Journey planning Ενότητα 7: Παρουσίαση 5 Γεώργιος Κ.Δ. Σαχαρίδης Λάμπρος Μπίζας, Δημήτρης Ριζόπουλος Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι
Advertisements

Ηλεκτρονική Δημοσίευση
A Peer-to-peer Framework for Caching Range Queries O. D. Sahin A. Gupta D. Agrawal A. El Abbadi Παρουσίαση: Καραγιάννης Τάσος, Κρεμμυδάς Νίκος, Μαργαρίτη.
Θεωρία Γραφημάτων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ Β. Κώστογλου – Τμήμα Πληροφορικής ΑΤΕΙ-Θ
Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης Επιμέλεια διαφανειών: Δ. Φωτάκης Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών Προσαρμοστικό σχήμα συμπίεσης δεδομένων.
Ενότητα Η Δομή Επανάληψης
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
Κοντινότεροι Κοινοί Πρόγονοι α βγ θ δεζ η π ν ι κλμ ρσ τ κκπ(λ,ι)=α, κκπ(τ,σ)=ν, κκπ(λ,π)=η κκπ(π,σ)=γ, κκπ(ξ,ο)=κ ξο κκπ(ι,ξ)=β, κκπ(τ,θ)=θ, κκπ(ο,μ)=α.
Ελαφρύτατες διαδρομές TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A AA A A Συνάρτηση βάρους Κατευθυνόμενο γράφημα.
ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΝΟΜΕΣ. Η βασική αρχή του οικονομικού σχεδιασμού είναι η δημιουργία οικονομικών και κοινωνικών στόχων για το μέλλον, εκφρασμένων σε ποσοτικοποιημένα.
Παράδειγμα 2:Υπολογισμός μέγιστης και ελάχιστης θερμοκρασίας Αλγόριθμος Ελάχιστη_Μέγιστη !Αρχή αλγορίθμου.
Αξιολόγηση πληροφοριακών συστημάτων
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Διαφάνειες παρουσίασης Πίνακες (συνέχεια) Αριθμητικοί υπολογισμοί Αναδρομή.
Ελαφρύτατες διαδρομές TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A AA A A.
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
Διαχείριση Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
Χρονική Πολυπλοκότητα και Μοντέλα
Τι είναι η Επιχειρησιακή Έρευνα
Θεωρία Υπολογισμού Χρονική Πολυπλοκότητα και Μοντέλα.
Μέγιστη ροή TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A AA A A Συνάρτηση χωρητικότητας Κατευθυνόμενο γράφημα.
ΕΠΛ 231 – Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι13-1 Στην ενότητα αυτή θα μελετηθούν τα εξής επιμέρους θέματα: Ο αλγόριθμος Dijkstra για εύρεση βραχυτέρων μονοπατιών.
Δρομολόγηση. Δρομολόγηση ονομάζεται το έργο εύρεσης του πως θα φθάσει ένα πακέτο στον προορισμό του Ο αλγόριθμος δρομολόγησης αποτελεί τμήμα του επιπέδου.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ)
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Επεξεργασία Ερωτήσεων.
Χρονική Πολυπλοκότητα
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
ΑΚΕΡΑΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ & ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Μέγιστη ροή TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A AA A A Συνάρτηση χωρητικότητας Κατευθυνόμενο γράφημα.
ΑΚΕΡΑΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ & ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Ενότητα 6 Γεώργιος Κ.Δ. Σαχαρίδης Λάμπρος Μπίζας Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Journey Planning Ενότητα 7: Παρουσίαση 1 Γεώργιος Κ.Δ. Σαχαρίδης Λάμπρος Μπίζας, Δημήτρης Ριζόπουλος Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Multimodal Journey Planning: Εφαρμογή Δικτύου στη Θεσσαλία Ενότητα 7: Παρουσίαση 4 Γεώργιος Κ.Δ. Σαχαρίδης Χρήστος Καρνάβας, Στεφανία Κατράνη, Κατερίνα.
Συνδετικότητα γραφήματος (graph connectivity). α β Υπάρχει μονοπάτι μεταξύ α και β; Παραδείγματα: υπολογιστές ενός δικτύου ιστοσελίδες ισοδύναμες μεταβλητές.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παραδείγματα BP.
Απόκτηση και Αναπαράσταση Γνώσης. Μηχανική Γνώσης (Knowledge Engineering) Η Μηχανική Γνώσης μπορεί να εξετασθεί από δύο διαφορετικές απόψεις. Αυτή που.
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΜΟΝΑΔΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ : ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Λήψη σύνθετων αποφάσεων. Ακολουθιακά προβλήματα αποφάσεων Η χρησιμότητα του αποτελέσματος κάθε ενέργειας, που μπορεί να επιλέξει σε μια χρονική στιγμή.
Κριτήρια και Μέθοδοι αξιολόγησης ιστοσελίδων Θέμα:
Γράφημα Συνδυαστικό αντικείμενο που αποτελείται από 2 σύνολα:
Προγραμματισμός έργων
Δυναμικός Κατακερματισμός
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Επίλυση Προβλημάτων με Αναζήτηση
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ
Πληροφορημένη Αναζήτηση και Εξερεύνηση
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μέθοδος ελαχίστων τετραγώνων – Μεθοδολογία παλινδρόμησης
Μέγιστη ροή Κατευθυνόμενο γράφημα 12 Συνάρτηση χωρητικότητας
Βελτιστοποίηση σε Προβλήματα Δικτύων 1/2
Εισαγωγή στο Γραμμικό Προγραμματισμό
Μετασχηματισμός Laplace συνέχεια
Σχεδιασμός των Μεταφορών
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών και Διδακτική Πράξη
Μέγιστη ροή Κατευθυνόμενο γράφημα 12 Συνάρτηση χωρητικότητας
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ
Το αυτοδύναμο πακέτο και η δομή του
Ανάλυση και Σχεδιασμός Μεταφορών Ι
Πρακτική Άσκηση σε Σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
ΑΚΕΡΑΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ & ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Β. Μάγκλαρης 2/11/2015 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ Δρομολόγηση στο Internet (II) Αλγόριθμοι Distance Vector (Bellman)
Φοιτητής: Γκούλης Ευάγγελος ΑΕΜ: 3342
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Ελαφρύτατες διαδρομές
Προβλήματα Μεταφοράς: Παραδείγματα και Εφαρμογές
Δυναμικός Κατακερματισμός
Προβλήματα Εκχώρησης (Assignment Problems)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Journey planning Ενότητα 7: Παρουσίαση 5 Γεώργιος Κ.Δ. Σαχαρίδης Λάμπρος Μπίζας, Δημήτρης Ριζόπουλος Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Βήματα επίλυσης Εντοπισμός των κοντινότερων κόμβων σε σχέση με τα σημεία εκκίνησης και τερματισμού του χρήστη (Manhattan distance) Αλγόριθμος Dijkstra Υπολογισμός μονοπατιού Χρόνος περπατήματος Μαθηματικό μοντέλο

Μαθηματικό Μοντέλο Μέσα μεταφοράς: Μέσα μαζικής Μεταφοράς Αστικά λεωφορεία Υπεραστικά λεωφορεία τρένο Περπάτημα Το πρώτο δρομολόγιο κάθε γραμμής μπορεί να ξεκινά από τη χρονική στιγμή 1 και μετά

Μαθηματικό Μοντέλο Ονοματολογία δεικτών iΚόμβοι δικτύου j h kΜέσο μεταφοράς nΔρομολόγιο 4 Ονοματολογία δεδομένων C i,j,k Κόστος μεταφοράς από το i στο j με το μέσο k ΤΤ i,j,k Χρόνος μεταφοράς από το i στο j με το μέσο k ΤoD i,j,k,n Χρόνος αναχώρησης του δρομολογίου n με το μέσο k που μπορεί να γίνει μετάβαση από το i στο j (αν δεν υπάρχει η δυνατότητα με το συγκεκριμένο δρομολόγιο η τιμή είναι μηδενική)

Μαθηματικό Μοντέλο Ονοματολογία δεδομένων NΑριθμός διαφορετικών κόμβων MΑριθμός διαφορετικών μέσων μεταφοράς LΜέγιστος αριθμός δρομολογίων SΚοντινότερος κόμβος στο σημείο εκκίνησης TΚοντινότερος κόμβος στο σημείο τερματισμού aΣυντελεστής βάρους κόστους bΣυντελεστής βάρους χρόνου DTΝωρίτερος χρόνος αναχώρησης του χρήστη από το αρχικό σημείο ATΑργότερος χρόνος άφηξης του χρήστη στο τελικό σημείο WT1Χρόνος περπατήμαατος μέχρι τον πρώτο κόμβο από το σημείο εκκήνησης WT2Χρόνος περπατήματος από τον τελευταίο κόμβο μέχρι το τελικό σημείο

Μαθηματικό Μοντέλο Ονοματολογία μεταβλητών απόφασης X i,j,k,n δυαδική μεταβλητή (0-1) η οποία είναι ίση με 1, αν γίνεται μετάβαση από τον κόμβο i στο j με το δρομολόγιο n του μέσου k, 0 αν όχι, S i,j,k,n Θετική ακέραια μεταβλητή η οποία εκφράζει τη χρονική στιγμή αναχώρησης από τον κόμβο i στο j με το δρομολόγιο n του μέσου k. 6

Μαθηματικό Μοντέλο minimize(εξ.1) Ελαχιστοποίηση συνάρτησης κόστους Περιορισμοί:(εξ.2) Αναχωρεί υποχρεωτικά από το S (εξ.3) Δεν επιστρέφει στο S 7

Μαθηματικό Μοντέλο Περιορισμοί:(εξ.4) Πηγαίνει στον κόμβο T (εξ.5) Δεν αναχωρεί από τον κόμβο T (εξ.6) Επισκέπτεται κάθε κόμβο το πολύ μία φορά (εξ.7) Συνέχεια διαδρομής 8

Μαθηματικό Μοντέλο Περιορισμοί:(εξ.8) Αναχώρηση από ένα κόμβο γίνεται μόνο τις χρονικές στιγμές που υπάρχει δρομολόγιο (εξ.9) Αν δεν υπάρχει δρομολόγιο δεν μπορεί να γίνει μετάβαση (εξ.10) Χρονική συνέχεια 9

Μαθηματικό Μοντέλο Περιορισμοί:(εξ.11) Ο χρόνος αναχώρησης από τον πρώτο κόμβο είναι ο μικρότερος (εξ.12) Αν δεν έχω μετάβαση ο χρόνος αναχώρησης είναι μηδέν (εξ.13) Ο χρόνος αναχώρησης από τον προτελευταίο κόμβο είναι ο μεγαλύτερος από όλους 10

Μαθηματικό Μοντέλο Περιορισμοί:(εξ.14) Ο χρόνος αναχώρησης από τον πρώτο κόμβο είναι μεγαλύτερος από το χρόνο εκκίνησης του χρήστη συν το χρόνο μετάβασης από το αρχικό σημείο στον πρώτο κόμβο. (εξ.15) Ο χρόνος άφιξης στο τελικό σημείο είναι μικρότερος από το μέγιστο όριο 11

ερωτήσεις; 12 Ευχαριστούμε για την προσοχή σας

Βιβλιογραφία J.E. McCormack’, S.A. Roberts2 (1995). Exploiting object oriented methods for multi-modal trip planning systems. Information and software technology, 38, Mark E.T. Horn (2001). An extended model and procedural framework for planning multi-modal passenger journeys. Transportation research part B, 37,