ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τέλος Ενότητας.
Advertisements

Η ανοσοαποτύπωση ως επιβεβαιωτική μέθοδος
Ενότητα 7 : Ισορροπία αγοράς Καραμάνης Κωνσταντίνος
Καμπυλότητα Φακού P c
1 Μικροοικονομική Ενότητα 9 : Παραγωγική διαδικασία Καραμάνης Κωνσταντίνος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων, Ενότητα : Βέλτιστη Κεφαλαιακή Δομή, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Δρ. Στέφανος Μαντζούκας
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων, Ενότητα : Βέλτιστη Κεφαλαιακή Δομή, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Ενότητα 5 : Μέθοδοι συλλογής δεδομένων Δρ. Στέφανος Μαντζούκας
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Ενότητα 3 : Επιστημολογία, Μεθοδολογία και Μέθοδος Δρ. Στέφανος Μαντζούκας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ενότητα 11 : Διαδικασία Κριτικής Αξιολόγησης Ερευνητικών άρθρων Δρ. Στέφανος Μαντζούκας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό.
1 Αρχές Μάρκετινγκ Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Στάδιο 3 ο Προετοιμασία ενός σχεδίου και προγράμματος ολοκληρωμένου Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Διανομή – Διακοπείσες Δραστηριότητες Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ενότητα 13 : Ηλεκτρονική βιβλιογραφική αναζήτηση Δρ. Στέφανος Μαντζούκας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Κατασκευαστικά Έργα Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Μακροοικονομική Ενότητα : Οικονομική μεγέθυνση (Μέρος Α) Καραμάνης Κωνσταντίνος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Ακοολογία Ενότητα 13 : Κοχλιακά εμφυτεύματα Ναυσικά Ζιάβρα Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Δομή ομίλου Εταιρειών και προσδιορισμός του ποσοστού συμμετοχής Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό.
1 Μηχανογραφημένη Λογιστική ΙI Διαφύλαξη Λογιστικών Αρχείων (Άρθρο 7) Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :Ισοζύγιο Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα : Ημερολογιακές εγγραφές, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου.
1 Ακοολογία Ενότητα 12 : Αποκατάσταση ακοής με ακουστικά βαρηκοΐας Ναυσικά Ζιάβρα Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Φωνολογική Ανάπτυξη και Διαταραχές Ενότητα 10 : Φωνολογική και φωνητική συνειδητοποίηση Ζακοπούλου Βικτωρία Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Παραδείγματα της λογιστικής του Leasing σύμφωνα με το ελληνικό θεσμικό πλαίσιο και τα ΔΛΠ Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία.
1 Φωνολογική Ανάπτυξη και Διαταραχές Ενότητα 4 : Στάδια παραγωγής φωνημάτων Ζακοπούλου Βικτωρία Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Το θεσμικό πλαίσιο στην Ελλάδα Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Λογιστικές Διαδικασίες για την κατάρτιση ΕΟΚ Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό.
1 Οικονοµική Εργασίας και Εργασιακές Σχέσεις Εργατικά Σωματεία Καραµάνης Κώστας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :Λογιστική ισότητα και ισολογισμός Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Τεχνολογία οφθαλμικών φακών Ι (Ε) Ενότητα 5: Έγχρωμοι φακοί Θεμιστοκλής Γιαλελής, Οπτικός, MSc, PhD candidate ΕΔΙΠ του τμήματος Οπτικής και Οπτομετρίας.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα :Προσδιοριστικοί παράγοντες του λογιστικού αποτελέσματος, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα :Μεταβολές της οικονομικής κατάστασης, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Ενότητα 7 : Χρήση Πινάκων στο Ηλεκτρονικό εμπόριο (I) Ιωάννης Τσούλος
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Μακροοικονομική Ενότητα: Χρήμα και νομισματικό σύστημα (Μέρος Δ)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Άλλες μορφές νευρώσεων
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
Η ανάγκη χρήσης μεταβλητών
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου
Ενότητα 1 : Τονική ακοομετρία - Είδη βαρηκοΐας Ναυσικά Ζιάβρα
Ενότητα 10 : Συχνές ακοολογικές παθήσεις (Μέρος Α’) Ναυσικά Ζιάβρα
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Ενότητα 9 : Παραγωγική διαδικασία Καραμάνης Κωνσταντίνος
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Ενότητα 7 : Ισορροπία αγοράς Καραμάνης Κωνσταντίνος
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
Τηλεοπτική και Ραδιοφωνική Παραγωγή
Γεωργική Χημεία Ενότητα 1 : Γενικές αρχές χημείας, άτομα και μόρια
Γεωργική Χημεία Ενότητα 6: Οξέα, βάσεις, pH, γινόμενο διαλυτότητας
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Μυθος και Τελετουργία στην Αρχαία Ελλάδα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
Ενότητα 8: Συστήματα Υγείας στην Ευρώπη: Γαλλία
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ενότητα 10 : Ποσοτική Μεθοδολογία & Ερευνητική Ερώτηση Δρ. Στέφανος Μαντζούκας

Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Τμήμα Νοσηλευτικής Μεθοδολογία της Έρευνας Ενότητα 10 : Ποσοτική Μεθοδολογία & Ερευνητική Ερώτηση Δρ. Στέφανος Μαντζούκας Επίκουρος Καθηγητής Ιωάννινα, 2015

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 10, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 10, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Χρηματοδότηση Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο TEI Ηπείρου» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 10, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Σκοποί ενότητας Παρουσίαση των στόχων και των σκοπών της ποιοτικής ανάλυσης. Επεξήγηση των σταδίων δημιουργίας ποιοτικής ανάλυσης, καθώς και του τρόπου παρουσίασης των ποιοτικών αποτελεσμάτων.

Περιεχόμενα ενότητας Είδη ποσοτικών ερευνών ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 10, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Περιεχόμενα ενότητας Είδη ποσοτικών ερευνών Περιγραφικές ποσοτικές ερωτήσεις Συγκριτικές ποσοτικές ερωτήσεις Αξιολογικές ποσοτικές ερωτήσεις Πειραματικές ποσοτικές ερωτήσεις Η έννοια των μεταβλητών

Μεθοδολογία της Έρευνας Ποσοτική Μεθοδολογία & Ερευνητική Ερώτηση

Είδη ποσοτικών ερευνών ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 10, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Είδη ποσοτικών ερευνών Πειραματικές: περιλαμβάνουν την διεξαγωγή πειράματος το οποίο περιλαμβάνει τρία στοιχεία: τυχαιοποίηση (ο ερευνητής δημιουργεί τουλάχιστον 2 ομάδων και την τυχαία τοποθέτηση των ατόμων σε κάθε ομάδα) έλεγχο (ο ερευνητής ελέγχει ποια από τις δυο ομάδες θα δοθεί η πειραματική δράση) και χειρισμό (ο ερευνητής αποφασίζει ποιοι πληρούν τα κριτήρια να συμμετέχουν στην έρευνα και ποιοι όχι)

Είδη ποσοτικών ερευνών ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 10, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Είδη ποσοτικών ερευνών Ψευδο-πειραματικές: περιλαμβάνουν: την διεξαγωγή πειράματος το οποίο όμως στερείται τουλάχιστον ένα από τα παραπάνω στοιχεία. Μη-πειραματικές: περιλαμβάνουν: την διεξαγωγή έρευνας δίχως τη διεξαγωγή πειράματος

Είδη ποσοτικών σχεδιασμών ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 10, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Είδη ποσοτικών σχεδιασμών Περιγραφικές: ο στόχος είναι η περιγραφή μιας κατάστασης για την οποία ελάχιστα είναι γνωστά. Συγκριτικές ή συσχετικές: ο στόχος είναι να συγκριθούν δυο (ή περισσότερες) μεταβλητές ή να συσχετιστούν δυο (ή περισσότερες) μεταβλητές.

Είδη ποσοτικών σχεδιασμών ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 10, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Είδη ποσοτικών σχεδιασμών Αξιολογικές: ο στόχος είναι να αξιολογηθεί πόσο μια πράξει επηρεάζει ή λειτουργεί. Πειραματικές (αιτιατές): ο στόχος είναι να επιβεβαιωθεί ή να απορριφθεί η σχέση μεταξύ δυο ή περισσοτέρων μεταβλητών.

τίτλος/ερώτηση ποσοτικής ερευνητικής ερώτησης ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 10, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου τίτλος/ερώτηση ποσοτικής ερευνητικής ερώτησης Περιγραφικές ποσοτικές ερωτήσεις Πόσο συχνά οι πρωτοετής φοιτητές και πρωτοετής φοιτήτριες στην Ελλάδα κάνουν upload στο facebook φωτογραφίες και σχόλια? Απαντά στο πόσο, πόσο συχνά, ποιες οι διαφορές

τίτλος/ερώτηση ποσοτικής ερευνητικής ερώτησης ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 10, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου τίτλος/ερώτηση ποσοτικής ερευνητικής ερώτησης Συγκριτικές ποσοτικές ερωτήσεις Ποια οι σχέση (ή διαφορά) στη ποσότητα φωτογραφιών και σχολίων που κάνουν upload στο facebook μεταξύ πρωτοετών φοιτητών και πρωτοετών φοιτητριών στην Ελλάδα? Απαντά στο ποια είναι οι διαφορά μεταξύ τουλάχιστον δυο μεταβλητών

τίτλος/ερώτηση ποσοτικής ερευνητικής ερώτησης ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 10, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου τίτλος/ερώτηση ποσοτικής ερευνητικής ερώτησης Αξιολογικές ποσοτικές ερωτήσεις (ή ερωτήσεις που διερευνούν μια σχέση) Πόσο επηρεάζει το uploading στο facebook φωτογραφιών και σχολίων τους πρωτοετής φοιτητές και πρωτοετής φοιτήτριες στη επιτυχή φοίτηση στα πανεπιστήμια στην Ελλάδα? Απαντά στο πόσο

τίτλος/ερώτηση ποσοτικής ερευνητικής ερώτησης ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 10, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου τίτλος/ερώτηση ποσοτικής ερευνητικής ερώτησης Πειραματικές ποσοτικές ερωτήσεις (ερωτήσεις που διερευνούν αιτιακές σχέσεις) Φοιτητές και φοιτήτριες στην Ελλάδα που ξοδεύουν περισσότερες από 5 ώρες ημερησίως να κάνουν upload φωτογραφίες και σχόλια στο facebook επιτυγχάνουν σε λιγότερο από το 50% των μαθημάτων τους. Απαντά στην επαλήθευση ή διάψευση μιας ερευνητικής υπόθεσης

Η έννοια των μεταβλητών ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 10, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Η έννοια των μεταβλητών Μεταβλητή είναι κάθε τι που μεταβάλλεται. Δηλαδή δεν παραμένει σε σταθερή κατάσταση (τιμή) και το οποίο μπορεί να μετρηθεί π.χ. κάποια ιδιότητα ή χαρακτηριστικό, όπως Α.Π., ηλικία κλπ. Η μεταβλητές διακρίνονται σε Ανεξάρτητες Μεταβλητές και Εξαρτημένες Μεταβλητές Ανεξάρτητη Μεταβλητή είναι εκείνη που ενεργεί ως αίτιο και επηρεάζει κάποια άλλη μεταβλητή Εξαρτημένη Μεταβλητή είναι εκείνη η οποία επηρεάζεται από κάποια άλλη μεταβλητή

Η έννοια των μεταβλητών ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 10, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Η έννοια των μεταβλητών Φοιτητές και φοιτήτριες στην Ελλάδα που ξοδεύουν περισσότερες από 5 ώρες ημερησίως να κάνουν upload φωτογραφίες και σχόλια στο facebook επιτυγχάνουν σε λιγότερο από το 50% των μαθημάτων τους. Ανεξάρτητη μεταβλητή (ενεργεί ως αίτιο). Εξαρτημένη μεταβλητή (είναι το αποτέλεσμα).

Σημειώματα ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 10, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Σημειώματα

Σημείωμα Αδειοδότησης ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 10, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές [1] ή μεταγενέστερη. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, Διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί. [1] http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 10, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Ίδρυμα Ηπείρου. Στέφανος Μαντζούκας. Μεθοδολογία της Ερευνας. Έκδοση: 1.0 Ιωάννινα, 2015. Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: http://eclass.teiep.gr/courses/NOSH100/

Διατήρηση Σημειωμάτων ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 10, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: το Σημείωμα Αναφοράς το Σημείωμα Αδειοδότησης τη Δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Τέλος Ενότητας Επεξεργασία: Βαΐτσα Τσακστάρα Ιωάννινα, 2015 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 10, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Τέλος Ενότητας Επεξεργασία: Βαΐτσα Τσακστάρα Ιωάννινα, 2015

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, Ενότητα 10, ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ- Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Βιβλιογραφία  Δαρβίρη Χ. 2009. Μεθοδολογία Έρευνας στο Χώρο της Υγείας Πασχαλίδης Αθήνα Μερκούρης Α., 2008. Μεθοδολογία Νοσηλευτικής Έρευνας. Έλλην, Αθήνα.  Mantzoukas S., 2007. “Issues of representation within qualitative inquiry”. Chapter in the edited book: Bryman A. “Qualitative Research 2 ”. Sage Publication, London. Μαντζούκας Σ. 2003. “Έρευνα και αντιληπτικά περιγράμματα: Τα είδη και η χρησιμότητα τους για τους ερευνητές νοσηλευτές”. Νοσηλευτική, 42(4), 405-413. Μαντζούκας Σ.., 2007. “Ποιοτική έρευνα σε έξι εύκολα βήματα: Η επιστημολογία, οι μέθοδοι και η παρουσίαση”.Νοσηλευτική, 46(2), 176-187. Mantzoukas S., 2008. “Facilitating research students in formulating qualitative research questions”. Nurse Education Today, 28(3), 371-377. Mantzoukas S., 2011. “Exploring ethnographic genres and developing validity appraisal tools”. Journal of Research in Nursing (published early online). Σαχίνη Κ. 2000 Μεθοδολογία έρευνας. Βήτα, Αθήν

Τέλος Ενότητας