Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεÍΘεριστής Μακρή Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΑΘΗΜΑ 5
2
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΔΙΝΟΥΝ ΛΑΜΨΗ ΣΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ. ΓΕΝΙΚΑ, ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗΝ ΟΣΤΕΩΔΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΚΟΚΧΗΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥΣ ΠΟΙΚΙΛΛΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΒΑΛΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ. ΓΙ’ ΑΥΤΌΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΟΙΩΝΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΧΗΜΑ, ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΤΕΛΕΙΕΣ.
3
ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΧΗΜΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΕΞΗΣ: ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΝΟΗΤΑ ΜΙΑ ΚΑΘΕΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΝΑ ΠΕΡΝΑ ΑΠΌ ΤΟΝ ΕΣΩ ΚΑΝΘΟ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΕ ΈΝΑ ΧΑΜΗΛΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΦΕΤΗΡΙΑΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ. ΕΠΕΙΤΑ, ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΔΙΑΓΩΝΙΑ, ΜΕ ΑΡΧΗ ΤΑ ΠΤΕΡΥΓΙΑ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ, ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΣΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ. ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΜΗΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΜΕ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ.
4
ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΙΟ ΠΑΧΟΣ, ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΜΗΚΟΣ, ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΚΑΜΠΥΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΑΦΡΙΑ ΑΝΟΔΙΚΗ ΤΑΣΗ ΤΟΥ ΤΕΛΙΚΟΥ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ. Η ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΌΤΑΝ ΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ ΕΊΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΑ ΚΑΙ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΙΣΗ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ.
5
Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ:
ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΩ ΖΩΝΗΣ. ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ (ΠΥΚΝΟΦΘΑΛΜΟΣ-ΑΡΑΙΟΦΘΑΛΜΟΣ). ΣΗΜΕΙΟ ΥΨΟΥΣ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟΥ, ΤΟΥ ΤΟΞΟΥ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ.
6
ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΥΨΟΥΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ:
ΑΠΟ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΠΑΝΩ ΖΩΝΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΣΤΟ ΧΑΜΗΛΟ ΜΕΤΩΠΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΥΨΟΥΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΤΟ ΨΗΛΟ ΜΕΤΩΠΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΥΨΟΥΣ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΕΙΝΑΙ ΥΨΗΛΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΕΓΑΛΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΑ ΦΡΥΔΙΑ.
7
ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ:
ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΚΑΘΟΔΙΚΑ ΑΝΟΔΙΚΑ ΗΜΙΣΦΑΙΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΣΧΗΜΑ ΦΡΥΔΙΩΝ, ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΤΙΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΕΣ ΑΤΕΛΕΙΕΣ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ, ΟΠΩΣ: Α) ΠΡΟΣΩΠΟ ΟΒΑΛ ΜΑΚΡΥ: ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΕΚΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ, ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΠΥΚΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΜΕΓΑΛΗ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ, ΏΣΤΕ ΝΑ ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΤΟ ΜΑΚΡΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΛΑΤΟΥΣ ΤΟΥ.
8
Β) ΠΡΟΣΩΠΟ ΟΡΘΟΓΩΝΙΚΟ: Η ΓΡΑΜΜΗ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ, ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΠΥΚΝΗ ΚΑΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ, ΏΣΤΕ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΝΩ ΖΩΝΗΣ, ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΤΟΟ ΠΛΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ. Γ) ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ: ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗ ΔΩΣΟΥΜΕ ΑΝΟΔΙΚΗ ΤΑΣΗ, ΏΣΤΕ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΣΤΕΝΟΤΕΡΟ. Δ) ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΟ: ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΕΛΑΦΡΑ, ΠΥΚΝΑ, ΑΝΟΔΙΚΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥΣ ΤΜΗΜΑ.
9
Ε) ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΡΙΓΩΝΙΚΟ – ΤΡΑΠΕΖΟΕΙΔΕΣ Α ΤΥΠΟΣ: ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑΝΩ ΖΩΝΗΣ ΕΊΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ, ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΕΛΑΦΡΑ ΓΩΝΙΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΜΕΙΩΣΟΥΝ. Β ΤΥΠΟΣ: ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΦΑΡΔΟΣ ΤΗΣ ΠΑΝΩ ΖΩΝΗΣ, ΠΡΟΕΚΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ, ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΑΝΟΔΙΚΗ ΤΑΣΗ. Ο ΤΡΟΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΔΙΟΡΘΩΣΗΣ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΑΓΩΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ.
10
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΦΡΥΔΙΩΝ (ΣΧΕΔΙΑΣΜΑ ΦΡΥΔΙΩΝ)
ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΥΤΌ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΌΤΑΝ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙΤΑΙ ΕΝΤΟΝΟΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΟΤΕΡΟΣ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ Η ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥΣ. ΠΑΡ’ ΌΛΑ ΑΥΤΆ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ, ΝΑ ΤΗΡΕΙΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ Η ΦΥΣΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ Η ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΧΑΡΑΧΘΕΙ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ, ΑΥΤΉ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΣΥΝΕΧΗΣ. ΓΙ’ ΑΥΤΌΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ, ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΑΠΌ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ, ΜΙΚΡΕΣ ΕΛΑΦΡΕΣ ΓΡΑΜΜΟΥΛΕΣ ΑΝΟΔΙΚΗΣ ΦΟΡΑΣ, ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΑΠΌ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΤΕΙΝΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ.
11
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΌΤΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΑΝΟΔΙΚΗ ΕΊΝΑΙ Η ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΝΕΑΝΙΚΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΕΊΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΤΟ ΒΟΥΡΤΣΙΣΜΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ. ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΟΞΥΑΙΧΜΟ ΜΟΛΥΒΙ, ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΌ ΔΥΣΔΙΑΛΥΤΑ ΛΙΠΗ, ΧΡΩΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΑ. ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΕΠΙΛΕΓΕΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ: ΓΙΑ ΦΡΥΔΙΑ ΜΑΥΡΑ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΜΟΛΥΒΙ ΚΑΦΕ, ΓΙΑ ΦΡΥΔΙΑ ΚΑΦΕ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ ΜΟΛΥΒΙ ΚΑΦΕ ΣΚΟΥΡΟ, ΓΙΑ ΦΡΥΔΙΑ ΚΑΣΤΑΝΑ, ΜΟΛΥΒΙ ΚΑΦΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΞΑΝΘΑ, ΜΟΛΥΒΙ ΓΚΡΙ. ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΜΟΛΥΒΙ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΑ ΣΚΟΥΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ, ΕΠΕΙΔΗ ΣΚΛΗΡΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ.
12
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ
Ο ΧΡΩΜΑΤΙΚΌΣ ΤΎΠΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ : ΣΤΗΝ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ Η ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΟΡΙΖΕΙ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΧΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΤΥΠΩΝ, ΤΑ ΨΥΧΡΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΡΜΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΔΕΡΜΑΤΑ. ΑΝ ΛΗΦΘΕΙ ΥΠΟΨΗ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ, ΤΟΤΕ ΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ, ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.
13
ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΙ ΤΥΠΟΙ Η ΜΕΛΑΧΡΙΝΗ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΜΕΤΡΙΑ ΕΩΣ ΣΚΟΥΡΑ ΜΑΛΛΙΑ, ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΚΟΥΡΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΟ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΝΤΑΣΗ ΧΡΩΜΑΤΩΝ. Η ΞΑΝΘΙΑ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΜΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΤΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΤΥΠΟ, ΠΟΥ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟ. ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΤΩΝ ΑΠΑΛΩΝ, ΑΝΟΙΧΤΩΝ, ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΣΤΕΛ ΣΒΗΣΜΕΝΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ.
14
Η ΚΑΣΤΑΝΗ ΜΑΛΛΙΑ ΚΑΣΤΑΝΑ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝΟΙΧΤΑ Η’ ΣΚΟΥΡΑ, ΜΕ ΜΑΤΙΑ ΚΑΣΤΑΝΑ, ΧΡΥΣΟΚΑΣΤΑΝΑ. ΧΡΩΜΑ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΣΑΦΩΣ ΘΕΡΜΟ, ΣΚΟΥΡΟ Η’ ΑΝΟΙΧΤΟ. ΟΡΙΖΕΙ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟ ΤΥΠΟ ΜΕ ΘΕΡΜΑ ΑΠΑΛΑ, ΑΝΟΙΧΤΑ ΕΩΣ ΜΕΤΡΙΑ, ΚΑΘΑΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ. Η ΚΟΚΚΙΝΟΜΑΛΛΑ ΜΑΛΛΙΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΟΚΚΙΝΑ Η’ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΑΝΤΑΥΓΕΙΕΣ, ΜΑΤΙΑ ΣΚΟΥΡΑ ΚΑΣΤΑΝΑ, ΧΡΥΣΟΚΑΣΤΑΝΑ, ΜΕΛΙΑ, ΠΡΑΣΙΝΑ. ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΡΜΟ, ΣΕ ΣΚΟΥΡΟΥΣ - ΚΥΡΙΩΣ - ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ. Ο ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΑΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΜΕ ΣΚΟΥΡΑ, ΘΑΜΠΑ ΧΡΩΜΑΤΑ.
15
Α. ΜΕΛΑΧΡΙΝΗ Ο ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΜΕΛΑΧΡΙΝΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΤΟΝΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΤΕ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΑ ΨΥΧΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΤΕ ΣΤΑ ΘΕΡΜΑ, ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΗΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΥΝΑΤΑ, ΑΣΤΡΑΦΤΕΡΑ, ΦΩΤΕΙΝΑ, ΚΑΘΑΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΝΤΟΝΑ ΚΟΝΤΡΑΣΤ. ΜΕΛΑΧΡΙΝΗ (ΤΩΝ ΨΥΧΡΩΝ ΤΟΝΩΝ) ΜΑΛΛΙΑ ΣΚΟΥΡΑ, ΜΑΥΡΑ, ΜΑΥΡΑ-ΜΠΛΕ, ΚΑΣΤΑΝΑ ΣΚΟΥΡΑ. ΜΑΤΙΑ ΣΚΟΥΡΑ, ΜΑΥΡΑ, ΣΚΟΥΡΑ ΚΑΣΤΑΝΑ, ΜΕΛΙΑ, ΜΠΛΕ - ΠΡΑΣΙΝΑ. ΧΡΩΜΑ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΨΥΧΡΟ, ΣΚΟΥΡΟ Η’ ΑΝΟΙΧΤΟ : ΑΣΠΡΟ, ΡΟΖ - ΜΠΕΖ, ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΜΠΕΖ, ΜΕ ΜΠΛΕ ΑΠΟΧΡΩΣΗ, ΚΑΦΕ-ΓΚΡΙ, ΦΑΙΟΠΡΑΣΙΝΟ, ΜΑΥΡΟ.
16
ΧΡΩΜΑΤΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ : MAKE - UP: ΕΠΕΙΔΗ ΕΝΑΡΜΟΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΟΝΟ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ, ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΓΚΑΜΑ ΤΩΝ ΨΥΧΡΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ: ΨΥΧΡΟ ΜΠΕΖ, ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΜΠΕΖ, ΜΠΕΖ - ΡΟΖ , ΡΟΖ, ΜΠΕΖ ΤΗΣ ΑΜΜΟΥ, ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ. ΕΤΣΙ ΣΕ ΦΑΙΟΠΡΑΣΙΝΗ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΔΕΡΜΑΤΟΣ, ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΨΥΧΡΟ, ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΜΠΕΖ MAKE -UP, ΣΕ ΡΟΔΙΖΟΝ ΔΕΡΜΑ ΤΟ ΜΠΕΖ - ΡΟΖ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ, ΕΝΩ ΣΕ ΠΟΛΥ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΕΡΜΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΟΣ, ΕΝΑΣ ΑΝΟΙΧΤΟΣ ΤΟΝΟΣ, ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΑΜΜΟΥ. ΠΟΥΔΡΑ: ΔΙΑΦΑΝΗ Η’ ΣΕ ΧΡΩΜΑΤΑ ΨΥΧΡΑ, ΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΟΥ MAKE - UP ΑΝ ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΝΤΑΘΕΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ. ΟΙ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΕΣ ΠΟΥΔΡΕΣ -ΚΙΤΡΙΝΕΣ, ΡΟΖΕ, ΜΟΒ -ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ, ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.
17
ΚΡΑΓΙΟΝ: ΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕΝΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟ ΤΥΠΟ ΕΙΝΑΙ ΛΑΜΠΕΡΕΣ, ΦΩΤΕΙΝΕΣ, ΖΩΝΤΑΝΕΣ, ΣΚΟΥΡΟΤΕΡΕΣ ΓΙΑ ΣΚΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΑ, ΠΙΟ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΓΙΑ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΑ. ΤΟ ΚΑΘΑΡΟ ΚΟΚΚΙΝΟ, ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΟΥ ΜΠΛΕΔΙΖΕΙ ΕΛΑΦΡΑ Η’ ΤΟ ΜΠΟΡΝΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΚΟΥΡΟΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΕΣ. ΤΟ ΨΥΧΡΟ ΡΟΖ, ΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΟ ΦΟΥΞΙΑ, ΤΟ ΑΝΟΙΚΤΟ – ΣΚΟΥΡΟ ΔΑΜΑΣΚΗΝΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΟΛΑΚΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΡΗ ΜΕΛΑΧΡΙΝΗ. ΡΟΥΖ: ΤΟ ΡΟΥΖ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ, ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟΤΕΡΟΥΣ ΟΜΩΣ ΤΟΝΟΥΣ.
18
ΣΚΙΕΣ ΜΑΤΙΩΝ: Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΚΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗΡΑ, ΛΑΜΠΕΡΑ, ΚΑΘΑΡΑ ΜΕ ΕΝΤΟΝΕΣ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ. HIGHLIGHTER (1) ΑΝΟΙΧΤΟ ΓΚΡΙ, ΓΚΡΙ ΜΠΕΖ, ΣΑΜΠΑΝΙΖΕ, ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΓΟΥ, ΠΡΑΣΙΝΟ, ΚΙΤΡΙΝΟ, ΓΑΛΑΖΙΟ, ΒΙΟΛΕ, ΡΟΖ. ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ(2) ΨΥΧΡΟ ΡΟΖ, ΓΑΛΑΖΙΟ, AQUA, ΨΥΧΡΟ ΠΡΑΣΙΝΟ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΟΒ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΛΕΒΑΝΤΑΣ, ΑΣΗΜΙ. ΣΧΗΜΑ ΜΑΤΙΩΝ (3) ΨΥΧΡΟ ΓΚΡΙ, ΜΠΛΕ, ΔΑΜΑΣΚΗΝΙ, ΜΟΒ, ΗΛΕΚΤΡΙΚ, ΚΑΠΝΙΣΜΕΝΟ ΤΥΡΚΟΥΑΖ, ΚΑΦΕ - ΓΚΡΙ, ΨΥΧΡΟ ΠΡΑΣΙΝΟ, ΠΡΑΣΙΝΟ - ΓΚΡΙ. EYELINER: ΜΑΥΡΟ, ΜΟΛΥΒΙ, ΓΚΡΙ, ΜΠΛΕ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ. ΜΑΣΚΑΡΑ: ΜΑΥΡΗ, ΑΝΘΡΑΚΙ, ΜΠΛΕ.
19
ΜΕΛΑΧΡΙΝΗ (ΤΩΝ ΘΕΡΜΩΝ ΤΟΝΩΝ)
ΜΑΛΛΙΑ ΜΑΥΡΑ Η’ ΣΚΟΥΡΑ ΚΑΣΤΑΝΑ. ΜΑΤΙΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΑΥΡΑ, ΚΑΣΤΑΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΠΛΕ, ΓΚΡΙ, ΠΡΑΣΙΝΑ. ΧΡΩΜΑ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΘΕΡΜΟ, ΑΝΟΙΧΤΟ Η’ ΣΚΟΥΡΟ : ΜΠΕΖ ΘΕΡΜΟ, ΙΒΟΥΑΡ, ΧΡΥΣΑΦΙ, ΧΡΥΣΟΚΑΦΕ, ΚΑΦΕ. ΧΡΩΜΑΤΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ MAKE - UP: ΘΕΡΜΟΙ ΤΟΝΟΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ: ΘΕΡΜΟ ΜΠΕΖ, ΡΟΔΑΚΙΝΙ (ΑΝΟΙΧΤΟ, ΣΚΟΥΡΟ), ΧΡΥΣΑΦΙ, ΧΡΥΣΟΚΑΦΕ. ΠΟΥΔΡΑ: ΔΙΑΦΑΝΗ Η’ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ MAKE - UP.
20
ΚΡΑΓΙΟΝ: ΚΑΘΑΡΟ ΚΟΚΚΙΝΟ, ΤΑ ΛΑΜΠΕΡΑ ΔΥΝΑΤΑ ΘΕΡΜΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΓΕΡΑΝΙ, ΚΟΡΑΛΛΙ, ΝΤΟΜΑΤΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΦΩΤΕΙΝΟ ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΛΑΜΠΕΡΟ ΚΕΡΑΜΙΔΙ. ΡΟΥΖ: ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟΤΕΡΟΥΣ ΟΜΩΣ ΤΟΝΟΥΣ.
21
ΣΚΙΕΣ ΜΑΤΙΩΝ HIGHLIGHTERS (1) ΣΑΜΠΑΝΙΖΕ, ΘΕΡΜΟ ΜΠΕΖ, ΘΕΡΜΟ ΡΟΖ, ΑΠΑΛΟ ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΑΠΑΛΟ ΚΙΤΡΙΝΟ, ΑΠΑΛΟ ΣΟΜΟΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΓΟΥ. ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ(2) ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΘΕΡΜΟ ΒΙΟΛΕ, ΘΕΡΜΟ ΡΟΖ, ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ, ΘΕΡΜΟ ΑΠΑΛΟ ΠΡΑΣΙΝΟ, ΜΠΡΟΝΖΕ, ΧΡΥΣΑΦΙ. ΣΧΗΜΑ ΜΑΤΙΩΝ(3) ΚΑΦΕ, ΧΡΥΣΟΚΑΦΕ, ΣΚΟΥΡΟ ΣΟΚΟΛΑ, ΚΟΚΚΙΝΟΚΑΦΕ, ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΗΣ ΕΛΙΑΣ, ΚΥΠΑΡΙΣΣΙ. EYELINER: ΜΑΥΡΟ, ΚΑΦΕ, ΜΟΛΥΒΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ. ΜΑΣΚΑΡΑ: ΜΑΥΡΗ, ΚΑΦΕ, ΜΟΛΥΒΙ.
22
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΡΜΟΝΙΕΣ
ΜΕΛΑΧΡΙΝΗ ΜΕ ΜΑΥΡΑ ΜΑΛΛΙΑ, ΣΚΟΥΡΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΑ ΣΚΟΥΡΟ ΨΥΧΡΟ ΔΕΡΜΑ. MAKE - UP: ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΣΚΟΥΡΟ ΜΠΕΖ ΧΡΩΜΑ, ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΝΟ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΤΗΣ. ΠΟΥΔΡΑ: ΔΙΑΦΑΝΗ Η’ ΜΕ ΧΡΩΜΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΧΕΙΛΗ: ΔΑΜΑΣΚΗΝΙ ΡΟΥΖ: ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΑΜΑΣΚΗΝΙ. ΣΚΙΕΣ: ΣΑΜΠΑΝΙΖΕ HIGHLIGHTERS(1) ΤΟΥ ΠΑΓΟΥ, ΡΟΖ ΨΥΧΡΟ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ(2) ΜΠΛΕ - ΠΡΑΣΙΝΟ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. EYELINER: ΜΑΥΡΟ, ΜΟΛΥΒΙ Η’ ΤΟ ΣΚΟΥΡΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ. ΜΑΣΚΑΡΑ: ΜΑΥΡΗ, ΚΑΦΕ, ΜΟΛΥΒΙ. ΦΡΥΔΙΑ: ΠΕΡΙΠΟΙΗΜΕΝΑ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ.
23
ΜΕΛΑΧΡΙΝΗ ΜΕ ΣΚΟΥΡΑ ΜΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΤΙΑ, ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΟ ΘΕΡΜΟ ΧΡΩΜΑ ΔΕΡΜΑΤΟΣ
MAKE – UP: ΧΡΥΣΟΚΑΦΕ ΙΔΙΟΥ ΤΟΝΟΥ ΜΕ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ. ΠΟΥΔΡΑ: ΔΙΑΦΑΝΗ Η’ ΜΕ ΧΡΩΜΑ, ΙΔΙΟΥ ΤΟΝΟΥ ΜΕ ΤΟΥ MAKE - UP. ΧΕΙΛΗ: ΛΑΜΠΕΡΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΡΑΓΙΟΝ. ΡΟΥΖ: ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ, ΘΕΡΜΟ ΡΟΖ. ΣΚΙΕΣ: ΙΒΟΥΑΡ HIGHLIGHTER(1) Σ' ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ, ΙΡΙΔΙΖΕ ΜΠΕΖ (2) ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ, ΘΕΡΜΟ ΚΑΦΕ (3), ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ , ΣΟΜΟΝ ΣΤΟΝ ΕΣΩ ΚΑΙ ΕΞΩ ΚΑΝΘΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΤΟΞΟΥ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ. EYELINER: ΜΑΥΡΟ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ, ΕΝΩ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΜΑΥΡΟ ΜΟΛΥΒΙ KOHL ΜΑΣΚΑΡΑ: ΜΑΥΡΗ ΦΡΥΔΙΑ: ΚΑΛΟΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ.
24
ΞΑΝΘΙΑ Ο ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΞΑΝΘΙΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΗΠΙΟΥΣ, ΑΝΟΙΧΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ. ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΜΕ ΑΠΑΛΕΣ, ΓΛΥΚΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ, ΗΡΕΜΑ ΚΟΝΤΡΑΣΤ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΝΤΟΝΕΣ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΔΙΝΟΥΝ ΤΡΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ. ΞΑΝΘΙΑ (ΨΥΧΡΩΝ ΤΟΝΩΝ) ΜΑΛΛΙΑ: ΞΑΝΘΑ ΠΛΑΤΙΝΕ Η’ ΣΑΝΤΡΕ (ΣΚΟΥΡΑ Η’ ΑΝΟΙΧΤΑ), ΣΤΑΧΤΟΞΑΝΘΑ. ΜΑΤΙΑ: ΜΠΛΕ, ΓΚΡΙΖΑ, ΠΡΑΣΙΝΑ, ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΣΤΑΝΑ ΜΕ ΜΠΛΕ Η’ ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΚΗΛΙΔΕΣ. ΧΡΩΜΑ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ: ΑΣΠΡΟ - ΜΠΛΕ, ΑΣΠΡΟ - ΡΟΖ, ΡΟΖ - ΜΠΕΖ, ΟΥΔΕΤΕΡΟ - ΜΠΕΖ.
25
ΧΡΩΜΑΤΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ MAKE - UP: ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΑ ΨΥΧΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ. ΨΥΧΡΟ ΜΠΕΖ, ΑΠΑΛΟ ΡΟΖ - ΜΠΕΖ, ΡΟΖ - ΜΠΕΖ ΣΚΟΥΡΟ, ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΜΠΕΖ. ΠΟΥΔΡΑ: ΔΙΑΦΑΝΗ Η’ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ MAKE UP. ΚΡΑΓΙΟΝ: ΑΠΑΛΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΥΝΑΤΕΣ, ΚΥΡΙΑΡΧΕΣ, ΣΤΟΝ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΤΥΠΟ. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙ, ΡΟΖ ΘΑΜΠΟ, ΒΙΟΛΕ, ΦΟΥΞΙΑ, ΔΑΜΑΣΚΗΝΙ, ΚΡΑΣΙΟΥ, ΜΠΛΕ-ΚΟΚΚΙΝΟ. ΡΟΥΖ: ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟΤΕΡΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ.
26
ΣΚΙΕΣ ΜΑΤΙΩΝ : HIGHLIGHTERS(1) : ΣΑΜΠΑΝΙΖΕ, ΑΠΑΛΟ ΡΟΖ, ΓΚΡΙ, ΚΙΤΡΙΝΟ, ΑΠΑΛΟ ΜΠΛΕ - ΠΡΑΣΙΝΟ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΟΒ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΒΙΟΛΕ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΓΟΥ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ(2) : ΡΟΖ, ΓΑΛΑΖΙΟ, AQUA, ΨΥΧΡΟ ΠΡΑΣΙΝΟ, ΒΙΟΛΕ, ΛΕΒΑΝΤΑΣ, ΑΣΗΜΙ ΣΧΗΜΑ ΜΑΤΙΩΝ(3) : ΨΥΧΡΟ ΓΚΡΙ, ΜΕΤΡΙΟ ΜΠΛΕ, ΚΑΦΕ - ΓΚΡΙ, ΔΑΜΑΣΚΗΝΙ, ΨΥΧΡΟ ΠΡΑΣΙΝΟ, ΜΟΒ, ΜΠΛΕ - ΜΟΒ. EYELINER: ΜΟΛΥΒΙ, ΜΠΛΕ, ΓΚΡΙ, ΚΑΦΕ - ΓΚΡΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ. ΜΑΣΚΑΡΑ: ΜΑΥΡΗ, ΑΝΘΡΑΚΙ, ΜΠΛΕ.
27
ΞΑΝΘΙΑ (ΘΕΡΜΩΝ ΤΟΝΩΝ) ΜΑΛΛΙΑ: ΚΙΤΡΙΝΑ ΞΑΝΘΑ, ΧΡΥΣΟΞΑΝΘΑ, ΣΚΟΥΡΑ ΞΑΝΘΑ ΜΕ ΧΡΥΣΕΣ ΑΝΤΑΥΓΕΙΕΣ. ΜΑΤΙΑ: ΜΠΛΕ, ΠΡΑΣΙΝΑ, ΑΝΟΙΧΤΑ ΧΡΥΣΟΚΑΣΤΑΝΑ, ΜΕΛΙΑ. ΧΡΩΜΑ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ: ΙΒΟΥΑΡ, ΘΕΡΜΟ ΜΠΕΖ, ΡΟΔΑΚΙΝΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΟ, ΜΠΕΖ ΠΟΥ ΧΡΥΣΙΖΕΙ.
28
ΧΡΩΜΑΤΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ MAKE - UP: ΠΟΡΣΕΛΑΝΗΣ, ΙΒΟΥΑΡ, ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΜΠΕΖ - ΡΟΔΑΚΙΝΙ. ΠΟΥΔΡΑ: ΔΙΑΦΑΝΗ Η’ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ MAKE - UP. ΚΡΑΓΙΟΝ: ΘΕΡΜΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΡΟΖ, ΚΟΡΑΛΛΙ ΑΝΟΙΧΤΟ, ΣΟΜΟΝ ΑΝΟΙΧΤΟ - ΣΚΟΥΡΟ, ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΑΠΑΛΟ ΚΟΚΚΙΝΟ - ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ, ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙ. ΡΟΥΖ: ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟΤΕΡΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ.
29
ΣΚΙΕΣ ΜΑΤΙΩΝ: ΟΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΡΜΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ
ΣΚΙΕΣ ΜΑΤΙΩΝ: ΟΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΡΜΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ HIGHLIGHTERS(1): ΣΑΜΠΑΝΙΖΕ, ΙΒΟΥΑΡ, ΘΕΡΜΟ ΡΟΖ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΥΣΟΚΙΤΡΙΝΟ, ΘΕΡΜΟ ΜΠΕΖ ΑΝΟΙΧΤΟ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΡΜΟ ΓΚΡΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΓΟΥ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ(2): ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΒΕΡΙΚΟΚΙ, ΣΟΜΟΝ, ΚΟΡΑΛΛΙ, ΘΕΡΜΟ ΒΙΟΛΕ, ΘΕΡΜΟ ΠΡΑΣΙΝΟ, ΜΠΡΟΝΖΕ, ΧΑΛΚΟΥ, ΧΡΥΣΟ ΣΧΗΜΑ ΜΑΤΙΩΝ(3): ΚΑΜΗΛΟ, ΜΕΛΙ, ΜΕΤΡΙΟ ΧΡΥΣΟΚΑΦΕ, ΜΠΡΟΝΖΕ ΒΕΡΙΚΟΚΙ, ΡΟΔΑΚΙΝΙ ΣΚΟΥΡΟ, ΚΟΚΚΙΝΟΚΑΦΕ, ΓΚΡΙΖΟΚΑΦΕ, ΘΕΡΜΟ ΓΚΡΙ, ΘΕΡΜΟ ΠΡΑΣΙΝΟ, ΒΙΟΛΕ. EYELINER: ΚΑΦΕ, ΓΚΡΙ, ΜΠΛΕ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΣΚΑΡΑ: ΜΑΥΡΗ - ΚΑΦΕ, ΚΑΦΕ, ΜΠΛΕ ΦΡΥΔΙΑ: ΚΑΛΟΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΣΕ ΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ Η’ ΕΛΑΦΡΑ ΣΚΟΥΡΟΤΕΡΟ.
30
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΡΜΟΝΙΕΣ
ΞΑΝΘΙΑ ΨΥΧΡΟΥ ΤΥΠΟΥ, ΜΕ ΜΠΕΖ - ΡΟΖΕ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΚΑΙ ΓΚΡΙ - ΜΠΛΕ ΜΑΤΙΑ. MAKE - UP: ΜΠΕΖ - ΡΟΖ ΙΔΙΟΥ ΤΟΝΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΠΟΥΔΡΑ: ΔΙΑΦΑΝΗ Η’ ΜΕ ΧΡΩΜΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΧΕΙΛΗ: ΡΟΖ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙ ΚΡΑΓΙΟΝ ΡΟΥΖ: ΙΔΙΑ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟΤΕΡΟ ΤΟΝΟ ΣΚΙΕΣ: ΑΠΑΛΟ ΨΥΧΡΟ ΡΟΖ ΣΑΝ HIGHLIGHTER(1), ΓΑΛΑΖΙΟ (2) ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ, ΜΠΛΕ - ΜΩΒ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ (3) , ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ EYELINER: ΜΠΛΕ - ΜΩΒ ΜΟΛΥΒΙ: ΓΚΡΙ - ΜΠΛΕ, KOHL ΜΑΣΚΑΡΑ: ΜΠΛΕ ΦΡΥΔΙΑ: ΚΑΛΟΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΟ ΧΡΩΜΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ
31
ΞΑΝΘΙΑ ΘΕΡΜΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΣΚΟΥΡΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΑΤΙΑ
MAKE - UP: ΡΟΔΑΚΙΝΙ ΙΔΙΟΥ ΤΟΝΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΠΟΥΔΡΑ: ΔΙΑΦΑΝΗ ΧΕΙΛΗ: ΒΕΡΙΚΟΚΙ ΚΡΑΓΙΟΝ ΡΟΥΖ: ΙΔΙΑ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟΤΕΡΟ ΤΟΝΟ ΣΚΙΕΣ: ΣΑΜΠΑΝΙΖΕ HIGHLIGHTERS(1), ΧΡΥΣΑΦΙ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ(2) , ΣΟΜΟΝ ΣΚΟΥΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ(3) , ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. EYELINER: ΚΑΦΕ ΣΚΟΥΡΟ ΜΑΣΚΑΡΑ: ΚΑΦΕ ΜΟΛΥΒΙ: ΚΑΦΕ KOHL ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΦΡΥΔΙΑ: ΠΕΡΙΠΟΙΗΜΕΝΑ, ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ
32
ΚΑΣΤΑΝΗ Ο ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΤΥΠΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΘΕΡΜΑ ΚΑΘΑΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΓΙ' ΑΥΤΟ ΟΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΟΛΑΚΕΥΟΥΝ ΓΕΝΙΚΑ - ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΑΙ ΣΤΑ ΡΟΥΧΑ - ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΘΕΡΜΟΙ ΛΑΜΠΕΡΟΙ, ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΟΙ ΤΟΝΟΙ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΠΤΕΣ ΑΠΑΛΕΣ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ. ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΚΟΥΡΑ, ΣΚΛΗΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΡΟΖ, ΚΟΚΚΙΝΩΝ ΚΑΙ ΓΚΡΙ ΜΕ ΣΑΦΗ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΣΚΟΥΡΟΥ ΜΠΛΕ. ΜΑΛΛΙΑ: ΣΚΟΥΡΑ ΞΑΝΘΑ, ΚΑΣΤΑΝΑ, ΚΑΣΤΑΝΟΞΑΝΘΑ. ΜΑΤΙΑ: ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΣΤΑΝΑ, ΧΡΥΣΟΚΑΣΤΑΝΑ, ΚΑΣΤΑΝΑ, ΜΠΛΕ, ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΕ ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΑΝΤΑΥΓΕΙΕΣ, ΜΕΛΙΑ. ΧΡΩΜΑ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ: ΧΡΥΣΑΦΙ ΜΠΕΖ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΠΕΖ, ΙΒΟΥΑΡ, ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΧΡΥΣΟΚΑΦΕ.
33
ΧΡΩΜΑΤΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ MAKE - UP: ΧΡΥΣΑΦΙ ΜΠΕΖ, ΠΟΡΣΕΛΑΝΗΣ, ΙΒΟΥΑΡ, ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΧΡΥΣΑΦΙ - ΜΠΡΟΝΖΕ, ΧΡΥΣΑΦΙ - ΚΑΦΕ. ΠΟΥΔΡΑ: ΔΙΑΦΑΝΗ Η’ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΤΟΥ MAKE - UP. ΚΡΑΓΙΟΝ: Ο ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΑΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ ΛΑΜΠΕΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΙΣ ΚΑΘΑΡΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΟΜΟΝ, ΚΟΡΑΛΛΙ, ΡΟΔΑΚΙΝΙ. ΑΛΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΟΥ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΖΕΙ, ΤΟ ΒΕΡΙΚΟΚΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΜΠΕΡΟ ΚΟΚΚΙΝΟ, ΤΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙ, ΤΟ ΘΕΡΜΟ ΒΙΟΛΕ. ΡΟΥΖ: ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟΤΕΡΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ.
34
ΣΚΙΕΣ ΜΑΤΙΩΝ : HIGHLIGHTERS (1) : ΣΑΜΠΑΝΙΖΕ, ΙΒΟΥΑΡ, ΘΕΡΜΟ ΡΟΖ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΑΠΑΛΟ ΧΡΥΣΟΚΙΤΡΙΝΟ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΠΕΖ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΡΜΟ ΓΚΡΙ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΒΕΡΙΚΟΚΙ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΟΜΟΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΓΟΥ. ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ (2) : ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΒΕΡΙΚΟΚΙ, ΜΕΛΙ, ΘΕΡΜΟ ΠΡΑΣΙΝΟ, AQUA, ΑΠΑΛΟ ΒΙΟΛΕ, ΧΡΥΣΟ. ΣΧΗΜΑ ΜΑΤΙΩΝ (3) : ΧΡΥΣΟΚΑΦΕ, ΜΠΡΟΝΖΕ, ΚΑΦΕ - ΓΚΡΙ, ΚΑΘΑΡΟ ΓΚΡΙ, ΘΕΡΜΟ ΠΡΑΣΙΝΟ, ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΥ ΤΟΝΟΥ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙ, ΧΑΛΚΟΥ, ΒΙΟΛΕ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΠΛΕ, ΚΑΘΑΡΟ ΓΑΛΑΖΙΟ, ΗΛΕΚΤΡΙΚ ΦΩΤΕΙΝΟ. EYELINER : ΚΑΦΕ, ΘΕΡΜΟ ΓΚΡΙ, ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΑΙ ΜΠΛΕ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΥ ΤΟΝΟΥ. ΜΑΣΚΑΡΑ : ΚΑΦΕ, ΚΑΦΕ - ΜΑΥΡΟ, ΚΑΦΕ - ΓΚΡΙ.
35
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΡΜΟΝΙΕΣ
ΚΑΣΤΑΝΗ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΑΝΟΧΡΥΣΑ ΜΑΤΙΑ. MAKE - UP : ΙΒΟΥΑΡ Η’ ΡΟΔΑΚΙΝΙ ΑΝΟΙΧΤΟ, ΣΤΟΝ ΤΟΝΟ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ. ΠΟΥΔΡΑ : ΔΙΑΦΑΝΗ Η’ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ MAKE -UP. ΧΕΙΛΗ : ΛΑΜΠΕΡΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙ ΚΡΑΓΙΟΝ. ΡΟΥΖ : ΑΝΟΙΧΤΌ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙ.
36
ΣΚΙΕΣ : ΧΡΥΣΟ – ΜΠΕΖ HIGHLIGHTER (1), ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΑΛΚΟΥ (2) ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ, ΜΩΒ – ΒΙΟΛΕ (3) ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. EYELINER : ΚΑΦΕ, ΚΑΦΕ - ΜΑΥΡΟ. ΜΟΛΥΒΙ : ΚΑΦΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. ΜΑΣΚΑΡΑ : ΚΑΦΕ. ΦΡΥΔΙΑ : ΚΑΛΟΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ.
37
ΚΑΣΤΑΝΗ ΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΑΤΙΑ
MAKE - UP : ΧΡΥΣΟ-ΚΑΦΕ, ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΟΝΟ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ. ΠΟΥΔΡΑ : ΔΙΑΦΑΝΗ Η’ ΜΕ ΧΡΩΜΑ ΟΜΟΙΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΥ MAKE-UP. ΧΕΙΛΗ : ΚΟΡΑΛΛΙ. ΡΟΥΖ : ΟΜΟΙΑ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΜΕ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ, ΑΝΟΙΚΤΟΤΕΡΟΥ ΤΟΝΟΥ. ΣΚΙΕΣ : ΣΟΜΟΝ ΣΑΝ HIGHLIGER (1), ΡΟΔΑΚΙΝΙ (2) ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ ΚΑΙ ΚΑΦΕ-ΓΚΡΙ (3), ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ.
38
Δ. ΚΟΚΚΙΝΟΜΑΛΛΑ ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΔΥΝΑΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΟΜΑΛΛΑ ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΘΕΡΜΩΝ, ΓΗΙΝΩΝ ΚΥΡΙΩΣ, ΑΠΟΧΡΩΣΕΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΩΝ ΤΟΝΩΝ. ΑΝΤΕΝΔΕΙΚΝΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΜΠΛΕ. ΤΑ ΦΟΥΞΙΑ, ΤΑ ΜΠΛΕ - ΡΟΖ, ΤΑ ΓΚΡΙ - ΑΣΗΜΙ ΕΞΑΣΘΕΝΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΚΟΤΕΙΝΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΤΥΠΟ. ΜΑΛΛΙΑ : ΚΟΚΚΙΝΑ, ΚΑΣΤΑΝΟΚΟΚΚΙΝΑ, ΧΑΛΚΙΝΑ - ΚΑΣΤΑΝΑ, ΚΟΚΚΙΝΟΞΑΝΘΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΚΑΙ ΞΑΝΘΕΣ ΑΝΤΑΥΓΕΙΕΣ. ΜΑΤΙΑ : ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΑΣΤΑΝΑ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ‘Η ΚΑΣΤΑΝΑ ΜΕ ΧΡΥΣΕΣ Η’ ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΚΗΛΙΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΕ ΧΡΥΣΑΦΙΕΣ. ΧΡΩΜΑ: ΚΙΤΡΙΝΟ ΜΠΕΖ, ΙΒΟΥΑΡ, ΧΡΥΣΟ ΜΠΕΖ, ΡΟΔΑΚΙΝΙ ΑΝΟΙΧΤΟ - ΣΚΟΥΡΟ, ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ : ΧΡΥΣΟΚΑΦΕ, ΜΠΕΖ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΙΤΡΙΝΟ. ΣΠΑΝΙΑ ΕΧΕΙ ΚΟΚΚΙΝΑ ΜΑΓΟΥΛΑ.
39
ΧΡΩΜΑΤΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ MAKE – UP : ΙΒΟΥΑΡ, ΜΠΕΖ, ΑΝΟΙΧΤΟ - ΣΚΟΥΡΟ ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΡΟΔΑΚΙΝΙ ΜΠΡΟΝΖΕ, ΧΡΥΣΟ ΜΠΕΖ, ΧΡΥΣΟΚΑΦΕ. ΠΟΥΔΡΑ : ΔΙΑΦΑΝΗ Η’ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΤΟΥ MAKE - UP. ΚΡΑΓΙΟΝ : ΣΚΟΥΡΟ ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΚΑΦΕΤΙΖΟΝ ΜΕΛΙ, ΣΚΟΥΡΟ ΣΩΜΟΝ, ΚΕΡΑΜΙΔΙ, ΚΟΚΚΙΝΟ, ΚΑΦΕ - ΚΕΡΑΜΙΔΙ, ΣΚΟΥΡΟ ΚΕΡΑΜΙΔΙ,ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ - ΚΟΚΚΙΝΟ, ΚΟΡΑΛΛΙ, ΒΕΡΙΚΟΚΙ, ΚΑΦΕ ΧΡΥΣΟΚΑΦΕ. ΡΟΥΖ : ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟΤΕΡΟΥΣ ΟΜΩΣ ΤΟΝΟΥΣ. ΤΑ ΡΟΖ ΚΑΙ ΤΑ ΦΟΥΞΙΑ ΚΡΑΓΙΟΝ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΝΤΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
40
ΣΚΙΕΣ ΜΑΤΙΩΝ: ΤΑ ΓΗΙΝΑ ΚΥΡΙΩΣ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΟΛΑΚΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟ ΤΥΠΟ ΤΗΣ ΚΟΚΚΙΝΟΜΑΛΛΑΣ. HIGHLIGHTERS (1) : ΣΑΜΠΑΝΙΖΕ, ΜΠΕΖ ΘΕΡΜΟ, ΘΕΡΜΟ ΡΟΖ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΧΡΥΣΑΦΙ ΚΙΤΡΙΝΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΓΟΥ, ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ (2) ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΜΟΥΣΤΑΡΔΙ, ΚΟΛΟΚΥΘΙ, ΣΟΜΟΝ, AQUA, ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΡΜΟ ΠΡΑΣΙΝΟ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΒΙΟΛΕ, ΧΡΥΣΟ, ΜΠΡΟΝΖΕ. ΣΧΗΜΑ ΜΑΤΙΩΝ (3) : ΚΑΦΕ, ΧΡΥΣΟΚΑΦΕ, ΣΚΟΥΡΟ ΜΠΡΟΝΖΕ, ΒΑΘΥ ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΣΚΟΥΡΟ ΣΟΚΟΛΑ, ΚΟΚΚΙΝΟΚΑΦΕ, ΚΑΦΕ - ΣΩΜΟΝ, ΛΑΔΙ, ΚΥΠΑΡΙΣΣΙ, ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΗΣ ΕΛΙΑΣ, ΣΚΟΥΡΟ ΒΙΟΛΕ. EYELINER : ΚΑΦΕ, ΧΡΥΣΟΚΑΦΕ, ΣΟΚΟΛΑ, ΚΟΚΚΙΝΟΚΑΦΕ, ΚΥΠΑΡΙΣΣΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ. ΜΑΣΚΑΡΑ : ΚΑΦΕ - ΜΑΥΡΟ, ΚΑΦΕ, ΜΠΛΕ.
41
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΡΜΟΝΙΕΣ
ΚΟΚΚΙΝΟΜΑΛΛΑ ΜΕ ΡΟΔΑΚΙΝΙ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΑΤΙΑ MAKE - UP : ΡΟΔΑΚΙΝΙ ΙΔΙΟΥ ΤΟΝΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ. ΠΟΥΔΡΑ : ΔΙΑΦΑΝΗ Η’ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΤΟΥ MAKE -UP. ΚΡΑΓΙΟΝ : ΚΟΚΚΙΝΟ - ΚΕΡΑΜΙΔΙ. ΡΟΥΖ : ΙΔΙΑΣ ΑΠΟΧΡΩΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ, ΑΝΟΙΧΤΟΤΕΡΟΥ ΟΜΩΣ ΤΟΝΟΥ.
42
ΣΚΙΕΣ : ΧΡΥΣΟ ΤΟΥ ΚΕΧΡΙΜΠΑΡΙΟΥ HIGHLIGHTER (1), ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΟΥ ΧΑΛΚΟΥ (2) ΣΤΟΝ ΕΣΩ ΚΑΝΘΟ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ, ΛΑΔΟΠΡΑΣΙΝΟ (3) ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΑΝΘΟ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. EYELINER : ΚΑΦΕ ΣΚΟΥΡΟ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. ΜΟΛΥΒΙ : ΚΑΦΕ-ΛΑΔΙ KOHL ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. ΜΑΣΚΑΡΑ : ΚΑΦΕ. ΦΡΥΔΙΑ : ΚΑΛΟΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ.
43
ΚΟΚΚΙΝΟΜΑΛΛΑ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΟΝΟ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΣΤΑΝΑ ΜΑΤΙΑ.
MAKE - UP : ΙΒΟΥΑΡ Η’ ΜΠΕΖ. ΠΟΥΔΡΑ : ΔΙΑΦΑΝΗ Η’ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΗ, ΙΔΙΑΣ ΑΠΟΧΡΩΣΗΣ ΜΕ ΤΟ MAKE -UP. ΚΡΑΓΙΟΝ : ΒΕΡΙΚΟΚΙ. ΡΟΥΖ : ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΤΟΝΟΥ ΒΕΡΙΚΟΚΙ. ΣΚΙΕΣ : ΣΟΜΟΝ ΣΑΝ HIGHLIGHTER (1), ΡΟΔΑΚΙΝΙ (2) ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ ΚΑΙ ΘΕΡΜΟ ΚΑΦΕ (3) ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ.
44
EYELINER : ΚΑΦΕ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ Η’ ΚΑΦΕ ΜΑΥΡΟ.
ΜΟΛΥΒΙ : ΚΑΦΕ ΜΟΛΥΒΙ KOHL ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. ΜΑΣΚΑΡΑ: ΚΑΦΕ. ΦΡΥΔΙΑ : ΚΑΛΟΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.