Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος Φυσικοί και Περιβαλλοντικοί Κίνδυνοι Ενότητα 10: Οδηγίες Medroplan Θεοχάρης Μενέλαος – Μυριούνης Χρήστος Αν.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τέλος Ενότητας.
Advertisements

Ενότητα 7 : Ισορροπία αγοράς Καραμάνης Κωνσταντίνος
Διοικητική των επιχειρήσεων
1 Μικροοικονομική Ενότητα 9 : Παραγωγική διαδικασία Καραμάνης Κωνσταντίνος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων, Ενότητα : Βέλτιστη Κεφαλαιακή Δομή, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων, Ενότητα : Βέλτιστη Κεφαλαιακή Δομή, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
1 Λειτουργικά Συστήματα Ενότητα 13 : Δρομολόγηση Διεργασιών 3/3 Δημήτριος Λιαροκάπης Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Αρχές Μάρκετινγκ Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Στάδιο 3 ο Προετοιμασία ενός σχεδίου και προγράμματος ολοκληρωμένου Μάρκετινγκ Τριάρχη Ειρήνη.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Διανομή – Διακοπείσες Δραστηριότητες Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Ασώματα Πάγια Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Κατασκευαστικά Έργα Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Βιομετρία - Γεωργικός Πειραματισμός Ενότητα 12 : Κανονική κατανομή Γεράσιμος Μελετίου Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Leasing Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Μακροοικονομική Ενότητα : Οικονομική μεγέθυνση (Μέρος Α) Καραμάνης Κωνσταντίνος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Δομή ομίλου Εταιρειών και προσδιορισμός του ποσοστού συμμετοχής Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :Ισοζύγιο Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα : Ημερολογιακές εγγραφές, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Παραδείγματα της λογιστικής του Leasing σύμφωνα με το ελληνικό θεσμικό πλαίσιο και τα ΔΛΠ Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία.
1 Οικονοµική Εργασίας και Εργασιακές Σχέσεις Εργατικά Σωματεία Καραµάνης Κώστας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Οικονοµική Εργασίας και Εργασιακές Σχέσεις Εργατικά Σωματεία Καραµάνης Κώστας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :Λογιστική ισότητα και ισολογισμός Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 12: Οδηγίες δημιουργίας φυτολογίου Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής Άρτα,
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ Ενότητα 12 : Η χρήση της MySQL στο Ηλεκτρονικό εμπόριο (ΙΙI) Ιωάννης Τσούλος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα :Προσδιοριστικοί παράγοντες του λογιστικού αποτελέσματος, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα :Μεταβολές της οικονομικής κατάστασης, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
1 Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα Η λογιστική της χρηματοδοτικής μίσθωσης σύμφωνα με το ελληνικό θεσμικό πλαίσιο και τα ΔΛΠ Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία.
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Ενότητα 7 : Χρήση Πινάκων στο Ηλεκτρονικό εμπόριο (I) Ιωάννης Τσούλος
Μακροοικονομική Ενότητα: Χρήμα και νομισματικό σύστημα (Μέρος Δ)
Παράγοντες που επηρεάζουν ένα σύστημα Υγείας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Διάρκεια της άσκησης Η διάρκεια και η ένταση της άσκησης είναι σχετικές: Μεγαλύτερο διάλειμμα κατά την άσκηση παραπέμπει σε αερόβια διαδικασία. Μικρότερο.
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Άλλες μορφές νευρώσεων
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων
Λειτουργικά Συστήματα
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Ενότητα 5 : Δομές Δεδομένων και αφηρημένοι
Βασικά δεδομένα Το σύστημα υγείας δεν αποτελεί απλά άθροισμα επιμέρους μερών. Τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος βρίσκονται σε συνεχή αλληλεξάρτηση.
Λειτουργικά Συστήματα
Μάθημα : Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ EN ISO 3251 Ζύγιση μάζας υγρού μελανιού (m1 g)
Ενότητα 13 Αξιολόγηση μαθήματος και διδάσκοντος από την εφαρμογή της Μονάδας Ολικής Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) του ΤΕΙ Αθήνας Αξιολόγηση του μαθήματος Αξιολόγηση.
Λοιμώδη Νοσήματα – Υγιεινή Αγροτικών Ζώων
Ενότητα 10 : Κατασκευή ΝΠΑ Αλέξανδρος Τζάλλας
Ενότητα 9 : Παραγωγική διαδικασία Καραμάνης Κωνσταντίνος
Ενότητα 4 : Τελεστές της γλώσσας PHP Ιωάννης Τσούλος
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 9 (PART A): Σχέση Ηθικής και Δικαιοσύνης
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εικαστικές συνθέσεις - Χρώμα στο χώρο
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Εισαγωγή στις εικαστικές τέχνες
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Ενότητα 7 : Ισορροπία αγοράς Καραμάνης Κωνσταντίνος
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 8.2: Εκτυπωτική Διαδικασία Μηχανής
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Γεωργική Χημεία Ενότητα 6: Οξέα, βάσεις, pH, γινόμενο διαλυτότητας
Ειδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -E
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Ενότητα 1: ……………….. Όνομα Επώνυμο Τμήμα __
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος Φυσικοί και Περιβαλλοντικοί Κίνδυνοι Ενότητα 10: Οδηγίες Medroplan Θεοχάρης Μενέλαος – Μυριούνης Χρήστος Αν. ΚαθηγητήςΕπ. Συνεργάτης Άρτα, Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς. Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

Χρηματοδότηση Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο TEI Ηπείρου» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

4 Οδηγίες MEDROPLAN  Οι Οδηγίες του MEDROPLAN (2008) είναι το αποτέλεσμα ενός προγράμματος που χρηματοδοτήθηκε μέσω ενός Ευρω-Μεσογειακού Περιφερειακού Προγράμματος για Τοπική Υδατική Διαχείριση με τη συνεργασία επιστημόνων και άμεσα ενδιαφερομένων από την Ελλάδα, την Ισπανία, την Ιταλία, την Κύπρο, το Μαρόκο και την Τυνησία. ΓΕΝΙΚΑ: Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

5 Οδηγίες MEDROPLAN  Πώς μπορεί η διαχείριση των υδάτων να βελτιωθεί και πώς μπορούν οι άνθρωποι να ωφεληθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο από τέτοιες αλλαγές;  Πώς μπορεί η έρευνα να βοηθήσει στην ανάπτυξη καινοτόμων θεσμών και εργαλείων υποστήριξης αποφάσεων; Οι Οδηγίες παρέχουν ένα πλαίσιο και μια συστηματική προσέγγιση για τη σύνδεση της ακαδημαϊκής γνώσης με τις επιχειρησιακές και στρατηγικές πλευρές της διαχείρισης της επικινδυνότητας της ξηρασίας. Οι Οδηγίες είναι σχεδιασμένες έτσι ώστε να συνεισφέρουν σε κοινωνικά και στρατηγικά ζητήματα κλειδιά: Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

6 Δομή των Οδηγιών και προοριζόμενοι χρήστες Τα προκύπτοντα από το πρόγραμμα MEDROPLAN δομούνται σε 3 βασικές ενότητες:  Τις Οδηγίες Διαχείρισης της Ξηρασίας  Το Τεχνικό Παράρτημα (Technical Annex) στις Οδηγίες Διαχείρισης της Ξηρασίας  Ο δικτυακός τόπος του MEDROPLAN Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

7 Σκοπός των οδηγιών  Ο σκοπός των Οδηγιών του MEDROPLAN είναι να παρέχουν στις Μεσογειακές χώρες ένα πλαίσιο για αποτελεσματική και συστηματική προσέγγιση παρεμπόδισης ή/και ελαχιστοποίησης των συνεπειών της ξηρασίας στους ανθρώπους.  Οι Οδηγίες προορίζονται για τη συμπλήρωση των εξελισσόμενων προσπαθειών προγραμματισμού στις υδατικές λεκάνες της χώρας και των εξελισσόμενων πρωτοβουλιών αγροτικής πολιτικής. Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

8 Τα μέρη των οδηγιών Οι οδηγίες αποτελούνται από τα εξής μέρη:  Το πλαίσιο προγραμματισμού  Το οργανωτικό μέρος  Το μεθοδολογικό μέρος  Το επιχειρησιακό μέρος  Το μέρος της ανοικτής αξιολόγησης

9 Μερικοί ορισμοί Ξηρασία: Φυσική περιστασιακή (τυχαία) προσωρινή κατάσταση συνεχούς μείωσης στη βροχόπτωση και στη διαθεσιμότητα ύδατος αναφορικά με τις κανονικές τιμές, που εκτείνεται σε μια σημαντική χρονική περίοδο και καλύπτει μια ευρεία περιοχή. Ξηρότητα: Φυσική μόνιμη κλιματική κατάσταση με πολύ χαμηλές ετήσιες ή εποχιακές βροχοπτώσεις. Έλλειμμα νερού: Ανθρωπογενής προσωρινή ανισορροπία στη διαθεσιμότητα του ύδατος. Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

10 Μερικοί ορισμοί Η λειψυδρία δηλώνει μια μόνιμη κατάσταση ανισορροπίας μεταξύ των υδατικών πόρων σε μια περιοχή (ή σε ένα σύστημα υδροδότησης), η οποία χαρακτηρίζεται από ένα ξηρό κλήμα ή/και γρήγορη αύξηση της υδατικής ζήτησης που σχετίζεται με πληθυσμιακή ανάπτυξη, επέκταση των ξηρικών καλλιεργειών, κ.λπ. Ερημοποίηση: η υποβάθμιση του εδάφους σε ξηρές, ημίξηρες και άλλες περιοχές σε μια ξηρή περίοδο. Η ερημοποίηση προκαλείται αρχικά από υπέρ-εκμετάλλευση και ακατάλληλη εδαφική χρήση σε συνδυασμό με την κλιματική διακύμανση. Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

11 Μερικοί ορισμοί Κίνδυνος: Ένα ενδεχομένως καταστρεπτικό φυσικό γεγονός φαινόμενο ή/και ανθρώπινη δραστηριότητα, που μπορεί να προκαλέσει απώλεια ζωής ή τραυματισμό, ζημιά περιουσίας, κοινωνική και οικονομική διάσπαση ή περιβαλλοντική υποβάθμιση. Τρωτότητα: Ένα σύνολο συνθηκών και διεργασιών που προκύπτουν από φυσικούς, κοινωνικούς, οικονομικούς και περιβαλλοντικούς παράγοντες, που αυξάνουν την ευπάθεια μιας κοινότητας στην επίδραση των κινδύνων. Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

12 Μερικοί ορισμοί Επικινδυνότητα: Η πιθανότητα επιζήμιων συνεπειών, ή αναμενόμενων απωλειών (θάνατοι, τραυματισμοί, καταστροφή περιουσίας, ζωτικών πόρων, οικονομικής δραστηριότητας ή περιβαλλοντική βλάβη), που προκύπτει από αλληλεπιδράσεις μεταξύ φυσικών ή ανθρωπογενών κινδύνων και τρωτών συνθηκών. Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

13 Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Η μεθοδολογία που παρουσιάζεται στις Οδηγίες Το μεθοδολογικό μέρος των Οδηγιών συλλέγει και παρέχει κατανοητές τεχνικές και επιστημονικές προσεγγίσεις για την ενθάρρυνση αντικειμενικών τεχνικών μελετών.

14 Χαρακτηρισμός της ξηρασίας και συνεχή παρακολούθηση  Η ξηρασία είναι ένα τρισδιάστατο φαινόμενο που μπορεί να χαρακτηριστεί από τη σοβαρότητά της ή την ένταση, τη διάρκεια και τη γεωγραφική έκταση.  Ο χαρακτηρισμός της ξηρασίας είναι περίπλοκος και υπάρχει ένα μεγάλο φάσμα μετεωρολογικών ή υδρολογικών δεικτών που μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

15 Χαρακτηρισμός της ξηρασίας και συνεχή παρακολούθηση Οι δείκτες για το χαρακτηρισμό της ξηρασίας πρέπει να είναι σύμφωνοι με τις ακόλουθες απαιτήσεις:  να μπορούν να υπολογιστούν από διαθέσιμα δεδομένα από πραγματικά συστήματα συλλογής δεδομένων  να έχουν a priori και άμεση σχέση με τρωτά κοινωνικά, οικονομικά και περιβαλλοντικά συστήματα και  να μπορούν να χρησιμοποιηθούν για προβλέψεις και συστήματα έγκαιρης καταγραφής. Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

16 Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Αποτίμηση επικινδυνότητας Παρόλο που ο πλήρης ορισμός των επιπτώσεων της ξηρασίας είναι μάλλον περίπλοκος οι κύριες συνέπειες είναι δυνατόν να ταξινομηθούν γενικά σε τρεις κατηγορίες:  οικονομικές  περιβαλλοντικές  κοινωνικές

17 Αποτίμηση της επικινδυνότητας στη γεωργία  Η κύρια πηγή επικινδυνότητας σε συστήματα μη αποδοτικής παραγωγής και ιδίως σε συνοριακά εδάφη είναι οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Στην περίπτωση αυτή, η ξηρασία έχει άμεσο αντίκτυπο στο εισόδημα των αγροτών και η ανάλυση της επικινδυνότητας είναι σχετικά απλή με την εκτίμηση απλών μεταβλητών όπως η απόδοση της καλλιέργειας. Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

18 Αποτίμηση της επικινδυνότητας στη γεωργία Αντιθέτως, τα αγροτικά συστήματα σε οικονομικά ανεπτυγμένες περιοχές επηρεάζονται πολύ από: τη στρατηγική την αγορά την τεχνολογία και την οικονομία O προσδιορισμός της επίδρασης της ξηρασίας στους ανεξάρτητους αγρότες και συνολικά στον αγροτικό τομέα είναι περίπλοκος. Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

19 Αποτίμηση της επικινδυνότητας στη γεωργία Το επίπεδο επικινδυνότητας στις γεωγραφικές περιοχές προσδιορίζεται εφαρμόζοντας μια συνάρτηση του παράγοντα επικινδυνότητας (RF). Ένας σταθμός αναφοράς λαμβάνεται ως βάση σύγκρισης και εξετάζονται δύο κατηγορίες απόδοσης: κάτω του μέσου όρου και πάνω από αυτόν. Για κάθε τοποθεσία οι τιμές RF δείχνουν αν οι αποδόσεις στο σταθμό αυτό εμφανίζουν υψηλότερη επικινδυνότητα από το σταθμό αναφοράς. Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

20 Αποτίμηση της επικινδυνότητας στη γεωργία  Θετικές τιμές RF όταν οι αποδόσεις είναι πιο κάτω από το 0 δείχνουν ότι η τοποθεσία εμφανίζει μεγαλύτερη επικινδυνότητα, επειδή υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να υπάρχουν χαμηλές αποδόσεις σε σχέση με το σταθμό αναφοράς.  Θετικές τιμές RF όταν οι αποδόσεις είναι πιο πάνω από το 0) δείχνουν ότι η επικινδυνότητα είναι μικρότερη, επειδή υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα εμφάνισης αποδόσεων πάνω από το μέσο όρο σε σχέση με το σενάριο αναφοράς. Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

21 Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Αποτίμηση της επικινδυνότητας στη γεωργία Το γράφημα απεικονίζει την κατανομή του παράγοντα επικινδυνότητας σε πέντε ισπανικές τοποθεσίες (Valladolid, Burgos, la Rioja, Cordoba, Murcia) σε ξηρικά αγροτικά συστήματα δημητριακών.

22 Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Κριτήρια για την επιλογή των δράσεων Η προετοιμασία σχεδίων διαχείρισης της ξηρασίας απαιτεί την επιλογή του πιο κατάλληλου συνδυασμού μακροπρόθεσμων και βραχυπρόθεσμων δράσεων σε σχέση με την τρωτότητα του συγκεκριμένου συστήματος παροχής ύδατος ή αγροτικού συστήματος.

Βιβλιογραφία MEDROPLAN, 2008: Οδηγίες Διαχείρισης της Ξηρασίας, Ευρωπαϊκή Ένωση - Γραφείο Συνεργασίας Ευρωπαϊκής Βοήθειας, Ευρω-Μεσογειακό Περιφερειακό Πρόγραμμα για Τοπική Διαχείριση Υδάτων (MEDAWater), Μεσογειακή Ετοιμότητα και Σχεδιασμός Περιορισμού της Ξηρασίας σελ. 78. Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Ίδρυμα Ηπείρου.. Έκδοση: 1.0, Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές [1] ή μεταγενέστερη. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, Διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί. Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου

Τέλος Ενότητας Επεξεργασία: Μυριούνης Χρήστος Άρτα, Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου