. ΦΡΥΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΛΙΣΗ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΑΥΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΘΛΙΜΜΕΝΗ ΟΨΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΝΟΔΙΚΗ ΤΑΣΗ, ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΚΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ. ΜΕ ΤΟ ΜΟΛΥΒΙ ΘΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΣΧΗΜΑ.
13
ΦΡΥΔΙΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΑ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΝΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΑΤΙ ΣΦΑΙΡΙΚΟ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΞΑΦΝΙΑΣΜΕΝΗ ΟΨΗ. ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΠΑΣΟΥΜΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΕΚΤΕΙΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΜΟΛΥΒΙ. ΦΡΥΔΙΑ ΙΣΙΑ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΑ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΘΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΜΟΛΥΒΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΠΟ ΚΑΤΩ. ΘΑ ΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΦΡΥΔΙ ΣΕ ΔΥΟ ΜΕΡΗ ΚΑΙ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ ΣΚΑΒΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ.
14
ΦΡΥΔΙΑ ΠΥΚΝΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΣΕ ΝΕΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ. ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΦΡΥΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΛΕΠΤΟ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΥΠΟ. ΦΡΥΔΙΑ ΜΕ ΑΝΩΜΑΛΗ ΑΡΧΗ ΜΗ ΔΙΣΤΑΣΕΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΤΙΣ ΑΝΩΜΑΛΕΣ ΤΡΙΧΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ. ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΝΟΣ ΜΟΛΥΒΙΟΥ. ΦΡΥΔΙΑ ΜΕ ΑΡΑΙΟ ΤΡΙΧΩΜΑ ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΜΕ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ.
15
ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΑ ΠΟΛΥ ΧΟΝΤΡΑ ΦΡΥΔΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΛΕΠΤΥΝΟΥΝ Η’ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ Η’ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΩ. ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΕΣ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ. ΜΕΡΙΚΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΟΤΙ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ Ν’ ΑΦΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ. ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΟΜΟΡΦΑΙΝΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΥΨΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ. ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΤΑ ΕΞΕΤΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΛΟ ΧΤΕΝΙΣΜΑ ΤΩΝ ΤΡΙΧΩΝ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ.
16
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΑΡΚΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ Μ’ ΕΝΑ ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΟΛΥΒΙ. ΕΤΣΙ ΔΕ ΘΑ ΚΟΥΡΑΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ. ΤΟ ΑΠΟΤΡΙΧΩΤΙΚΟ ΤΣΙΜΠΙΔΑΚΙ ΕΧΕΙ ΦΑΡΔΙΑ ΛΑΒΙΔΑ ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑ ΤΗΝ ΤΡΙΧΑ. ΑΥΤΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ν’ ΑΠΟΛΥΜΑΝΘΕΙ ΜΕ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ Η’ ΝΑ ΒΡΑΣΕΙ, ΕΠΕΙΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ν’ ΑΠΟΛΥΜΑΝΘΕΙ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΛΕΙΨΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΟΥΜΕ ΜΕ ΛΙΠΑΡΗ ΚΡΕΜΑ. ΑΦΟΥ ΚΑΘΟΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΦΡΥΔΙΑ, ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΤΡΙΧΩΝ. Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΣ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΗ ΔΕΞΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑΣ. ΜΕ ΤΟ ΔΕΙΚΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΧΕΡΙΟΥ ΤΕΝΤΩΝΕΙ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ. Ο ΑΝΤΙΧΕΙΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΤΟΥ ΔΕΞΙΟΥ ΧΕΡΙΟΥ ΚΡΑΤΟΥΝ ΤΗ ΛΑΒΙΔΑ.
17
Η ΛΑΒΙΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗ ΦΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΧΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ. ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ, ΤΟ ΒΓΑΛΣΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΔΥΝΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΓΡΗΓΟΡΟ ΤΡΑΒΗΓΜΑ. ΟΙ ΤΡΙΧΕΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΞΑΝΑΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ 20-22 ΜΕΡΕΣ. ΑΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΛΕΓΜΟΝΗ ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ. Η ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ’ ΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΔΙΟΤΙ ΕΠΕΙΤΑ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΘΑ ΘΕΛΟΥΝ ΔΙΟΡΘΩΜΑ ΜΕ ΜΟΛΥΒΙ.
18
ΣΕΙΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ ΝΑ ΞΑΠΛΩΣΕΙ ΣΕ ΑΝΑΠΑΥΤΙΚΗ ΠΟΛΥΘΡΟΝΑ. ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΤΕΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ. ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΔΥΟ ΤΟΛΥΠΙΑ ΒΑΜΒΑΚΙ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΜΕ ΖΕΣΤΟ ΝΕΡΟ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΚΑΙ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΗ ΩΡΑ ΝΑ ΜΑΛΑΚΩΣΟΥΝ. ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΛΙΠΑΡΗ ΚΡΕΜΑ ΣΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΥΡΩ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ. ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΙ ΣΚΟΥΠΙΖΟΥΜΕ ΣΥΧΝΑ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΡΙΧΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΒΑΜΒΑΚΙ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΜΕ ΑΝΤΙΣΗΠΤΙΚΗ ΛΟΣΙΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΗ ΜΟΛΥΝΣΗ. ΒΟΥΡΤΣΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥΣ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΟΛΥΒΙ ΟΠΟΥ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΑΙΟ.
19
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΦΡΥΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΨΙΜΟ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΕΙΔΙΚΑ ΚΡΑΓΙΟΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΑΥΡΟ-ΚΑΦΕ Η’ ΓΚΡΙ ΧΡΩΜΑ. ΤΑ ΚΡΑΓΙΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΔΥΣΔΙΑΛΥΤΑ ΛΙΠΗ. ΤΑ ΚΡΑΓΙΟΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΑΛΟΙΦΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΛΙΩΣΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ. ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΕΙΤΑΙ Η ΦΥΣΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΤΡΙΧΟΦΥΪΑΣ Η’ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΟΝΤΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΜΙΚΡΕΣ ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΕΣ ΜΟΛΥΒΙΕΣ Η ΠΙΝΕΛΙΕΣ. ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΩΣΤΕ Η ΜΥΤΗ ΤΟΥ ΜΟΛΥΒΙΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΕΠΤΗ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.
20
ΣΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΟ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΖΩΝΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΑΠΑΛΑ ΣΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ. ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ.
21
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΟΥΖ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΡΟΥΖ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΤΙΣ ΠΑΡΕΙΕΣ. ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΩΧΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΕΝΑ ΤΕΧΝΗΤΟ ΡΟΔΙΝΟ ΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ. ΤΟ ΡΟΥΖ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΚΑΡΕΙ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΜΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΒΗΝΕΙ ΑΠΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΝΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝΙΣΟΥΜΕ. ΤΟ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΩΝ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΥΔΡΑ.
22
ΠΡΟΣΩΠΟ ΟΒΑΛ (ΚΑΝΟΝΙΚΟ) ΑΠΟ ΤΟ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΘΕΤΗ ΝΟΗΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΗΛΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟ ΡΟΥΖ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΚΗΛΙΔΕΣ. ΟΙ ΚΗΛΙΔΕΣ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΕΝΑ ΤΡΙΓΩΝΟ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΒΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ. ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΒΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΡΟΥΖ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ.
23
ΠΡΟΣΩΠΟ ΟΒΑΛ ΜΑΚΡΥ ΚΑΙ ΟΡΘΟΓΩΝΙΚΟ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟ ΡΟΥΖ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΕΙΩΝ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΚΥΚΛΟΥ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ 2CM. ΤΟ ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΠΑΡΕΙΩΝ.
24
ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΟ ΡΟΥΖ ΕΔΩ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΞΟΝΑ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ ΣΕ ΔΥΟ ΣΕΙΡΕΣ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΚΗΛΙΔΕΣ. Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΟΡΘΟΓΩΝΙΟ ΠΛΑΤΟΥΣ 1CM, ΚΑΙ ΜΗΚΟΥΣ 2CM. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗ ΦΑΡΔΥΝΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΟΡΘΟΓΩΝΙΟ, ΚΥΡΙΩΣ ΔΕ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ. ΤΟ ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ.
25
ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΟ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟ ΡΟΥΖ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΚΗΛΙΔΕΣ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΤΡΙΓΩΝΟΥ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΒΑΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗ ΜΕΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΜΕ ΤΗ ΜΥΤΗ, Η ΔΕ ΚΟΡΥΦΗ ΚΛΕΙΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ. ΤΟ ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ.
26
ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΡΙΓΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΟΕΙΔΕΣ Α΄ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ: ΤΟ ΡΟΥΖ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΠΑΡΕΙΩΝ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΚΗΛΙΔΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΕΝΑ ΤΡΙΓΩΝΟ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΒΑΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ, ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΔΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΕΞΩ. Β΄ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ: 1 ΟΣ ΤΡΟΠΟΣ: ΤΟ ΡΟΥΖ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΕΙΩΝ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΤΡΙΓΩΝΟΥ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΚΟΡΥΦΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ, ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΔΕ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ. 2 ΟΣ ΤΡΟΠΟΣ:ΤΟ ΡΟΥΖ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΕΙΩΝ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΡΟΜΒΟΕΙΔΕΣ. ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕΤΗΣ Η ΜΥΤΗ ΤΟΥ ΡΟΜΒΟΥ ΘΑ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΙΣ ΠΑΡΕΙΕΣ ΚΑΙ Ο ΑΞΟΝΑΣ ΘΑ ΤΕΙΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ. ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΔΕ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ.
27
ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΞΑΓΩΝΙΚΟ ΕΔΩ ΤΟ ΡΟΥΖ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΧΡΩΜΑ ΜΑΤ. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΖΥΓΩΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΑΥΤΟΥ ΠΡΟΕΞΕΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΕΝΑ ΚΕΝΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΕΙΩΝ. ΣΤΟ ΚΕΝΟ ΑΥΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ. ΑΞΙΖΕΙ ΕΔΩ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΡΟΥΖ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΖΥΓΩΜΑΤΙΚΩΝ.
28
ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΓΓΟΛΙΚΟ ΕΔΩ ΑΓΝΟΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ, ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟ ΡΟΥΖ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΖΥΓΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΕ ΔΥΟ ΣΕΙΡΕΣ ΑΝΑ ΤΡΕΙΣ ΚΗΛΙΔΕΣ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ.
29
ΤΟ ΡΟΥΖ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΞΑΝΘΗ ΜΕ ΩΧΡΟ ΔΕΡΜΑ ΡΟΖ ΑΝΟΙΚΤΟ ΞΑΝΘΗ ΜΕ ΛΕΥΚΟ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΑ ΜΑΤΙΑ ΡΟΖ ΠΟΛΥ ΑΠΑΛΟ ΜΕΛΑΧΡΙΝΗ ΜΕ ΛΕΥΚΟ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΜΑΤΙΑ ΜΑΥΡΑ ΡΟΖΕ ΜΕΛΑΧΡΙΝΗ ΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΑΝΑ ΜΑΤΙΑ ΡΟΖ- ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ
30
ΚΟΚΚΙΝΟΜΑΛΛΑ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΟ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΑΤΙΑ ΡΟΖ ΧΡΥΣΑΦΙ ΡΟΔΑΚΙΝΙ ΚΟΚΚΙΝΟΜΑΛΛΑ ΜΕ ΛΕΥΚΟ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΜΑΤΙΑ ΓΑΛΑΝΑ ΓΚΡΙΖΑ ΧΑΛΚΙΝΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΣΤΑΝΗ ΜΕ ΛΕΥΚΟ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΑΝΑ ΜΑΤΙΑ ΜΠΕΖ ΡΟΖΕ ΚΑΣΤΑΝΗ ΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΑΝΑ ΜΑΤΙΑ ΜΠΕΖ ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΑΜΜΟΥ ΜΕΛΑΧΡΙΝΗ ΜΕ ΜΑΥΡΑ ΜΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΑ ΜΑΤΙΑ ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΜΑΛΛΙΑ ΛΕΥΚΑ Η’ ΓΚΡΙΖΑ ΡΟΖ ΑΠΑΛΟ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.