Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεἌννα Λόντος Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Teaching Science in Science Museums and Science Centers Towards a New Pedagogy – Greece Διδάσκουσα: Αναπλ. Καθ. Αικατερίνη Γ. Πλακίτση
2
Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς.
3
4-6 Υears of Age Light Phenomena (Rainbow)
4
Expected Outcomes The children will have a basic understanding of rainbows
5
Basic Outcomes: Objectives The child will be enabled to: - Explain at a basic level how a rainbow is created - Recall the name of the seven colours of the rainbow, in the correct order. - Recall one folklore story about rainbows.
6
Basic Topics: Methodologies Direct teaching with whole class. Small groups. Paired work.
7
Activities Introduction: Working with Bubbles. In small groups, the children will blow bubbles and observe the colours of the rainbow. (DL) Mirror Activity: In pairs, the children will find the colours of the rainbow simply using a mirror. (DL) Learning of the Rainbow Rhyme: Richard Of York Gave Battle In Vane (DT).
8
Activities cont. Watch a video to explain how the rainbow is created. Prepared questions will be asked to enable a discussion in the WC setting. (Stimulus/Constructism) Role Play, in small groups, to assess the children’s understanding of the concept. Closure. Short storytelling of folklore tale about rainbows. Prepared questions to assess comprehension of the story. Extended activity: Visual Arts. Create a rainbow.
9
Teaching Materials -Bubbles -Mirrors -Rhyme: Richard Of York Gave Battle in Vane -Youtube video: http://www.youtube.com/watch?v=mGY9jV11FuU http://www.youtube.com/watch?v=mGY9jV11FuU http://www.youtube.com/watch?v=TCbiE-hg5So -Folklore story: http://www.watchtower.org/g/my/article_11.htm http://www.watchtower.org/g/my/article_11.htm -Art Materials.
10
Teacher Competencies Organization skills. Ensure that the children are actively listening. Ensure that the materials are prepared before the activities and that they are appropriate for the age group.
11
Τέλος Ενότητας
12
Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.
13
ΣΗΜΕΙΏΜΑΤΑ
14
Σημείωμα Ιστορικού Εκδόσεων Έργου Το παρόν έργο αποτελεί την έκδοση 1.0. Έχουν προηγηθεί οι κάτωθι εκδόσεις: Έκδοση 1.0 διαθέσιμη εδώ. http://ecourse.uoi.gr/course/view.php?id=1203. http://ecourse.uoi.gr/course/view.php?id=1203
15
Σημείωμα Αναφοράς Copyright Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Διδάσκουσα: Αναπλ. Καθ. Αικατερίνη Γ. Πλακίτση. «Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών. Teaching Science in Science Museums and Science Centers Towards a New Pedagogy - Greece». Έκδοση: 1.0. Ιωάννινα 2014. Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: http://ecourse.uoi.gr/course/view.php?id=1203. http://ecourse.uoi.gr/course/view.php?id=1203
16
Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή, Διεθνής Έκδοση 4.0 [1] ή μεταγενέστερη. [1] https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/.https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.