ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ (TV) Δεν έχει αναγνωριστεί επίσημα ο εφευρέτης της

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΧΟΣ.
Advertisements

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16 Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα
Συμπίεση και Μετάδοση Πολυμέσων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
1 Τεχνολογία Επικοινωνιών Κεφ.17 Συσκευές Ήχου & εικόνας σελίδες 394 – 398 (μέχρι κεραία))
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Αίθουσα Τηλεκπαίδευσης
Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16)
1 Τεχνολογία Επικοινωνιών Κεφ.17 Συσκευές Ήχου & εικόνας σελίδες 392 – 394 (μέχρι Διατάξεις με σύζευξη φορτίου (CCDs) )
Τεχνολογία Επικοινωνιών Κεφ.17
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Ο ΟΘΟΝΕΣ Η οθόνη  (monitor ) του υπολογιστή, περιλαμβάνει ένα καθοδικό σωλήνα, όπως η τηλεόραση, και κατάλληλα κυκλώματα σάρωσης. Μπορεί να είναι έγχρωμη.
Αναλογικό και Ψηφιακό Βίντεο, Υποδειγματοληψία χρώματος
Εξοπλισμός Ήχου & Εικόνας (Κεφάλαιο 17)
6/15/2015HY220: Ιάκωβος Μαυροειδής1 HY220 Static Random Access Memory.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
6/26/2015HY220: Ιάκωβος Μαυροειδής1 HY220 Asynchronous Circuits.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Html Ενσωμάτωση πολυμεσικών στοιχείων
Κεφάλαιο 8 – Δίκτυα Υπολογιστών. Πλεονεκτήματα δικτύων υπολογιστών 1.Επικοινωνία 2.Διαμοιρασμός εξοπλισμού 3.Υψηλή αξιοπιστία 4.Ευκολία επέκτασης 5.Εξοικονόμηση.
Κεφάλαιο 9 – Διαδίκτυο. Internet 1.Δημιουργήστε ένα infographic ( με τους σταθμούς εξέλιξης του internet. 2.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ TRANSFORMERS Reference : ΤΕΙ Κρήτης - Ηλεκτρικές Μηχανές Συλλιγνάκης.
Install WINDOWS 7 Κουτσικαρέλης Κων / νος Κουφοκώστας Γεώργιος Κάτσας Παναγιώτης Κουνάνος Ευάγγελος Μ π ουσάη Ελισόν Τάξη Β΄ Τομέας Πληροφορικής 2014 –’15.
Τελική εργασία του μαθήματος “Σχεδιασμός Δημιουργικού & Διαφημιστικών Μηνυμάτων” Ιανουάριος 2054 Ομάδα Χ Ονοματεπώνυμο 1 Ονοματεπώνυμο 2 Ονοματεπώνυμο.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #5: Key result indicators (KRIs), Performance Indicators (PIs), Key Performance Indicators (KPIs)
Προσομοίωση Δικτύων 3η Άσκηση Δημιουργία, διαμόρφωση μελέτη σύνθετων τοπολογιών.
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
ΒΛΑΧΟΘΑΝΑΣΗ ΒΑΣΩ ΓΚΙΤΕΡΣΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΤΣΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας. ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ.
Εικόνα - Ήχος - Βίντεο: Που, Πως, Τι & Γιατί... ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΕΙΔΗ - ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ - ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠ/ΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΗΧΟΣ ΒΙΝΤΕΟ.
1 Πληροφορική Ι Ενότητα 2 : Ψηφιακή Αναπαράσταση Δεδομένων Δρ. Γκόγκος Χρήστος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Πληροφορική Υγείας Ενότητα 1 : Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών (Μέρος Α) Ευγενία Τόκη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Intermodulation distortion - IMD “Αρμονική παραμόρφωση δεν είναι το χειρότερο είδος Παραμόρφωσης που μπορούμε να έχουμε σε συστήματα ήχου...” Ηχητικά Συστήματα.
OFDM system characteristics. Effect of wireless channel Intersymbol interference in single carrier systems due to multipath propagation with channel delay.
ΕΡΓΑΣΙΑ:ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ: ΓΑΤΣΙΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΚΩΣΤΑΣ.
Τεχνολογία Διοίκησης Επιχειρησιακών Διαδικασιών Τεχνολογία Διοίκησης Επιχειρησιακών Διαδικασιών Δημοσιεύσεις Καθηγήτρια: Αφροδίτη Τσαλγατίδου
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
Διασύνδεση LAN Γιατί όχι μόνο ένα μεγάλο LAN
Ενότητα 2 : Ψηφιακή Αναπαράσταση Δεδομένων Δρ. Γκόγκος Χρήστος
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας
Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων Εργαστήριο Ρομποτικής
Αναλογική και Ψηφιακή Τηλεόραση
Ψηφιακeς ιδEες και αξIες
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Το χάρτινο θέατρο εμφανίζεται στη Ευρώπη στα τέλη του 18ου αιώνα
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ K06 Σήματα και Γραμμικά Συστήματα Οκτώβρης 2005
Μία πρακτική εισαγωγή στην χρήση του R
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ: ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΒΟΥΛΑ :ΘΥΡΕΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
Εκπαιδευτική ρομποτική
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Απαιτήσεις Δικτύου για Ηχητικά και Video Σήματα
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΩΝ 2018
GLY 326 Structural Geology
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Find: ρc [in] from load γT=110 [lb/ft3] γT=100 [lb/ft3]
Find: ρc [in] from load (4 layers)
CPSC-608 Database Systems
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ (TV) Δεν έχει αναγνωριστεί επίσημα ο εφευρέτης της 1929, o Vladimir Zworykin πραγματοποίησε τηλεοπτική μετάδοση 1939 πρώτες τηλεοπτικές εκπομπές στις ΗΠΑ 1953, έγχρωμες εκπομπές 1965, δορυφορική μετάδοση εκπομπής ανάμεσα σε Ευρώπη και ΗΠΑ. Παρουσιάζει πολλές ομοιότητες με τη ραδιοφωνική μετάδοση VHF, UHF Το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών καθορίζει τη συχνότητα ενός σταθμού

video

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Τηλεοπτική Μετάδοση Λήψη Συσκευές Λήψεως Εικόνων (κάμερες) Μικρόφωνα Δωμάτιο Ελέγχου Εκπομπές εξ αποστάσεως Κεραία Δίαυλοι (κανάλια) μεταδόσεως Λήψη Σωλήνας καθοδικών

Συσκευή Λήψεως Εικόνων (Κάμερα) Τηλεοπτική Μετάδοση Ηλεκτρικό σήμα εικόνας φως Ηλεκτρικό σήμα εικόνας Συσκευή Λήψεως Εικόνων (Κάμερα) Δωμάτιο Ελέγχου Ενισχυτής Ηλεκτρικό σήμα ήχου Ηλεκτρικό σήμα εικόνας Ηλεκτρικό σήμα ήχου Ηλεκτρικό σήμα ήχου φέρον σήμα ήχου (FM) Πομπός φέρον σήμα εικόνας(AM) ήχος Μικρόφωνο Διαμορφωμένο Ηλεκτρικό σήμα Εικόνας & ήχου Ενισχυτής Διαμορφωμένο Ηλεκτρικό σήμα Εικόνας & ήχου Κεραία Ηλεκτρομαγνητικά κύματα

Συσκευές Λήψεως Εικόνων (κάμερες – camcorders) Ασπρόμαυρη κάμερα 525 σαρώσεις 30 φορές/sec

Συσκευές Λήψεως Εικόνων (κάμερες – camcorders) Ασπρόμαυρη κάμερα 525 σαρώσεις 30 φορές/sec

Συσκευές Λήψεως Εικόνων (κάμερες – camcorders) Διατάξεις με σύζευξη φορτίου (CCDs)

Συσκευές Λήψεως Εικόνων (κάμερες – camcorders) Διατάξεις με σύζευξη φορτίου (CCDs)

Συσκευές Λήψεως Εικόνων (κάμερες – camcorders) - Έγχρωμη κάμερα

Συσκευές Λήψεως Εικόνων (κάμερες – camcorders) - Έγχρωμη κάμερα Το σήμα της έγχρωμης εικόνας περιέχει πληροφορία για το χρώμα, τη φωτεινότητα καθώς και παλμούς συγχρονισμού.

Εγγραφή εικόνας Αναλογικές μορφές Ψηφιακές μορφές VHS MiniDV Super VHS 8 mm Hi-8 Ψηφιακές μορφές MiniDV Digital8 DVD Flash disk Hard disk

Μικρόφωνα Μικρόφωνο πυκνωτή ηλεκτρίτη, πολύ μικρό

Δωμάτιο Ελέγχου Μεταγωγέας εικόνων Γεννήτρια χαρακτήρων =>τίτλους Οθόνες Παρακολουθήσεως Συναρμογέας εικόνων (μοντάζ)

Εκπομπές εξ αποστάσεως

Εκπομπές εξ αποστάσεως

Συσκευή Λήψεως Εικόνων (Κάμερα) Τηλεοπτική Μετάδοση Ηλεκτρικό σήμα εικόνας φως Ηλεκτρικό σήμα εικόνας Συσκευή Λήψεως Εικόνων (Κάμερα) Δωμάτιο Ελέγχου Ενισχυτής Ηλεκτρικό σήμα ήχου Ηλεκτρικό σήμα εικόνας Ηλεκτρικό σήμα ήχου Ηλεκτρικό σήμα ήχου φέρον σήμα ήχου (FM) Πομπός φέρον σήμα εικόνας(AM) ήχος Μικρόφωνο Διαμορφωμένο Ηλεκτρικό σήμα Εικόνας & ήχου Ενισχυτής Διαμορφωμένο Ηλεκτρικό σήμα Εικόνας & ήχου Κεραία Ηλεκτρομαγνητικά κύματα

Φάσμα τηλεοπτικού σήματος Κάμερα Δωμάτιο ελέγχου  Ενισχυτής  Πομπός (διαμόρφωση)  Ενισχυτής  Κεραία (οπτική επαφή 120χιλ) Εικόνα: Διαμόρφωση Πλάτους Ηχός: Διαμόρφωση Συχνότητας Συνδυασμένο σήμα

Δίαυλοι (κανάλια) μεταδόσεως Ηλεκτρομαγνητικά κύματα τηλεόρασης VHF, UHF Καλωδιακή Τηλεόραση Λιγότερος ηλεκτρονικό θόρυβος Ομοαξανονικό καλώδιο

Τηλεοπτική Λήψη Τηλεόραση Ηλεκτρικό σήμα Ηλεκτρικό σήμα Επιλογέας Συχνότητας Ηλεκτρομαγνητικά κύματα Κεραία Ενισχυτής Διαμορφωμένο Ηλεκτρικό σήμα Εικόνας & ήχου Μείκτης Ηλεκτρικό σήμα ήχου Φωρατής Ήχου Ηχείο Ενισχυτής Αποκωδικοποιητής Φωρατής εικόνας Ηλεκτρικό σήμα εικόνας (χρώμα, φωτεινότητα) Ηλεκτρικό σήμα Μπλε Κόκκινο Πράσινο Τηλεόραση Καθοδικός Σωλήνας

Ήχος George Lucas, "Star Wars« Μονοφωνικός (1 κανάλι) Στερεοφωνικός (2 κανάλια, αριστερό, δεξί) Dolby Surround – (2 + 2 +1Κανάλια, αριστερό, δεξί, κεντρικό και περιφερειακό, κανάλι μπάσων.) Dolby Digital 5.1 (6 κανάλια, αριστερό, δεξί, κεντρικό, περιφερειακό δξί, περιφερειακό αριστερό, και κανάλι μπάσων.) THX (Tomlison Holman eXperiment) George Lucas, "Star Wars« Σειρά αυστηρών κριτηρίων που πρέπει να πληροί μια κινηματογραφική αίθουσα . Τα κριτήρια αυτά αφορούν τόσο την υποδομή για την αναπαραγωγή του ήχου, όσο την ίδια την κατασκευή της αίθουσας.

Σωλήνας Καθοδικών Ακτίνων

Σωλήνας Καθοδικών Ακτίνων 1 εικονοστοιχείο (pixel) αποτελείται από μια ομάδα κόκκινου, μπλε και πράσινου φωσφόρου.

Συσκευές Λήψεως Εικόνων (κάμερες – camcorders) Ασπρόμαυρη κάμερα 525 σαρώσεις 30 φορές/sec

Συστήματα Μετάδοσης NTSC (National Television Systems Committee) – ΗΠΑ PAL (Phase Alternating Line) – Αγγλία SECAM – Γαλλία

Νέες τεχνολογίες Οθόνη Υγρών Κρυστάλλων (LCD), LED LCD και Πλάσμα Ψηφιακή Τηλεόραση (HDTV - high-definition TV) Πρότυπο MPEG -2, MPEG -4 Καλύτερη ανάλυση εικόνας, μεγαλύτερο μέγεθος 16:9 αντί για 4:3 Αμφίδρομη Επικοινωνία – Διαλογική Τηλεόραση

Η πραγματική ψηφιακή τηλεόραση Ψηφιακές Κάμερες με μεγαλύτερη ανάλυση από τις αναλογικές Ψηφιακή Μετάδοση Ψηφιακές τηλεοράσεις με μεγάλη ανάλυση

Το κύριο πρόβλημα της αναλογικής τηλεόρασης είναι ανάλυση Ανάλυση (resolution) είναι ο αριθμός των εικονοστοιχείων (pixels). Στην αναλογική έχουμε 525 σαρώσεις, 30 φορές το δευτερόλεπτο (σε ένα τριακοστό του δευτερολέπτου). Στην πραγματικότητα έχουμε σάρωση των μισών γραμμών σε μισό χρόνο, δηλαδή σε ένα εξηκοστό του δευτερολέπτου και των άλλων μισών στο επόμενο εξηκοστό του δευτερολέπτου. Αυτή η σάρωση ονομάζεται πεπλεγμένη ( interlacing).

Ανάλυση αναλογικής τηλεόρασης Η ανάλυση της αναλογικής τηλεόρασης είναι περίπου 512x400 pixels.

LCD τηλεόραση Υγροί κρύσταλλοι για να ρυθμίσουν το φως που περνά σε αντίθεση με την ένταση των δεσμών ηλεκτρόνιων το καθοδικού σωλήνα. Το φως παράγεται είτε από λαμπτήρες φθορισμού πάνω, αριστερά, δεξιά και μερικές φορές πίσω είτε με αντανάκλαση φωτός από πηγές εκτός τηλεόρασης. Το χρώμα παράγεται με φίλτρα που υπάρχουν, για το μπλε χρώμα, το κόκκινο και το πράσινο (RGB). 3 subpixels = 1 pixel LASMA Πώς λειτουργούν; Οι τηλεοράσεις PLASMA αποτελούνται από μικροσκοπικές λάμπες φθορισμού. Κάθε pixel της τηλεόρασης αποτελείται από τρεις τέτοιες μικροσκοπικές «λάμπες» οι οποίες μπορούν να παράγουν ένα από τα τρία χρώματα, κόκκινο, πράσινο ή μπλε. Έτσι συντίθεται η εικόνα, περίπου όπως συμβαίνει σε γιγαντοοθόνες που βρίσκονται σε μεγάλες συναυλίες.   Πού υπερτερούν; Απόδοση του μαύρου: Από τη στιγμή που κάθε pixel της τηλεόρασης είναι «αυτόφωτο» οι PLASMAτηλεοράσεις μπορούν να αποδώσουν «πραγματικό» μαύρο χρώμα. Απλά, όταν προβάλλεται μια σκούρα εικόνα, όπου δεν υπάρχει χρώμα τα pixels της τηλεόρασης παραμένουν «σβηστά». Χρόνος απόκρισης: Η εικόνα που προβάλει μια PLASMA τηλεόραση είναι σαν ένα «φωτεινό ψηφιδωτό». Καθώς οι εικόνες εναλλάσσονται τα pixels της τηλεόρασης ανάβουν και σβήνουν ταχύτατα. Έτσι η εναλλαγή των εικόνων γίνεται σχεδόν με ταχύτητα φωτός προσφέροντας εξαιρετικά χαμηλούς χρόνους απόκρισης. Που υστερούν; Φωτεινότητα: Παρόλο που πρακτικά αποτελούνται από εκατομμύρια μικροσκοπικές «λάμπες» οι τηλεοράσεις PLASMA δεν φημίζονται για την φωτεινότητά τους για αυτό αποδίδουν καλύτερα σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Κατάλληλες για… …σινεφίλ, καθώς προσφέρουν το βαθύτερο μαύρο, ενώ η μηδενική τους απόκριση τις κάνει κατάλληλες για όσους βλέπουν αθλητικά γεγονότα ή ασχολούνται με gaming. LCD Εδώ η οθόνη αποτελείται από ένα φάσμα υγρών κρυστάλλων που «φιλτράρει» επιλεκτικά το φως το οποίο προέρχεται από λάμπες φθορισμού που υπάρχουν πίσω από το συγκεκριμένο στρώμα υγρών κρυστάλλων. Το κάθε pixel αποτελείται από τρία «υπο-pixels» τα οποία ανάλογα με την εικόνα επιτρέπουν να περάσει το κόκκινο, το πράσινο ή το μπλε χρώμα συνθέτοντας την εικόνα. Το καλύτερο παράδειγμα για να καταλάβετε το πώς λειτουργούν είναι η τέχνη του… βιτρό. Έχουμε μία πηγή φωτός (ήλιος) η οποία φωτίζει τα διαφορετικού χρώματος τζάμια (pixels) τα οποία στο σύνολό τους δημιουργούν μια εικόνα. Ποικιλία μεγεθών: Χάρη στο χαμηλό τους κόστος, οι LCD τηλεοράσεις υπάρχουν σε πολλά μεγέθη καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα επιλογών. Φωτεινότητα: Έχοντας μια λάμπα φθορισμού η οποία «φωτίζει» συνεχώς από πίσω την οθόνη οι LCDτηλεοράσεις έχουν μεγαλύτερη φωτεινότητα από τις PLASMA Χαμηλή κατανάλωση: Οι LCD τηλεοράσεις έχουν χαμηλή κατανάλωση καθώς το μοναδικό «ενεργοβόρο» χαρακτηριστικό τους είναι η λάμπα φθωρισμού Πού υστερούν; Απόδοση μαύρου: Δυστυχώς, ακόμα και όταν οι υγροί κρύσταλλοι παραμένουν «κλειστοί» υπάρχει ένα συνεχές ανεπαίσθητο φως το οποίο προέρχεται από τη λάμπα φθωρισμού που είναι δύσκολο να «αποκλειστεί» ευτελώς. Με αυτό τον τρόπο είναι δύσκολο να επιτευχθεί πραγματικό μαύρο χρώμα. Είναι σαν να έχουμε μια μαύρη κόλα χαρτιού πίσω από την οποία τοποθετήσουμε μία λάμπα. …όλες τις χρήσεις! Είναι ιδανικές για να καλύψουν ένα μεγάλο φάσμα αναγκών LED Πρέπει να γίνει σαφές πως οι LEDτηλεοράσεις έχουν ακριβώς την ίδια φιλοσοφία με τις LCD για αυτό και ο πιο σωστός χαρακτηρισμός τους είναι LED-LCD TV. Εκεί που διαφέρουν είναι στη λάμπα φωτισμού, που αντί για μία «συμβατική» φθορισμού είναι τεχνολογίας LED. Λεπτό προφίλ: Οι LED τηλεοράσεις είναι εξαιρετικά λεπτές. Μάλιστα έχουν ήδη ανακοινωθεί τηλεοράσεις πάχους 4 χιλιοστών Φωτεινότητα / Κατανάλωση: Η LED τεχνολογία προσφέρει μεγαλύτερη φωτεινότητα από τις συμβατικές LCD χρησιμοποιώντας μάλιστα και λιγότερη ενέργεια. Απόδοση χρωμάτων: Οι LED τηλεοράσεις έχουν εξαιρετική ζωντάνια και απόδοση χρωμάτων κατακτώντας και εδώ την πρωτιά Κόστος: Οι LED τηλεοράσεις είναι οι πιο ακριβές από όλες τις τεχνολογίες Απόδοση μαύρου: Παρόλο που η απόδοση του μαύρου χρώματος στις LEDτηλεοράσεις είναι σημαντικά καλύτερη από της LCD, δεν επιτυγχάνεται «πραγματικό μαύρο». …όσους θέλουν να έχουν την καλύτερη ποιότητα εικόνας σε ταινίες, games και HD περιεχόμενο.

Περισσότερα στα Αγγλικά On its digital channel, each broadcaster sends a 19.39-megabit-per-second (Mbps) stream of digital data. Broadcasters have the ability to use this stream in several different ways. For example: A broadcaster can send a single program at 19.39 Mbps. A broadcaster can divide the channel into several different streams (perhaps four streams of 4.85 Mbps each). These streams are called sub-channels. For example, if the digital TV channel is channel 53, then 53.1, 53.2 and 53.3 could be three sub-channels on that channel. Each sub-channel can carry a different program.

Broadcasters can choose between three formats: 480i - The picture is 704x480 pixels, sent at 60 interlaced frames per second (30 complete frames per second). 480p - The picture is 704x480 pixels, sent at 60 complete frames per second. 720p - The picture is 1280x720 pixels, sent at 60 complete frames per second. 1080i - The picture is 1920x1080 pixels, sent at 60 interlaced frames per second (30 complete frames per second). 1080p - The picture is 1920x1080 pixels, sent at 60 complete frames per second. (The "p" and "i" designations stand for "progressive" and "interlaced." In a progressive format, the full picture updates every sixtieth of a second. In an interlaced format, half of the picture updates every sixtieth of a second.) The 480p and 480i formats are called the SD (standard definition) formats, and 480i is roughly equivalent to a normal analog TV picture. When analog TV shows are upconverted and broadcast on digital TV stations, they are broadcast in 480p or 480i. The 720p, 1080i and 1080p formats are HD (high definition) formats. When you hear about "HDTV," this is what is being discussed -- a digital signal in the 720p, 1080i or 1080p format.

Aspect Ratio The HD format for digital TV has a 16:9 aspect ratio, as shown below: The type of signal, format and aspect ratio have all changed in the process of converting from analog TV to digital TV in the United States.                                                                                                                                                                                                                                                 

Digital Compression The idea of sending multiple programs within the 19.39-Mbps stream is unique to digital TV and is made possible by the digital compression system being used. To compress the image for transmission, broadcasters use MPEG-2 compression, and MPEG-2 allows you to pick both the screen size and bit rate when encoding the show. A broadcaster can choose a variety of bit rates within any of the three resolutions. You see MPEG-2 all the time on the Web, on Web sites that offer streaming video. For example, if you go to iFilm.com, you will find that you can view streaming video at 56 kilobits-per-second (Kbps), 200 Kbps or 500 Kbps. MPEG-2 allows a technician to pick any bit rate and resolution when encoding a file.

MPEG2 vs MPEG4 Summary: 1. MPEG2 is the encoding method for DVDs, while MPEG4 is the encoding method of choice for portable devices and online use. 2. MPEG2 encoded video files are much bigger compared to MPEG4. 3. MPEG2 requires a lot more bandwidth for streaming compared to MPEG4. 4. MPEG2 produces the best video quality compared to MPEG4. 5. MPEG2′s compression is much simpler compared to MPEG4.

Composite video Composite video is the format of an analog television (picture only) signal before it is combined with a sound signal and modulated onto an RF carrier. In contrast to component video (YPbPr) it contains all required video information, including colors in a single line-level signal. Like component video, composite-video cables do not carry audio and are often paired with audio cables.

Component video Component video is a video signal that has been split into two or more components. In popular use, it refers to a type of analog video information that is transmitted or stored as three separate signals. Component video can be contrasted with composite video (NTSC, PAL or SECAM) in which all the video information is combined into a single line-level signal. Like composite, component-video cables do not carry audio and are often paired with audio cables. The various RGB (red, green, blue) analog component video standards (e.g., RGBS, RGBHV, RG&SB) use no compression and impose no real limit on color depth or resolution, but require large bandwidth to carry the signal and contain much redundant data since each channel typically includes the same black and white image. Most modern computers offer this signal via the VGA port. Many televisions, especially in Europe, utilize RGB via the SCART connector. All arcade games, excepting early vector and black and white games, use RGB monitors.

SCART Designed to carry analog standard-definition content, SCART is becoming obsolete with the introduction of new digital standards such as HDMI, which can carry high-definition content and multichannel audio. Yet HDMI does build on some concepts originally developed for SCART; for example, HDMI-CEC is derived from SCART's AV.link.

S-Video Separate Video,[1] more commonly known as S-Video and Y/C, and still often referred to by JVC, who introduced the DIN-connector pictured, as both an S-VHS connector [2] and as Super Video [3] is an analog video transmission scheme, in which video information is encoded on two channels: luma (luminance, intensity) and chroma (color). This is in contrast with lower-quality composite video, in which video information is encoded on one channel, and higher-quality component video, in which video information is encoded on three channels. S-Video carries standard definition video (typically at 480i or 576i resolution), but does not carry audio on the same cable.

Digital Visual Interface (DVI) The Digital Visual Interface (DVI) is a video interface standard covering the transmission of video between a source device (such as a personal computer) and a display device. The DVI standard has achieved widespread acceptance in the PC industry, both in desktop/laptop PCs and monitors. Most contemporary retail desktop PCs and LCD monitors feature a DVI interface, and many other devices (such as projectors and consumer televisions) support DVI indirectly through HDMI, another video interface standard. .

HDMI (High-Definition Multimedia Interface) HDMI (High-Definition Multimedia Interface) is a compact audio/video interface for transmitting uncompressed digital data.[1] It is a digital alternative to consumer analog standards, such as radio frequency (RF) coaxial cable, composite video, S-Video, SCART, component video, D-Terminal, or VGA. HDMI connects digital audio/video sources (such as set-top boxes, upconvert DVD players, HD DVD players, Blu-ray Disc players, AVCHD camcorders, personal computers (PCs), video game consoles such as the PlayStation 3 and Xbox 360, and AV receivers) to compatible digital audio devices, computer monitors, video projectors and digital televisions.[1]